Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Εδώ και 3 χρόνιαεργάζομαι σαν Software Engineer, παρόλο που μου αρέσει ο προγραμματισμός, βρίσκω το επαγγελματικό περιβάλλον κάπως περιοριστικό στο τι θέλω να δημιουργήσω. Ως εκ τούτου σκεύτομαι να ακολουθήσω την ακαδημαϊκή οδό λόγο του αισθήματος της ελευθερίας.

Βάση του master που ακολούθησα, είχα απλά ένα deadline ένα θέμα και άπλετη ελευθερία να δημιουργήσεις, το πως που και γιατί was up to you. Το εάν θα έτρωγα 2 ώρες η 10 ώρες για να λύσω ένα ζήτημα πχ. να κάνω μια εργασία was up to me. Έτσι είχα όλο τον χρόνο να μάθω και να πειραματιστώ και να αναπτύξω ότι σκευτόμουν πάνω στο ζήτημα. Ως εκ τούτου αυτό το πνεύμα μου άρεσε περισσότερο από το να έχω ένα άτομο που σε code review να μου λέει γιατί αυτό γιατί το άλλο γιατί έφαγες χ-ψ χρόνο ενώ με 2-3 ifs το έλυνες.

 

Έτσι τελικά αισθάνομαι πως η ελευθερία της ακαδημαϊκής οδού μου ταιριάζει και το σκεύτομαι σοβαρα σαν επαγγελματική οδό.

 

Όμως τελικά πως είναι το να καταλήξεις να γίνεις καθηγητής Παν/μιου; Τι δυσκολίες έχει, τι θετικά έχει;

Επεξ/σία από PC_MAGAS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, θυμάμαι είχες ανοίξει θέμα για καθηγητής σε ΙΕΚ αν δεν κάνω λάθος. Το συγκεκριμένο θέμα που ανοίγεις μοιάζει με το παλιό. Θυμάμαι ότι οι απαντήσεις που είχες πάρει δεν ήταν και οι πιο θετικές. Να αλλάξεις εργασία και να πας σε ένα πιο ελεύθερο και καλύτερο περιβάλλον δεν το σκέφτεσαι; 

Κατά την προσωπική μου άποψη η ακαδημαική οδό δεν έχει την ελευθερία που φαντάζεσαι. Θυμάμαι ανάλογες ήταν και οι απαντήσεις του παλιού θέματος.

Παρόλα αυτά, αν σε τρώει τόσο, δοκίμασε το και βλέπεις πως πάει. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο βέβαια να βρεις δουλειά ως καθηγητής.

Επεξ/σία από antbyron
Δημοσ.
Στις 30/12/2019 στις 10:35 ΜΜ, PC_MAGAS είπε

Τι δυσκολίες έχει

Βύσμα, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, δημοσιεύσεις, εμπειρία στο εξωτερικό και βύσμα.

  • Like 10
Δημοσ.
On 01/01/2020 at 17:32, -Dimitris- said:

Βύσμα, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, δημοσιεύσεις, εμπειρία στο εξωτερικό και βύσμα.

Aν μιλάμε για θέση λέκτορα και άνω, θα έλεγα πως είσαι spot on.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 1/1/2020 στις 5:32 ΜΜ, -Dimitris- είπε

Βύσμα, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, δημοσιεύσεις, εμπειρία στο εξωτερικό και βύσμα.

Well ήδη έχω ένα Master και προετοιμάζομαι να κάνω αίτηση για την Υποτροφία MEXT της Ιαπωνικής πρεσβείας.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PC_MAGAS είπε

Well ήδη έχω ένα Master και προετοιμάζομαι να κάνω αίτηση για την Υποτροφία MEXT της Ιαπωνικής πρεσβείας.

Well, χρειαζεσαι διδακτορικο, εμπειρια ως μεταδιδάκτορας και σε ολη αυτη την πορεια να βγαζεις και δημοσιευσεις.

Και μετα απο ολο αυτο τον αγωνα να ερθει το ανηψακι του καθηγητη σου, να σου παρει τη θεση (που ηταν προορισμενος να το κανει πριν καν εσυ σκεφτεις την ακαδημαικη καριερα).

Δες τη λιστα με τα μελη ΔΕΠ περιζητητων σχολων και θα καταλαβεις.

Αυτες οι προκυρηξεις κατα βαση ειναι κομμενες και ραμμενες στα μετρα ενος ανθρωπου πολυ πριν ανακοινωθουν.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

...Το εάν θα έτρωγα 2 ώρες η 10 ώρες για να λύσω ένα ζήτημα πχ. να κάνω μια εργασία was up to me. Έτσι είχα όλο τον χρόνο να μάθω και να πειραματιστώ και να αναπτύξω ότι σκευτόμουν πάνω στο ζήτημα. Ως εκ τούτου αυτό το πνεύμα μου άρεσε περισσότερο ...

Νομίζω ότι δεν έχεις καταλάβει τι κάνει ένας καθηγητής, αλλά δεν νομίζω να κάθεται να προγραμματίζει έτσι μόνος του χωρίς να τον ενδιαφέρει τίποτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αα) Πήγες πολύ ψηλά, κάτσε πρώτα να βρεις και κυρίως να τελειώσεις επιτυχώς ένα διδακτορικό και την μεταδιδακτορική περίοδο(με πολλές παράλληλες δραστηριότητες/δημοσιεύσεις ώστε να ξεχωρίσεις). Μετά να βρεις δουλειά ως βοηθός/junior καθηγητής(ή αντίστοιχο) σε κάποια καλή θέση(προτίμηση σε κάποιον οργανισμό με κύρος) και μετά βλέπεις εάν έχεις τα φόντα/προσόντα/επιθυμία για περισσότερα. Αυτά θα σε πάρουν άλλα 7-10 χρόνια στο νερό. Οι περισσότεροι/ες τα παρατάνε πολύ πριν, όχι λόγω ανικανότητας, αλλά επειδή όσο προχωράς στην κλίμακα γίνεται η κατάσταση τελείως χαμαλίκι και οι θυσίες πολλές φορές είναι δυσανάλογα πολλές για τα αποτελέσματα που βλέπεις.

Βου)Όπου και να πας θα έχεις περιορισμούς σχετικά με το αντικείμενο που μπορείς να ασχοληθείς και κυρίως πως θα το κάνεις. Ακόμη και εάν είσαι καθηγητής, θα πρέπει να κάνεις ένα σωρό δουλειές έξτρα που πιθανώς δεν θα γουστάρεις, από παραδώσεις, συγγραφή βιβλίων/εγχειριδίων, επίβλεψη μεταπτυχιακών/διδακτορικών, peer review και έρευνα που ίσως δεν γουστάρεις πολύ, αλλά πρέπει να γίνει λόγω πολιτικής/προοπτικών funding κ.ο.κ.

|

(Για εξωτερικό) Εκτός και εάν είσαι διάνοια με tenure, οι λοιποί είχαμε πολλούς περιορισμούς στο πως αντιμετωπίζαμε ένα θέμα και κυρίως πως το λύναμε.Κανείς δεν κάνει ότι γουστάρει και η ευελιξία της δημιουργικότητας, αν και πολλαπλάσια με την βιομηχανία, είναι πάλι περιορισμένη στις ανάγκες μιας ευρύτερης έρευνας ή/και πολιτικής του ινστιτούτου/εργαστηρίου. Ιδίως εάν έχεις και κάποιο board στο κεφάλι σου, εκεί θα δεις πολλά...

Προσωπικά θα έλεγα να το δεις ως χόμπι, μετά εάν μπορείς να το "εμπορευτείς" να ανοίξεις δική σου εταιρεία/freelancing και τέλος αν ακόμη δεν είσαι ευχαριστημένος να δεις σοβαρά για αλλαγή καριέρας.

Στην Ελλάδα φυσικά όπως έγραψαν, ότι και να κάνεις, το κυριότερο που πρέπει να έχεις είναι βύσμα και μάλιστα γερό. Όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες. 

|

Επειδή τα όνειρα είναι ωραία και σίγουρα ότι είδες το MSc δεν είναι αυτό που θα δεις στην ακαδημαϊκή καριέρα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/1/2020 στις 9:40 ΠΜ, LongTom είπε

Αα) Πήγες πολύ ψηλά, κάτσε πρώτα να βρεις και κυρίως να τελειώσεις επιτυχώς ένα διδακτορικό και την μεταδιδακτορική περίοδο(με πολλές παράλληλες δραστηριότητες/δημοσιεύσεις ώστε να ξεχωρίσεις). Μετά να βρεις δουλειά ως βοηθός/junior καθηγητής(ή αντίστοιχο) σε κάποια καλή θέση(προτίμηση σε κάποιον οργανισμό με κύρος) και μετά βλέπεις εάν έχεις τα φόντα/προσόντα/επιθυμία για περισσότερα. Αυτά θα σε πάρουν άλλα 7-10 χρόνια στο νερό. Οι περισσότεροι/ες τα παρατάνε πολύ πριν, όχι λόγω ανικανότητας, αλλά επειδή όσο προχωράς στην κλίμακα γίνεται η κατάσταση τελείως χαμαλίκι και οι θυσίες πολλές φορές είναι δυσανάλογα πολλές για τα αποτελέσματα που βλέπεις.

Βου)Όπου και να πας θα έχεις περιορισμούς σχετικά με το αντικείμενο που μπορείς να ασχοληθείς και κυρίως πως θα το κάνεις. Ακόμη και εάν είσαι καθηγητής, θα πρέπει να κάνεις ένα σωρό δουλειές έξτρα που πιθανώς δεν θα γουστάρεις, από παραδώσεις, συγγραφή βιβλίων/εγχειριδίων, επίβλεψη μεταπτυχιακών/διδακτορικών, peer review και έρευνα που ίσως δεν γουστάρεις πολύ, αλλά πρέπει να γίνει λόγω πολιτικής/προοπτικών funding κ.ο.κ.

|

(Για εξωτερικό) Εκτός και εάν είσαι διάνοια με tenure, οι λοιποί είχαμε πολλούς περιορισμούς στο πως αντιμετωπίζαμε ένα θέμα και κυρίως πως το λύναμε.Κανείς δεν κάνει ότι γουστάρει και η ευελιξία της δημιουργικότητας, αν και πολλαπλάσια με την βιομηχανία, είναι πάλι περιορισμένη στις ανάγκες μιας ευρύτερης έρευνας ή/και πολιτικής του ινστιτούτου/εργαστηρίου. Ιδίως εάν έχεις και κάποιο board στο κεφάλι σου, εκεί θα δεις πολλά...

Προσωπικά θα έλεγα να το δεις ως χόμπι, μετά εάν μπορείς να το "εμπορευτείς" να ανοίξεις δική σου εταιρεία/freelancing και τέλος αν ακόμη δεν είσαι ευχαριστημένος να δεις σοβαρά για αλλαγή καριέρας.

Στην Ελλάδα φυσικά όπως έγραψαν, ότι και να κάνεις, το κυριότερο που πρέπει να έχεις είναι βύσμα και μάλιστα γερό. Όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες. 

|

Επειδή τα όνειρα είναι ωραία και σίγουρα ότι είδες το MSc δεν είναι αυτό που θα δεις στην ακαδημαϊκή καριέρα...

Βασικά είχα και παρουσίασα μια δική μου ιδέα στο master και σκεύτομαι να την υλοποιήσω στο διδακτορικό προκειμένου να το προχωρίσω και αργότερα σαν Libre Software Project. Το ακαδημαϊκό περιβάλλον θέλω να το αξιοποιήσω σαν Financial Pool (να λαμβάνω μισθό) έστω σαν ωρομίσθιος για την υλοποίηση της ιδέα μου. Παράλληλα έχοντας ένα project θα μπορώ να κόβω εργασίες που θα αποσκοπούν την ανάπτυξη αυτού.

 

Ακόμη για Ακαδημαϊκός δεν στοχεύω Ελλάδα αλλά περισσότερο Κύπρο. Βασικά για να είμαι ειλικρινείς θέλω να είμαι λεκτορας η ωρομίσθος είτε στο Τει Λαμίας (aka Παν/μιο Θεσσαλίας) είτε στο ΤΕΠΑΚ, και αυτό απλά για να έχω ένα income για να αναπτύσσω το δικό μου project.

 

Και εάν λες ότι η ακαδημαϊκή οδός δεν θα είναι σαν το master δλδ λες ότι δεν θα έχω ομαδικές εργασίες που θα πρέπει να κυνηγάω με shotgun καθηγητές και συμφοιτητές, πολύ θετικά μου τα λες. Βέβαια, είχα και το άλλο, δηλαδή είχα εργασίες που τις έκανα μόνος μου παρόλο που ήταν ομαδικές, χωρίς ομάδα (ζητούσα exclusively απο τον καθηγητή να την κάνω μόνος μου) και έπαιρνα 8 (βέβαια μια ομάδα είχε 20 λεπτά και εγώ 15 στην παρουσίαση σαν penalty).
 

Γενικά θέλω ένα εργασιακό περιβάλλον που να έχει το εξής:

Ξύπνησα με μια ιδέα, δουλεύω 48 ώρες το 8ωρο για να δω ότι παίζει, φωνάζω "Μάγκες τα κατάφερα!", ξανά από την αρχή.

Επεξ/σία από PC_MAGAS
Δημοσ.

Ό,τι και να κάνεις, αν σε πληρώνει κάποιος κάθε μήνα θα έχεις και αντίστοιχες υποχρεώσεις. Π.χ. αν σε πληρώνει το πανεπιστήμιο θα θέλει και να διορθώσεις γραπτά και να κάνεις μαθήματα και να επιτηρήσεις και να ετοιμάσεις εργαστήρια και να υποβάλεις προτάσεις και να επιβλέπεις διδακτορικά και να συμμετέχεις σε επιτροπές για διοικητικά ζητήματα και χίλια δυο άλλα. Τα είπε και ο LongTom. Αυτό που περιγράφεις δεν υπάρχει πουθενά, εκτός αν είσαι startup ξέρω γω και ετοιμάζεις κάτι μόνος σου που θα το αξιοποιήσεις εκ των υστέρων. Να σε πληρώνει κάποιος για να κάνεις του κεφαλιού σου δεν παίζει. Απλώς στο πανεπιστήμιο έχεις μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τα ωράρια.

Επίσης, έχε υπόψη σου ότι όσο ανεβαίνεις στην ιεραρχία, τόσο πιο διοικητικό/συντονιστικό ρόλο έχεις. Ο καθηγητής δεν γράφει κανένα άρθρο ο ίδιος. Στο τομέα σου, είμαι βέβαιος ότι δεν κάνει καθόλου προγραμματισμό. Κάνει όλα τα άλλα και έχει μια ομάδα που κάνει αυτές τις δουλειές.

Όπως σου είπαν κι άλλοι, κάνε διδακτορικό, όπου όντως μπορείς να έχεις χρόνο να κάνεις τα δικά σου και μετά βλέπεις. Θα σχηματίσεις καλύτερη εικόνα και για το τι κάνει ο ακαδημαϊκός στην καθημερινότητα.

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, PC_MAGAS είπε

Βασικά είχα και παρουσίασα μια δική μου ιδέα στο master και σκεύτομαι να την υλοποιήσω στο διδακτορικό προκειμένου να το προχωρίσω και αργότερα σαν Libre Software Project. Το ακαδημαϊκό περιβάλλον θέλω να το αξιοποιήσω σαν Financial Pool (να λαμβάνω μισθό) έστω σαν ωρομίσθιος για την υλοποίηση της ιδέα μου. Παράλληλα έχοντας ένα project θα μπορώ να κόβω εργασίες που θα αποσκοπούν την ανάπτυξη αυτού.

Ακόμη για Ακαδημαϊκός δεν στοχεύω Ελλάδα αλλά περισσότερο Κύπρο. Βασικά για να είμαι ειλικρινείς θέλω να είμαι λεκτορας η ωρομίσθος είτε στο Τει Λαμίας (aka Παν/μιο Θεσσαλίας) είτε στο ΤΕΠΑΚ, και αυτό απλά για να έχω ένα income για να αναπτύσσω το δικό μου project.

Και εάν λες ότι η ακαδημαϊκή οδός δεν θα είναι σαν το master δλδ λες ότι δεν θα έχω ομαδικές εργασίες που θα πρέπει να κυνηγάω με shotgun καθηγητές και συμφοιτητές, πολύ θετικά μου τα λες. Βέβαια, είχα και το άλλο, δηλαδή είχα εργασίες που τις έκανα μόνος μου παρόλο που ήταν ομαδικές, χωρίς ομάδα (ζητούσα exclusively απο τον καθηγητή να την κάνω μόνος μου) και έπαιρνα 8 (βέβαια μια ομάδα είχε 20 λεπτά και εγώ 15 στην παρουσίαση σαν penalty).
 

Γενικά θέλω ένα εργασιακό περιβάλλον που να έχει το εξής:

Ξύπνησα με μια ιδέα, δουλεύω 48 ώρες το 8ωρο για να δω ότι παίζει, φωνάζω "Μάγκες τα κατάφερα!", ξανά από την αρχή.

1) Εάν καταφέρεις και πείσεις οργανισμό/πανεπιστήμιο να χρηματοδοτήσουν/υλοποιήσουν την ιδέα σου και να σε πληρώνουν από πάνω, να ξέρεις ότι το νομικό τμήμα τους δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Τα περισσότερα ή όλα τα δικαιώματα για τις ιδέες σου θα πάνε στο πανεπιστήμιο/οργανισμό. Φυσικά όντας εργαζόμενος εκεί θα έχεις και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις/περιορισμός που έγραψα στο προηγούμενο μου ποστ. Αυτό που θέλεις εσύ είναι ουσιαστικά να σε πληρώσουν την start-up ιδέα. Αυτό μάλλον γίνεται, αλλά όχι όπως τα λες και σίγουρα δεν θα δουλέψεις πάνω στο πρότζεκτ σου αποκλειστικά. 

2)Για το τι συμβαίνει ακριβώς στα ΕΛ ιδρύματα δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι ότι ως κάθε καλός δημόσιος οργανισμός θέλει καλό βύσμα να χωθείς. Εσύ έχεις; 

3)Είναι πολύ ανησυχητικό που δεν έκανες/μπορούσες τις ομαδικές εργασίες και το πήγαινες σόλο. Η ακαδημαϊκή καριέρα πια είναι 100+% ομαδική δουλειά, ακόμη και εάν η ομάδα είναι υφιστάμενοι σου. Εάν δεν την παλεύεις στα βασικά, δεν είναι καλό σημάδι. Πάντως ότι και να κάνεις, την ομαδική προσπάθεια δεν την αποφεύγεις. Εκτός - όπως γράφεις - χωθείς σε κάποιο ΤΕΙ ως μισθωτός/δημοσιοϋπαλληλίτης και φιδιάζεις ενώ εργάζεσαι πάνω στις ιδέες σου....

4) "Ξύπνησα με μια ιδέα, δουλεύω 48 ώρες το 8ωρο για να δω ότι παίζει, φωνάζω "Μάγκες τα κατάφερα!", ξανά από την αρχή." <- αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός για την συντριπτική πλειοψηφία των ακαδημαϊκών και όπως έγραψα είναι η ουσία μιας μικρής start-up. 

Συμπερασματικά, αυτά που λες δεν είναι ρεαλιστικά. Όχι τουλάχιστον στον ακαδημαϊκό τομέα. Υπάρχουν άλλοι τρόποι να δουλεύεις ακριβώς σε αυτό που γουστάρεις και όπως ανάφερα στο προηγούμενο ποστ μου, θα σε πρότεινα να το δεις ως χόμπι.

Εφόσον από ότι βλέπω ούτε τα ακαδημαϊκά γουστάρεις, ούτε γουστάρεις να εργάζεσαι με ομάδες.

