Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Με το σασί τι έκανες;

Μεγαλύτερα φρένα θέλουν και μεγαλύτερους τροχούς και άρα μεγαλύτερα ελαστικά, σε ίντσες, προφίλ, φάρδος. Τα άλλαξες; Και αν ναι πως ακριβώς επέλεξες τη διάσταση, έκανες δοκιμές ή απλά πήρες το σύστημα κύλισης και πέδησης του TTRS και το προσάρμοσες στο δικό σου; Υπολόγισες το διαφορετικό βάρος και τη διαφορετική ρύθμιση στην δύναμη που στέλνει το σύστημα πέδησης στις δαγκάνες του TTRS με το δικό σου; Το ABS δοκίμασες σε συνθήκες ελιγμού αν ανταποκρίνεται σωστά; Προσωπική μου εκτίμηση ΟΧΙ. Τα προσάρμοσες επάνω πήγες πάτησες φρένο σε μια ευθεία και με το που πήγες να κολλήσεις στο τζάμι είπες τι γ@ματα φρένα έχω. Όταν όμως θα χρειαστεί σε μια στροφή να τσιμπήσεις φρένο και αυτό θα κοκαλώσει θα καταλάβεις το λάθος. Όταν θα χρειαστεί να τσαρουχώσεις τα φρένα και να αναγκαστείς να κάνεις ελιγμό θα καταλάβεις πως αχρήστεψες το ABS.

Αυτά και πολλά άλλα κάνει το R&D τμήμα των κατασκευαστών για να βγάλει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο. Ειδάλλως αν πάρουμε παράδειγμα το απλό ΤΤ θα σου είχε σαν επιλογή έξτρα τα φρένα του TTRS , αλλά δε το κάνει γιατί θα χρειαστεί να αλλάξει το μισό αυτοκίνητο. 

Στα των αναρτήσεων, το να βάλεις μια πανάκριβη ανάρτηση δε λέει κάτι από μόνο του. Χρειάζεται ένα πάντρεμα ζαντών, ελαστικών, αντιστρεπτικών κλπ και μετά ρυθμίσεις επί ρυθμίσεων σε σκληρότητα, ύψος, κάμπερ, κάστερ και δε συμμαζεύεται. Όλα αυτά και πολλά άλλα για να κάνεις ασφαλές ένα αυτοκίνητο και για να αξιοποιήσεις πλήρως τις δυνατότητες των βελτιωμένων parts. Τo tuning θέλει γνώσεις και λεφτά. Αν θες πειράματα φτιάχνεις ένα αγωνιστικό και παιδεύεσαι στις πίστες να ρίχνεις τα δέκατα του δευτερολέπτου, αν όχι παίρνεις έτοιμη μια σπορ κατασκευή.

Άλλο το πάρεις ένα αυτοκίνητο των 300 αλόγων, πχ Lancer EVO και με 1ο στάδιο να πάρεις 80 άλογα χωρίς να πειράξεις τίποτα απολύτως από το στήσιμό του και άλλο το πάρεις ένα αυτοκίνητο των 160 αλόγων και τα του βάλεις άλλα 80.

Το απλό lancer δε γίνεται EVO με τούρμπισμα, αλλαγή φρένων και ανάρτησης, ούτε η 330 γίνεται Μ3, ούτε το ΤΤ γίνεται ΤΤRS.

Ξαναλέω φίλε μου κάτι που δεν διάβασες. Το ίδιο ακριβώς αμάξι βγαίνει σε δίλιτρο με 265 άλογα. Ακριβώς το ίδιο χωρίς καμία διαφορά εκτως των μεγαλύτερων φρένων.

Δεύτερον. Τα φρένα που μπήκαν πάνω είναι αλουμινενια και με αλουμινένιο κέντρο στους δίσκους και τα κάνει ελαφρύτερα από τα μαμά ζυγισμένα από εμένα.

Τρίτον. Η ανάρτηση είναι της KW και είναι συγκεκριμένα για το αμάξι μου. Αν δεν κάνει σωστό R&D η KW που είναι νούμερο 1 επιλογή τι να πω.

3ον μπηκαν ελαφρύτερες ζάντες 18αρες με ελαστικά που δίνουν κατά 99.8% το ίδιο βήμα με τα μαμά.

4ον υπάρχουν βελτιώσεις και βελτιώσεις καθώς και βελτιωτικές εταιρίες και εταιρίες.. ότι πληρώσεις

 

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έλα κουλ σπαμ κατέληξε ένα yaris hybrid θέλετε όλοι σας ή το corolla /chr hybrid για να πηγαίνετε στις δουλειές γρήγορα και οικονομικά κάτι 2.000cc και κάτι 5 που βλέπω και 900 άλογα δεν είναι για Ελλάδα μπράβο σε εσάς που τα φτιάχνετε αλλά κρίμα που όσο το πατάς η κατανάλωση πάει στα 30 λίτρα κλπ κλπ άντε χειμωνιασε κιόλας πάνω από 120/140 δεν πάμε εκτός αν τα πληρώνει άλλος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, greekfragma είπε

Είναι γνωστό οτι σαν Ελλάδα και σαν κράτος και θεσμοί υπάρχει έλλειψη δικαιοσύνης-παιδείας και πνεύματος αλληλοκατανόησης, ας μη μιλήσω για έλλειψη σχεδιασμού και οργάνωσης.

Από το 1ο ποστ εδώ έγραψα οτι ας ξεκινήσουμε με τα βασικά και αυτά που κάνουν τη διαφορά. Δε είπα πουθενά οτι όλα τα υπόλοιπα δεν είναι κακώς κείμενα.

Γι αυτό και έφερα για παράδειγμα και το πρόστιμο στον κουλουρά και τους μεγαλο-ιδιοκτήτες club.

Όταν το κράτος συνεχίζει να αδικεί τον αδύναμο και να μην θέλει να οργανώσει την κοινωνία αναλογικά και με δικαιοσύνη με ισότιμο ζύγισμα, φτάνουμε εδώ που φτάνουμε.

Να παίρνεις δίπλωμα σπίτι με ταχυδρομείο, και να υπογράφει ο γιατρός στον ψηφαλάκια 80χρονο με καταρράκτη πάρκινσον και εγκεφαλικό οτι μπορεί να οδηγήσει κανονικά.

Όταν η τροχαία βλέπει 8 στους 10 οδηγούς να μιλάνε στο κινητό και να καίνε κόκκινα μπροστά από περιπολικά και να μη τους κυνηγά και να μη κουνιέται φύλλο η κατάσταση θα είναι ζούγκλα.

Οπότε ναι στη ζούγκλα μια θορυβώδης εξάτμιση ή ένα φιμέ τζάμι δεν αλλάζει κάτι όσο και να κυνηγηθεί.

Και γω θέλω να τα αλλάξω όλα και να κυκλοφορώ με κανονική εξάτμιση αλλά βάζω ΠΡΩΤΑ την σωματική μου ακεραιότητα απέναντι σε αυτή τη ζούγκλα του ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΔΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ.

Αν με πιάσει ντεσιμπελόμετρο ΔΕΝ θα κλαφτώ. Θα πληρώσω το πρόστιμο. Έχω σκεφτεί αρκετά τι μετράει περισσότερο.

Η ουσία όμως δεν είναι ξαναλέω οι μικροπαραβάσεις. Είναι ΤΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ που μένουν ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ και μας κάνουν τη ζωή ζούγκλα και που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ παίρνουμε τα μέτρα μας εφόσον το κράτος τα άφησε στη μοίρα τους και είμαστε απροστάτευτοι.

Βασικά εγώ ξέρω να οδηγώ. Απλά τώρα τελευταία παίρνω SUV τόσο μεγάλα σαν Leopard που εκτός του ότι δε σε ακούω, δε σε ΒΛΕΠΩ κιόλας. Τώρα αν βρεθείς από κάτω,  Ε ,  αν είσαι ο John Rambo παίζει και να βγεις σώος.

Μου έχει τύχει να βγάζω φλάς για να αλλάξω λωρίδα με το τανκς Κηφισίας και να εμφανίζεται μηχανοβιος με 140+  και να ωρύεται.  Πάω στοίχημα ότι ακούγονταν κιόλας . 

Λες και με νοιάζει αν σκοτωθεις.....το κατάλαβε από το βλέμμα μου.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Δεν είπα πουθενά ότι δε θα δουλέψει. Αλλά μπορεί να μη δουλέψει σωστά.

Ανάθεμα αν ξέρεις τι κάνει το abs πριν το googlaris φυσικά.. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, karaLRS είπε

Δεν ονομάζουμε ανάγκη το να πας φροντιστήριο. 

Το ότι αρρώστησε ο πατέρας σου δεν σε αναγκάζει να οδηγήσεις αμάξι 14 ετών. Υπάρχει μητέρα, γείτονες, κλπ. 

Αν πέθαινες 9 ετών από το παπί τι θα έλεγαν οι γονείς σου; πέθαινε το παιδί μας από την ανάγκη για μόρφωση ή από την χαζομάρα μας; 

Ναι έχεις δίκιο δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες. Σίγουρα μεγάλωσες δυσκολότερα από τους περισσότερους εδώ μέσα. Αυτό δεν νομιμοποίει όμως κανέναν γονέα να βάλει ένα 9 χρόνο παιδί δημοτικού να οδηγάει παπί.... 

Εκείνη την στιγμή θα έπρεπε να το σκεφτούν εκεί στο κέντρο υγείας αλλά κλασσική περίπτωση δεν μας νοιάζει.

Η μόρφωση όμως έπρεπε να γίνει με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.. Ο καθένας μεγαλώνει το παιδί του όπως θέλει εγώ έτυχε έτσι και ζω. Και γενικά όλοι στην επαρχία από μικρά μάθαμε το τιμόνι.. 

6 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

H σιγουριά σου μ αρέσει...

Ήδη φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις γιατί αλλιώς αν ήξερες θα έγραφες με μια σειρά τι κάνει και τι είναι το abs... 

Δημοσ.

Σκέφτηκε το επιτελείο της κυβέρνησης τι θα πει στα κανάλια ώστε να κερδίσει την συμπάθεια όλων αυτών που βλέπουν στις ειδήσεις τα άπειρα ατυχήματα των γιορτών και νοιώθουν ότι ζουν σε τριτοκοσμική χώρα. Κάθε μέτρο καλό είναι αλλά δεν θέλει πολύ σκέψη για να καταλάβει κάποιος ότι ο στόχος τους είναι μόνο ψηφοθηρικός. Η λογική τους ήταν τι ενοχλεί περισσότερο τον τηλεθεατή και βγήκαν στο συμπέρασμα ότι είναι ο κάγκουρας που περνάει και τους βγάζει από τη nirvana του σίριαλ, που τους τρομάζει στο δρόμο και που δεν τους αφήνει να κοιμηθούν. Επίσης τους ενόχλησε που υπάρχουν διαφημίσεις που προτείνουν παράνομες μετατροπές.

Αν θέλουμε να μειωθούν τα ατυχήματα το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να δούμε τι κάνουν οι άλλες χώρες και μετά να το βελτιώσουμε. Τι κάνουν έξω λοιπόν, φροντίζουν με κάμερες και με πεζές περιπολίες να τρώει πρόστιμο όποιος παρανομεί. Έχω ένα γνωστό, κάγκουρας ΒΠ, που γύρισε από το Λονδίνο και είχε ένα άλμπουμ μαζί του με τις κλήσεις που έφαγε, θα μπω στο Guinness μου είπε με καμάρι κανένας δεν έχει φάει περισσότερες, στην Ελλάδα φυσικά δεν έχει φάει ποτέ κλήση, η αστυνομία δεν σταματάει ακριβά αυτοκίνητα γιατί σου λέει κανένα βύσμα θα είναι... Το σύστημα με τις κάμερες υπάρχει ήδη σε όλες τις μεγάλες οδικές αρτηρίες όμως αν το χρησιμοποιήσουν θα χάσουν ψήφους για αυτό θα μείνει για πάντα ανενεργό και κάθε λίγο θα βγάζουν μία ανοήτη εξαγγελία για να νομίζει ο κόσμος ότι κάτι κάνουν.

Μιλάνε για ντεσιμπελόμετρο τη στιγμή που περνάνε μηχανάκια που ακούγονται 17 τετράγωνα, δεν χρειάζεται εξοπλισμός για να πιστοποιήσεις ότι περνάει το όριο... Μιλάνε για πρόστιμα στα συνεργεία, δηλαδή θα μπουν μέσα έφοδο με ένταλμα και θα του πουν γιατί έχεις βγάλει το φίλτρο; θα τους πει ότι το έβγαλα για να το καθαρίσω και θα το έβαζα πάλι. Ή θα πάρουν απόσπαση τους μυστικούς που κυνηγάνε τρομοκράτες και μαφία ώστε να δίνουν μηχανάκια για φτιάξιμο και μετά την στιγμή που θα τα παραλαμβάνουν θα του λένε έβγαλες το φίλτρο θα φας πρόστιμο.....

  • Like 4
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

 

Ήδη φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις γιατί αλλιώς αν ήξερες θα έγραφες με μια σειρά τι κάνει και τι είναι το abs... 

Σε λίγο έρχεται 2020 και θα καθόμαστε να συζητάμε για το τι κάνει το ΑBS;

Δημοσ.
47 minutes ago, 1988panos2171 said:

Δεν είπα πουθενά ότι δε θα δουλέψει. Αλλά μπορεί να μη δουλέψει σωστά.

Για την ακρίβεια είπες ότι θα το αχρηστέψει. 

Συνήθως με αυτό εννοούμε πως δεν θα δουλέψει. 

Αλλά έστω, γιατί να μην δουλέψει σωστά? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, greekfragma είπε

Και γω θέλω να τα αλλάξω όλα και να κυκλοφορώ με κανονική εξάτμιση αλλά βάζω ΠΡΩΤΑ την σωματική μου ακεραιότητα απέναντι σε αυτή τη ζούγκλα του ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΔΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ.

Δλδ εσύ δηλώνεις πως οδηγείς έχοντας ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ την εντύπωση ότι όλοι σε ακούνε όταν έρχεσαι; 

Γιατί όπως το λες φαίνεται οτι φαντάζεσαι  πως κανείς δεν ακούει μουσική, κανείς δεν είναι βαρήκοος, κλπ κλπ, αλλά όλοι περιμένουν να δουν αν θα σε ακούσουν για να σου ανοίξουν δρόμο... έβαλες εσύ κάτι θορυβώδες να ...κλάνει απο πίσω και βρήκες τη λύση. Wow, genius 😆

Ελπίζω να το ξανασκεφτείς, γιατί φίλε μου, στην οδήγηση, ο αιφνιδιασμός απο κάτι που θεωρούμε δεδομένο (ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι -πχ «θα με ακούσει ο άλλος όταν έρχομαι»), είναι απο τις πιο  επικίνδυνες (και εν δύναμη θανατηφόρες) καταστάσεις που μπορεί να συμβούν. Ελπίζω να μην σου τύχει ποτε.

Τωρα, για τα υπολοιπα που διαβάζω «ας ασχοληθούν με κάτι πιο σοβαρό», απλά γελάω με τη μιζέρια και την έλλειψη αντίληψης σχετικά με το πως λειτουργούν τα πράγματα γύρω μας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@NT1G Το νιώθεις να φρενάρεις  καλύτερα χωρις ΑBS  αλλά γνωρίζεις ότι στην ουσία δεν φρενάρεις καλύτερα  .....  Την έχουμε ξανακάνει αυτή τη κουβέντα σε άλλο τοπικό.

Στα του θέματος όσον αφορά το θόρυβο ναι είναι ενοχλητικός αλλά όλοι μας πάνω κάτω κάναμε/κάνουμε λιγάκι παραπάνω θόρυβο όταν είμαστε/ήμασταν νέοι και όχι μόνο με τις εξατμίσεις μας  (σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει όμως ) αλλά αυτό το θέμα με τα DPF έχει παραγίνει και πρέπει να κατάσχουν το αυτοκίνητο όποιον πιάνουν να το έχει αφαιρέσει καθώς :

1ον Ρυπαίνει και σπέρνει καρκίνο

2ον Φοροδιαφεύγει

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nik0laus είπε

@NT1G Το νιώθεις να φρενάρεις  καλύτερα χωρις ΑBS  αλλά γνωρίζεις ότι στην ουσία δεν φρενάρεις καλύτερα  .....  Την έχουμε ξανακάνει αυτή τη κουβέντα σε άλλο τοπικό.

Στα του θέματος όσον αφορά το θόρυβο ναι είναι ενοχλητικός αλλά όλοι μας πάνω κάτω κάναμε/κάνουμε λιγάκι παραπάνω θόρυβο όταν είμαστε/ήμασταν νέοι και όχι μόνο με τις εξατμίσεις μας  (σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει όμως ) αλλά αυτό το θέμα με τα DPF έχει παραγίνει και πρέπει να κατάσχουν το αυτοκίνητο όποιον πιάνουν να το έχει αφαιρέσει καθώς :

1ον Ρυπαίνει και σπέρνει καρκίνο

2ον Φοροδιαφεύγει

Το κακό που έχει το abs είναι ότι δεν γίνετε να αλλάξεις πορεία έστω και λίγο, αλλά φρενάρει καλύτερα ακόμα και με φθαρμενα λάστιχα, τακάκια με λιγότερη θερμοκρασία /φθορά στην δισκοπλακα τα οποία είναι υπέρ και κατά στο κάθε ένα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, NT1G είπε

Εγώ το νιώθω να φρενάρω καλύτερα χωρίς ABS.

Να μπορούν να φρενάρουν λίγο καλύτερα χωρις ABS, υπάρχουν πολλοί (ειδικά σε χρέπια αμαξάκια που έχουν ABS). 
Αλλά να μπορεί να αποφύγει ΚΑΙ εμπόδιο, φρενάροντας, χωρίς ABS, με μπλοκαρισμένους (ή ετοιμους Να μπλοκάρουν τροχούς...), καλύτερα απο ότι με ABS, κανένας. 

2 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Το κακό που έχει το abs είναι ότι δεν γίνετε να αλλάξεις πορεία έστω και λίγο...

Φιλος, είναι γνωστό ότι με το ABS έχεις το πλεονέκτημα πως μπορείς να αποφύγεις το εμπόδιο και να μην πας ευθεία, δλδ να στρίψεις. Δλδ να αλλάξεις πορεία... το ακριβως αντίθετο απο ότι λες...;

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...