bkran Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά, Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για λάστιχα 2,5 χρόνων, αλλά μάλλον είναι μάπα το καρπούζι. Θα ρωτήσω και το λαστιχά αν έχει νόημα να τα κάνουμε τραμπα μπρος πίσω αλλά με βλέπω για αλλαγή. Σκέφτομαι να πάω σε λάστιχο που να μην είναι τύπου Eco και από καλή εμπειρία σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο λέω να βάλω Continental PremiumContact. Θα πάω σε επώνυμα λάστιχα, έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ μικρή διαφορά ( 20-30 ευρώ ) και δεν αξίζει. Κανένας με ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο με καμιά γνώμη? Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2019 από bkran
turbat0s Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 44 λεπτά πριν, bkran είπε Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για τόσο φρέσκα λάστιχα Δυόμιση ετών λάστιχα πάντως μόνο φρέσκα δεν αποκαλούνται, εκτός αν αντικαθίστανται κάθε δέκα.
bkran Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, turbat0s είπε Δυόμιση ετών λάστιχα πάντως μόνο φρέσκα δεν αποκαλούνται, εκτός αν αντικαθίστανται κάθε δέκα. Δεν ξέρω τι απαιτήσεις και τι εμπειρίες έχεις, ωστόσο για μένα λάστιχο με τόσο λίγα χιλιόμετρα μετά τα 3,5 χρόνια θα θεωρούσα λογική τόσο κακή συμπεριφορά. Επίσης τα δυόμιση χρόνια είναι από ημερομηνία παραγωγής και δεν τα έχουν κλείσει ακόμα. Στο δικό μου αυτοκίνητο που φοράει Toyo και φτάνουν τώρα τα 3,5 χρόνια, δεν συμπεριφέρονται τόσο άσχημα, παρά το ότι δεν είναι και τα καλύτερα λάστιχα που υπάρχουν. Και για να το κάνω πιο κατανοητό, 2,5 χρόνων επωνυμα λάστιχα με 15κ φυσιολογικά-χαλαρα χλμ και να θέλουν πέταμα, πέταμα, όχι λίγο προσοχή, δεν το δέχομαι σαν φυσιολογικό. Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2019 από bkran
turbat0s Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, bkran είπε Δεν ξέρω τι απαιτήσεις και τι εμπειρίες έχεις, ωστόσο για μένα λάστιχο με τόσο λίγα χιλιόμετρα μετά τα 3,5 χρόνια θα θεωρούσα λογική τόσο κακή συμπεριφορά. Επίσης τα δυόμιση χρόνια είναι από ημερομηνία παραγωγής και δεν τα έχουν κλείσει ακόμα. Στο δικό μου αυτοκίνητο που φοράει Toyo και φτάνουν τώρα τα 3,5 χρόνια, δεν συμπεριφέρονται τόσο άσχημα, παρά του ότι δεν είναι και τα καλύτερα λάστιχα που υπάρχουν. Δεν σχολίασα καν την συμπεριφορά του ελαστικού (διότι δεν γνωρίζω τις συνθήκες) παρά μόνο το χαρακτηρισμό "φρέσκα".
bkran Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, turbat0s είπε Δεν σχολίασα καν την συμπεριφορά του ελαστικού (διότι δεν γνωρίζω τις συνθήκες) παρά μόνο το χαρακτηρισμό "φρέσκα". Σεβαστό, θα το αλλάξω προς αποφυγήν παρεξηγήσεων
gia_nnis Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, bkran είπε Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά, Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για λάστιχα 2,5 χρόνων, αλλά μάλλον είναι μάπα το καρπούζι. Θα ρωτήσω και το λαστιχά αν έχει νόημα να τα κάνουμε τραμπα μπρος πίσω αλλά με βλέπω για αλλαγή. Σκέφτομαι να πάω σε λάστιχο που να μην είναι τύπου Eco και από καλή εμπειρία σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο λέω να βάλω Continental PremiumContact. Θα πάω σε επώνυμα λάστιχα, έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ μικρή διαφορά ( 20-30 ευρώ ) και δεν αξίζει. Κανένας με ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο με καμιά γνώμη? Με τα falken sincera εχουν τοσο μικρη διαφορα?
bkran Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, gia_nnis είπε Με τα falken sincera εχουν τοσο μικρη διαφορα? Γύρω στα 30 ευρώ, στις διαστάσεις αυτές 175/65R14 είναι αρκετά φτηνά τα λάστιχα, πχ τα Continental PremiumContact 5 έχουν 200, τα Falken γύρω στα 170.
