Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πως μπορώ να ορίσω σε αρχεία office (word,excel) να μην μπορούν να διαγραφούν.

Να επιτρέπεται η επεξεργασίας τους (προσθηκή,διόρθωση, διαγραφή πληροφορίας) αλλά το αρχείο να μην μπορεί να το διαγράψει κανείς

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που ζητάς είναι λίγο ουτοπικό καθώς αν κάποιος μπορεί να επεξεργαστεί ένα αρχείο word θα μπορεί να διαγράψει όλο το περιεχόμενο και να σώσει πάνω στο ίδιο αρχείο, οπότε το αποτέλεσμα θα είναι στην ουσία η διαγραφή του αρχείου. Επίσης για να ισχύσει οποιοσδήποτε περιορισμός θα πρέπει οι χρήστες να συνδέονται στον υπολογιστή σαν απλοί χρήστες και όχι σαν διαχειριστές.

Αν θέλεις να είσαι σίγουρος και ασφαλής θα πρέπει να κρατάς συχνά backup.

Δες ομως και στο παρακάτω λινκ.

https://helpdeskgeek.com/how-to/prevent-file-deletion-and-file-renaming-in-windows/

Επεξ/σία από micos000

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...