Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζει διάταξη με αυστηρές ποινές για όσους βελτιώνουν και παραποιούν τα χαρακτηριστικά των οχημάτων. Τα συνεργεία που «πειράζουν» τα αυτοκίνητα ή τα δίκυκλα εισέρχονται στο στόχαστρο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και μάλιστα τα στελέχη της έχουν σχεδόν έτοιμη την διάταξη που προβλέπει βαριά πρόστιμα!

 

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ κας Φωτεινής Πιπιλή, σχετικά με τους χώρους στάθμευσης των δικύκλων επισήμανε ότι ήδη το Υπουργείο επεξεργάζεται σχετική διάταξη που προβλέπει πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων είτε αυτή η αλλοίωση αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF που κατακρατεί τα επικίνδυνα σωματίδια των οχημάτων ή στην παράνομη επέμβαση στον οδομετρητή των χιλιομέτρων.

Όπως ξεκαθάρισε ο κ. Κεφαλογιάννης, «τα παραπάνω αποτελούν επεμβάσεις που αλλοιώνουν κρίσιμα χαρακτηριστικά των οχημάτων με σοβαρές επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια, στο κοινωνικό σύνολο και στο περιβάλλον και αυτό δεν είμαστε διατεθειμένοι να το επιτρέψουμε. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς στο στόχαστρο του Υπουργείου εισέρχονται όλα εκείνα τα συνεργεία που «υπόσχονται» διπλασιασμό της ιπποδύναμης και πολύ υψηλές επιδόσεις καθώς τα χαρακτηριστικά των οχημάτων που τροποποιούν αλλάζουν ριζικά με αποτέλεσμα τα στοιχεία που αναγράφουν οι Άδειες Κυκλοφορίας τους να μην είναι αντίστοιχες με τα δεδομένα που προκύπτουν μετά τις μετατροπές! Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που θα πιαστούν από τα κλιμάκια ελέγχου ή από τα ΚΤΕΟ ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει ποια θα είναι η ποινή που θα τους επιβληθεί καθώς θα θεωρούνται «συνένοχοι» στην παραποίηση των στοιχείων των οχημάτων αφού τα οχήματα «μετατράπηκαν» με την δική τους θέληση!

Επίσης ο Υφυπουργός γνωστοποίησε ότι σκοπεύουν να εξοπλίσουν τα λιγοστά οχήματα ελέγχου που διαθέτει το υπουργείο Μεταφορών με ειδικά μηχανήματα μέτρησης θορύβου, τα λεγόμενα «ντεσιμπελόμετρα». «Μόλις γίνει αυτό, θα συντρέχουν οι προϋποθέσεις ώστε να εκκινήσουν πάλι τα μεικτά κλιμάκια ελέγχου, με τη συνδρομή της Τροχαίας και των αρμόδιων υπηρεσιών των Περιφερειών.» ανέφερε ο κ. Κεφαλογιάννης.

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κάτι ξεκίνησε,ίσως σε 20 χρόνια να γίνει πραγματικότητα,

οτιδήποτε aftermarket να έχει επίσημη γραπτη έγκριση για δημόσιο δρόμο,

και ένα ΚΤΕΟ και μια τροχαία που να τα ελέγχει,

ίσως σε 20 χρόνια.

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

και να αφήσουν το πταίσμα του κάγκουρα σε 2η μοίρα για μετά.

πταίσμα είναι το σαξόραλλο με τα 75 άλογα που το κάνεις 200 με φρένα και αναρτήσεις των 75?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Xacti είπε

πταίσμα είναι το σαξόραλλο με τα 75 άλογα που το κάνεις 200 με φρένα και αναρτήσεις των 75?

Και πως κανεις το σαξο106ο vtsοραλλο? Μαλλον αλλαζοντας τα ολα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Xacti είπε

πταίσμα είναι το σαξόραλλο με τα 75 άλογα που το κάνεις 200 με φρένα και αναρτήσεις των 75?

σε σχέση με τον τυφλό με πάρκινσον-εγκεφαλικό που παίρνει σβάρνα και πατάει γκάζι αντί φρένο....ναι πταίσμα είναι.

επίσης σε σχέση με το γκομενάκι που στέλνει ντακφεης αντί να κοιτά οτι περνά με κόκκινο ή χάνει το στοπ επειδή χαζεύει στο κινητό ξανά πταίσμα.

όλα να τιμωρηθούν αλλά επιτέλους σε αυτό το κράτος να βάλουμε κάποια στιγμή προτεραιότητες.

δε γίνεται να τιμωρείς τον καστανά που δεν έκοψε απόδειξη 5 αποδείξεις των 5ευρώ με 5000ευρώ και τις παρανομίες των ιδιοκτητών κλαμπ με 200.000μαύρο τζίρο της γιορτές να του κλείνεις το μαγαζί μετά την εορταστική περίοδο και ένα χάδι 10.000ευρώ.

αντιλαμβάνεσαι τη βαρύτητα και τι σημαίνει ξεκινώ με τα βασικά και τα πιο σοβαρά;

  • Like 14
  • Thanks 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Xacti είπε

πταίσμα είναι το σαξόραλλο με τα 75 άλογα που το κάνεις 200 με φρένα και αναρτήσεις των 75?

Πόσο φαίνεται ότι δεν έχεις ασχοληθεί.. ποιος ασχολείται με σαξο 75 άλογα? Τα vts έχουν 120 και αυτά είναι που βελτιώνει ο κόσμος. Για να πάνε 200 ως ατμοσφαιρικά είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον. Στα 140 ίσως. Και όποιος βελτιώνει εννοείται πως αλλάζει φρένα και αναρτήσεις. Να πω επίσης πως εννοείται ότι είμαι κατά τις οποιασδήποτε φθηνής βελτίωσης χωρίς να έχουν αλλαχθεί συστήματα ασφαλείας όπως αναρτήσεις και φρένα καθώς αυτό μόνο βελτίωση δεν ειναι.

Δηλαδή εγώ που έχω φτιάξει το αμάξι μου από 160 στα 245 άλογα αλλά έχω βάλει φρένα από ttrs και kw coilover ανάρτηση είμαι εγκληματίας? Ίσα ίσα το έχω κάνει πολύ καλύτερο από το εργοστάσιο. Δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβαλι.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, greekfragma είπε

σε σχέση με τον τυφλό με πάρκινσον-εγκεφαλικό που παίρνει σβάρνα και πατάει γκάζι αντί φρένο....ναι πταίσμα είναι.

μα και το σαξόραλλο με τα 200 άλογα και τα φρένα των 75 όταν πατήσει φρένο θα είναι σα να μην πατάει όπως είπε και ο Παΐσιος. 

3 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Πόσο φαίνεται ότι δεν έχεις ασχοληθεί.. ποιος ασχολείται με σαξο 75 άλογα?

Φαίνεται ναι, όταν είχα και οδηγούσα εγώ το σάξο με τα 75 εσύ πήγαινες δημοτικό ακόμα

 

3 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Τα vts έχουν 120 και αυτά είναι που βελτιώνει ο κόσμος. Για να πάνε 200 ως ατμοσφαιρικά είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον. Στα 140 ίσως.

σόρρυ αλλά δεν έχεις ιδέα ούτε ξέρεις τι σου γίνεται.

4 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Δηλαδή εγώ που έχω φτιάξει το αμάξι μου από 160 στα 245 άλογα αλλά έχω βάλει φρένα από ttrs και kw coilover ανάρτηση είμαι εγκληματίας?

είσαι εκτός τόπου και χρόνου φίλε. Δε μας ενδιαφέρει να μας διαφημίσεις τι έκανες στο κάρο σου. Το αντίθετο λέμε, αν το πήγαινες στα 245 χωρίς να κάνεις τα άλλα. Διάβαζε πρώτα και μετά γράφε

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Xacti είπε

μα και το σαξόραλλο με τα 200 άλογα και ατ φρένα των 75 όταν πατήσει φρένο θα είναι σα να μην πατάει όπως είπε και ο Παΐσιος. 

είμαι στους δρόμους της πρωτεύουσας κοντά 15χρόνια με αυτοκίνητο και τα τελευταία 8 και με μηχανή.

έχω εμπλακεί σε ατύχημα 5 φορές και τις 5 με υπερήλικα με μηδέν αντανακλαστικά ή θείτσα που δε ξέρει τι σημαίνει καθρέφτης πριν αλλάξω πορεία. η πιτσιρικαρία κατά βάση με τα σαξόραλα μλκιες δε θα κάνει ως επι των πλείστον σε νορμάλ συνθήκες. και κάνα χώσιμο να κάνει τον κόβεις από χιλιομετρα και φυλάγεσαι γιατί ακούς εξάτμιση ή βλέπεις ελιγμούς.

το παππουδέλι με μηδέν αντίληψη και η μανταμίτσα γκομενάκι στο κινητό δεν έχει σωτηρία.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

η πιτσιρικαρία κατά βάση με τα σαξόραλα μλκιες δε θα κάνει ως επι των πλείστον σε νορμάλ συνθήκες

Δε θα γελάσω τώρα, θα το κρατήσω για καμιά μέρα που θα είμαι down. Θα ανασύρω αυτή τη δήλωσή σου και θα σκάσω στα γέλια

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ σου γράφω την εμπειρία μου στους δρόμους τόσα χρόνια. επίσης σου εξήγησα πως η μία κατηγορία γίνεται εύκολα αντιληπτή στο δρόμο ενώ οι άλλες 2 που ανέφερα όχι.

γέλα ελεύθερα. το γέλιο δίνει ζωή

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 2
Δημοσ.

Έξω κυκλοφορούν και περνάνε κτεο αυτοκίνητα που αν τα ακουμπήσεις με το δάχτυλο μπορεί να διαλυθούν και οδηγοί που δεν έχουν ιδέα πόσες ρόδες έχει το αυτοκίνητο,τι είναι καθρέπτης φλας φώτα κλπ 

Άμεση τιμωρία και απαγόρευση σε αυτούς πρώτα και μετά να μετρήσουν το θόρυβο της εξάτμισης του καγκουρα

 

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

? Ίσα ίσα το έχω κάνει πολύ καλύτερο από το εργοστάσιο

Άρα εσύ γνωρίζεις τι είναι καλύτερο για το αμάξι που μελέτησαν και κατασκεύασαν άλλοι.

Για τι αμάξι μιλάς;

34 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Να πω επίσης πως εννοείται ότι είμαι κατά τις οποιασδήποτε φθηνής βελτίωσης χωρίς να έχουν αλλαχθεί συστήματα ασφαλείας όπως αναρτήσεις και φρένα καθώς αυτό μόνο βελτίωση δεν ειναι.

Και αυτό 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κάρτα θορύβου και στα δίκυκλα ειναι πολυ σωστο μετρο . Εμας μας τα πρήζουν να μετρανε καυσαερια και παει ο αλλος βγαζοντας καπνους απο τα λαδια που καιει και περναει ; Τα παπουδελια που λεει ο φιλος  ειναι η εκλογικη πελατεια δε θα τους κοψουν στο κτεο για αντανακλαστικα αλλα ουτε θα πανε με σαξόραλα :P 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...