Δημοφιλής ανάρτηση akoinonitos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Θα ηθελα να μοιραστω την εμπειρία μου με το καταστημα Techstores οσον αφορα την αντικατασταση ελαττωματικων μνημων. Το 2017 ειχα αγορασει ενα κιτ gskill trident z f4-4000c18d 16gb απο το ενλογω καταστημα στην τιμη των 314 ευρω. Τον Νοεμβρη του 2019 οι μνημες εβγαλαν προβλημα και ετσι εφοσον εχουν εγγυηση εφορου ζωης και δεν ειχαν περασει και 2 χρονια απο την αγορα τους επικοινωνω με το καταστημα για να μου τις αντικαταστησουν. Οντως το καταστημα μου ειπε να τους τις στειλω για να τις στειλουν για αντικατσταση οπως και επραξα. Με ενημερωσαν πως η διαδικασια θα διαρκουσε 2-3 εβδομαδες. Aφου περασαν οι τρεις εβδομαδες και δεν ειχα νεα τους επικοινωνω μαζι τους να δω τι γινεται. Μου λενε πως περιμενουν ενημερωση απο την Gskill για το ποτε θα τους τις στειλουν. Οκ λεω θα περιμενω να με ενημερωσετε. Αφου περασε αλλη μια εβδομαδα και , τους ξαναστελνω να ρωτησω μου λενε παλι τα ιδια και μου λενε θα με ενημερωσουν συντομα. Τους λεω αν δεν υπαρχουν πια οι μνημες να γινει αλλαγη με καποιο αλλο διαθεσιμο κιτ. Μου λενε θα μιλησουμε και θα σας ενημερωσουμε. Περιμενα μερικες μερες και χωρις να εχουν επικοινωνησει ,τους στελνω στο chat του καταστηματος να ρωτησω τι γινεται. Μου λενε παλι τα ιδια οτι περιμενουν ενημερωση και συντομα θα μου απαντησουν και τα σχετικα. Νευριαζω και εγω και ζηταω να μου δωσει τον αριθμο rma που εχουν σταλει οι μνημες στην gskill για να στειλω mail στην gskill να δω τι γινεται. Ξαφνικα αφου διαβαστηκε το μνμ στο chat εκ θαυματος ο υπαλληλος που συνομιλούσαμε μου απανταει οτι του ειπε ο συναδερφος που χειριζεται την υποθεση μου οτι θα μου δωσουν πιστωτικο και θα ενημερωθω με mail η τηλεφωνο. Μου ερχεται ενα mail Μετα απο λιγο λοιπον και μου λενε εχετε πιστωτικο 199 ευρω!!! wtf λεω ,τι λενε οι τυποι. Τους στελνω στο chat Και τους λεω απο που προκύπτει το 199 ευρω ενω εγω εχω πληρωσει 314? Μου απαντανε πως αυτο το πιστωτικο δινει ο προμηθευτης τους. Καθομαι και ψαχνω τον ευρωπαικο κανονισμο που αναφερει οτι εαν στο διαστημα των 2 ετων το προιον παρουσιασει ελαττωμα τοτε θα πρεπει να επισκευαστει η να αντικατασταθει. Σε περιπτωση που αυτο δεν ειναι δυνατο το κατστημα οφειλει να επιστρεψει το ποσο της αγορας στον καταναλωτη. Του στελνω λοιπον στο chat τον κανονισμο και του λεω τι λεει περιληπτικά και του λεω πως αρνουμαι το πιστωτικο των 199 ευρω. Μπορω σε ενδειξη καλης θελησης να δεχτω πιστωτικο μονο αν ειναι το ποσο που εχω πληρωσει. Μου ζηταει με τα πολλα τηλεφωνο να επικοινωνησουν μαζι μου. Με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε οτι δεν γινεται κατι αλλο απο το πιστωτικο των 199 ευρω. Στο ενδιαμεσο διαστημα ειχα στειλει mail στην gskill να τους ρωτησω αν το συγκεκριμενο κιτ ειναι πια διαθεσιμο και μου απαντησαν πως ειναι διαθεσιμο και πως αν το εχω στειλει για rma σε αυτους θα γινει αντικατασταση με το ιδιο ακριβως κιτ. Φυσικα εκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτη και αξιολογησα αρνητικα το καταστημα στο skroutz γραφοντας και την εμπειρία μου ,στην οποια ανάρτηση το καταστημα δεν απαντησε. Σημερα μπαινω στην σελιδα του καταστηματος και βλεπω τις μνημες που ειχα στειλει για αντικατασταση να ειναι διαθεσιμες και να πωλουνται 229 ευρω. Τους στελνω στο chat και τους ρωταω αν για να παρω τις ιδιες μνημες τις οποιες δεν μου αντικατεστησαν και για τις οποιες μου δινουν πιστωτικο 199 θα πρεπει να πληρωσω εξτρα 30 ευρω και αν το βρισκουν λογικο. Μου απαντανε πως ειναι διατεθειμένοι να πληρωσουν αυτοι την δαφορα που προκύπτει και να μου στειλουν τις μνημες χωρις εξτρα χρεωση εαν αφαιρουσα την αρνητικη αξιολογηση απο το skroutz. Εννοείται πως αρνήθηκα να αφαιρέσω την κριτική και τους είπα πως αν νομίζεται πως θίγεστε από την αξιολόγηση μου και είναι κάτι από όλα αυτά που αναφέρω ψέμα θα μπορούσατε να απαντήσετε αφού σας δόθηκε η δυνατότητα από το skroutz αλλά δεν το κάνατε και τους ενημέρωσα πως δεν θέλω κάτι άλλο από αυτούς και θα συνεχίσω νομικά αν χρειαστεί. Τα συμπεράσματα για το συγκεκριμένο κατάστημα τα αφήνω σε εσάς... 32 4 1
Dantε Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Τυπικο σκρουτζομαγαζο της πλακας... Καλο κουραγιο. 4
akoinonitos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, Dantε είπε Τυπικο σκρουτζομαγαζο της πλακας... Καλο κουραγιο. Αυτο που αντι απο μονοι τους να μου πουν ξερεις τι υπαρχουν οι μνημες σου τις στελνουμε χωρις να σε χρεωσουμε κατι με απειλουν πως αν δεν σβησω την αρνητικη αξιολογηση στο σκρουτζ θα πρεπει και να πληρωσω αλλα 30 ευρω ξεχείλισε το ποτηρι φιλε και αν δεν παρω πισω τα λεφτα μου με τον συνηγορο του καταναλωτη και το ΙΝΚΑ θα τους παω δικαστικώς εχω τρελαθει Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2020 από akoinonitos 14
Dantε Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Θα βγαλεις ακρη με το συνηγορο,απλα θα αργησεις. Το θεμα ειναι εφοσον εχουν σε στοκ τις μνημες ,γιατι εξαρχης δε στις δινουν να τελειωνεις. Προσωπικα κιολας,δε θα δεχομουν να γραφει και η νεα αποδειξη μικροτερο ποσο γιατι εαν χαλασουν και οι καινουργιες καποτε,θα σου πιστωσουν το νεο μικροτερο ποσο. Νομιζω οταν γινεται αντικατασταση κρατας την αρχικη αποδειξη και δινεται μια μηδενικη νεα για να φαινεται ποτε εγινε η αντικατασταση. Εχε το και αυτο στο νου σου. Δυστυχως με το σκρουτζ ξεφυτρωσε καθε λογης τυχαρπαστο μαγαζι.Καποια μεν ειναι σοβαρα. Επισης δεν εισαι και υποχρεωμενος να δεχθεις πιστωτικο.Ζητα λεφτα στο χερι ετσι για το σπασιμο. 2
akoinonitos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Dantε είπε Θα βγαλεις ακρη με το συνηγορο,απλα θα αργησεις. Το θεμα ειναι εφοσον εχουν σε στοκ τις μνημες ,γιατι εξαρχης δε στις δινουν να τελειωνεις. Προσωπικα κιολας,δε θα δεχομουν να γραφει και η νεα αποδειξη μικροτερο ποσο γιατι εαν χαλασουν και οι καινουργιες καποτε,θα σου πιστωσουν το νεο μικροτερο ποσο. Νομιζω οταν γινεται αντικατασταση κρατας την αρχικη αποδειξη και δινεται μια μηδενικη νεα για να φαινεται ποτε εγινε η αντικατασταση. Εχε το και αυτο στο νου σου. Δυστυχως με το σκρουτζ ξεφυτρωσε καθε λογης τυχαρπαστο μαγαζι.Καποια μεν ειναι σοβαρα. Επισης δεν εισαι και υποχρεωμενος να δεχθεις πιστωτικο.Ζητα λεφτα στο χερι ετσι για το σπασιμο. Εννοειται πως πλεον δεν προκειται να δεχτω τπτ λιγοτερο απο την επιστροφη του ποσου που εχω δωσει. Κανενα πιστωτικο ,για να εχω παλι τα ιδια ? Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2020 από akoinonitos 6
thetiesthatbind Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μαύρο στο μαγαζάκι και τέρμα. Απαράδεκτη συμπεριφορά. Θα υπάρξουν μ νομικές συνέπειες και κυρώσεις σε βάρος τους. Καλά ξεμπερδέματα τους ευχομαι. Ειναι ανόητοι που συμπεριφέρθηκαν έτσι και θα το πληρώσουν τον μάρμαρο. Έχεις και το τσατ σε φωτο όπου σε εκβιάζουν όποτε μπορείς να τους κανεις τρελή ζημιά και με δικαστήριο άμα σου βιδώσει. Σίγουρα ο ΙΝΚΑ μπορεί να τους γονατίσει αφού σε εκβίασαν. Επίσης να κανεις καταγγελία και στο Skroutz ή Αναφορά τελος πάντων το μαγαζί. Παράνομο και το πιστωτικό, άρα μιλάμε για γενικότερα παράνομη συμπεριφορά. Εσυ πως και δεν έστειλες στη G Skill απευθείας; Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2020 από thetiesthatbind 3
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Είπα να περάσω να πω μια καλημέρα. Amazon. 12 2
Zaknafein Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Απαράδεκτη συμπεριφόρα και φυσικά παράνομη (άρνηση αντικατάστασης, ενώ έχουν το ίδιο προϊόν διαθέσιμο, αν δεν πληρώσεις παραπάνω?! WTF δηλαδή). Το αυτό και για το ύψος του πιστωτικού, υποχρεωτικά πρέπει να είναι το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς και εννοείται πώς είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη, αν θα δεχτεί πιστωτικό αντί για επιστροφή χρημάτων. Μέσω ΣτΚ / ΙΝΚΑ θα δικαιωθείς, οπότε υπομονή και προχώρα το! 3
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Άρα δε κάνουν την αντικατάσταση αν δεν αφαιρέσεις την αρνητική αξιολόγηση? Πολύ ακραίο για να το τραβήξουν και άλλο. Και η όλη καθυστέρηση βρωμάει βαρεμάρα από τα παιδιά του support. Με τον υπεύθυνο του καταστήματος/προϊστάμενο μίλησες?
thetiesthatbind Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δε τους πατάς ένα περιποιημένο εξώδικο; Μπορείς να διεκδικήσεις πολλά παραπάνω από τα 314€. Μιλά με έναν δικηγόρο, πέρα από απάτη, εγώ βλέπω και εκβιασμό . Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2020 από thetiesthatbind 6
akoinonitos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 55 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε Άρα δε κάνουν την αντικατάσταση αν δεν αφαιρέσεις την αρνητική αξιολόγηση? Πολύ ακραίο για να το τραβήξουν και άλλο. Και η όλη καθυστέρηση βρωμάει βαρεμάρα από τα παιδιά του support. Με τον υπεύθυνο του καταστήματος/προϊστάμενο μίλησες? Μίλησα με 2-3 άτομα, ποιοι ήταν και τι ρόλο βαραγαν δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια 2 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε Μαύρο στο μαγαζάκι και τέρμα. Απαράδεκτη συμπεριφορά. Θα υπάρξουν μ νομικές συνέπειες και κυρώσεις σε βάρος τους. Καλά ξεμπερδέματα τους ευχομαι. Ειναι ανόητοι που συμπεριφέρθηκαν έτσι και θα το πληρώσουν τον μάρμαρο. Έχεις και το τσατ σε φωτο όπου σε εκβιάζουν όποτε μπορείς να τους κανεις τρελή ζημιά και με δικαστήριο άμα σου βιδώσει. Σίγουρα ο ΙΝΚΑ μπορεί να τους γονατίσει αφού σε εκβίασαν. Επίσης να κανεις καταγγελία και στο Skroutz ή Αναφορά τελος πάντων το μαγαζί. Παράνομο και το πιστωτικό, άρα μιλάμε για γενικότερα παράνομη συμπεριφορά. Εσυ πως και δεν έστειλες στη G Skill απευθείας; Μου ήταν πιο εύκολο να τις στείλω στο κατάστημα ,που να φανταστώ τι θα ακολουθούσε για μια απλή αντικατάσταση μνημών...
thetiesthatbind Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Ήταν το ΠΙΟ απλο πράγμα που μπορούσε να κάνει κατάστημα. Το στοιχειώδες έτσι. Μια αντικατάσταση άμεση και να ασχοληθεί με την αντικατάσταση το ίδιο. Με τη G Skill φαντάζομαι θα αναλάμβανε και η ίδια έξοδα αποστολής αν το ζητούσες απλά θα είχες αναμονή στις απαντήσεις. Εγω επιμένω να το δεις και με δικηγόρο αν έχεις την υπομονή και την οικονομική άνεση, έτσι για να τους τη μπεις άσχημα, αμ υπάρχει εγγράφως η πρόταση για τη διαγραφή του σχολίου μπλέκουν ακόμη παραπάνω. Ήδη έχουν μπλέξει οι άσχετοι. 3
akoinonitos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Ήταν το ΠΙΟ απλο πράγμα που μπορούσε να κάνει κατάστημα. Το στοιχειώδες έτσι. Μια αντικατάσταση άμεση και να ασχοληθεί με την αντικατάσταση το ίδιο. Με τη G Skill φαντάζομαι θα αναλάμβανε και η ίδια έξοδα αποστολής αν το ζητούσες απλά θα είχες αναμονή στις απαντήσεις. Εγω επιμένω να το δεις και με δικηγόρο αν έχεις την υπομονή και την οικονομική άνεση, έτσι για να τους τη μπεις άσχημα, αμ υπάρχει εγγράφως η πρόταση για τη διαγραφή του σχολίου μπλέκουν ακόμη παραπάνω. Ήδη έχουν μπλέξει οι άσχετοι. Και βέβαια υπάρχει η συζήτηση στο chat έρχεται σε mail. Αν δεν βγάλω άκρη με το συνήγορο σίγουρα θα τους κυνηγήσω. Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2020 από akoinonitos 3
leros2004 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Κρίμα και έχω ψωνίσει αρκετές φορές από αυτούς. Το ελληνικό εμπόριο στα καλύτερα του.... Συνήθως ή απευθείας επικοινωνία με τον κατασκευαστή είσαι πιο γρήγορη διαδικασία... Είχα πρόσφατο κρούσμα με μια microsd. Με το μαγαζί είχαμε την επικοινωνία τύπου: φέρτε τη να τη δούμε να μιλήσουμε με τον προμηθευτή κτλ κτλ. Έστειλα στη kingston, φώτο serial code και μου έστειλαν σε μια εβδομάδα καινούργια δωρεάν όλα. Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2020 από leros2004 1
Inler Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2020 Από τη στιγμή που τα περισσότερα αν όχι όλα τα μαγαζιά στέλνουν στον προμηθευτή και η διαδικασία τραβάει μήνα και παραπάνω γιατί να μην προτιμήσει κάποιος ευρωπαικό μαγαζί και αν χρειαστεί rma να στείλει ο ίδιος;Εγώ προσωπικά όσες φορές χρειάστηκα rma/επιστροφή από Amazon με 1-2 μηνύματα στο chat και σε 10-12 ημέρες είχα ξεμπερδέψει.Επιπλέον σε περίπτωση που χρειαστεί rma μετά από 1-1.5 χρόνο αν η αγορά έχει γίνει από μαγαζί στο skroutz πιθανότατα δεν θα υπάρχει το ίδιο προιόν για άμεση αντικατάσταση όποτε μπλέκει κανείς με την επιλογή του πιστωτικού(με αρχική η μειωμένη αξία) και τη δέσμευση για αγορά από το ίδιο μαγαζί με περιορισμένες επιλογές.Επιπλέον υπάρχει κίνδυνος να έχει κλείσει και το ίδιο το μαγαζί.Οπότε δεν υπάρχει καν δίλημμα κατ'εμέ. Σε μία από τις ελάχιστες αγορές μου από την εγχώρια αγορά τα τελευταία χρόνια συνειδητά έλαβα υπόψιν τις πιθανότητες να ταλαιπωρηθώ αν χρειαστώ rma. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι τελικά θα βγάλεις άκρη. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα