Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Και όμως. Πάνω από 20.000 παραβάσεις σημειώθηκαν ΜΟΝΟ τον Δεκέμβριο και ΜΟΝΟ στην Αττική. Μόνο αυτούς έπιασαν δηλαδή. Φανταστείτε το σύνολο. Ότι και να πει κανείς είναι λίγο. Αντιγράφω μέρος του άρθρου Συγκεκριμένα, το Δεκέμβριο του 2019, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 503 τροχαία ατυχήματα με 586 παθόντες και ειδικότερα: 19 θανατηφόρα με 20 νεκρούς, 14 σοβαρά με 15 σοβαρά τραυματίες, 470 ελαφρά με 551 ελαφρά τραυματίες Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν: οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς. Η μη χρήση κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους. Το ίδιο χρονικό διάστημα, μόνο στην Αττική, βεβαιώθηκαν 20.657 παραβάσεις από τις οποίες οι 503 σε βαθμό πλημμελήματος. Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν: 544 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος (66 σε βαθμό πλημμελήματος), 2.349 παραβάσεις ορίου ταχύτητας, 243 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 368 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου, 404 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και, 421 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους. Πηγή
tutuyo Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 8 ώρες πριν, Xacti είπε 19 θανατηφόρα με 20 νεκρούς, 14 σοβαρά με 15 σοβαρά τραυματίες, 470 ελαφρά με 551 ελαφρά τραυματίες μόνο στην Αττική. νούμερα από φυσική
babisskg Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 9 ώρες πριν, Xacti είπε Και όμως. Πάνω από 20.000 παραβάσεις σημειώθηκαν ΜΟΝΟ τον Δεκέμβριο και ΜΟΝΟ στην Αττική. Μόνο αυτούς έπιασαν δηλαδή. Φανταστείτε το σύνολο. Ότι και να πει κανείς είναι λίγο. Αντιγράφω μέρος του άρθρου Συγκεκριμένα, το Δεκέμβριο του 2019, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 503 τροχαία ατυχήματα με 586 παθόντες και ειδικότερα: 19 θανατηφόρα με 20 νεκρούς, 14 σοβαρά με 15 σοβαρά τραυματίες, 470 ελαφρά με 551 ελαφρά τραυματίες Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν: οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς. Η μη χρήση κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους. Το ίδιο χρονικό διάστημα, μόνο στην Αττική, βεβαιώθηκαν 20.657 παραβάσεις από τις οποίες οι 503 σε βαθμό πλημμελήματος. Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν: 544 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος (66 σε βαθμό πλημμελήματος), 2.349 παραβάσεις ορίου ταχύτητας, 243 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 368 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου, 404 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και, 421 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους. Πηγή Δεν συνέβη χθες αγαπητέ , συμβαίνει από ανέκαθεν , το ζήτημα βρίσκεται στην μετάφραση .......... είναι ξεκάθαρο πλέον . Ο καθένας από εμάς , μέσα κι' εγώ , μεταφράζει τα πράγματα γενικά , όπως νομίζει , όπως τον βολεύει , τον συμφέρει κλπ . Ο καθένας από εμάς έχει να διηγηθεί ιστορίες καθημερινής τρέλας και όχι μόνον σε οδηγική συμπεριφορά , αλλά πολύ πιο γενικά σε ξεκάθαρα πλέον αντικοινωνική συμπεριφορά . Το 198....... μάζεψε ο γερανός στο Λονδίνο το Nissan Bluebird Coupe !!! , το παλιό το ταξιτζιδικο το 18αρι το τετράγωνο , του κολλητού μου , χρώματος σάπιου μήλου , το οποίο είχε αγοράσει σε τιμή 100 λιρών Αγγλίας από τον εργοδότη του , ο οποίος ως αλκοολικός και έχοντας δεχθεί ήδη αρκετές ποινές ήταν βέβαιο πως κάποια επόμενη φορά θα πήγαινε απλά μέσα . Το αυτοκίνητο ήταν σε κατάσταση κινησιμη , όμως δεν υπήρχε ούτε ένα σημείο χωρίς χτύπημα η γρατζουνιά , κάτι που είδα με τα μάτια μου . Παρκαρισε λοιπόν ο φίλος μου λίγα μέτρα από την σχολική διάβαση , διότι θα παρέδιδε κάτι πολύ γρήγορα . Η νομοθεσία απαγορεύει ρητά την στάση και την στάθμευση πέρα από 100 μέτρα και στις δύο πλευρές , ώστε να υπάρχει ορατότητα . Σε ούτε πέντε λεπτά , το αυτοκίνητο είχε σηκωθεί από γερανό και είχε πάρει τον δρόμο για τον χώρο παρκαρίσματος . Σημειώστε πως η τροχαία δεν έχει δικούς της γερανούς , αλλά έχει σύμβαση με εταιρείες , οι οποίες αναλαμβάνουν αυτή την δουλειά με εντολή τους και φυσικά αν ο γερανός φτάσει στο σημείο δεν υπάρχει περίπτωση να αναβάλει την δουλειά για κανένα λόγο . Έτρεξε άμεσα στα γραφεία της Τροχαίας , αφού γνώριζε την συνέχεια της ταινίας και ήθελε να προλάβει τα χειρότερα σε κόστος . Η πρώτη ερώτηση , θανατηφόρα , του αξιωματικού , είχε την μορφή " Δεν γνωρίζατε ότι απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση σ' εκείνο το σημείο " κι' άντε να πεις ότι δεν το γνώριζες . Επί μία και πλέον ώρα του έκανε κήρυγμα με την μορφή εθνικής ηθικής διαπαιδαγώγησης , ενώ την ίδια ώρα άλλοι έψαχναν σε υπολογιστές , τυχόν προηγούμενες παρόμοιες παραβάσεις . Σημειώστε επίσης ότι ο αξιωματικός πρέπει να ακούσει σαν δικαιολογία , ότι πχ σας συνέβη κάτι πέρα από την θέληση σας , σας έπιασε κάτι ας πούμε ....... κι' αυτό διότι αν αντιληφθεί ότι πάτε να τον εμπαιξετε με κάποιον τρόπο , θα διακόψει την διαδικασία , με ότι αυτό σημαίνει για την χρονική επιβάρυνση των προστίμων κλπ και θα σας στείλει την επομένη , με ραντεβού , να σας εξετάσει ψυχολόγος αφού η παράβαση αυτή έχει την μορφή αντικοινωνικης συμπεριφοράς , οι τυχόν ποινές πέρα από τα χρηματικά πρόστιμα θα συμπεριλαμβάνουν υποχρεωτική κοινωνική εργασία σε δήμους κλπ . Ήταν τυχερός , πλήρωσε πρόστιμο , μεταφορά , τον χώρο φύλαξης , αλλά και τις κιμωλιες που χάλασε ο οδηγός για να σημαδέψει τα χτυπήματα στο αυτοκίνητο , ουκ ολίγα , ώστε να μην πει ότι έγιναν κατά την μεταφορά , 3 λίρες επιπλέον . Συγχωρέστε με για το μακροσκελές , δεν πιστεύω ούτε εγώ πως έτσι πρέπει να γίνεται κι' εδώ ........ η κάνω λάθος . Καλή χρονιά με υγεία . 11
agnostos13 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Στην Ελλάδα πάλι είμαστε έτοιμοι να βρούμε 1002 δικαιολογίες αν μας πέσει το λαχείο της κλήσης για το πόσο άδικη ήταν, πως οι άλλοι τις σκαπουλάρουν και πως το κράτος βρίσκει ευκαιρίες να μας ξεζουμίσει σε δύσκολους καιρούς. Σε δεύτερο χρόνο θα ψάξουμε τον γνωστό-φίλο-γείτονα να γίνει κονέ με πολιτικό, ένστολο ή παπά να μας την σβήσει. Τέλος αν είμαστε στην μειοψηφία που δεν θα εξυπηρετηεί με ρουσφέτι θα πάμε να κλαφτούμε μισή μέρα στον αρμόδιο για τα χτυπήματα της μοίρας που μας έρχονται απανωτά (σενάριο κατά τις δυνατότητες του καθενός) ή θα το αφήσουμε απλήρωτο μπας και χαθεί και το γλυτώσουμε (ειδικά αν δεν έχει γίνει κάποια δέσμευση)...
SPYRER_007 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Χωρίς να θελω να τρωλαρω αλλα ουτε και να μειώσω την σοβαρότητα των παραβασεων και των ανθρωπων που πεθαναν αν σκεφτουμε οτι στην αθηνα κυκλοφορουν πανω απο 1 μυριο αυτοκινητα και μηχανες ημερησίως το ποσοστο ειναι μικρο,ειδεικα για Δεκεμβρη που ειναι ο χειρότερος μήνας του χρονου και μαζευει κοσμο απο ολη την Ελλαδα και καθε καρυδιάς καρυδι
adi32 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 3 ώρες πριν, babisskg είπε δεν πιστεύω ούτε εγώ πως έτσι πρέπει να γίνεται κι' εδώ ........ η κάνω λάθος . Φυσικά και πρέπει να γίνεται έτσι. Για ποιο λόγο εγώ να χρεώνομαι τις παρανομίες του άλλου. Είτε προκαλεί ατυχήματα είτε μολύνει είτε τρώει τα λεφτά του δημοσίου είτε παθαίνει καρκίνο από το τσιγάρο και χρεώνει χιλιάδες ευρώ το κράτος κλπ Δυστυχώς τα παράσιτα ζουν εις βάρος των κοροιδων και ζουν αυτοί καλά κι εμείς χειρότερα
babisskg Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 9 λεπτά πριν, adi32 είπε Φυσικά και πρέπει να γίνεται έτσι. Για ποιο λόγο εγώ να χρεώνομαι τις παρανομίες του άλλου. Είτε προκαλεί ατυχήματα είτε μολύνει είτε τρώει τα λεφτά του δημοσίου είτε παθαίνει καρκίνο από το τσιγάρο και χρεώνει χιλιάδες ευρώ το κράτος κλπ Δυστυχώς τα παράσιτα ζουν εις βάρος των κοροιδων και ζουν αυτοί καλά κι εμείς χειρότερα Έχω διαφορετική άποψη , τελείως αντίθετη με τον διαχωρισμό των ανθρώπων σε καπνιστές , μη καπνιστές ........ ικανούς η μη σε πλήρη εγκεφαλική λειτουργία κλπ ......... έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους με ότι αυτό συνεπάγεται ......... η παρένθεση μου με το γνήσιο περιστατικό είχε την μορφή food for thought ........
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 15 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε Χωρίς να θελω να τρωλαρω αλλα ουτε και να μειώσω την σοβαρότητα των παραβασεων και των ανθρωπων που πεθαναν αν σκεφτουμε οτι στην αθηνα κυκλοφορουν πανω απο 1 μυριο αυτοκινητα και μηχανες ημερησίως το ποσοστο ειναι μικρο,ειδεικα για Δεκεμβρη που ειναι ο χειρότερος μήνας του χρονου και μαζευει κοσμο απο ολη την Ελλαδα και καθε καρυδιάς καρυδι Αυτο δεν είναι δικαιολογία. Τι πάει να πει? ότι έτσι είμαστε και είναι λογικό να σκοτώνεται κόσμος? Να διορθωθούμε κάποια στιγμή. Στο Όσλο πρωτεύουσα της Νορβηγίας κατάφεραν να έχουν ΜΟΝΟ 1 νεκρό από τροχαίο για ολο τον χρόνο. Ενώ σε ΟΛΗ τη χώρα για ΟΛΟ τον χρόνο είχαν 110 νεκρούς. https://www.ethnos.gr/kosmos/80883_pos-oslo-katafere-akatorthoto-mono-enas-nekros-se-trohaio-2019
SPYRER_007 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τα οποια χρηματα καθε φορολογούμενος πληρώνει προκαταβολικά ειτε αρρωστήσει ειτε οχι.Με αυτη την λογικη καθε χρονο οι υγιείς φορολογουμενοι θα επρεπε να εχουν επιστροφες. 17 λεπτά πριν, adi32 είπε Φυσικά και πρέπει να γίνεται έτσι. Για ποιο λόγο εγώ να χρεώνομαι τις παρανομίες του άλλου. Είτε προκαλεί ατυχήματα είτε μολύνει είτε τρώει τα λεφτά του δημοσίου είτε παθαίνει καρκίνο από το τσιγάρο και χρεώνει χιλιάδες ευρώ το κράτος κλπ Δυστυχώς τα παράσιτα ζουν εις βάρος των κοροιδων και ζουν αυτοί καλά κι εμείς χειρότερα 2 λεπτά πριν, Xacti είπε Αυτο δεν είναι δικαιολογία. Τι πάει να πει? ότι έτσι είμαστε και είναι λογικό να σκοτώνεται κόσμος? Να διορθωθούμε κάποια στιγμή. Στο Όσλο πρωτεύουσα της Νορβηγίας κατάφεραν να έχουν ΜΟΝΟ 1 νεκρό από τροχαίο για ολο τον χρόνο. Ενώ σε ΟΛΗ τη χώρα για ΟΛΟ τον χρόνο είχαν 110 νεκρούς. https://www.ethnos.gr/kosmos/80883_pos-oslo-katafere-akatorthoto-mono-enas-nekros-se-trohaio-2019 Συμφωνο μαζι σου αλλα εδω δεν ειναι Νορβηγια ειναι Ελλαδα και οχι μονο στα τροχαια αλλα και σε πολλα αλλα σημαντικότερα.Απλα να βλεπουμε ολη την εικονα .......... Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2020 από SPYRER_007
adi32 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έχει διαφορά να αρρωστήσεις τυχαία από το να προκαλεις επίτηδες βλάβη στον οργανισμό σου, στους δρόμους στο περιβάλλον κλπ Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2020 από adi32
SPYRER_007 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Σιγουρα αλλα εμενα τα λεφτα εξακολουθούν να μου τα παίρνουν απο όλες τις μπαντες προκαταβολικα και ας ειμαι τυπικος και νομιμος άρα και να χτυπησω πληρωμένα τα χω και δεν τα περνω απο σενα.Βαζω ζωνη παντα για να προστατεψω την ζωη μου πρωτα απ ολα και οχι γιατι επιβαρυνω οικονομικα οποιοδηποτε οπως θελεις να πιστευεις.Παγια τακτικη του συστήματος το "διαίρει και βασίλευε " Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2020 από SPYRER_007
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε Σιγουρα αλλα εμενα τα λεφτα εξακολουθούν να μου τα παίρνουν απο όλες τις μπαντες προκαταβολικα και ας ειμαι τυπικος και νομιμος άρα και να χτυπησω πληρωμένα τα χω και δεν τα περνω απο σενα.Βαζω ζωνη παντα για να προστατεψω την ζωη μου πρωτα απ ολα και οχι γιατι επιβαρυνω οικονομικα οποιοδηποτε οπως θελεις να πιστευεις.Παγια τακτικη του συστήματος το "διαίρει και βασίλευε " και αμα χτυπησεις σοβαρα εμενα? με ρωτησες αν θελω να γινω μια ακομα στατιστικη επειδη εσυ βιαζοσουν, μιλουσες στο κινητο ή οτιδηποτε αλλο εχεις "προπληρωσει"?
ProponitisTouKanape Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 7 ώρες πριν, Xacti είπε Αυτο δεν είναι δικαιολογία. Τι πάει να πει? ότι έτσι είμαστε και είναι λογικό να σκοτώνεται κόσμος? Να διορθωθούμε κάποια στιγμή. Στο Όσλο πρωτεύουσα της Νορβηγίας κατάφεραν να έχουν ΜΟΝΟ 1 νεκρό από τροχαίο για ολο τον χρόνο. Ενώ σε ΟΛΗ τη χώρα για ΟΛΟ τον χρόνο είχαν 110 νεκρούς. https://www.ethnos.gr/kosmos/80883_pos-oslo-katafere-akatorthoto-mono-enas-nekros-se-trohaio-2019 Πέρα απο το ο,τι το Όσλο έχει το 1/3 του πληθυσμού της Αθήνας αλλά με την ίδια έκταση (άρα καλύτερη κυκλοφορία), υπάρχει κάτι πολύ σημαντικό που μας διαφοροποιεί απο τη Βόρεια Ευρώπη: δεν κυκλοφορούν μηχανάκια. Πόλεις με παρόμοια κυκλοφορία, όπως η Ρώμη, θα μπορούσαν να είναι μέτρο σύγκρισης. Όχι το Όσλο, το Αμβούργο ή κάποια άλλη εξίσου απλωμένη πόλη με τελείως διαφορετική κυκλοφορία. 1
bill999r Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2020 3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε δεν κυκλοφορούν μηχανάκι Φίλε μου δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Αυτό που μας κάνει να διαφέρουμε από τις άλλες χώρες είναι ότι στις άλλες χώρες υπάρχει έλεγχος και τηρούνται οι νόμοι. Εδώ δεν λειτουργεί καμία κάμερα, ούτε σε εθνική οδό ούτε σε λεωφορειολωριδα, ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει και η αστυνομία είναι μόνιμα απούσα. Ε λογικό είναι να έχουμε τοσα τροχαία ατυχήματα. Κ πάλι καλά να λες.... Στο πρώτο σαββατοκύριακο ντου Δεκεμβρίου βεβαιώθηκαν περίπου 760 παραβάσεις ( για ένα ΣΚ στην Αττική) και οι 260 αφορούσαν στην μη κατοχη διπλώματος οδήγησης..... Μιλάμε ότι δεν είχαν καν δίπλωμα, όχι ότι δεν το είχαν πάνω τους.... Και αυτούς μετά τους άφησαν ελεύθερους.... Καταλαβαίνεις τώρα γτ η Νορβηγία έχει έναν νεκρό σε ένα έτος;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις