atvelos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Πως μπορώ να ορίσω σε αρχεία office (word,excel) να μην μπορούν να διαγραφούν. Να επιτρέπεται η επεξεργασίας τους (προσθηκή,διόρθωση, διαγραφή πληροφορίας) αλλά το αρχείο να μην μπορεί να το διαγράψει κανείς
micos000 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αυτό που ζητάς είναι λίγο ουτοπικό καθώς αν κάποιος μπορεί να επεξεργαστεί ένα αρχείο word θα μπορεί να διαγράψει όλο το περιεχόμενο και να σώσει πάνω στο ίδιο αρχείο, οπότε το αποτέλεσμα θα είναι στην ουσία η διαγραφή του αρχείου. Επίσης για να ισχύσει οποιοσδήποτε περιορισμός θα πρέπει οι χρήστες να συνδέονται στον υπολογιστή σαν απλοί χρήστες και όχι σαν διαχειριστές. Αν θέλεις να είσαι σίγουρος και ασφαλής θα πρέπει να κρατάς συχνά backup. Δες ομως και στο παρακάτω λινκ. https://helpdeskgeek.com/how-to/prevent-file-deletion-and-file-renaming-in-windows/ Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2020 από micos000
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα