stel106 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2 ώρες πριν, kostaras76 είπε Φουλ στα προβλήματα είναι το μοντέλο. Είναι αυτό με τον ιμάντα μέσα στο λάδι.Υπαρχει και δικαστική διαμάχη ιδιοκτητών με την Peugeot στη Γαλλία Στην αρχη έδωσαν 150.000 οριο ιμαντα Μετα το πηγαν στις 100.000 Πλεον μετα απο διαβασμα λενε στις 70.000 με καθάρισμα κάρτερ και ειναι μια χαρά το αμαξι δεν εχει θεματα
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 27 λεπτά πριν, stel106 είπε Στην αρχη έδωσαν 150.000 οριο ιμαντα Μετα το πηγαν στις 100.000 Πλεον μετα απο διαβασμα λενε στις 70.000 με καθάρισμα κάρτερ και ειναι μια χαρά το αμαξι δεν εχει θεματα Δηλαδή σαν τον παλιό εξωτερικό ιμάντα.Που αλλάζει πιο ευκολα.Δηλαδή απλά έκαναν μια τρύπα στο νερό με τον ιμάντα στο εσωτερικό του κινητήρα.
stel106 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 46 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δηλαδή σαν τον παλιό εξωτερικό ιμάντα.Που αλλάζει πιο ευκολα.Δηλαδή απλά έκαναν μια τρύπα στο νερό με τον ιμάντα στο εσωτερικό του κινητήρα. Ετσι ακριβως αλλα τουλαχιστον οσοι το ξερουν σώζουν τον κινητηρα τους 1
SaFiS Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Αν ειναι δυνατον, ιμαντας χρονισμου και αντλιας λαδιου μεσα στα λαδια. Μια μλκια που ξεκινησε η Ford και υιοθετησαν και αλλοι (PSA, Toyota, VW, Honda)…
stel106 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου επισης μια βοηθεια εξτρα οποιος εχει τον κινητηρα αυτον η stellantis ανακοινωσε το 2024 ακριβως τι λαδι φοραει το μοτερ σας για λιγοτερη φθορα του ιμαντα κλπ https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=75919
vadergr Δημοσ. 7 Νοεμβρίου Δημοσ. 7 Νοεμβρίου On 05/11/2024 at 16:26, SaFiS said: Αν ειναι δυνατον, ιμαντας χρονισμου και αντλιας λαδιου μεσα στα λαδια. Μια μλκια που ξεκινησε η Ford και υιοθετησαν και αλλοι (PSA, Toyota, VW, Honda)… H Ford το εχει αλλαξει απο το 2019 η το 2020 θαρρω.
famas Δημοσ. 7 Νοεμβρίου Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2 ώρες πριν, vadergr είπε H Ford το εχει αλλαξει απο το 2019 η το 2020 θαρρω. Ναι, αλλα κρατησε τον ιμαντα αντλιας λαδιου με το ιδιο σχεδιο(εμβαπτιζομενο).
vadergr Δημοσ. 7 Νοεμβρίου Δημοσ. 7 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, famas said: Ναι, αλλα κρατησε τον ιμαντα αντλιας λαδιου με το ιδιο σχεδιο(εμβαπτιζομενο). Τα τωρινά είναι έτσι? Σίγουρο? Αν και μικρό το κακό για του λαδιού Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου από vadergr
SaFiS Δημοσ. 7 Νοεμβρίου Δημοσ. 7 Νοεμβρίου Μικρο το κακο δεν το λες. Παλι ζημια θα παθεις απο μηδενικη πιεση λαδιου…
ilias78 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Για να καταλάβω. Τόσο το puma 155hp όσο κ το 2008 136hp το ιβριδικο, μιλάω για τα καινούρια μοντέλα 2024 facelift, δεν φοράνε καδενα αλλά ιμάντα μέσα στο λάδι?
SaFiS Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 1 hour ago, ilias78 said: Για να καταλάβω. Τόσο το puma 155hp όσο κ το 2008 136hp το ιβριδικο, μιλάω για τα καινούρια μοντέλα 2024 facelift, δεν φοράνε καδενα αλλά ιμάντα μέσα στο λάδι? Καδένα έχουν και τα δυο για τον χρονισμό. Το Ford συνεχίζει με ιμάντα στην αντλία λαδιού. Για το Peugeot δεν βρήκα πληροφορίες... 1
LouCi4er Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 9 λεπτά πριν, ilias78 είπε Το αυτόματο τους τι λέει από αξιοπιστία? Αν αναφερεσαι στο σαμαν ΕΑΤ8 ειναι φοβερο και απο αξιοπιστια και απο αισθηση οδηγησης,ειναι φτιαγμενο απο την AISIN.Τον αλλο μηνα θα προχωρησω σε αγορα 3008 2020 μοντελο με τον 1500 diesel και το EAT8.
ilias78 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 20 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Αν αναφερεσαι στο σαμαν ΕΑΤ8 ειναι φοβερο και απο αξιοπιστια και απο αισθηση οδηγησης,ειναι φτιαγμενο απο την AISIN.Τον αλλο μηνα θα προχωρησω σε αγορα 3008 2020 μοντελο με τον 1500 diesel και το EAT8. Βασικά αναφερόμουν στο 6ταχυτο αυτόματο που έχει το υβριδικό
LouCi4er Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Αυτο φοραει το καινουργιο e-DCS6 για το οποιο δυστυχως δεν εχω καμια πληροφορια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα