akoinonitos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2020 Μου έστειλαν mail και από την GRECA 7 1
DEADLAZARUS Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Προσωπικά, αδυνατώ να καταλάβω τη στάση του καταστήματος. Άφαντοι, δεν έχουν μπει καν στον κόπο να δώσουν μια εξήγηση, έστω για τα μάτια του κόσμου, βρε αδερφέ. Από την άλλη, επειδή είχα την ατυχία να έρθω σε επαφή μαζί τους, κατάλαβα ότι είναι κουκουρούκου και δεν αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα της κατάστασης. 2
thetiesthatbind Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 7 ώρες πριν, akoinonitos είπε Μου έστειλαν mail και από την GRECA εταιρεία techstores είναι πιστοποιημένο μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A. και ακολουθεί τον Κώδικα Δεοντολογίας που έχει θεσπίσει ο ίδιος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN και τον Ecommerce Europe, τον Πανευρωπαϊκό φορέα ηλεκτρονικού εμπορίου. 😂🤣 Κάνε και στο bestprice καταγγελία/αξιολόγηση. 1
LIGHT1NG Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Στις 7/1/2020 στις 10:11 ΜΜ, Fulgore είπε Λαλακιες σου ειπαν.Οταν τα προιοντα της Apple στην χωρα μας ειχαν 2χρονια εγγυηση,το Public επεμενε οτι εχουν 1χρονο,ασε με με τους κολοκυθες. Με λιγα λογια οποτε μα οποτε σου προσφερουν πιστωτικο για το οτιδηποτε,εχεις το δικαιωμα να το αρνηθεις και να ζητησεις επιστροφη χρηματων. Θα στο παιξουν δυσκολοι επιτηδες για να παρεις το πιστωτικο(κοινως να ξανααγορασεις απο αυτους με το ζορι),αλλα εχεις δικαιωμα να το αρνηθεις. Εγώ πάντως σκέφτηκα μια λύση όταν προτείνουν πιστωτικό υπόλοιπο, πολύ απλά τους λες ότι αν θέλουν να δώσουν πιστωτικό ο μόνος τρόπος να το δεχτώ είναι να μου δώσετε το ποσό Χ2 αλλιώς επιστροφή χρημάτων.
akoinonitos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Με πήραν τηλέφωνο από το techstores προ ολίγου προφανώς μετά την επικοινωνία που είχαν από Σκρουτζ και GRECA γιατί αλλιώς δεν παίζει να με έπαιρναν και μου είπαν, ότι ενώ οι μνήμες μου δεν υπήρχαν έψαξαν σε άλλους προμηθευτές και τις βρήκαν και αν ήθελα να προχωρήσουμε στην αντικατάσταση. Για πόσο χαζό με περνάνε άραγε? Εδώ και μια βδομάδα οι μνήμες φιγουράρουν στην σελίδα τους αλλά δεν τις έβρισκαν και έψαξαν σε άλλους προμηθευτές και καλά. Φυσικά αρνήθηκα τους είπα ότι δεν επιθυμώ μετά από όλα αυτά προϊόν από το κατάστημα τους και πως έχω προχωρήσει στην αγορά άλλων μνημών. 11 1
Inler Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Για να γίνει το αυτονόητο λοιπόν έπρεπε να περάσουν σχεδόν 2 μήνες χωρίς μνήμες και να αφιερώσεις χρόνο για να προβείς στις απαραίτητες ενέργειες.Δεν έχω να συμπληρώσω κάτι άλλο. 1
Fulgore Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Μα και στο skroutz η αρνητικη αξιολογηση ειναι τοσες μερες και ολως τυχαιως χωρις καποια απαντηση(να μου πεις τι να απαντησουν,οτι φταινε ενω ακομα δεν εχουν λυσει το προβλημα αυτο)? 1
akoinonitos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Το θέμα είναι ότι πάλι ψέματα μου είπαν, πως δεν τις είχαν τις μνήμες και στη σελίδα τους τι κάνουν? Για ποιες μνήμες δλδ μιλάγαμε την άλλη φορά και μου είπαν να σβήσω την αξιολογηση... Τους έστειλα mail Και τους είπα πως με περνάνε για αφελή μάλλον και πως θα συνεχίσω μέχρι να μου επιστραφούν τα χρήματα μου οπως ορίζει ο νομος. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 9 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Το θέμα είναι ότι πάλι ψέματα μου είπαν, πως δεν τις είχαν τις μνήμες και στη σελίδα τους τι κάνουν? Για ποιες μνήμες δλδ μιλάγαμε την άλλη φορά και μου είπαν να σβήσω την αξιολογηση... Τους έστειλα mail Και τους είπα πως με περνάνε για αφελή μάλλον και πως θα συνεχίσω μέχρι να μου επιστραφούν τα χρήματα μου οπως ορίζει ο νομος. πολύ καλά θα κάνεις συνέχισε το μέχρι τέλους θα δικαιωθείς επιστροφή χρημάτων όπως ορίζει η νομοθεσία και μην κάνεις καμία απόσυρση της αρνητικής αξιολόγησης εννοείται
DEADLAZARUS Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Το θέμα είναι ότι πάλι ψέματα μου είπαν, πως δεν τις είχαν τις μνήμες και στη σελίδα τους τι κάνουν? Για ποιες μνήμες δλδ μιλάγαμε την άλλη φορά και μου είπαν να σβήσω την αξιολογηση... Τους έστειλα mail Και τους είπα πως με περνάνε για αφελή μάλλον και πως θα συνεχίσω μέχρι να μου επιστραφούν τα χρήματα μου οπως ορίζει ο νομος. Ε, ελπίζω να καταλάβουν ότι η μικρή κωμωδία τους πρέπει να "κατέβει" λόγω απουσίας κοινού. Μαύρο στο συγκεκριμένο μαγαζί. Βέβαια, οι άνθρωποι, ακόμα και τώρα, πάνε να βγάλουν λαβράκι, αρνούμενοι το νόμιμο, ήτοι την επιστροφή -στο ακέραιο- του αρχικώς δαπανηθέντος ποσού (314 ευρώ). Μην τα ξαναλέμε, το πιστωτικό είναι ελληνική πατέντα. Επιστροφή χρημάτων, παιδιά, και στην τιμή κτήσης του εκάστοτε προϊόντος, όχι στην τιμή που έχει το προϊόν κατά την επιστροφή του. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2020 από DEADLAZARUS 5 1
thetiesthatbind Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 @akoinonitos μην περιορίζεσαι μόνο στα 314€, κλειστούς από μεσα... ❤️ Εδώ ταιριάζει το #mexri_telous 😆
LIGHT1NG Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 9 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε @akoinonitos μην περιορίζεσαι μόνο στα 314€, κλειστούς από μεσα... ❤️ Εδώ ταιριάζει το #mexri_telous 😆 Να φτύνουν μέχρι και το τελευταίο € στην τσέπη σου
thetiesthatbind Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Έχω την εντύπωση ότι το Σκρουτζ κρύβει αρνητικές. Θυμάμαι διάβαζα μαγαζί που είχε 10 αρνητικές και εγώ είχα διαβάσει κάπου στις 20+ (σταμάτησα παρακάτω) 1
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 5 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Έχω την εντύπωση ότι το Σκρουτζ κρύβει αρνητικές. Θυμάμαι διάβαζα μαγαζί που είχε 10 αρνητικές και εγώ είχα διαβάσει κάπου στις 20+ (σταμάτησα παρακάτω) τεκμηριωμένες αρνητικές αξιολογήσεις δεν τις κρύβει έχω κάνει για γνωστά καταστήματα και για άγνωστα όλες οι αρνητικές μου αξιολογήσεις έχουν περάσει όπως και αυτές που λόγω απαντήσεων του καταστήματος και επίλυσης του θέματος άλλαξαν σε θετικές από αρνητικές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα