Επισκέπτης Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Ρε παιδιά, το ζήτημα δεν είναι να βγουν 1.000.000 αυστηρότερες διατάξεις και λοιπές μαλακίες! Τα βασικά ζητήματα είναι 2: 1) Σωστός έλεγχος και εφαρμογή της νομοθεσίας - γιατί μη μου πείτε ότι το να βγαίνει η τροχαία μπλόκο με λιακάδα σε γνωστά σε όλους σημεία είναι έλεγχος. 2) Καλλιέργεια οδηγικής παιδείας Όσο για τα περί καγκουρέματος των οχημάτων, εγώ θα πω το εξής: Αν μπορείς να το πειράξεις, να του αλλάξεις τα φώτα ΑΛΛΑ να μπορέσεις να πάρεις έγκριση τύπου (αν λέω σωστά τον όρο), είσαι ΟΚ. Αν τα πειράγματά σου είναι εκτός πλαισίου (του στυλ "50cc στα χαρτιά, 150cc στην πραγματικότητα") τότε είσαι φάουλ.
Ntinaras Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, Orestis_G είπε Ρε παιδιά, το ζήτημα δεν είναι να βγουν 1.000.000 αυστηρότερες διατάξεις και λοιπές μαλακίες! Τα βασικά ζητήματα είναι 2: 1) Σωστός έλεγχος και εφαρμογή της νομοθεσίας - γιατί μη μου πείτε ότι το να βγαίνει η τροχαία μπλόκο με λιακάδα σε γνωστά σε όλους σημεία είναι έλεγχος. 2) Καλλιέργεια οδηγικής παιδείας Όσο για τα περί καγκουρέματος των οχημάτων, εγώ θα πω το εξής: Αν μπορείς να το πειράξεις, να του αλλάξεις τα φώτα ΑΛΛΑ να μπορέσεις να πάρεις έγκριση τύπου (αν λέω σωστά τον όρο), είσαι ΟΚ. Αν τα πειράγματά σου είναι εκτός πλαισίου (του στυλ "50cc στα χαρτιά, 150cc στην πραγματικότητα") τότε είσαι φάουλ. Η απλα για καθε παραβαση να τους παιρνουν διπλωμα αδεια και πινακιδες για 1 χρονο μινιμουμ να δεις πως αδειαζουν οι δρομοι.
georgeγ Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, studiokristo είπε Παίρνει ο άλλος φθηνό χάρχαλο αυτοκίνητο, κατεβάζει αναρτήσεις, βάζει αεροτομές, ηχοσυστήματα να ακούγεται χιλιόμετρα, πειράζει τους κινητήρες και νομίζει ότι έφτιαξε φερράρι. Βέβαια με τα λεφτά που έδωσε συνολικά, σίγουρα θα έπαιρνε πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από αυτό που έφτιαξε. Αν ένα αυτοκίνητο είναι μαμά κατασκευασμένο να πιάνει τελική 150, και εσύ με βελτίωση με καλύτερα φρένα και κινητήρα το πας στα 250 θεωρείς ότι είσαι ασφαλής; Μόνο αυτό παίζει σημασία στην ασφάλεια του αυτοκινήτου; γυφταριο η φαση 11 ώρες πριν, Liapisftw είπε Φρένα και ανάρτηση άλλαξα φίλε μου όχι τίποτα που να χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις αεροσκαφών. Και εννοείται γνωριζω το καλυτερο, δηλαδή περίμενες η εταιρία να σου βάλει φρένα και ανάρτηση 3.000€? Θα εκτινάξει το κόστος πώλησης με αποτέλεσμα μικρότερο αγοραστικό κοινό και μειωμένα κέρδη. Επιχείρηση είναι η κάθε εταιρία. πως γνωριζεις ποιο ειναι το καλυτερο; εχεις κανει πειραματα δοκιμες μετρησεις κτλ και κατοπιν συγκεντρωσης ολων των στοιχειων κατεληξες στα συγκεκριμενα; Παπαριες! καποιος γνωστος σου,καπου ακουσες κατι και τα εβαλες για να εντυπωσιασεις φιλους και γνωστους...βλεποντας εσενα ως παραδειγμα καποιος αλλος γνωστος σου θα σε μιμηθει και θα βαλει τα ιδια φρενα και αναρτησεις και θα λεει οτι εχει και αυτος τα καλυτερα...ετσι παει το πραγμα 1