vamvakoolas Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, turbat0s είπε Δυόμιση ετών λάστιχα πάντως μόνο φρέσκα δεν αποκαλούνται, εκτός αν αντικαθίστανται κάθε δέκα. ποσο αληθεια λες.... πλεον (λογω κρισης; λογω επειδη το ειπε ο μπαμπας/θειος/φιλος) κρατανε τα λαστιχα λες και εχουν ταξι 4-5 χρονια!... το ελαστικο δεν εχει να κανει με το χρονο και τα χλμ αλλα με τη χρηση: αν ανεβαινεις ακουμπας πεζοδρομια/κρασπεδα, μπαινεις σε λακουβες, σπινιαρεις κοκ γενικα καλο ειναι στα 10.000 χλμ να γινεται η αλλαγη. Αν ομως κανουμε συνετη χρηση και συντηρηση το νουμερο αυτο μπορει να ανεβει στα 15.000 ή ακομα και στα 20.000 Τελος αναλογα τη διασταση καθε μαρκα βγαζει μοντελο (δε μπορει η πιρελι να ειναι τελεια για παραδειγμα σε ολες τις διαστασεις) πλεον μια αναζητηση στο ιντερνετ/φορουμ ευκολα βρισκουμε πληροφοριες Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2019 από vamvakoolas
tyf Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, bkran είπε Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά, Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για λάστιχα 2,5 χρόνων, αλλά μάλλον είναι μάπα το καρπούζι. Θα ρωτήσω και το λαστιχά αν έχει νόημα να τα κάνουμε τραμπα μπρος πίσω αλλά με βλέπω για αλλαγή. Σκέφτομαι να πάω σε λάστιχο που να μην είναι τύπου Eco και από καλή εμπειρία σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο λέω να βάλω Continental PremiumContact. Θα πάω σε επώνυμα λάστιχα, έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ μικρή διαφορά ( 20-30 ευρώ ) και δεν αξίζει. Κανένας με ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο με καμιά γνώμη? και εγω τα γυρναω μπρος πισω περιπου στην μεση της ζωης τους αλλα διαβασα οτι δεν ειναι σωστο . γιατι λεει αν σου φυγει σε στροφη το πισω μερος αποτομα χωρις να το περιμενεις (επειδη δεν ειναι καλα τα ελαστικα) ειναι χειροτερο. και συνηθως αυτο ξαφνιαζει τον οδηγο και δεν αντιδραει ευκολα.
1988panos2171 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, vamvakoolas είπε γενικα καλο ειναι στα 10.000 χλμ να γινεται η αλλαγη. Αν ομως κανουμε συνετη χρηση και συντηρηση το νουμερο αυτο μπορει να ανεβει στα 15.000 ή ακομα και στα 20.000 Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα είναι πολύ καλό να αλλάζεις στα 10.000χλμ αλλά γενικά είναι υπερβολή. Εκτός αν έχεις πισωκίνητο και δε το ισιώνεις ποτέ, ή στρίβεις με το χειρόφρενο πχ. Ανάλογα το ελαστικό και τη χρήση μπορεί να βγάλει και 40.000χλμ. Άλλο το να κυκλοφορείς με ένα μαλακό ελαστικό εντός πόλης και άλλο με ένα σκληρό στην Ε.Ο. Πάντως μεγάλος παράγοντας καταπόνησης των ελαστικών είναι και ο ήλιος που ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μειώνει επίσης το χρόνο ζωής τους. 8 ώρες πριν, tyf είπε και εγω τα γυρναω μπρος πισω περιπου στην μεση της ζωης τους αλλα διαβασα οτι δεν ειναι σωστο . γιατι λεει αν σου φυγει σε στροφη το πισω μερος αποτομα χωρις να το περιμενεις (επειδη δεν ειναι καλα τα ελαστικα) ειναι χειροτερο. και συνηθως αυτο ξαφνιαζει τον οδηγο και δεν αντιδραει ευκολα. Γενικά υπάρχει μια παραφιλολογία σε αυτό το θέμα. Αλλαγή μπρος πίσω δεν κάνεις στο μέσο της ζωής του ή όταν δεις με το μάτι φθορά, η αλλαγή κανονικά πρέπει να γίνεται σε λιγότερα από 10.000χλμ για ομοιόμορφη φθορά. 1
G.bar Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 49 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα είναι πολύ καλό να αλλάζεις στα 10.000χλμ αλλά γενικά είναι υπερβολή. Εκτός αν έχεις πισωκίνητο και δε το ισιώνεις ποτέ, ή στρίβεις με το χειρόφρενο πχ. Ανάλογα το ελαστικό και τη χρήση μπορεί να βγάλει και 40.000χλμ. Άλλο το να κυκλοφορείς με ένα μαλακό ελαστικό εντός πόλης και άλλο με ένα σκληρό στην Ε.Ο. Πάντως μεγάλος παράγοντας καταπόνησης των ελαστικών είναι και ο ήλιος που ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μειώνει επίσης το χρόνο ζωής τους. Γενικά υπάρχει μια παραφιλολογία σε αυτό το θέμα. Αλλαγή μπρος πίσω δεν κάνεις στο μέσο της ζωής του ή όταν δεις με το μάτι φθορά, η αλλαγή κανονικά πρέπει να γίνεται σε λιγότερα από 10.000χλμ για ομοιόμορφη φθορά. Εντάξει το 10.000 ειναι υπερβολη, ουτε χρόνο δεν θα εβγαζαν. Στο δικο μου που ειναι καινουργιο, γραφει στο manual για αλλαγη των ελαστικων, τα μπροστα πισω και τα πισω χιαστι μπροστα στα 15.000 στο πρωτο σερβις. Οι Ελληνικοι δρομοι λογω της χαλιας κατασκευης τους, δεν φθειρουν τα ελαστικα οπως σε αλλες χωρες με καλη ασφαλτο, με αποτελεσμα τα περισσοτερα να χαλανε απο την πολυκαιρια μετα απο 3+ χρονια. Αλλο το οτι καποιοι τα κραυανε 10. Επισης αντιθετως με ο,τι νομιζουν οι περισσοτεροι, τα λαστιχα πρεπει να αλλαζονται αρχες καλοκαιριου και οχι αρχες χειμωνα γιατι στην Ελλαδα οι αθλιοι δρομοι γλιστρανε περισσοτερο το καλοκαιρι λογω ζεστης. Γενικότερα αλλαγη στα 3 χρόνια η στα 30.000 με νορμαλ οδηγηση χωρις καγκουριες ειναι οκ. ...εκτος αν ειναι continental που επειδη ειναι πολυ μαλακα δεν βγαζουν ουτε 2 χρονια και σε καλη λακουβα η κανενα πεζοδρομιο, κοβονται.
bkran Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Αφήνω αυτό εδώ : http://www.iaveris.gr/safety-first/256-pote-gernoun-elastika Εντάξει δεν περίμενα να διαβάσω κάτι τέτοιο από τον Ιαβέρη, μετά τα 5 χρόνια να ελέγχονται απλά... Η δική μου εμπειρία είναι ότι εκεί κάπου στα 3-3,5 χρόνια και 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα αρχίζεις και καταλαβαίνεις την φθορά, όχι να χαροπαλευεις να ξεκινήσεις ή να σταματήσεις. Βέβαια τα λάστιχα είναι και συνδυασμός με το αυτοκίνητο, πχ τα Continental που λέει ο φίλος παραπάνω, εμένα στα 3,5 χρόνια έτυχε να πέσω σε χιόνι και μας σταματησαν όλους να βάλουμε αλυσίδες, μέχρι εκεί στο πατημένο χιόνι πήγαιναν μια χαρά. Για αυτό ρωτάω κατόχους του μοντέλου, για εμπειρίες που ίσως έχουν
ProponitisTouKanape Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 10 ώρες πριν, bkran είπε Αφήνω αυτό εδώ : http://www.iaveris.gr/safety-first/256-pote-gernoun-elastika Εντάξει δεν περίμενα να διαβάσω κάτι τέτοιο από τον Ιαβέρη, μετά τα 5 χρόνια να ελέγχονται απλά... Η δική μου εμπειρία είναι ότι εκεί κάπου στα 3-3,5 χρόνια και 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα αρχίζεις και καταλαβαίνεις την φθορά, όχι να χαροπαλευεις να ξεκινήσεις ή να σταματήσεις. Βέβαια τα λάστιχα είναι και συνδυασμός με το αυτοκίνητο, πχ τα Continental που λέει ο φίλος παραπάνω, εμένα στα 3,5 χρόνια έτυχε να πέσω σε χιόνι και μας σταματησαν όλους να βάλουμε αλυσίδες, μέχρι εκεί στο πατημένο χιόνι πήγαιναν μια χαρά. Για αυτό ρωτάω κατόχους του μοντέλου, για εμπειρίες που ίσως έχουν Εντάξει γράφει πως στα 5 χρόνια απο την ημερομηνία παραγωγής, όχι 5 χρόνια να τα λιώνεις. Επίσης σχετικό-άσχετο, αν φοράς χιονολάστιχα, η τροχαία σε υποχρεώνει να βάλεις και αλυσίδες σε περιπτώσεις όπως την προχθεσινή;
gia_nnis Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Στις 31/12/2019 στις 9:24 ΠΜ, bkran είπε Γύρω στα 30 ευρώ, στις διαστάσεις αυτές 175/65R14 είναι αρκετά φτηνά τα λάστιχα, πχ τα Continental PremiumContact 5 έχουν 200, τα Falken γύρω στα 170. Κανονικα δεν πρεπει να φορας 165/60?
palawiaris Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τα Goodyear EfficientGrip τα είχα πριν καμιά 6-7 χρόνια σε ένα μπεεμβε ε91 και είχε τουλάχιστον πολύ καλά κρατήματα σε βρεγμένο δρόμο. Και στον στεγνό επίσης με άφησε καλές εντυπώσεις. Αλλά ποτέ μου δεν τα είχα τέτοια εποχή -χειμώνα- για να έχω μια καλύτερη ιδέα αν γλυστράνε πιο πολύ. Ναι είναι καλοκαιρινά.Και ενδεχομένως έχουν χειρότερες επιδόσεις από το καλοκαίρι,ειδικά σε ένα μικρό αμάξι. Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2020 από palawiaris
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα