Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι και θέμα ηλικίας παιδείας και ανωριμότητας. 

Όταν είσαι μικρός νομίζεις ότι αν κάνω σούζες με το ποδήλατο θα με θαυμάσει το κορίτσι, αν η εξάτμιση κάνει πολύ θόρυβο θα με θαυμάσουν αυτοί που θα ακούσουν, αν έχω τη μουσική τέρμα θα διασκεδάσουν και οι άλλοι , αν περάσω με drift θα με θαυμάσουν. Μερικοί το συνεχίζουν και σε μεγάλη ηλικία και σε άλλες μορφές όπως λέγοντας στους φίλους ότι πήγα στα χιόνια χωρίς αλυσίδες, ότι πήγα Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες, ήπια τρια μπουκάλια αλλά οδήγησα μια χαρά, ότι πήρα το νέο κινητό με 3000€ κλπ κλπ 

  • Like 13
  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Bασικό πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, το οποίο φυσικά ανακύπτει και στο συγκεκριμένο thread: "πιάσε πρώτα τους άλλους που παρανομούν και μετά έλα σε μένα".

Οχι φίλε, πρέπει να σε τσιμπήσει και σένα άμεσα, όπως και τους άλλους. Αν δεν πιάνει κάποιους, αυτό είναι πρόβλημα που πρέπει να δούμε, όχι όμως να αφήσει κι εσένα που παρανομείς για να μη νιώθεις αδικημένος. Δεν υφίσταται προτεραιότητα στην εφαρμογή του νόμου.

Εννοείται πως θεωρώ την κατάσταση με τα "φτιαγμένα" και τους απολίτιστους κάγκουρες στην Ελλάδα, τουλάχιστον τριτοκοσμική και κάποια στιγμή πρέπει να μπει τάξη, με σκληρό τρόπο αν χρειάζεται, χωρίς πολλά λόγια.

Επεξ/σία από DrFreeman
typos
  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Xacti είπε

πταίσμα είναι το σαξόραλλο με τα 75 άλογα που το κάνεις 200 με φρένα και αναρτήσεις των 75?

Σε σχεση με τα υπολοιπα εκτροπα που κυκλοφορουν οχι πταισμα δεν ειναι, αλλα απλα ανεπαισθητο

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, greekfragma είπε

είμαι στους δρόμους της πρωτεύουσας κοντά 15χρόνια με αυτοκίνητο και τα τελευταία 8 και με μηχανή.

έχω εμπλακεί σε ατύχημα 5 φορές και τις 5 με υπερήλικα με μηδέν αντανακλαστικά ή θείτσα που δε ξέρει τι σημαίνει καθρέφτης πριν αλλάξω πορεία. η πιτσιρικαρία κατά βάση με τα σαξόραλα μλκιες δε θα κάνει ως επι των πλείστον σε νορμάλ συνθήκες. και κάνα χώσιμο να κάνει τον κόβεις από χιλιομετρα και φυλάγεσαι γιατί ακούς εξάτμιση ή βλέπεις ελιγμούς.

το παππουδέλι με μηδέν αντίληψη και η μανταμίτσα γκομενάκι στο κινητό δεν έχει σωτηρία.

Ξεχνάς να αναφέρεις ωστόσο την οδηγική σου συμπεριφορά. Αν κάνεις σφήνες ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ε λογικό είναι να σε πάρει παραμαζωμα ο άλλος. Ο γ@%$@νος ο Κ.Ο.Κ. το λέει ξεκάθαρα, τα όχηματα κινούνται σε στοίχιση, οχι τα αυτοκίνητα σε στοίχιση και τα μηχανάκια να κάνουν ζικ ζακ ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Τώρα για το θόρυβο απλά εμετός, δεν δουλεύουν όλοι 8-3μιση ξέρεις. Ένας γιατρός μετά από εφημερία θα γυρίσει σπίτι 7μιση το πρωί να κοιμηθεί με ενα κεφαλι καζανι, γιατί πρέπει να ακούει εσένα να γκαζωνεις? 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Και η ανάγκη μερικές φορές. 

Πες μου μια ανάγκη που σε ανάγκασε να οδηγας παπί στα 9

  • Like 4
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Πες μου μια ανάγκη που σε ανάγκασε να οδηγας παπί στα 9

Ώρες σχολείου, φροντιστήρια και η μόνη μεταφορά ήταν το πρωινό κτελ για να πας και να γυρίσεις το πρωί πέρναγε στις 6μιση και μάθημα στις 8 και η απόσταση ήταν 10 λεπτά. Και μετά τα φροντιστήρια δεν γίνετε κάθε μέρα να δίνεις 5 και 10€ στα ταξί βέβαια στις μεγάλες πόλεις που μεγαλώνουν οι περισσότεροι δεν έχουν τέτοια προβλήματα λόγο αστικών κλπ αλλά τι να κάνουμε δεν γίνεται να μεγαλώνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο το ποσό λάθος ή σωστός είναι ο κάθε τρόπος γίνετε να το συγκρίνεις όταν και οι 2 πλευρές έχουν τις ίδιες ανέσεις,δηλαδή η κάθε οικογένεια έχει 2.000€ μισθό και τα ίδια μέσα αυτό το γράφω διότι μπορεί να μπεις στην διαδικασία να πεις αουαουαου και δεν είναι σωστό από τα 9 κλπ. 

Και συγκεκριμένα χρειάστηκε να πάω τον πατέρα μου στο νοσοκομείο από το κέντρο υγείας απόσταση 45 χιλιόμετρα με το αμάξι στα 14 3 το χάραμα ξέρεις γιατί? Επειδή το 2009 δεν είχαν κανένα ασθενοφόρο επειδή ήταν στο άλλο κέντρο υγείας στην άλλη κωμόπολη 30 χιλιόμετρα μακριά ειρωνεία ε.? 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, telis είπε

Και για το θέμα, οι τύποι που πειράζουν μηχανή, αυτοκίνητο 9 στις 10 το κάνουν γιατί βλέπουν τον δρόμο σαν πίστα

Ναί, όπως και οποιοσδήποτε αγοράζει αμάξι άνω των 60 ίππων...

 

Συνέλθετε μερικοί και σταματήστε να γενικεύετε, το άρθρο μιλάει για συγκεκριμένες περιπτώσεις

"θόρυβο, αφαίρεση του φίλτρου DPF που κατακρατεί τα επικίνδυνα σωματίδια των οχημάτων ή παράνομη επέμβαση στον οδομετρητή των χιλιομέτρων."

  • Like 1
Δημοσ.

Παίρνει ο άλλος φθηνό  χάρχαλο αυτοκίνητο, κατεβάζει αναρτήσεις, βάζει αεροτομές, ηχοσυστήματα να ακούγεται χιλιόμετρα, πειράζει τους κινητήρες και νομίζει ότι έφτιαξε φερράρι. Βέβαια με τα λεφτά που έδωσε συνολικά, σίγουρα θα έπαιρνε πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από αυτό που έφτιαξε. Αν ένα αυτοκίνητο είναι μαμά κατασκευασμένο να πιάνει τελική 150, και εσύ με βελτίωση με καλύτερα φρένα και κινητήρα το πας στα 250 θεωρείς ότι είσαι ασφαλής; Μόνο αυτό παίζει σημασία στην ασφάλεια του αυτοκινήτου;

  • Like 6
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Πόσο φαίνεται ότι δεν έχεις ασχοληθεί.. ποιος ασχολείται με σαξο 75 άλογα? Τα vts έχουν 120 και αυτά είναι που βελτιώνει ο κόσμος. Για να πάνε 200 ως ατμοσφαιρικά είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον. Στα 140 ίσως. Και όποιος βελτιώνει εννοείται πως αλλάζει φρένα και αναρτήσεις. Να πω επίσης πως εννοείται ότι είμαι κατά τις οποιασδήποτε φθηνής βελτίωσης χωρίς να έχουν αλλαχθεί συστήματα ασφαλείας όπως αναρτήσεις και φρένα καθώς αυτό μόνο βελτίωση δεν ειναι.

Δηλαδή εγώ που έχω φτιάξει το αμάξι μου από 160 στα 245 άλογα αλλά έχω βάλει φρένα από ttrs και kw coilover ανάρτηση είμαι εγκληματίας? Ίσα ίσα το έχω κάνει πολύ καλύτερο από το εργοστάσιο. Δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβαλι.

Είναι γνωστό ότι εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από τους άσχετους των κατασκευαστών (που κάνουν μελέτες επί μελετών και crash tests πριν βγάλουν κάτι στην αγορά).

Επεξ/σία από baspav
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

To φίλτρο DPF γιατί το βγάζουν; Ξέρω μόνο ότι το βάζουν πάλι μόνο όταν είναι να περάσουν ΚΤΕΟ!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, karaLRS είπε

Για να έχεις ένα ατύχημα κάθε 2.5 χρόνια μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις τον τρόπο που οδηγας... 

Η μπορει απλα να κανει απειρα χιλιομετρα και να τρωει ωρες στον δρομο.

Επισης οδηγα ενα μηνα στη κρητη, να δουμε ποσες φορες θα τρακαρεις.

 

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, greekfragma είπε

Ειδικά για τις μηχανές και ειδικά για τη ζούγκλα των μεγαλουπόλεων loud pipes save lives.

5 ατυχήματα είχα και τα 5 ήταν του στυλ δε σε είδα δε σε προσεξα δε σε άκουσα.

Έ πάρτε τη μπούκα και τους κόφτες όταν κοιμάστε σα βόδια.

Και προφανώς δε βαράω κόφτες στα στενάκια βραδινές ώρες να ξυπνάω τον κόσμο. Ρελαντί και σβήσιμο το συντομότερο πριν παρκάρω να τσουλήσω στη θέση.

Προτιμώ να φάω κάποια στιγμή πρόστιμο για ντεσιμπελόμετρο από το να κινδυνεύω με όσους κοιμούνται με 1μιση τόνο σίδερα στα χέρια τους.

Όταν κάνεις σφήνες, παίρνεις και το ρίσκο. Και ναι οι γέροι είναι επικίνδυνοι αλλά καμία σχέση με την πλειοψηφία των μηχανόβιων που πηγαίνουν λες και οι οδηγοι των αυτοκινήτων έχουν όραση 360 μοιρών και μπορούν να δουν ή να προβλέψουν τη μαλακία που δέρνει τη μηχανή ώστε να την προφυλάξουν. 

 

  • Like 7
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Πόσο φαίνεται ότι δεν έχεις ασχοληθεί.. ποιος ασχολείται με σαξο 75 άλογα? Τα vts έχουν 120 και αυτά είναι που βελτιώνει ο κόσμος. Για να πάνε 200 ως ατμοσφαιρικά είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον. Στα 140 ίσως. Και όποιος βελτιώνει εννοείται πως αλλάζει φρένα και αναρτήσεις. Να πω επίσης πως εννοείται ότι είμαι κατά τις οποιασδήποτε φθηνής βελτίωσης χωρίς να έχουν αλλαχθεί συστήματα ασφαλείας όπως αναρτήσεις και φρένα καθώς αυτό μόνο βελτίωση δεν ειναι.

Δηλαδή εγώ που έχω φτιάξει το αμάξι μου από 160 στα 245 άλογα αλλά έχω βάλει φρένα από ttrs και kw coilover ανάρτηση είμαι εγκληματίας? Ίσα ίσα το έχω κάνει πολύ καλύτερο από το εργοστάσιο. Δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβαλι.

Θα το έφτιαχνες πολύ καλύτερο απ το εργοστάσιο αν το αφηνες στα 160 άλογα έβαζες coils και 6πιστονες .  

Με το να επιβαρύνεις ένα σασι με 60% περισσότερη ισχύ απ την σχεδιασμένη και μελετημένη να αντέχει δεν τα κανεις καλύτερο επειδή του έβαλες φρένα αναρτήσεις άλλη ζάντα και θολόμπαρα εκτός αν νομίζεις ότι η βασική διαφορά πχ μιας 3αρας και μιας Μ3 είναι μόνο περιφερειακά και όχι στήσιμο σασι. 

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Η μπορει απλα να κανει απειρα χιλιομετρα και να τρωει ωρες στον δρομο.

Επισης οδηγα ενα μηνα στη κρητη, να δουμε ποσες φορες θα τρακαρεις.

Καθε μηνα να χουνε δουλεια και οι λαμαριναδες :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Xacti είπε

πταίσμα είναι το σαξόραλλο με τα 75 άλογα που το κάνεις 200 με φρένα και αναρτήσεις των 75?

γιατι εγώ που το ειχα 170 αλογα με αναρτηση αγωνιστική και φρένα αγωνιστικα (ασχετως που σημερα ειναι εργοστασιακά για αρκετα αυτοκινητα) ήμουν σωστός;

Κι αντε εγω ημουν όσο μπορούσα σε δημόσιο δρόμο.

Ομως, ειτε 75 αλογα ειτε 275 αν εισαι επικίνδυνος οδηγός, το ιδιο αποτέλεσμα εχει. Κανε μια βολτα περιφερειακο θεσνικη. Πιθανοτερο εινια να δεις ματιζ και ι20 να κανουν σφηνες, απο ενα οχημα των 200-300-400 αλόγων. (οχι οτι δε γινεται).

Το πρόβλημα δεν ειναι μόνον οι κάγκουρες. Απλα στοχοποιούνται λες και αυτοι αποτελούν το πρόβλημα στους δρόμους. Παιδεία οδηγική ΔΕΝ έχουμε. Παιδεία ως πεζοί ΔΕΝ έχουμε. Οταν ανανεώνεις διπλωμα με βηματοδότη και ένα ματι, εισαι κινδυνος, και στο ξεπαρκάρισμα.

Και πάει λέγοντας...

Τεράστια κουβέντα θα ανοιχθεί.

Σε αυτο που θα συμφωνήσω 100% ειναι το κυνήγι συνεργείων/ιδιωτων που αφαιρουν AGR (ή EGR δε ξερω πως λεγεται) βαλβίδας και DPF στα ντιζελ και γενικά καταλυτών...παρόλο που κι εγώ κυκλοφορουσα καποιο καιρο de-cat, αγόρασα εν τέλει ενα καταλυτη αγωνιστικων προδιαγραφων. Σιγουρα περισσότερο ρυπογόνο μεν, καλύτερο ομως απ'το τίποτα.

Υ.Γ. η πλάκα ειναι οτι ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ πλεον την αφαίρεση και την "απελευθερωση" των ντιζελ απ'τα φιλτρα! Αυτοί θέλουν ****σι και ξύλο.

Υ.Γ.2. φαντάζομαι δε χρειαζεται να σας αναλύσω κάθε πότε ο μεσος ελληναράς αλλάζει τα ελαστικα του ετσι; το καθε ποτε κάνει σέρβις, το αφήνω εκτός.

 

Επεξ/σία από kanesaxo
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...