conkal Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 13 λεπτά πριν, georgeγ είπε γυφταριο η φαση πως γνωριζεις ποιο ειναι το καλυτερο; εχεις κανει πειραματα δοκιμες μετρησεις κτλ και κατοπιν συγκεντρωσης ολων των στοιχειων κατεληξες στα συγκεκριμενα; Παπαριες! καποιος γνωστος σου,καπου ακουσες κατι και τα εβαλες για να εντυπωσιασεις φιλους και γνωστους...βλεποντας εσενα ως παραδειγμα καποιος αλλος γνωστος σου θα σε μιμηθει και θα βαλει τα ιδια φρενα και αναρτησεις και θα λεει οτι εχει και αυτος τα καλυτερα...ετσι παει το πραγμα Μην λεμε υπερβολες. Καποια πραγματα ειναι προφανη. Για παραδειγμα εχω το Χ αυτοκινητο και ειναι ατμοσφαιρικο 1.6. Υπαρχει και εκδοση του ιδιου με 1.6 τουρμπο. Υπαρχει περιπτωση αν βαλω τα φρενα του τουρμπατου στο ατμοσφαιρικό να ειναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ? για κανενα λογο. Αλλου τύπου αλλαγες που δεν αντιστοιχουν σε μεγαλύτερα μοντέλα της ιδιας εταιρείας θα πρεπει να ειναι με καποιο τρόπο πιστοποιημενα οτι λειτουργουν θετικά. Γενικα η φαση με τα θορυβωδη αυτοκινητα/μηχανες και τους πειραγμενους κινητηρες πρεπει να τελειωσουν καποια στιγμη. Αυτο που δεν ειναι ξεκαθαρα αντιληπτο σε αυτο το thread ειναι οτι : Καγκουρες οδηγοι, κινητόβιοι ομιλητες οδηγοί , οδηγοι μηχανης με ειδική αντίληψη του ΚΟΚ , εραστές της κόρνας και εξατμισάκηδες που σηκωνουν το στενο , ρυπαντες που εξαφανίζουν τις πολικες αρκουδες με τα καυσαέρια, σουμαχερ απο τα λιντλ , υπερηλικες με αντανακλαστικά ασβου και ανίκανοι/ες οδηγοι που δεν θα πρεπε να ηταν στο δρομο , και διάφοροι άλλοι , ειναι διαφορετικές μορφες καρκινου που αντιμετωπιζουν οι φυσιολογικοι κανονικοι ανθρωποι καθε μερα. Δεν ειναι καποιοι καλύτεροι και κάποιοι χειρότεροι, ειναι ολοι απέναντι απο το φυσιολογικό σε διαφορετικές αποχρώσεις του γκρίζουν. Ολοι βραζουν σε ενα καζάνι : της ακαταλληλοτητας να οδηγουν δημοσίως τετοια οχήματα, είναι λόγω ανικανοτητας είτε λόγω αδυναμίας υπακοης σε ενα ενα μινιμουμ σετ κανονων. Για μενα προστιμα μεχρι να σβησει ο ήλιος και αφαιρεση διπλώματων/αδειων/οχήματος μεχρι να συνετιστούν 3
Makis38 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 13 hours ago, Liapisftw said: Πόσο φαίνεται ότι δεν έχεις ασχοληθεί.. ποιος ασχολείται με σαξο 75 άλογα? Τα vts έχουν 120 και αυτά είναι που βελτιώνει ο κόσμος. Για να πάνε 200 ως ατμοσφαιρικά είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον. Στα 140 ίσως. Και όποιος βελτιώνει εννοείται πως αλλάζει φρένα και αναρτήσεις. Να πω επίσης πως εννοείται ότι είμαι κατά τις οποιασδήποτε φθηνής βελτίωσης χωρίς να έχουν αλλαχθεί συστήματα ασφαλείας όπως αναρτήσεις και φρένα καθώς αυτό μόνο βελτίωση δεν ειναι. Δηλαδή εγώ που έχω φτιάξει το αμάξι μου από 160 στα 245 άλογα αλλά έχω βάλει φρένα από ttrs και kw coilover ανάρτηση είμαι εγκληματίας? Ίσα ίσα το έχω κάνει πολύ καλύτερο από το εργοστάσιο. Δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβαλι. Εγκληματίας δεν ξέρουμε αλλά εάν νομίζεις ότι εσύ και τα γνωστά "συνεργεία" αυξάνοντας κατά 50% την ισχύ που έδωσε ο κατασκευαστής έκανες εξυπνάδα, ας το καλύτερα. Να βάλεις ανάρτηση σε καταλαβαίνω αλλά +50%. Ξέρεις καλύτερα από τον κατασκευαστή; Αν θες 250 άλογα ή 500 παίρνεις αυτοκίνητο με τόσα. 3
karaLRS Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, LIGHT1NG είπε Ώρες σχολείου, φροντιστήρια και η μόνη μεταφορά ήταν το πρωινό κτελ για να πας και να γυρίσεις το πρωί πέρναγε στις 6μιση και μάθημα στις 8 και η απόσταση ήταν 10 λεπτά. Και μετά τα φροντιστήρια δεν γίνετε κάθε μέρα να δίνεις 5 και 10€ στα ταξί βέβαια στις μεγάλες πόλεις που μεγαλώνουν οι περισσότεροι δεν έχουν τέτοια προβλήματα λόγο αστικών κλπ αλλά τι να κάνουμε δεν γίνεται να μεγαλώνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο το ποσό λάθος ή σωστός είναι ο κάθε τρόπος γίνετε να το συγκρίνεις όταν και οι 2 πλευρές έχουν τις ίδιες ανέσεις,δηλαδή η κάθε οικογένεια έχει 2.000€ μισθό και τα ίδια μέσα αυτό το γράφω διότι μπορεί να μπεις στην διαδικασία να πεις αουαουαου και δεν είναι σωστό από τα 9 κλπ. Και συγκεκριμένα χρειάστηκε να πάω τον πατέρα μου στο νοσοκομείο από το κέντρο υγείας απόσταση 45 χιλιόμετρα με το αμάξι στα 14 3 το χάραμα ξέρεις γιατί? Επειδή το 2009 δεν είχαν κανένα ασθενοφόρο επειδή ήταν στο άλλο κέντρο υγείας στην άλλη κωμόπολη 30 χιλιόμετρα μακριά ειρωνεία ε.? Δεν ονομάζουμε ανάγκη το να πας φροντιστήριο. Το ότι αρρώστησε ο πατέρας σου δεν σε αναγκάζει να οδηγήσεις αμάξι 14 ετών. Υπάρχει μητέρα, γείτονες, κλπ. Αν πέθαινες 9 ετών από το παπί τι θα έλεγαν οι γονείς σου; πέθαινε το παιδί μας από την ανάγκη για μόρφωση ή από την χαζομάρα μας; Ναι έχεις δίκιο δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες. Σίγουρα μεγάλωσες δυσκολότερα από τους περισσότερους εδώ μέσα. Αυτό δεν νομιμοποίει όμως κανέναν γονέα να βάλει ένα 9 χρόνο παιδί δημοτικού να οδηγάει παπί.... 6 2
studiokristo Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Με αυτά που διαβάζω εδώ απλά επιβεβαιώνεται και πάλι πως δεν είναι τυχαίο που είμαστε από τους πρώτους σε θανατηφόρα τροχαία στην Ευρώπη. Αντί να βλέπουμε ότι δεν έχουμε δρόμους, βελτιώνουμε αυτοκίνητα και μηχανάκια (πολλές φορές χρέπια) για να τρέχουμε ακομα περισσότερο. Άλλοι βαζουν και λαμπάκια μάλιστα από κάτω και νομίζεις ότι το λούνα παρκ έβγαλε ρόδες. Ο άλλος λέει το έκανε να βγάζει 100 ίππους παραπανω. Δεν έχει ιδεα όμως ότι οι ίπποι αυτοί θα φανούν (αν) στις 6000 στροφές ή και παραπάνω δηλαδή μόνο όταν πηγαίνει του θανατά. 2
greekfragma Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, petasis είπε Σωστά τα λες, να ξεκινήσουν από τις σημαντικές παρανομίες. Θα ήθελα να απαγορευτούν τα μηχανάκια/μηχανές. Εντελώς. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Αύριο κιόλας απαγόρευση! Σαν Ελλάδα έχουμε 8εκατομύρια οχήματα στους δρόμους. 5εκ είναι αυτοκίνητα 1εκ δίκυκλα και τα υπόλοιπα φορτηγά λεωφορεία κλπ. ΑΥΡΙΟ ΡΕ! 1 εκατομύριο που οδηγούμε δίτροχο θα κατέβουμε με αμάξι στους δρόμους. και θα πηγαίνουμε και κατά στίχους όχι σε διήθηση όπως σε κάθε ανεπτυγμένη χώρα που το επιτρέπει. ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙΣ ΡΟΔΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ! ρε τι γέλιο βγάζει ο καθένας που πετάει τη μπούρδα του. συνεχίστε να νομίζετε οτι το πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους είναι όσοι φοράνε εξάτμιση και βάζουν φιμέ τζάμια. ΧΑΧΑΧΑ Όσο για εκείνους που λένε οτι για κάποιον που κάνει 30χιλιόμετρα την ημέρα με μηχανή στην Αθήνα 1 ατύχημα κάθε 2μιση χρόνια είναι πολύ να σας ενημερώσω οτι ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ είναι 1 ατύχημα ανά 2 έτη. ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ είναι κάψιμο κόκκινου και παραβίαση στοπ και ομιλία σε κινητό! ΜΕΤΑ έρχονται τα υπόλοιπα. αει σιχτιρ να πούμε. όπου και να μπεις να γράψεις ο ελληναράς που έχει άποψη για όλα. Άκου λέει να απαγορευτούν οι μηχανές. Σου απαγορεύω και γω να ζεις και να αναπνέεις ρε μεγάλε! Μηδενιστή άσχετε! Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2019 από greekfragma 2 2
Liapisftw Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, Mansora είπε Θα το έφτιαχνες πολύ καλύτερο απ το εργοστάσιο αν το αφηνες στα 160 άλογα έβαζες coils και 6πιστονες . Με το να επιβαρύνεις ένα σασι με 60% περισσότερη ισχύ απ την σχεδιασμένη και μελετημένη να αντέχει δεν τα κανεις καλύτερο επειδή του έβαλες φρένα αναρτήσεις άλλη ζάντα και θολόμπαρα εκτός αν νομίζεις ότι η βασική διαφορά πχ μιας 3αρας και μιας Μ3 είναι μόνο περιφερειακά και όχι στήσιμο σασι. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βγαίνει και σε δίλιτρο στα 265 άλογα χωρίς καμία άλλη διαφορά εκτως από φρένα. Οπότε ναι ο κατασκευαστής έχει προβλέψει. Ούτε καγκουρας είμαι ούτε τρέχω σαν τρελός ούτε σκοτώνω κοσμο ούτε έχω εξάτμιση που κάνει φασαρία. Απλά το θεωρώ κοροϊδεια και δεν μου περισσεύουν τα +400€ στα τέλη ετησίως. 30 λεπτά πριν, studiokristo είπε Με αυτά που διαβάζω εδώ απλά επιβεβαιώνεται και πάλι πως δεν είναι τυχαίο που είμαστε από τους πρώτους σε θανατηφόρα τροχαία στην Ευρώπη. Αντί να βλέπουμε ότι δεν έχουμε δρόμους, βελτιώνουμε αυτοκίνητα και μηχανάκια (πολλές φορές χρέπια) για να τρέχουμε ακομα περισσότερο. Άλλοι βαζουν και λαμπάκια μάλιστα από κάτω και νομίζεις ότι το λούνα παρκ έβγαλε ρόδες. Ο άλλος λέει το έκανε να βγάζει 100 ίππους παραπανω. Δεν έχει ιδεα όμως ότι οι ίπποι αυτοί θα φανούν (αν) στις 6000 στροφές ή και παραπάνω δηλαδή μόνο όταν πηγαίνει του θανατά. Έχεις δει την δυναμομετρηση μου και ξέρεις που βλέπω εγώ την δύναμη?
Addicted_21 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Το πρώτο επιχείρημα που ακούγεται πάντα για να μην αλλάξει κάτι, είναι " μα καλά από εδώ ξεκινούν, δεν βλέπουν το α, β, γ κλπ?". Όλοι θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα, εκτός αν κάτι ακουμπά εμάς. 9
greekfragma Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, Addicted_21 είπε Το πρώτο επιχείρημα που ακούγεται πάντα για να μην αλλάξει κάτι, είναι " μα καλά από εδώ ξεκινούν, δεν βλέπουν το α, β, γ κλπ?". Όλοι θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα, εκτός αν κάτι ακουμπά εμάς. Είναι γνωστό οτι σαν Ελλάδα και σαν κράτος και θεσμοί υπάρχει έλλειψη δικαιοσύνης-παιδείας και πνεύματος αλληλοκατανόησης, ας μη μιλήσω για έλλειψη σχεδιασμού και οργάνωσης. Από το 1ο ποστ εδώ έγραψα οτι ας ξεκινήσουμε με τα βασικά και αυτά που κάνουν τη διαφορά. Δε είπα πουθενά οτι όλα τα υπόλοιπα δεν είναι κακώς κείμενα. Γι αυτό και έφερα για παράδειγμα και το πρόστιμο στον κουλουρά και τους μεγαλο-ιδιοκτήτες club. Όταν το κράτος συνεχίζει να αδικεί τον αδύναμο και να μην θέλει να οργανώσει την κοινωνία αναλογικά και με δικαιοσύνη με ισότιμο ζύγισμα, φτάνουμε εδώ που φτάνουμε. Να παίρνεις δίπλωμα σπίτι με ταχυδρομείο, και να υπογράφει ο γιατρός στον ψηφαλάκια 80χρονο με καταρράκτη πάρκινσον και εγκεφαλικό οτι μπορεί να οδηγήσει κανονικά. Όταν η τροχαία βλέπει 8 στους 10 οδηγούς να μιλάνε στο κινητό και να καίνε κόκκινα μπροστά από περιπολικά και να μη τους κυνηγά και να μη κουνιέται φύλλο η κατάσταση θα είναι ζούγκλα. Οπότε ναι στη ζούγκλα μια θορυβώδης εξάτμιση ή ένα φιμέ τζάμι δεν αλλάζει κάτι όσο και να κυνηγηθεί. Και γω θέλω να τα αλλάξω όλα και να κυκλοφορώ με κανονική εξάτμιση αλλά βάζω ΠΡΩΤΑ την σωματική μου ακεραιότητα απέναντι σε αυτή τη ζούγκλα του ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΔΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ. Αν με πιάσει ντεσιμπελόμετρο ΔΕΝ θα κλαφτώ. Θα πληρώσω το πρόστιμο. Έχω σκεφτεί αρκετά τι μετράει περισσότερο. Η ουσία όμως δεν είναι ξαναλέω οι μικροπαραβάσεις. Είναι ΤΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ που μένουν ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ και μας κάνουν τη ζωή ζούγκλα και που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ παίρνουμε τα μέτρα μας εφόσον το κράτος τα άφησε στη μοίρα τους και είμαστε απροστάτευτοι.
1988panos2171 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 15 ώρες πριν, Liapisftw είπε Δηλαδή εγώ που έχω φτιάξει το αμάξι μου από 160 στα 245 άλογα αλλά έχω βάλει φρένα από ttrs και kw coilover ανάρτηση είμαι εγκληματίας? Ίσα ίσα το έχω κάνει πολύ καλύτερο από το εργοστάσιο. Δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβαλι. Με το σασί τι έκανες; 14 ώρες πριν, Liapisftw είπε Φρένα και ανάρτηση άλλαξα φίλε μου όχι τίποτα που να χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις αεροσκαφών. Και εννοείται γνωριζω το καλυτερο, δηλαδή περίμενες η εταιρία να σου βάλει φρένα και ανάρτηση 3.000€? Θα εκτινάξει το κόστος πώλησης με αποτέλεσμα μικρότερο αγοραστικό κοινό και μειωμένα κέρδη. Επιχείρηση είναι η κάθε εταιρία. Μεγαλύτερα φρένα θέλουν και μεγαλύτερους τροχούς και άρα μεγαλύτερα ελαστικά, σε ίντσες, προφίλ, φάρδος. Τα άλλαξες; Και αν ναι πως ακριβώς επέλεξες τη διάσταση, έκανες δοκιμές ή απλά πήρες το σύστημα κύλισης και πέδησης του TTRS και το προσάρμοσες στο δικό σου; Υπολόγισες το διαφορετικό βάρος και τη διαφορετική ρύθμιση στην δύναμη που στέλνει το σύστημα πέδησης στις δαγκάνες του TTRS με το δικό σου; Το ABS δοκίμασες σε συνθήκες ελιγμού αν ανταποκρίνεται σωστά; Προσωπική μου εκτίμηση ΟΧΙ. Τα προσάρμοσες επάνω πήγες πάτησες φρένο σε μια ευθεία και με το που πήγες να κολλήσεις στο τζάμι είπες τι γ@ματα φρένα έχω. Όταν όμως θα χρειαστεί σε μια στροφή να τσιμπήσεις φρένο και αυτό θα κοκαλώσει θα καταλάβεις το λάθος. Όταν θα χρειαστεί να τσαρουχώσεις τα φρένα και να αναγκαστείς να κάνεις ελιγμό θα καταλάβεις πως αχρήστεψες το ABS. Αυτά και πολλά άλλα κάνει το R&D τμήμα των κατασκευαστών για να βγάλει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο. Ειδάλλως αν πάρουμε παράδειγμα το απλό ΤΤ θα σου είχε σαν επιλογή έξτρα τα φρένα του TTRS , αλλά δε το κάνει γιατί θα χρειαστεί να αλλάξει το μισό αυτοκίνητο. Στα των αναρτήσεων, το να βάλεις μια πανάκριβη ανάρτηση δε λέει κάτι από μόνο του. Χρειάζεται ένα πάντρεμα ζαντών, ελαστικών, αντιστρεπτικών κλπ και μετά ρυθμίσεις επί ρυθμίσεων σε σκληρότητα, ύψος, κάμπερ, κάστερ και δε συμμαζεύεται. Όλα αυτά και πολλά άλλα για να κάνεις ασφαλές ένα αυτοκίνητο και για να αξιοποιήσεις πλήρως τις δυνατότητες των βελτιωμένων parts. Τo tuning θέλει γνώσεις και λεφτά. Αν θες πειράματα φτιάχνεις ένα αγωνιστικό και παιδεύεσαι στις πίστες να ρίχνεις τα δέκατα του δευτερολέπτου, αν όχι παίρνεις έτοιμη μια σπορ κατασκευή. Άλλο το πάρεις ένα αυτοκίνητο των 300 αλόγων, πχ Lancer EVO και με 1ο στάδιο να πάρεις 80 άλογα χωρίς να πειράξεις τίποτα απολύτως από το στήσιμό του και άλλο το πάρεις ένα αυτοκίνητο των 160 αλόγων και τα του βάλεις άλλα 80. Το απλό lancer δε γίνεται EVO με τούρμπισμα, αλλαγή φρένων και ανάρτησης, ούτε η 330 γίνεται Μ3, ούτε το ΤΤ γίνεται ΤΤRS. 5 3
NickTG Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 42 minutes ago, greekfragma said: Και γω θέλω να τα αλλάξω όλα και να κυκλοφορώ με κανονική εξάτμιση αλλά βάζω ΠΡΩΤΑ την σωματική μου ακεραιότητα απέναντι σε αυτή τη ζούγκλα του ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΔΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ. Θεωρείς ότι κάποιος σε ένα σύγχρονο σχετικά αυτοκίνητο με κλειστά παράθυρα και μουσική θα σε ακούσει όσο θόρυβο και να κάνεις μέσα στην πόλη? 19 minutes ago, 1988panos2171 said: θα καταλάβεις πως αχρήστεψες το ABS. Το ABS γιατί ακριβώς να μην δουλέψει?
uesugi1989 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, greekfragma είπε Είναι γνωστό οτι σαν Ελλάδα και σαν κράτος και θεσμοί υπάρχει έλλειψη δικαιοσύνης-παιδείας και πνεύματος αλληλοκατανόησης, ας μη μιλήσω για έλλειψη σχεδιασμού και οργάνωσης. Από το 1ο ποστ εδώ έγραψα οτι ας ξεκινήσουμε με τα βασικά και αυτά που κάνουν τη διαφορά. Δε είπα πουθενά οτι όλα τα υπόλοιπα δεν είναι κακώς κείμενα. Γι αυτό και έφερα για παράδειγμα και το πρόστιμο στον κουλουρά και τους μεγαλο-ιδιοκτήτες club. Όταν το κράτος συνεχίζει να αδικεί τον αδύναμο και να μην θέλει να οργανώσει την κοινωνία αναλογικά και με δικαιοσύνη με ισότιμο ζύγισμα, φτάνουμε εδώ που φτάνουμε. Να παίρνεις δίπλωμα σπίτι με ταχυδρομείο, και να υπογράφει ο γιατρός στον ψηφαλάκια 80χρονο με καταρράκτη πάρκινσον και εγκεφαλικό οτι μπορεί να οδηγήσει κανονικά. Όταν η τροχαία βλέπει 8 στους 10 οδηγούς να μιλάνε στο κινητό και να καίνε κόκκινα μπροστά από περιπολικά και να μη τους κυνηγά και να μη κουνιέται φύλλο η κατάσταση θα είναι ζούγκλα. Οπότε ναι στη ζούγκλα μια θορυβώδης εξάτμιση ή ένα φιμέ τζάμι δεν αλλάζει κάτι όσο και να κυνηγηθεί. Και γω θέλω να τα αλλάξω όλα και να κυκλοφορώ με κανονική εξάτμιση αλλά βάζω ΠΡΩΤΑ την σωματική μου ακεραιότητα απέναντι σε αυτή τη ζούγκλα του ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ ΔΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ. Αν με πιάσει ντεσιμπελόμετρο ΔΕΝ θα κλαφτώ. Θα πληρώσω το πρόστιμο. Έχω σκεφτεί αρκετά τι μετράει περισσότερο. Η ουσία όμως δεν είναι ξαναλέω οι μικροπαραβάσεις. Είναι ΤΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ που μένουν ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ και μας κάνουν τη ζωή ζούγκλα και που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ παίρνουμε τα μέτρα μας εφόσον το κράτος τα άφησε στη μοίρα τους και είμαστε απροστάτευτοι. Το αν θα κλαφτεις η όχι δεν με απασχολεί. Το αν θα σου κόψει τον κ$%ο η τροχαία η όχι δεν με απασχολεί. Θέλω απλά να κοιμηθώ μετά από 10ωρη βάρδια και με ενοχλείς. Δεν καταλαβαίνουν μερικοί ότι η ελευθερία σου σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Σα να λες στο γείτονα ότι το κωλοσκυλο που έχει στην ταράτσα/μπαλκόνι και γαβγίζει 24/7 ενοχλεί και αυτός να σου λέει ότι το έχει για τους κλέφτες. Στα @#$%% μου για τους κλέφτες, ενοχλεί, δεν μπορώ να κοιμηθώ. Πάρε σεκιούριτι αν φοβάσαι τους κλέφτες, εγώ τι σου φταίω? 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις