Προς το περιεχόμενο

AORUS CV27Q H DELL S3220DGF


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 9/4/2020 στις 1:36 ΜΜ, lucidsteve είπε

TheoV ο,τι αναφέρεις νομίζω ειναι αναμενόμενο.

Οσο για τη δικιά μου με το bright pixel το τηλεφωνικό service με εξυπηρέτησε άμεσα. Μου έστειλαν ένα email για DOA, το οποίο το προώθησα στο κατάστημα skroutz που το είχα αγοράσει.

Εκείνοι με ενημέρωσαν οτι το προωθούν στον προμηθευτή και αυτος θα επικοινωνησει με την DELL για την εγκυρότητα του. Και ύστερα θα μου την αντικαταστήσουν.

Εχουν περάσει 11 εργάσιμες μέρες απο τότε. Στην τελευταια επικοινωνία που είχα μου είπαν οτι περιμένουν ακόμα απάντηση απο τον προμηθευτή.

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία με DOA και αν τέτοιες καθυστερήσεις ειναι αναμενόμενες;

θα σου αναφέρω την εμπειρία μου, που είχα σε ανάλογη περίπτωση, με αγορά μέσω του you.gr

έγκριση από dell Τετάρτη απόγευμα, και ενημέρωση you.gr αμέσως
Πέμπτη, λήψη από you.gr φόρμας για αποστολή της οθόνης προς αυτούς, μέσω acs, και αποστολή της οθόνης την ίδια μέρα
παρασκευή παρέλαβαν την οθόνη
Δευτέρα απόγευμα  είχα τη καινούρια οθόνη

τώρα το "θα επικοινωνήσει ο προμηθευτής με τη dell για την εγκυρότητά του", δε νομίζω πως αφορά εσένα. εσύ από το μαγαζί αγόρασες και όχι από τον προμηθευτή.


 

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...