Γιατί ακόμη και start-up να ιδρύσεις, για να μην είναι  glorified χόμπι, θα πρέπει να προσλάβεις κόσμο και να εργασθείς πολύ στενά με μια σειρά άλλων ειδικοτήτων, να μην αναφέρω το προμότιον/μάρκετινγκ που εσύ πρέπει να κάνεις. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 30/12/2019 στις 11:42 ΜΜ, antbyron είπε

Καλησπέρα, θυμάμαι είχες ανοίξει θέμα για καθηγητής σε ΙΕΚ αν δεν κάνω λάθος. Το συγκεκριμένο θέμα που ανοίγεις μοιάζει με το παλιό. 

Πως μοιαζουν τα δύο ?! Καθηγητης σε ΙΕΚ και καθηγητης πανεπιστημιου.!?

Επισης αν νομιζει ο φίλος οτι διδακτορικό ίσον ελευθερια πραγματικα ειναι τοσο αστειο και μακρυα απο την πραγματικότητα οσο μπορει να ειναι κατι σε αυτον τον κοσμο. 

deadlines του σκοτωμου , υποστελεχωμένα projects και ατελειωτα σερι 15+ωρα επι χρόνια . Αυτο ειναι τα "σοβαρα" διδακτορικα στην ελλαδα. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, conkal είπε

Πως μοιαζουν τα δύο ?! Καθηγητης σε ΙΕΚ και καθηγητης πανεπιστημιου.!?

Επισης αν νομιζει ο φίλος οτι διδακτορικό ίσον ελευθερια πραγματικα ειναι τοσο αστειο και μακρυα απο την πραγματικότητα οσο μπορει να ειναι κατι σε αυτον τον κοσμο. 

deadlines του σκοτωμου , υποστελεχωμένα projects και ατελειωτα σερι 15+ωρα επι χρόνια . Αυτο ειναι τα "σοβαρα" διδακτορικα στην ελλαδα. 

επίσης μάθημα και διόρθωμα γραπτών, μέχρι και επιτήρηση

 

εγώ τους έβλεπα μερικούς να κόβουν φλέβα (κάποιοι άλλοι που είχαν όρεξη βέβαια ήταν φανταστικοί, δηλαδή οι διδακτορικοί όποτε μου είχαν κάνει μάθημα ήταν ή του ύψους ή του βάθους )

 

το κακό με πολλούς που ακολουθούν "ακαδημαϊκή καριέρα" είναι ότι δεν έχουν διάθεση να κάνουν τίποτα που να έχει με το να είναι δάσκαλοι και αυτό είναι λυπηρό 

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, logistoulis είπε

επίσης μάθημα και διόρθωμα γραπτών, μέχρι και επιτήρηση

εγώ τους έβλεπα μερικούς να κόβουν φλέβα (κάποιοι άλλοι που είχαν όρεξη βέβαια ήταν φανταστικοί, δηλαδή οι διδακτορικοί όποτε μου είχαν κάνει μάθημα ήταν ή του ύψους ή του βάθους )

το κακό με πολλούς που ακολουθούν "ακαδημαϊκή καριέρα" είναι ότι δεν έχουν διάθεση να κάνουν τίποτα που να έχει με το να είναι δάσκαλοι και αυτό είναι λυπηρό 

Το οτι μοιαζουν και καλα για τους απέξω σαν δουλειες δεν σημαινει οτι πραγματικά μοιαζουν. Οι καθηγητες κυριως κανουν ερευνα και οχι τοσο μάθημα. μπορει να εχουν 10 ωρες μαθημα (ή λιγοτερο) και 80-100 ερευνα την εβδομαδα. Το μαθημα για τους περισσοτερους συνορευει με παρεργο. Και επισης οι καθηγητες δεν επιτηρουν μαθηματα περαν του δικου τους. οι διδακτορικοι το κανουν αυτο.

Η διδασκαλια σε ΙΕΚ δεν ειναι ακαδημαικη καριερα με την ιδια λογικη που δεν ειναι τετοια η διδασκαλια σε λυκειο ή σε καποιο φροντιστηριο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...