Προς το περιεχόμενο

Αγορά φακού για Fujifilm XT10


iCyd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι αρχάριος (τελείως) και μόλις πήρα στα χέρια μου μια Fujifilm XT10 .

Επειδή έχω μόνο σώμα είμαι στην αναζήτηση ενός φακού , καινούργιου ή μεταχειρισμένου δεν έχω πρόβλημα. 

Μιας και όπως προανέφερα ειμαι αρχάριος δεν θα ήθελα να διαθέσω κάποιο μεγάλο ποσό για την αγορά του πρώτου φακού μιας και δεν ξέρω πόσο να κρατήσει η ενασχόληση μου με αυτό το κομμάτι.

Μια πρόχειρη ματιά  και λίγο διάβασμα εδώ στο forum σχετικά με το ποια καταστήματα να κοιτάξω , έπεσε το μάτι μου πάνω στους παρακάτω . Αξίζει κάποιος?

https://www.eglobalcentral.eu/fujifilm-fujinon-xc-50-230mm-f4-5-6-7-ois-ii-lens-black.html

https://www.e-infin.com/eu/item/1602/fuji_fujifilm_fujinon_xf_27mm_f/2.8_lens_(black)

Δεν εχω θέμα για αγορά εσωτερικόυ ή εξωτερικού.

Επίσης νομίζω πως τα 150 ευρω για τον 2ο φακό ειναι το ταβάνι μου ( που δεν θα ήθελα να φτάσω :P  ) , αλλά δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα πανω στο θεμα.

Επίσης κάποιοι φίλοι εχουν κάποιους φακούς απο Nikon μηχανές , θα άξιζε να πάρω κάποιον αντάπτορα?

Την μηχανή θα την έχω για all-around χρήση .

Τι έχετε να προτείνετε?

Οποιαδήποτε γνώμη-πρόταση ευπρόσδεκτη .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δεύτερη επιλογή, είναι λίγο ρετρό , "old school" αν θες και είναι κοντά σε αυτό που λένε κλασική φωτογραφία.

Πριν 5-6 δεκαετίες οι φωτογραφικές είχαν σταθερό φακό εστιακής απόστασης 35mm - 42m σε φιλμ . 

Ο 27ρης της fuji , ισοδυναμεί με 41mm σε φιλμ ή full frame. Είμαι υπέρ αυτής της λύσης, σου δίνει και δυνατότητα φωτογραφίας σε χαμηλό φως.

Με το φακό , έχουν βγάλει 14Κ+ φωτογραφίες στο flickr. Δες όσες μπορείς

https://www.flickr.com/groups/2006048@N21/

 

Διάβασε και ένα review

https://www.kenrockwell.com/fuji/x-mount-lenses/27mm-f28.htm

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, iCyd είπε

Οποιαδήποτε γνώμη-πρόταση ευπρόσδεκτη