Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλή χρονιά! Είμαι μαθητής της β' Λυκείου και ενδιαφέρομαι να δώσω του χρόνου για Ιατρική. Ωστόσο προβληματίζομαι σχετικά με τα χρόνια αναμονής που απαιτούνται μέχρι να ξεκινήσω ειδικότητα καθώς και για την επαγγελματική αποκατάσταση μετά τη λήψη ειδικότητας. Δεν έχω έτοιμο ιατρείο να με περιμένει, οπότε θα πρέπει να ξεκινήσω από το 0. Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο να την δηλώσω δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν σήμερα; 

Δημοσ.

H iατρικη εκτος απο επαγγελμα ειναι και λειτουργημα. Ατομα θα εμπιστευονται τις ζωες τους στο ατομο σου. Αυτη στην ουσια ειναι η μεγαλυτερη ηθικη και αστικη ευθυνη που επωμιζεσαι.

Αν αποδειχτει οτι εισαι καλος στο επαγγελμα σου θα ξεχωρισεις απο τους αλλους.

• Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, CashBurner είπε

Καλή χρονιά! Είμαι μαθητής της β' Λυκείου και ενδιαφέρομαι να δώσω του χρόνου για Ιατρική. Ωστόσο προβληματίζομαι σχετικά με τα χρόνια αναμονής που απαιτούνται μέχρι να ξεκινήσω ειδικότητα καθώς και για την επαγγελματική αποκατάσταση μετά τη λήψη ειδικότητας. Δεν έχω έτοιμο ιατρείο να με περιμένει, οπότε θα πρέπει να ξεκινήσω από το 0. Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο να την δηλώσω δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν σήμερα; 

Κάπου διάβαζα για μεγάλη έλλειψη σε αναισθησιολόγους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)