margaritagr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μα τι έχει γίνει κι έχουν μαζευτεί τόσο καταγγελτάκηδες στο insomnia? Μήπως θες και αποζημίωση από τη σουβλακερι; Κι εγω είχα βρει πλαστικό σε σακουλάκι πατατακια, τρίχες σε εστιατόρια. Πάντα μα πάντα σε μένα θα τύχει 😛 οκ το λες και οι εταιρείες σου φέρνουν δώρο προϊόντα ή τα εστιατόρια νέο πιατο που δε χρεώνουν. Στην περίπτωση σου, πήρες ήδη δωροεπιταγη. Δε σου φτάνει κ θες κι αλλη; και που ξέρουν αυτοί ότι όντως το πλαστικό ήταν στο τρόφιμο και δε το βαλές εσυ; Μα τω Θεώ δεν έχετε με τι ν ασχοληθείτε ε; Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2020 από margaritagr 4 4
KoreanW Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ναι σιγά μην είναι και καταδότης. Πελάτης είναι και θα μπορούσε να τρέχει στα νοσοκομεία κιόλας. Λες και η δωροεπιταγή θα κλείσει στόματα και όλα καλά. Νοοτροπία να δεις... Αντί να λέμε μπράβο του που κυνηγάει αυτό που θα πάθει άλλος, και κανονικά θα το λέγαμε ενεργός πολίτης. Υπάρχουν κανόνες στα σωστά εστιατόρια που δεν επιτρέπουν τέτοια "λάθη" έτσι απλά. Αυτό το προϊόν πληρώνεις, σωστή γεύση και σωστή ασφάλεια τροφίμων. Πολύ περισσότερο αν δεν τηρείται και καμία διαδικασία για να φτανουν να συμβαίνουν τα "λάθη". Τα θέματα υγειονομικού ενδιαφέροντος δεν είναι για πλάκα, εκτός αν έχουμε το εστιατόριο που κάνει λαλακίες και δε μας συμφέρει. Τριτοκοσμική κατάσταση. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2020 από KoreanW 3 2
Super Moderators billdanos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 3 minutes ago, KoreanW said: Ναι σιγά μην είναι και καταδότης. Πελάτης είναι και θα μπορούσε να τρέχει στα νοσοκομεία κιόλας. Λες και η δωροεπιταγή θα κλείσει στόματα και όλα καλά. Νοοτροπία να δεις... Αντί να λέμε μπράβο του που κυνηγάει αυτό που θα πάθει άλλος, και κανονικά θα το λέγαμε ενεργός πολίτης. Τα θέματα υγειονομικού ενδιαφέροντος δεν είναι για πλάκα, εκτός αν έχουμε το εστιατόριο που κάνει λαλακίες και δε μας συμφέρει. Τριτοκοσμική κατάσταση. Όταν αντί να ενημερώσεις αρχικά το εστιατόριο, φροντίζεις να το πεις σε όλους τους άλλους, τότε κάπου υπάρχει πρόβλημα... Τι πιο λογικό από το να ενημερώσεις το κατάστημα για το περιστατικό και να περιμένεις να ακούσεις τι θα σου πουν και να κρίνεις αν σε καλύπτει ή όχι. Αν όχι, τότε πέρα από το να μην παραγγείλεις ξανα από αυτούς, μπορείς να το πας και παρακάτω... Το να γίνεις αμέσως επιθετικός προς το κατάστημα, απαιτώντας αποζημιώσεις ή δωρεάν φαγητό, σε κάνει να "πας γυρεύοντας" για να δοκιμάσεις και γενετικό υλικό του προσωπικού στις επόμενες παραγγελίες! :p 1 1
bluesattack Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 20 λεπτά πριν, margaritagr είπε Μα τι έχει γίνει κι έχουν μαζευτεί τόσο καταγγελτάκηδες στο insomnia? Μήπως θες και αποζημίωση από τη σουβλακερι; Κι εγω είχα βρει πλαστικό σε σακουλάκι πατατακια, τρίχες σε εστιατόρια. Πάντα μα πάντα σε μένα θα τύχει 😛 Ε για αυτο τυχαινουν παντα σε σενα.Γιατι ποτε δεν διαμαρτυρεσαι 😂 1
gthe Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 12 λεπτά πριν, KoreanW είπε Ναι σιγά μην είναι και καταδότης. Πελάτης είναι και θα μπορούσε να τρέχει στα νοσοκομεία κιόλας. Λες και η δωροεπιταγή θα κλείσει στόματα και όλα καλά. Νοοτροπία να δεις... Το efood.gr που είναι απλά ένα portal διαφήμισης που πουλάει αναγνωρισιμότητα σε εστιατόρια και online orders έναντι συνδρομής τι σχέση έχει με την ποιότητα και τον υγιειονομικό έλεγχο της τροφής τους? Αυτοί τον έφτιαξαν τον γύρο και δεν είδαν το πλαστικό? Διαβάστε λίγο πριν κατηγορήσετε τις εταιρίες .... ο ts το ανέφερε στο efood και οι άνθρωποι για να ικανοποιήσουν τον πελάτη τους ζήτησαν συγνώμη (χωρίς να φταίνε οι ίδιοι) και του έδωσαν μια δωροεπιταγη. Τι άλλο να κάνουν αυτοί? Άντε το πολύ πολύ να το αναφέρουν οι ίδιοι πίσω στο έστιατόριο και αν ΞΑΝΑ συμβεί να διώξουν εσκεμένα ένα έστιατόριο από πελάτη τους! 1
margaritagr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 13 λεπτά πριν, KoreanW είπε Ναι σιγά μην είναι και καταδότης. Πελάτης είναι και θα μπορούσε να τρέχει στα νοσοκομεία κιόλας. Λες και η δωροεπιταγή θα κλείσει στόματα και όλα καλά. Νοοτροπία να δεις... Αντί να λέμε μπράβο του που κυνηγάει αυτό που θα πάθει άλλος, και κανονικά θα το λέγαμε ενεργός πολίτης. Υπάρχουν κανόνες στα σωστά εστιατόρια που δεν επιτρέπουν τέτοια "λάθη" έτσι απλά. Αυτό το προϊόν πληρώνεις, σωστή γεύση και σωστή ασφάλεια τροφίμων. Πολύ περισσότερο αν δεν τηρείται και καμία διαδικασία για να φτανουν να συμβαίνουν τα "λάθη". Τα θέματα υγειονομικού ενδιαφέροντος δεν είναι για πλάκα, εκτός αν έχουμε το εστιατόριο που κάνει λαλακίες και δε μας συμφέρει. Τριτοκοσμική κατάσταση. Στην πράξη η ενημέρωση του καταστηματος/εταιρείας αρκεί, καθώς οι ίδιοι ξέρουν πολυ καλα πως δεν πρέπει να υπάρχουν τέτοια περιστατικά κι όταν υπάρχουν οι αντίστοιχες αναφορές τους κρούουν το καμπανάκι για να προσέχουν περισσότερο. Η ενημέρωση έχει γίνει. Τωρα τα υπόλοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε. Τι να κυνηγήσεις δηλαδή? Να κλείσει το μαγαζί/εταιρεία? Κι αν αυτοί σε τρέχουν στις μηνύσεις γιατί δεν αποδεικνύονται τα λεγόμενά σου ? 1 λεπτό πριν, bluesattack είπε Ε για αυτο τυχαινουν παντα σε σενα.Γιατι ποτε δεν διαμαρτυρεσαι 😂 Χαχα Μα πάνα το λέω!! Εστιατόριο πχ δε μου έχει χρεώσει το πιάτο με 100 συγγνώμη, η εταιρεία με τα πατατάκια μου χει στείλει 10 σακούλες δώρο κλπ. Κατι παραπάνω δε χρειάζεται. Δεν κουκουλώνουν κάποιο πρόβλημα έτσι, αυτά συμβαίνουν. 5
bluesattack Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Σε κατι τετοια χρειαζεται '' Αμερικη'' , εκει οπου.. γλυστρας στο ιδιο σου παγωτο σου και μπορει να αποζημιωθεις απο το καταστημα Εδω δεν θα βγει τιποτα .Μπορει να ειναι απροσεξια, μπορει και αδιαφορια (να ακουσαν οτι κατι εσπασε αλλα να βαριοντουσαν να κοιταξουν πως και τι η να μην ηθελαν να πεταξουν το φαγητο .Μπορει να πουν οτι τους συκοφαντεις η οτ εισαι..πρακτορας των ανταγωνιστων Βασικα μην περιμενεις σοβαροτητα, υπευυνοτητα και δικαιοσυνη σε τετοια πραγματα, οταν εχεις καταναλωτες που βλεπουν τον υπαλληλο να πιανει την τυροπιτα με τα χερια και αυτοι....ξυνουν την μυτη τους 1
vagos789 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 φανταστειτε οτι σε ενα μαγαζι μπορει να δουλευει καποιος ψυχοπαθης ή σαμποτερ και να κανει κατι τετοιο τακτικα Γι αυτο πρεπει το καταστημα να ενημερωνεται,και αν δεν δειχνει κανενα ενδιαφερον ή το μονο που κανει ειναι να προσπαθησει να σε βγαλει τρελο, να ακουει μπινελικια επιτοπου Τωρα για αποζημιωσεις,δικηγορους κτλ,σκεφτειτε το εξης απλο: Δεν μπορειτε να αποδειξετε τιποτα
christakos07 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Η δωροεπιταγη είναι στην αξία της παραγγελίας, ή κάτι παραπάνω; Πάντως δύσκολο να αποδείξεις οτι όντως είχε κομμάτι πλαστικού μέσα. Μια αρνητική κριτική στο κατάστημα, όπου περιγράφεις τι και πως, ίσως τους αναγκάσει να επικοινωνήσουν μαζί σου. Efood, google για αρχή.
batstroke Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Προ τριετιας παραγγελνουμε με την κοπελα μου απο 2 club sandwich και 1 πιτσα απο μαγαζι στο Πανοραμα Θεσσαλονικης.Ανοιγοντας τα κουτια διαπιστωνουμε οτι υπαρχει μουχλα παντου.Απο τα ψωμακια του τοστ μεχρι τα αλλαντικα και τα τυρια.Οπως ειμαστε του τα παμε πισω στο μαγαζι.Μου λεει η κοπελα μου ασε θα μιλησω εγω.Τον κανει κυριολεκτικα ρομπα τον μαγαζατορα λεγοντας μεταξυ αλλων αν θα εδινε αυτο το πραγμα στα παιδια του.Ο αλλος ντρεποταν δεν ηξερε πως να δικαιολογηθει.Σε καποια στιγμη επειτα απο απειρες συγνωμες που ακουσαμε,μας πεταει το κορυφαιο "Εγω με τη γυναικα μου εχουμε αυτο το μαγαζακι,ειναι οτι εχουμε και δεν εχουμε.Σας παρακαλω δεχτειτε καποια εκπτωση στην επομενη παραγγελια που θα κανετε".Απο εκει καταλαβα οτι μας εμπαιζει μπροστα στα ματια μας.Με τα πολλα μας εδωσε τα λεφτα της παραγγελιας πισω και το επομενο λεπτο εγινε καταγγελια στο υγειονομικο και στον συνηγορο του καταναλωτη.Το μαγαζι αυτο σημερα εχει κλεισει.Υποπτευομουν οτι δεν ειμασταν οι μονοι που αντιμετωπισαν τετοιο περιστατικο.Και αυτο το διαπιστωσα μετα απο καιρο που μπηκα να δω αξιολογησεις του καταστηματος και απο αλλους χρηστες στο efood. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2020 από batstroke
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Eπικοινωνία με το κατάστημα ώστε να είναι ενήμεροι για το περιστατικό. Ακούμε τι έχουμε να πουν και αναλόγως πράττουμε. Εναλλακτικά, αν κρίνουμε πως το συμβάν είναι τόσο σοβαρό ώστε πρέπει να ληφθούν οπωσδήποτε μέτρα, μπορούμε να παρακάμψουμε το πρώτο βήμα και να απευθυνθούμε απευθείας στην υγειονομική υπηρεσία της περιφέρειας όπου βρίσκεται το κατάστημα, ώστε να μας κατευθύνουν ανάλογα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις