Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους. 2020 it is :P

Έχω βρει που λέτε κάτι κέντρα στο AliExpress που παραδόξως τα πουλάνε κι εδώ Ελλάδα, αλλά ένα 70% πάνω στην τιμή φυσικά... Έχω ένα ποδήλατο που θέλω να του βάλω δισκόφρενα, ο σκελετός δέχεται την "δαγκάνα", αλλά τα κέντρα του δεν δέχονται δίσκο. 

Σκεφτόμουν λοιπόν τι θα μπορούσα να κάνω...

Να θέσω για αρχή ότι το ποδήλατο αγοράστηκε 230€ καινούργιο πριν λίγο καιρό (καραφθηνό δηλαδή, αλλά δεν υστερεί κάπου (ή τουλάχιστον κάπου που να με ενδιαφέρει) πέρα από φρένα και κέντρα τροχού, τα οποία κέντρα είναι μάπα γενικότερα...). Το μέγεθος τροχού είναι 27,5". Πρόκειται για mountain bike.

 

Μια ιδέα λοιπόν ήταν να αγοράσω 2 τροχούς που να παίρνουν ή να έχουν ήδη δισκόπλακες. Κοίταξα και σε μια/δυο ιστοσελίδες για μεταχειρισμένους, αλλά δεν βρήκα κάτι, ή τουλάχιστον κάτι κοντά στα 120€ που διατίθεμαι να δώσω (σαν φθηνό ποδήλατο, δεν θέλω να ανεβάσω πολύ το κόστος). 

Αν έχετε κάτι να προτείνετε για την πρώτη ιδέα, είστε ευπρόσδεκτοι!

 

Η δεύτερη ιδέα ήταν να αλλάξω μόνο τα κέντρα, επειδή το στεφάνι είναι δίπατο, οι ακτίνες μαύρες όπως τις θέλω και το ελαστικό καινούργιο (όχι πως στην προηγούμενη περίπτωση ψάχνω και για ελαστικό, αλλά λέμε τώρα...). Βρήκα λοιπόν κάποια κέντρα που μου κάνουν κι αναρωτιόμουν που θα μπορούσα να κάνω οικονομικά την απόπλεξη/πλέξη του τροχού. (σημειώστε ότι τα κέντρα θα στοιχίσουν ένα 50άρικο). Δεν έχω ιδέα πόσο στοιχίζει, αλλά δεν θέλω να πάω σε κάποιο οποιοδήποτε ποδηλατάδικο και να με πιάσουν κότσο... Οπότε αν έχετε να προτείνετε κάποιον εντός Αθήνας και γύρω περιοχών που να ξέρετε ότι κάνει σωστή δουλειά (μην πάω για ακτινολόγιση μετά...) και δεν χτυπάει στ'αυτιά, είμαι κι εγώ όλος αυτιά 😉

https://www.orient-bikes.gr/steed-275-alu-2/

Γι'αυτό εδώ το ποδήλατο πρόκειται...

Επεξ/σία από FishFIsh
Δημοσ.

Ένα καλό σετ v brakes σταματάνε καλύτερα από δισκόφρενα μηχανικά και ανάλογα κ το μοντέλο κ από υδραυλικά . Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις μια τέτοια μετατροπή .δες ένα καλό σετ v brakes 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν λάβουμε υπόψη ότι θα χρησιμοποιησεις τα ίδια στεφάνια,ακτίνες,καψούλια, λάστιχα,σαμπρέλες για να ρίξεις το κόστος, τότε έχουμε και λέμε για δυο τροχους.

50 ευρω τα κεντρα

50 ευρώ οι αποπλεξεις/πλεξεις/ακτινολογηση (πολύ φθηνή τιμή αλλά υπαρκτή)

20 ευρω οι δισκοι

50 ευρώ ένα σετ μέτρια  υδραυλικά δισκόφρενα

20 ευρώ ανταπτορες δισκόφρενου(για να βιδώσουν κάθετα στο σκελετό)

20 ευρώ περαστικά/ρύθμιση/εξαέρωση δισκοφρενων 

Σύνολο 210 ευρώ για ένα αποτέλεσμα το οποίο αν όχι χειρότερο, θα είναι στην καλύτερη περίπτωση ίσο με αυτό που έχεις τώρα.

Υ.Γ και αυτό βεβαία προϋποθέτει ότι όλα τα ανταλλακτικά είναι συμβατά μεταξύ τους!!! Δηλαδή ότι το σετ των γραναζιών "κουμπώνει" σωστά στο ελεύθερο του πίσω κέντρου ωστε οι ταχυτητες να αλλάζουν σωστά.

όπως επίσης και ότι οι δάγκανες ευθυγραμιζονται σωστά στους δίσκους

όπως επίσης ότι και οι μανετες των δισκοφρενων μπορούν να "πιάσουν" στο υπάρχον τιμόνι, μιας και από τη φωτογραφία φαίνεται ότι είναι λεπτότερο από 24,5μμ που είναι η μικρότερη διάμετρος πιασίματος μιας υδραυλικής μανέτας.(εκτός αν βάλεις και εδώ προσθήκες).

Από τα παραπάνω, κρίνω ότι δεν πρέπει να προβεις σε αυτή την αλλαγή. Γενικότερα σε αυτό το ποδήλατο θεωρώ ότι δεν πρέπει να ασχοληθείς με καμιά μετατροπή. Δε συμφέρει.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, FishFIsh είπε

Καλημέρα σε όλους. 2020 it is :P

Έχω βρει που λέτε κάτι κέντρα στο AliExpress που παραδόξως τα πουλάνε κι εδώ Ελλάδα, αλλά ένα 70% πάνω στην τιμή φυσικά... Έχω ένα ποδήλατο που θέλω να του βάλω δισκόφρενα, ο σκελετός δέχεται την "δαγκάνα", αλλά τα κέντρα του δεν δέχονται δίσκο. 

Σκεφτόμουν λοιπόν τι θα μπορούσα να κάνω...

Να θέσω για αρχή ότι το ποδήλατο αγοράστηκε 230€ καινούργιο πριν λίγο καιρό (καραφθηνό δηλαδή, αλλά δεν υστερεί κάπου (ή τουλάχιστον κάπου που να με ενδιαφέρει) πέρα από φρένα και κέντρα τροχού, τα οποία κέντρα είναι μάπα γενικότερα...). Το μέγεθος τροχού είναι 27,5". Πρόκειται για mountain bike.

Μια ιδέα λοιπόν ήταν να αγοράσω 2 τροχούς που να παίρνουν ή να έχουν ήδη δισκόπλακες. Κοίταξα και σε μια/δυο ιστοσελίδες για μεταχειρισμένους, αλλά δεν βρήκα κάτι, ή τουλάχιστον κάτι κοντά στα 120€ που διατίθεμαι να δώσω (σαν φθηνό ποδήλατο, δεν θέλω να ανεβάσω πολύ το κόστος). 

Αν έχετε κάτι να προτείνετε για την πρώτη ιδέα, είστε ευπρόσδεκτοι!

Η δεύτερη ιδέα ήταν να αλλάξω μόνο τα κέντρα, επειδή το στεφάνι είναι δίπατο, οι ακτίνες μαύρες όπως τις θέλω και το ελαστικό καινούργιο (όχι πως στην προηγούμενη περίπτωση ψάχνω και για ελαστικό, αλλά λέμε τώρα...). Βρήκα λοιπόν κάποια κέντρα που μου κάνουν κι αναρωτιόμουν που θα μπορούσα να κάνω οικονομικά την απόπλεξη/πλέξη του τροχού. (σημειώστε ότι τα κέντρα θα στοιχίσουν ένα 50άρικο). Δεν έχω ιδέα πόσο στοιχίζει, αλλά δεν θέλω να πάω σε κάποιο οποιοδήποτε ποδηλατάδικο και να με πιάσουν κότσο... Οπότε αν έχετε να προτείνετε κάποιον εντός Αθήνας και γύρω περιοχών που να ξέρετε ότι κάνει σωστή δουλειά (μην πάω για ακτινολόγιση μετά...) και δεν χτυπάει στ'αυτιά, είμαι κι εγώ όλος αυτιά 😉

https://www.orient-bikes.gr/steed-275-alu-2/

Γι'αυτό εδώ το ποδήλατο πρόκειται...

    Αχ αυτή η αντίληψη περί οικονομίας κλίμακας .......... είμαι βέβαιος πως γνωρίζετε πόσο κάνει ένα καλό στημένο εξ αρχής ποδήλατο γενικώς και αορίστως ....... καλή χρονιά να έχετε , no offense ........ 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, babisskg είπε

    Αχ αυτή η αντίληψη περί οικονομίας κλίμακας .......... είμαι βέβαιος πως γνωρίζετε πόσο κάνει ένα καλό στημένο εξ αρχής ποδήλατο γενικώς και αορίστως ....... καλή χρονιά να έχετε , no offense ........ 

Ίσως μη έχοντας στο μυαλό μου τα ίδια στάνταρ "ποιότητας", θα έλεγα ότι με ένα 500άρικο παίρνεις ένα συμπαθητικό ποδηλατάκι με τον σκελετό αλουμινίου του, τα κάπως πιο ποιοτικά κέντρα του, δισκόφρενα, πιο σοβαρά σασμάν και αναρτήσεις με πίεση αέρα. 

Για να μην παρεξηγούμαστε όμως, τα κέντρα στο ποδήλατο που αγόρασα νέο, είχαν εξ αρχής πρόβλημα και τόσο λόγω τιμής του ποδηλάτου, όσο και λόγω ανοησίας του ποδηλατά που το πήρα, δεν είναι κατ'εμέ δυνατή ή έστω συμφαίρουσα η αξιοποίηση της εγγύησης του (αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα, διάβασε μια άλλη συζήτηση που άνοιξα). 

Λίγο πολύ λοιπόν, ναι, ξέρω "πόσο κάνει ένα καλό στημένο εξ αρχής ποδήλατο γενικώς", αν φυσικά στο μυαλό σου έχεις το 500άρικο στο μυαλό σου. Αν έχεις τίποτα 300-350 λέω όχι... Αν έχεις αρκετά πάνω από 500άρικο, έχεις πάει σε άλλη αγοραστική ομάδα. 

Τελικά, για πλέξη κέντρων ή αγορά νέων τροχών παίζει καμιά απάντηση/άποψη; Επειδή δεν βοηθάει να φτιάξω το ελαττωματικό ποδήλατο η φράση "μα γιατί δεν έπαιρνες εξ αρχής ακριβότερο;"

No offense :)

 

Επεξ/σία από FishFIsh
Δημοσ.

πηγαινε ρωτα στον Αλτιπαρμακη για πλεξιμο, στην Αριστοτελους ειναι, στην Ομονοια.

Ημουν σε παρομοια φαση με σενα, εκει βρηκα την καλυτερη λυση.

Στα υποψιν οτι δεν λειτουργει νορμαλ ωρες και μερες. Απογευματινες ωρες τον πετυχαινεις συνηθως.

Δημοσ.
Στις 2/1/2020 στις 9:34 ΠΜ, FishFIsh είπε

Ίσως μη έχοντας στο μυαλό μου τα ίδια στάνταρ "ποιότητας", θα έλεγα ότι με ένα 500άρικο παίρνεις ένα συμπαθητικό ποδηλατάκι με τον σκελετό αλουμινίου του, τα κάπως πιο ποιοτικά κέντρα του, δισκόφρενα, πιο σοβαρά σασμάν και αναρτήσεις με πίεση αέρα. 

Για να μην παρεξηγούμαστε όμως, τα κέντρα στο ποδήλατο που αγόρασα νέο, είχαν εξ αρχής πρόβλημα και τόσο λόγω τιμής του ποδηλάτου, όσο και λόγω ανοησίας του ποδηλατά που το πήρα, δεν είναι κατ'εμέ δυνατή ή έστω συμφαίρουσα η αξιοποίηση της εγγύησης του (αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα, διάβασε μια άλλη συζήτηση που άνοιξα). 

Λίγο πολύ λοιπόν, ναι, ξέρω "πόσο κάνει ένα καλό στημένο εξ αρχής ποδήλατο γενικώς", αν φυσικά στο μυαλό σου έχεις το 500άρικο στο μυαλό σου. Αν έχεις τίποτα 300-350 λέω όχι... Αν έχεις αρκετά πάνω από 500άρικο, έχεις πάει σε άλλη αγοραστική ομάδα. 

Τελικά, για πλέξη κέντρων ή αγορά νέων τροχών παίζει καμιά απάντηση/άποψη; Επειδή δεν βοηθάει να φτιάξω το ελαττωματικό ποδήλατο η φράση "μα γιατί δεν έπαιρνες εξ αρχής ακριβότερο;"

No offense :)

   1ον. αγαπητέ μου, εγώ προσεβλήθη, διότι έχασα αρκετό χρόνο για να σου δώσω μια αρκετά τεκμηριωμένη απάντηση και εσύ από τα γραφόμενα σου, δεν την ελαβες καν υπόψη. 

   2ον. το πρόβλημα με το συγκεκριμένο ποδήλατο, δεν είναι ότι είναι χαμηλής ποιότητας!!!! Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο ποδήλατο είναι ότι δεν είναι κατασκευασμενο αυτό αλλά και τα περιφερειακά του, βάση τυποποιημενων προδιαγραφών !!! Αυτό το σοβαρό ελάττωμα/πρόβλημα, είναι που το καθιστά μη αναβαθμίσιμο.

  • Like 2
Δημοσ.

Απο οταν παλιοτερα εκανα πολυ ποδηλατο και ειχα και επαιζα με διαφορα μπιχλιμπιδια απο φιλους, καποια στιγμη εκανα και αυτο που θελεις να κανεις και εσυ.. ζαντες που δεν ηθελε φιλος, πηρα δαγκανες κλπ κλπ.. μηχανικα δισκοφρενα εν τελη.. η μονη διαφορα τους ηταν οτι οταν εβρεχε επιαναν καλυτερα σε σχεση με το v-brake..κατα τα αλλα τα ελεγες και χειροτερα. v-brake με promax τακακια.. εβρισκα 2 τοτε ενα φθηνο και ενα ακριβο.. 3€ και 7€ αν θυμαμαι καλα.. εβαζα το ακριβο και ηταν μιααα χαρα!

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 3/1/2020 στις 10:15 ΜΜ, kostaskalamatas είπε

   1ον. αγαπητέ μου, εγώ προσεβλήθη, διότι έχασα αρκετό χρόνο για να σου δώσω μια αρκετά τεκμηριωμένη απάντηση και εσύ από τα γραφόμενα σου, δεν την ελαβες καν υπόψη. 

   2ον. το πρόβλημα με το συγκεκριμένο ποδήλατο, δεν είναι ότι είναι χαμηλής ποιότητας!!!! Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο ποδήλατο είναι ότι δεν είναι κατασκευασμενο αυτό αλλά και τα περιφερειακά του, βάση τυποποιημενων προδιαγραφών !!! Αυτό το σοβαρό ελάττωμα/πρόβλημα, είναι που το καθιστά μη αναβαθμίσιμο.

1ον. Μου ήρθε μόνο μία ειδοποίηση για το σχόλιο περί "οικονομίας κλίμακας", οπότε απάντησα σε αυτό χωρίς να μου έχει έρθει ειδοποίηση για τα υπόλοιπα σχόλια. (για να πω και την αλήθεια, κοίταξα να δω μήπως υπήρχε κάποιο άλλο σχόλιο (όχι συγκεκριμένα από εσένα, αλλά γενικά κάποια άλλη απάντηση) κι εκείνη την στιγμή δεν υπήρχε ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Αν θες με πιστεύεις, δεν έχω λόγο να ασχολούμαι για να πω ψέματα στο ίντερνετ (δεν είμαι άτομο που φεύδεται ούτως ή άλλως)  και το insomnia δεν είναι και η πιο "αξιόπιστη" από άποψη ειδοποιήσεων στην ώρα τους πλατφόρμα). Επίσης επειδή όσοι γράφουν σχόλια συνήθως έχουν παρατσούκλια για ονόματα, δεν κοιτάω και ποιος το έστειλε. Μετά λοιπόν το σχόλιο σου περί σπατάλης χρόνου, αρχικά δεν κατάλαβα που σπαταλήθηκε ο χρόνος και στην συνέχεια έψαξα να δω γιατί το είπες. Βρήκα λοιπόν το εξαιρετικό σχόλιο σου και μάλιστα προτού ακόμα σχολιάσω σε αυτό εδώ, χωρίς να έχω καταλάβει ότι κι αυτό εστάλη από εσένα, έκανα like σε εκείνο το σχόλιο. Λυπάμαι λοιπόν για την ελαφρώς καυστική απάντηση μου, το σχόλιο στο οποίο απάντησα μου φάνηκε μεμονωμένα (στην πραγματικότητα ήταν μεμονωμένο, εφόσον δεν φαινόταν κανένα άλλο σχόλιο σε όλο το topic) και ως μεμονωμένο φαινόταν να έχει καυστικό χαρακτήρα.

2ον. Δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς λέγοντας "τυποποιημένες προδιαγραφές". Απ'όσο ξέρω, εφόσον το σασμάν είναι Shimano για παράδειγμα με x αριθμό γρανάζιων, βρίσκεις συμβατό κέντρο και η αναβάθμιση είναι δυνατή. Παρόμοια, δεν γνωρίζω κανέναν λόγο που δεν θα μπορούσε να μπει άλλος τροχός στο ποδήλατο αν οι διαστάσεις ταιριάζουν...

ΥΓ. Μετά το σχόλιο σου και σχόλια κάποιων άλλων χρηστών, κατά πάσα πιθανότητα θα μείνω με V-brakes και θα βάλω καλύτερα τακάκια. Το "2ον" το απάντησα/ρώτησα, γιατί απλά θέλω να καταλάβω τι εννοείς. Αν νιώθεις ότι είναι χάσιμο χρόνου να απαντήσεις, δικαιολογημένος είσαι κατ'εμέ. Ωστόσο, για άλλη μια φορά, ευχαριστώ για το αρχικό σου σχόλιο.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 1/1/2020 στις 10:49 ΠΜ, aGka8l είπε

Ένα καλό σετ v brakes σταματάνε καλύτερα από δισκόφρενα μηχανικά και ανάλογα κ το μοντέλο κ από υδραυλικά . Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις μια τέτοια μετατροπή .δες ένα καλό σετ v brakes 

Θα μπορούσες να προτείνεις κάποια εταιρεία και/ή εύρος τιμών;

18 ώρες πριν, kostaskalamatas είπε

στειλε μου αν θες λινκ με τα κεντρα που εχεις βρει. ή εστω τον κωδικο τους

https://a.aliexpress.com/cugl3fwu

Κάτι τέτοιο υποθέτω αν είναι συμβατό, αλλιώς κάτι συμβατό σε παρόμοια τιμή (σκόπευα να ρωτήσω έναν φίλο που ασχολείται περισσότερο όταν ήταν να κάνω την αγορά). 

Παρ'όλα αυτά, όπως το βλέπω δεν θα ασχοληθώ εφόσον το κόστος είναι τουλάχιστον 150€ όταν προστεθούν όλα μαζί (δεν θα έβαζα υδραυλικά δισκόφρενα (γι'αυτό λέω κάνα 150άρι) ούτως ή άλλως... υπάρχει θέμα συμβατότητας με την μανέτα την οποία δεν γίνεται να αλλάξω επειδή το ποδήλατο έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό και πρέπει να αγοράσω υδραυλικό σετ μανέτας και "δαγκάνας" που να επικοινωνεί με το όλο σύστημα αν θέλω υδραυλικά. Οπότε έξτρα κόστος, οπότε δεν σκόπευα υδραυλικά)

Αν όμως θες να προτείνεις κάποιο καλό και οικονομικό σετ V-brakes, είμαι και γι'αυτό όλος αυτιά ;)

(και για τα κέντρα δηλαδή πες μου ό,τι θες για να μαθαίνω δηλαδή, αλλά μάλλον δεν θα ασχοληθώ να βάλω δισκόφρενα πλέον)

Θα με ενδιέφερε πολύ αν είχες να προτείνεις οικονομική απόπλεξη/πλέξη όμως, επειδή αν και δεν θα βάλω δισκόφρενα, το πίσω κέντρο χρειάζεται αντικατάσταση. Είναι ελαττωματικό...

Δημοσ.

Τώρα τι φοράς ?  Θα μπορούσες να δεις τα shimano deore xt , επισσης αν είναι να αγοράζεις κέντρα να κάνεις πλέξη αποπλεξη μήπως να δίνες 40€ για ένα τροχό και να τελειώνει ?

Δημοσ.

Αποτέλεσμα εικόνας για hub for freewheel

Τα κέντρα του συνδέσμου που παρεθεσες, δεν κάνουν  στο ποδήλατο σου, γιατί όπως βλέπεις και από την παραπάνω εικόνα, είναι τύπου "κασσετα".(δεξιά)

Ενώ στο ποδήλατο σου -όπως διάβασα στα χαρακτηριστικα - είναι τύπου "ελεύθερο"(αριστερά)

Όσον αφορά τώρα τα φρένα... η καλύτερη αναβάθμιση που θα μπορούσες να κανείς, είναι να βάλεις vbrakes με αλουμινενιους βραχίονες και μανετες, ωστε να μην έχεις ελαστικότητα και ανοχές από τους πλαστικούς, συν χοντρότερα συρματοσχοινα, αλλά από ότι βλέπω, τα promaxτχ120 που έχεις επάνω, ήδη διαθετουν αυτά τα χαρακτηρηστικα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...