Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εδώ και πολλά χρόνια πειραματίζομαι με ένα συγκεκριμένο λογισμικό (δεν το αναφέρω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση) για hosting ενημερωτικού blog. Αυτή τη στιγμή δουλεύω σε ενημερωτικό site και μετά το στρατό (τέλη του 2020) θα κάνω την μεγάλη αρχή. κάτι δικό μου. Το λογισμικό αυτό λοιπόν ανακοίνωσε managed hosting πακέτα. δηλαδή δικό του cloud όπως τα cloud πακέτα του vbulletin που σου δίνουν άδεια για το λογισμικό και χώρο. Ξεκινάει από τα 29 ευρώ το μήνα με 10GB χώρο, που μου είναι υπεραρκετό για αρχή το storage. Και τα 29 μου φαίνονται καλά, γιατί και άδεια δίνει για το λογισμικό και 10GB χώρο και δεν έχω να δώσω όλα τα χρήματα για την άδεια μαζί. Τι σημαίνει όμως το Requests handled by PHP - 100.000 Κάποιο όριο προφανώς είναι, αλλά είναι αρκετό για ένα ενημερωτικό blog? Είμαι τελείως άσχετος στο hosting και ό,τι έχω μάθε το έχω μάθει μόνος μου από το PC . Εχω δαπανήσει αρκετά ευρώ σε δοκιμαστικά hosting πακέτα, προκειμένου να δημιουργήσω κάτι όπως το θέλω εγώ και να κατασταλάξω κάπου, μόλις ολοκληρώσω τις στρατιωτικές υποχρεώσεις. ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2020 από Επισκέπτης
CyberCr33p Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εννοούν τα αιτήματα προς τον web-server που γίνονται από τους επισκέπτες και που γίνεται χρήση της PHP για να εξυπηρετηθούν. Δηλαδή δεν μετράνε τα στατικά αρχεία, π.χ. οι εικόνες, τα javascript, css. Πολύ χοντρικά υπολόγιζε ότι θα έχεις μέχρι 100.000 page views το μήνα (εάν το νούμερο αυτό αφορά μήνα), δηλαδή 3.333 την ημέρα. Συνήθως τέτοια επισκεψιμότητα καλύπτεται και από κάποιο φτηνό πακέτο shared hosting. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2020 από CyberCr33p
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση