adi32 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Υπαρχουν πολλοι καγκουρες δεν ειναι μονο αυτοι με τις εξατμισεις Το πρωι παω να βγω απο το στενο και ερχεται αντθετα στο μονοδρομο με 1000 μαυρο SUV με καταμαυρα τζαμια και μεγαλο σημα Μηλου στο πισω τζαμι
agnostos13 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nik0laus είπε Δε νομίζω να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα . Μηχανικό μέχρι τώρα δεν έχω δει να προτείνει/διαφημίζει φόρα παρτίδα να σπάσουμε (ή να αφήσουμε σπασμένο) τον καταλύτη ή να τρυπήσουμε-κόψουμε την εξάτμιση ενώ σχετικά με αφαίρεση DPF μέχρι και διαφήμιση έχουμε δει.... Κι εγώ δεύτερο λόγο το έγραψα το οικονομικό , πρώτο έβαλα την εκούσια ρύπανση που προκαλείται με την αυθαίρετη και παράνομη αλλαγή των προδιαγραφών αλλά και κυκλοφορία σε περιοχές που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν αυτοκίνητα που δεν πληρούν τις σωστές προδιαγραφές. Τελικά το οικονομικό, όσο δευτερευούσης σημασίας κι αν δείχνει, είναι το μόνο που ενδιαφέρει τελικά , μιας και καθώς φαίνεται η υγεία μας δε μας ενδιαφέρει και πολύ. Δεν δικαιολογώ κανέναν... Όσο για τις αφαιρέσεις-τροποποιήσεις καταλύτη και τις εξατμίσεις ελευθέρας είναι σύνηθες φαινόμενο στον τομέα της “βελτίωσης” των αυτοκινήτων. Μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με τον χώρο γι αυτό και σου φαίνεται αξιοπερίεργο να διαφημίζεται η αφαίρεση του dpf (το οποίο προτείνεται και ως λύση για βελτίωση των επιδόσεων). υγ. Το λουκέτο είναι κοντά... Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2020 από agnostos13
tutuyo Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 1 ώρα πριν, adi32 είπε Υπαρχουν πολλοι καγκουρες δεν ειναι μονο αυτοι με τις εξατμισεις Το πρωι παω να βγω απο το στενο και ερχεται αντθετα στο μονοδρομο με 1000 μαυρο SUV με καταμαυρα τζαμια και μεγαλο σημα Μηλου στο πισω τζαμι ε ναι ρε συ αυτός με το αυτοκόλλητο κέρδισε +20 ιππακια, μην κοίτας εσύ που δεν το ξέρεις 😀 εγώ διαφωνώ με το μέτρο πάντως. η άποψη μου είναι ότι όταν βλέπεις τον καραγκιόζη με την αεροτομή για να απλώνει η μάνα του την μπουγάδα η τον μπουφο με τα φωτάκια από κάτω που θέλει να γίνει κρεοπωλείο, είναι ένας καλός τρόπος να τον ξεχωρίζεις στο πλήθος και να τον αποφεύγεις. Λες δλδ,α νατος ο μαλάκας,κάτσε να αλλάξω λωρίδα, αφήσω απόσταση, είναι σίγουρο ότι θα κάνει μαλακία
gbsam Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Στις 31/12/2019 στις 1:22 ΠΜ, greekfragma είπε εγώ σου γράφω την εμπειρία μου στους δρόμους τόσα χρόνια. επίσης σου εξήγησα πως η μία κατηγορία γίνεται εύκολα αντιληπτή στο δρόμο ενώ οι άλλες 2 που ανέφερα όχι. γέλα ελεύθερα. το γέλιο δίνει ζωή Μήπως λέω μήπως.... είσαι επιθετικός στην οδήγηση ή αφηρημένος αρκετά ή γκαντεμης μεγάλος;; γιατί τόσα ατυχήματα σε τόσα λίγα χρόνια δεν είναι νορμάλ 1
greekfragma Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, gbsam είπε Μήπως λέω μήπως.... είσαι επιθετικός στην οδήγηση ή αφηρημένος αρκετά ή γκαντεμης μεγάλος;; γιατί τόσα ατυχήματα σε τόσα λίγα χρόνια δεν είναι νορμάλ Αυτός ο μέσος όρος το 1 ατύχημα κάθε 2 χρόνια για τους δικυκλιστές στην Αθήνα είναι στατιστικό επίσημο. Δε το βγάζω από το κεφάλι μου. Δε μιλάω μόνο για σοβαρά. Μιλάω ακόμα και για μικροεπαφές που έχουν ζημιές 50ευρώ ένα πλαστικό. Αρκεί να έχει καταχωρηθεί στην ασφαλιστική. Επιθετικός δεν είμαι, έχω παρακολουθήσει και σχολείο ασφαλούς οδήγησης και προσπαθώ γενικά να σέβομαι την ευελιξία της μηχανής αλλά και να προστατεύομαι απο τους γύρω αφηρημένους τυφλούς που μιλάνε στο κινητό ή αλλάζουν λωρίδες χωρίς να ελέγχουν καθρέφτες. Ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του και ειδικά όσοι είμαστε σε 2 ρόδες στην Ελλαδάρα με την μηδέν οδηγική παιδεία και επιθετική οδήγηση και στα2ρχιδισμό στο τιμόνι. Τα έχω αποδεχθεί αλλά πορεύομαι.
nik0laus Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Δεν δικαιολογώ κανέναν... Όσο για τις αφαιρέσεις-τροποποιήσεις καταλύτη και τις εξατμίσεις ελευθέρας είναι σύνηθες φαινόμενο στον τομέα της “βελτίωσης” των αυτοκινήτων. Μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με τον χώρο γι αυτό και σου φαίνεται αξιοπερίεργο να διαφημίζεται η αφαίρεση του dpf (το οποίο προτείνεται και ως λύση για βελτίωση των επιδόσεων). υγ. Το λουκέτο είναι κοντά... Όταν αφαιρείς το DPF σπέρνεις καρκίνο , ποσώς μας αφορά η βελτίωση της ιπποδύναμης. Αν σε ένα όχημα προδιαγραφών Εuro-6 αφαιρέσεις το DPF αυτομάτως το μετατρέπεις σε Εuro-μαστροφουντούκης το οποίο δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στα αστικά κέντρα. Το έχεις αγοράσει με ευνοϊκότερο φορολογικό καθεστώς ακριβώς γιατί είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών. Όταν του αφαιρείς το φίλτρο λοιπον, και ρυπαίνεις περισσότερο και φοροδιαφεύγεις. Και θα έπρεπε σε όσους πιάνουν με αφαιρεμένο φίλτρο μικροσωματιδίων να τους κατάσχουν το όχημα και να τους στέλνουν δυο - τρεις μήνες για κοινωνική εργασία στον Άγιο Σάββα στην Λ.Αλεξάνδρας.... Όσο για το χώρο των καγκουροβελτιώσεων έχεις δίκιο δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Εχω μόνο σαν μηχανικός ένα πανελληνιο πρωτάθλημα Ράλλυ και μια νίκη σε αγώνα FIA -ERC στο εξωτερικό. Kαι στους αγώνες δεν υπάρχουν καγκουροβελτιώσεις , υπάρχουν κανονισμοί , ομολογκασιόν , και J και όποιος δεν ακολουθεί τους κανονισμούς τρώει ban. Καλό λουκέτο.... Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2020 από nik0laus 7 1
Ihavetheanswers Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Επειδή μιλάμε λίγο για ασφάλεια δικύκλων απλά να αναφέρω κάτι σχετικό. Σύμφωνα με μια μεγάλη έρευνα που είχε γίνει στην Αμερική πριν μερικά χρόνια για την ίδια απόσταση ταξιδιού (1 δις μίλια) χάνονται από θανατηφόρα ατυχήματα: 212 μοτοσυκλετιστές 7 οδηγοί/επιβάτες ΙΧ 0.2 - 0.4 επιβάτες τρένου 0.1 επιβάτες λεωφορείου 0.07 επιβάτες αεροπλάνου (Comparing the Fatality Risks in United States Transportation Across Modes and Over Time)
agnostos13 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, nik0laus είπε Όταν αφαιρείς το DPF σπέρνεις καρκίνο , ποσώς μας αφορά η βελτίωση της ιπποδύναμης. Αν σε ένα όχημα προδιαγραφών Εuro-6 αφαιρέσεις το DPF αυτομάτως το μετατρέπεις σε Εuro-μαστροφουντούκης το οποίο δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στα αστικά κέντρα. Το έχεις αγοράσει με ευνοϊκότερο φορολογικό καθεστώς ακριβώς γιατί είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών. Όταν του αφαιρείς το φίλτρο λοιπον, και ρυπαίνεις περισσότερο και φοροδιαφεύγεις. Και θα έπρεπε σε όσους πιάνουν με αφαιρεμένο φίλτρο μικροσωματιδίων να τους κατάσχουν το όχημα και να τους στέλνουν δυο - τρεις μήνες για κοινωνική εργασία στον Άγιο Σάββα στην Λ.Αλεξάνδρας.... Όσο για το χώρο των καγκουροβελτιώσεων έχεις δίκιο δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Εχω μόνο σαν μηχανικός ένα πανελληνιο πρωτάθλημα Ράλλυ και μια νίκη σε αγώνα FIA -ERC στο εξωτερικό. Kαι στους αγώνες δεν υπάρχουν καγκουροβελτιώσεις , υπάρχουν κανονισμοί , ομολογκασιόν , και J και όποιος δεν ακολουθεί τους κανονισμούς τρώει ban. Καλό λουκέτο.... Εφόσον έχεις ασχοληθεί με αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως λες θα ξέρεις οτι επιδόσεις και χαμηλοί ρύποι είναι έννοιες αντίθετες (με εξαίρεση τα ηλεκτρικά)... Όσο για το πως φορολογούνται (και πως θα έπρεπε να φορολογούνται) είναι μεγάλη κουβέντα... ΥΓ. Για την ιστορία τα τέλη πάνε βάση CO2 και όχι βάση NOx Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2020 από agnostos13
nik0laus Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 2 ώρες πριν, agnostos13 είπε Εφόσον έχεις ασχοληθεί με αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως λες θα ξέρεις οτι επιδόσεις και χαμηλοί ρύποι είναι έννοιες αντίθετες (με εξαίρεση τα ηλεκτρικά)... Όσο για το πως φορολογούνται (και πως θα έπρεπε να φορολογούνται) είναι μεγάλη κουβέντα... ΥΓ. Για την ιστορία τα τέλη πάνε βάση CO2 και όχι βάση NOx Στα λόγια μου έρχεσαι Αφαιρεις το DPF και αυξάνεις την ιπποδύναμη => αυξάνεις τους ρύπους (συμπεριλαμβανομένου του CO2) άρα πρέπει να πληρώνεις περισσότερα τέλη. Ναι ή όχι ; Εισάγεις ένα μεταχειρισμένο ντιζελ ΕURO6 και αφαιρείς το φίλτρο και το κάνεις "ΕUROmastromitsos3-4" που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στα δυο μεγάλα αστικά κέντρα. Παρανομείς ναι ή όχι ; Επίσης το Εuro6 έχει πολύ λιγότερο φόρο κατά τον εκτελωνισμό από ένα Euro4 που είναι πλέον το ντιζελάκι, στην καλύτερη, μετά την αφαίρεση του φίλτρου (σε περίπτωση που θες να το κυκλοφορείς στο χωριό μιας και Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν). Φοροδιαφεύγεις ναι ή όχι ; Συμφωνώ απόλυτα με τη φράση σου "Όσο για το πως φορολογούνται (και πως θα έπρεπε να φορολογούνται) είναι μεγάλη κουβέντα" Νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε ότι το ίδιο κατακριτέα είναι και η αφαίρεση καταλυτών κλπ από αντίστοιχα βενζινοκίνητα οχήματα αλλά αυτό δε δύναται να "νομιμοποιεί" σε καμία περίπτωση την αφαίρεση των φίλτρων συγκράτησης μικροσωματιδίων από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Εννοείται ότι γράφω σε δεύτερο ενικό πρόσωπο εν τη ρύμη του λόγου. Καλή χρονιά να έχουμε. 2
agnostos13 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 11 ώρες πριν, nik0laus είπε Στα λόγια μου έρχεσαι Αφαιρεις το DPF και αυξάνεις την ιπποδύναμη => αυξάνεις τους ρύπους (συμπεριλαμβανομένου του CO2) άρα πρέπει να πληρώνεις περισσότερα τέλη. Ναι ή όχι ; Εισάγεις ένα μεταχειρισμένο ντιζελ ΕURO6 και αφαιρείς το φίλτρο και το κάνεις "ΕUROmastromitsos3-4" που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στα δυο μεγάλα αστικά κέντρα. Παρανομείς ναι ή όχι ; Επίσης το Εuro6 έχει πολύ λιγότερο φόρο κατά τον εκτελωνισμό από ένα Euro4 που είναι πλέον το ντιζελάκι, στην καλύτερη, μετά την αφαίρεση του φίλτρου (σε περίπτωση που θες να το κυκλοφορείς στο χωριό μιας και Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν). Φοροδιαφεύγεις ναι ή όχι ; Συμφωνώ απόλυτα με τη φράση σου "Όσο για το πως φορολογούνται (και πως θα έπρεπε να φορολογούνται) είναι μεγάλη κουβέντα" Νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε ότι το ίδιο κατακριτέα είναι και η αφαίρεση καταλυτών κλπ από αντίστοιχα βενζινοκίνητα οχήματα αλλά αυτό δε δύναται να "νομιμοποιεί" σε καμία περίπτωση την αφαίρεση των φίλτρων συγκράτησης μικροσωματιδίων από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Εννοείται ότι γράφω σε δεύτερο ενικό πρόσωπο εν τη ρύμη του λόγου. Καλή χρονιά να έχουμε. Καλή χρονιά. Εν ολίγοις (γιατί νομίζω οτι λέμε τα ίδια πράματα με άλλες λέξεις) οποιαδήποτε μετατροπή-βελτίωση επηρεάζει τους ρύπους προς το δυσμενέστερο (είτε μιλάμε για βενζίνη-είτε για diesel) είναι παράνομη και σαφώς καταλήγει να υπάρχει ασυμφωνία ως προς τα τέλη και τους φόρους που πληρώνει το εν λόγω όχημα. Όμως οι προδιαγραφές των ρύπων που βγάζει ένα όχημα υπολογίζονται βάση των μετρήσεων που δίνει ο κατασκευαστής και όχι από μετρήσεις που γίνονται από κρατικούς φορείς. Έτσι το τι θα πληρώσει ένα όχημα εξαρτάται στην ουσία από τις δηλωμένες από το εργοστάσιο τιμές. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οτι οποιοσδήποτε παράγοντας επηρεάζει τα νούμερα αυτά (που σχεδόν ποτέ δεν ταυτίζονται στην πραγματικότητα με τα δηλωμένα από τον κατασκευαστή) να μην λαμβάνεται στα υπόψιν ως προς την αλλαγή των προδιαγραφών του οχήματος. Διαφορετικά τα ΚΤΕΟ θα έπρεπε να σε κόβουν αν απέχεις πολύ από τις εργοστασιακές τιμές αλλά δεν θα το κάνουν (εδώ δεν το κάνουν για τα γενικά όρια)...
lofter Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 31/12/2019 στις 4:14 ΜΜ, greekfragma είπε 1 εκατομύριο που οδηγούμε δίτροχο θα κατέβουμε με αμάξι στους δρόμους. και θα πηγαίνουμε και κατά στίχους όχι σε διήθηση όπως σε κάθε ανεπτυγμένη χώρα που το επιτρέπει. ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙΣ ΡΟΔΑ..... μου θύμισες ένα άλλο θέμα το οποίο αφορούσε τις καταλήψεις πεζοδρομίων, εκεί κάποιος είχε απαντήσει ότι αν σταθμεύουν οι μηχανές στο δρόμο αντί του πεζοδρομίου δεν θα βρίσκουν τα αυτοκίνητα χώρο άρα καλώς σταθμεύουν στα πεζοδρόμια... Έτσι και εδώ! Λες ότι αν πάρετε εσείς με τις μηχανές τα αυτοκίνητα θα δημιουργήσετε πρόβλημα μόνο στους υπόλοιπους και όχι και σε εσάς του ίδιους! Σιγά μην επιτελείτε και κοινωνικό έργο οδηγώντας μηχανή! Την βολή σας κοιτάτε και το πως θα πάτε γρηγορότερα κάπου! Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2020 από lofter 4
dimos15 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Τοσα χρονια που το rx8 δεν πληρωνει τπτ και ρυπαινει οσο ενα φορτηγο δεν τους ειδα να νοιαζονται... Μαλλον δεν ειχαν τα αναμενομενα εσοδα απο τα τελη και θα την πληρωσουν οι κακγουρες...
Ntinaras Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, dimos15 είπε Τοσα χρονια που το rx8 δεν πληρωνει τπτ και ρυπαινει οσο ενα φορτηγο δεν τους ειδα να νοιαζονται... Μαλλον δεν ειχαν τα αναμενομενα εσοδα απο τα τελη και θα την πληρωσουν οι κακγουρες... Αυτο συμβαινει γιατι οταν ειχε κυκλοφορησει τα τελη ηταν βασει κυβισμου και οχι ρυπων. αν ηταν βασει ρυπων θα πληρωνε 750 ευρω 2
mp123 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 22 λεπτά πριν, dimos15 είπε Τοσα χρονια που το rx8 δεν πληρωνει τπτ και ρυπαινει οσο ενα φορτηγο δεν τους ειδα να νοιαζονται... Μαλλον δεν ειχαν τα αναμενομενα εσοδα απο τα τελη και θα την πληρωσουν οι κακγουρες... Το rx8 σε πείραξε τωρα ; Αλλοστε ποσα κυκλοφορούν τωρα στους δρόμους; το αυτοκίνητο ειχε ημερομηνία λήξης για όποιον το αγόραζε.Δες τα παλιά ταξι που ειναι χιλιάδες χωρις dpf, λεωφορια , κλπ.
Γιαούρτι Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2020 Στις 1/1/2020 στις 7:41 ΜΜ, tutuyo είπε εγώ διαφωνώ με το μέτρο πάντως. η άποψη μου είναι ότι όταν βλέπεις τον καραγκιόζη με την αεροτομή για να απλώνει η μάνα του την μπουγάδα η τον μπουφο με τα φωτάκια από κάτω που θέλει να γίνει κρεοπωλείο, είναι ένας καλός τρόπος να τον ξεχωρίζεις στο πλήθος και να τον αποφεύγεις. Λες δλδ,α νατος ο μαλάκας,κάτσε να αλλάξω λωρίδα, αφήσω απόσταση, είναι σίγουρο ότι θα κάνει μαλακία όντως τύπε με τον ίδιο τρόπο σκεφτόμαστε. έτσι ξεχωρίζω κι εγώ τους μαλάκες. Παλαιότερα πχ όταν έβλεπα κανένα saxo, 106 .... ήξερα ότι θα παιχτεί μαλακία και τους άφηνα να με προσπεράσουν. Ή εννοείται αν έβλεπα κανένα αυτοκίνητο λατέρνα με το γνωστά φωτάκια σα να είναι το enterprise από το star trek Θυμάμαι μια φορά στο Πήλιο κιόλας πριν κάποια χρόνια γυρνώντας από Αι Γιάννη καλοκαίρι (2008 ή 2009) με πλησιάζει καραγκιόζης με το γνωστό εκνευριστικό στυλάκι που έχουν... σου κολλάνε ακριβώς από πίσω στο χιλιοστό. Επειδή λοιπόν ο μαλάκας είναι ανίκητος τον αφήνω να με περάσει σε δρόμο που κανονικά δε κάνεις προσπέραση. Λίγα μέτρα πιο πέρα είχε απότομη δεξιά στροφή και ανηφόριζε ο δρόμος. Ο βλάκας λοιπόν παίρνοντας τη στροφή βγαίνει εκτός αλλά για καλή του τύχη (και κακή δική μας) δεν ήταν γκρεμός από κάτω αλλά είχε κάποια μέτρα χώμα και το αυτοκίνητο σταμάτησε εκεί. Ήλπιζα να βγει σε μια από τις επόμενες στροφές που είχε και γκρεμό αλλά δυστυχώς όταν την επόμενη μέρα πήρα εφημερίδα δε διάβασα κάτι. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις