Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλή χρονιά. Μία βοήθεια γιατι είμαι ψιλοάσχετος. Θελω να φτιάξω PC για το γιο μου που παίζει fornite. Οι απαιτήσεις για το παιχνίδι είναι, εκτός των άλλων, η κάρτα γραφικών nvidia gtx 660 ή AMD Radeon HD 7870, οι οποίες δεν υπαρχουν και θέλω να βρω μία αντίστοιχων δυνατοτήτων αλλά σχετικά οικονομική. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας σε τόσο παλιά κάρτα η να κοιτάζεις καν σειρα 6ΧΧ nvidia.

η κάρτα που λέει το παιχνίδι είναι για τις χαμηλότερες απαιτήσεις, δεν υπάρχει λόγος να το τρέχει σε χαμηλά γραφικά εκτός κ αν έχεις και κανέναν επεξεργαστή 10ετιας και βάλε.

Δημοσ.

Έχεις δίκιο. Κάτι τελευταίο επειδη δεν το έχω και πολύ το αντικείμενο. Υπάρχει στον kotsovolo αυτό το gaming pc 

Infinity Gear Core R2 

Desktop PC.
Αξίζει να το πάρω? 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, chrisuncity είπε

Έχεις δίκιο. Κάτι τελευταίο επειδη δεν το έχω και πολύ το αντικείμενο. Υπάρχει στον kotsovolo αυτό το gaming pc 

Infinity Gear Core R2 

Desktop PC.
Αξίζει να το πάρω? 

Tο συγκεκριμένο με τον AMD Athlon 200GE ΔΕΝ κάνει για gaming. (fortnite κλπ)

Είτε θα κοιτάξεις για κάποιο με τον 3200G ή 3400G είτε  για κάρτα.
Αναλόγως το πισί που έχεις τώρα πάντως ο γιός σου θα παίξει άνετα το fortnite με μία GTX1650.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα ξεκινάς το pc από το μηδέν ,δεν έχεις τίποτα ήδη; Θέλεις έτοιμο σύστημα ; θέλεις να πάρεις κομμάτι κομμάτι ; Πες τι θες και κυρίως τα χρήματα στα οποία θες να κινηθείς , αλλά παίζει να σαι σε λάθος νήμα για αυτή την συζήτηση

Επεξ/σία από Panagiotis321
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dpolal είπε

Tο συγκεκριμένο με τον AMD Athlon 200GE ΔΕΝ κάνει για gaming. (fortnite κλπ)

Είτε θα κοιτάξεις για κάποιο με τον 3200G ή 3400G είτε  για κάρτα.
Αναλόγως το πισί που έχεις τώρα πάντως ο γιός σου θα παίξει άνετα το fortnite με μία GTX1650.

Αυτό το gaming pc του kotsovolou έχει ενσωματωμένη κάρτα γραφικών. Θέλω να δω τι με συμφέρει γιατι δεν έχω pc, να φτιάξω θέλω.