Προς το περιεχόμενο

Ginetai me applet;

Sta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Loipon, exw grapsei mia efarmogh kai anarwtiemai an mporei na ulopoih8ei ws applet. H leitourgia ths einai h ekshs: grafei o xrhsths se ena para8uro/plasio kapoio input, pataei ena koumpi, epeksergazetai to programma to input kai grafei sto para8uro kapoio output. Ginetai kati tetoio se applet? Eimai asxetos apo applets diafwtiste me...

Eyxaristw

Δημοσ.

Mporeis na kaneis ta panta me ta applets, den yparxei periorismos, ka8ws xrhsimopoieis tis plhreis dynatothtes ths Java. Parola afta, ta applets se periorizoun se oti exei na kanei me th xrhsh porwn apo to mhxanhma tou client, opws px thn syndesh sto diktyo. De mporeis loipon aytomata na xrhsimopoihseis kapoia resources, ka8ws prepei na pareis thn adeia apo ton xrhsth prwta.

Oson afora to applet sto opoio anaferesai, safws kai mporeis na xrhsimopoihseis ena applet na kaneis oti zhtas. Den yparxei kanenas periorismos se afta pou anafereis, ara mporoun na ginoun aneta! Vevaia den einai 3eka8aros o tropos pou ginetai o ypologismos. An o ypologismos einai apla logikh pou yparxei mesa sto programma kai de xreiazetai na epikoinwnhseis me kapoio server diaforetiko apo afton pou proerxetai to applet, tote den exeis provlhma!

Kalo 8a htan na mas perigrapseis perissotero ti xreiazesai, wste na sou dwsoume kalyteres lyseis.

Filika

Dionisos

Δημοσ.

Eyxaristw 8erma paidia.

Ayto pou exw kanei vasika einai enas Compiler kai 8elw na trexei kapou online, o xrhsths dinei ena programma ws eisodo kai anamenei ws eksodo glwssa mhxanhs, kapws etsi se genikes grammes.

Kserw pws mia applet den einai kai idanikh lush, 8a protimousa kati server side, p.x. JSP mias kai o Compiler einai hdh grammenos se Java. Aplws, 8a h8ela pros to paron mia free lush. Yparxei tipote allo, free an einai dynaton, pou proteinete;

Δημοσ.

Eyxaristw Dionisos, alla dystyxws to site anaferei: We're currently not accepting new users. Mhpws 8a mporouse kapoios pou de xrhsimopoiei to account tou na mou to paraxwrhsei gia ligo kairo; :oops:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...