Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάθε φορά που έρχομαι στην Ελλάδα ένα πράγμα πάντα με παραξενεύει στους αυτοκίνητοδρόμους, περίπου όλοι οδηγανε στη μεσαία και αριστερή λωριδα ενω η δεξιά ειναι άδεια. Έχω δει πολλές φορές κάποιος να είναι στη δεξιά, να βγάζει φλας και να βγαίνει στη μεσαία χωρις να προσπερναει κανεναν. Υπάρχει κάποιος κανόνας που πρεπει να οδηγας στη μεσαία λωριδα όταν ειναι 3 λωριδες? 

Δημοσ.

Στην Ελλάδα είσαι,μην περιμένεις να ξέρει ο μέσος Έλληνας πως οδηγούν σωστά σε αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία.

 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, acid18 είπε

Υπάρχει κάποιος κανόνας που πρεπει να οδηγας στη μεσαία λωριδα όταν ειναι 3 λωριδες?

Απαγορεύεται από κάπου?

Δημοσ.

Δεν απαγορεύεται αλλά αμα πηγαίνεις δεξιά και ο αλλος μεσαία για να τον προσπεράσεις πρέπει να αλλάξεις 2 λωριδες η να περάσεις απο δεξιά του που απαγορεύεται. Και πολλές φορές δημιουργείται μποτιλιαρισμα στη μεσαία και αριστερή ενώ η δεξιά ειναι άδεια και αναγκάζεσαι να τους περνας απο δεξιά. 

Μιλάω για τον περιφερειακό Θεσσαλονίκης και τον δρόμο που πάει Χαλκιδική. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 λεπτά πριν, acid18 είπε

. Και πολλές φορές δημιουργείται μποτιλιαρισμα στη μεσαία και αριστερή ενώ η δεξιά ειναι άδεια και αναγκάζεσαι να τους περνας απο δεξιά

Αυτό για τον μέσο Έλληνα είναι πυρηνική φυσική για το καταλαβει.

Όσα σινιάλα και να τους κάνεις δεν θα πάνε στη άδεια δεξιά για να υπάρχει καλύτερη ροή της κυκλοφορίας,θα μείνουν κολλημένοι στη μεσαία,οπότε στριμώχνονται τα πιο πολλά αμάξια σε 2 αντί 3 λωρίδες.

Από δεξιά πάλι καλό είναι να ΜΗΝ προσπερνάς.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τον περιφερειακό Θεσ/νικης ξέχνα το τι ισχύει γενικά. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και γι αυτό κάθονται αριστερά, το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει συμφόρηση εκεί και να πηγαίνει πιο αργά και από την τέρμα δεξιά λωρίδα. Η δεξιά από την άλλη δεδομένης της κατασκευής του δρόμου φτάνει να γίνεται και επικίνδυνη όταν εξέρχονται ή εισέρχονται αυτοκίνητα εκεί.

Αν κινείσαι με ταχύτητες άνω των 100χλμ κάτσε στη μεσαία και προσπέρνα από αριστερά κανονικά. Αν κινείσαι από το 90χλμ και κάτω κάτσε δεξιά και προσπέρνα από τη μεσαία. 

Όσον αφορά γενικά την Ε.Ο οδηγείς όπως ξέρεις.

Επεξ/σία από 1988panos2171
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Η δεξιά από την άλλη δεδομένης της κατασκευής του δρόμου φτάνει να γίνεται και επικίνδυνη όταν εξέρχονται ή εισέρχονται αυτοκίνητα εκεί.

Στη δεξιά (με συνήθως φθαρμένο οδόστρωμα) λωρίδα οι περισσότεροι νιώθουν παγιδευμένοι,  εκτεθειμένοι, ανασφαλείς (στα τρακτέρ που πετάγονται ξαφνικά, στους γύφτους με τα διώροφα ντάτσουν, στο ΚΤΕΛ που θα σε προσπεράσει με 120 και θα σε πετάξει στο κράσπεδο, στους μελαψούς που φοράνε παντόφλες και καβαλάνε παπάκια για να πάνε στο χωράφι, στους... στους...)

Γι' αυτό επιλέγουν τη μεσαία, για να έχουν επιλογές όταν προκύψει ανάγκη.

Δημοσ.

πάντως έχει τύχει πολλές φορές σε δρόμο με 2 λωρίδες να είμαι στην αριστερή διότι η δεξιά λωρίδα είναι γεμάτη με λακούβες. Αυτό σε μερικούς δρόμους.

Σορυ αλλά δε θα διαλύσω το αμάξι. Άμα με πλησιάσει κάποιος γρήγορος, θα αλλάξω για λίγο λωρίδα να περάσει

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εθνική Οδός Θεσσαλονίκη-πλαταμώνα,3 λωρίδες με έξτρα ΛΕΑ,

η ποιότητα της ασφάλτου από το Αιγίνιο και μετά,άριστη.

Ούτε τρακτερ υπάρχουν,απαγορεύονται ,ούτε μελαψοι γύφτοι με ντατσουν,δεν έχω δει ποτέ,ούτε παπάκια,αυτά πανε στη ΛΕΑ,

Το 90% των αυτοκινήτων στη μεσαία και αριστερή,μέση ταχύτητα στην αριστερή 100-110.Η δεξιά,ειδικά όταν δεν έχει φορτηγά παντελώς άδεια,είσοδοι/έξοδοι από την Ε.Ο. υπάρχουν ανά 15-20χλμ.

Κινούμαι με 120 στην άδεια δεξιά,πλησιάζω τον τύπο που πάει στη μεσαία με 110,βγάζω φλας,πάω μεσαία,από αριστερά περνάνε αμάξια με 120+,του κάνω σινιάλο να πάει δεξιά,τίποτα,από πίσω μου μαζεύονται και αλλά αμάξια,από αριστερά επίσης.Ολοι στριμωγμένοι σε 2 λωρίδες,

με την δεξιά άδεια με αριστο οδοστρωμα.

Αναγκαστικα περιμένω μέχρι να αδειάσει λίγο η αριστερή για να βγω.Και να πάω πάλι στη δεξιά.

Δεν καταλαβαίνει ότι μπορεί να μην απαγορεύεται,θεωρητικα τοτε και εγω μπορω να παω στην αριστερη με 90,

αν και αν δεν κάνω λάθος οφείλουμε να κινούμαστε στο δεξιότερο σημείο του δρόμου,εκτός ΛΕΑ φυσικά,ωστε να διευκολύνεται η  κυκλοφορία.Εκτος πάλι αν το οδόστρωμα είναι άθλιο όπως ειπώθηκε.

Γερμανία έχω δει σε ανάλογες περιπτώσεις να τρώνε οι οδηγοί,λογικά Έλληνες θα ήταν,την κόρνα και το σινιαλο της αρκούδας επειδη πηγαίναμε στη μεσαία με σχεδόν άδεια δεξιά,,

έως και πρόστιμο από την τροχαία για παρεμπόδιση κυκλοφορίας.

Και το κλασσικό βέβαια που είπε ο TS,μου έχει τύχει και μένα,να βγαίνει ο τύπος εθνική οδό,η δεξιά άδεια,βγάζει φλας,πάει μεσαία και κατσικωνεται  εκεί με 100.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Γιαούρτι είπε

πάντως έχει τύχει πολλές φορές σε δρόμο με 2 λωρίδες να είμαι στην αριστερή διότι η δεξιά λωρίδα είναι γεμάτη με λακούβες. Αυτό σε μερικούς δρόμους.

Σορυ αλλά δε θα διαλύσω το αμάξι. Άμα με πλησιάσει κάποιος γρήγορος, θα αλλάξω για λίγο λωρίδα να περάσει

Σε τέτοιες περιπτώσεις ναι νομίζω ο καθένας αυτό θα έκανε. Εγώ σε μεγάλο κομμάτι με δύο λωρίδες και ανύπαρκτη κίνηση καθόμουν ακριβώς στη μέση γιατί υπήρχαν μετανάστες δεξιά και αριστέρα. Σε καμία περίπτωση δε θα θελα να περνάω από δίπλα τους με 100-120χλμ....

Δημοσ.

Όταν δεν έχει κίνηση πάμε όσο δεξιά γίνεται. 

Όταν έχει κίνηση, μέσα στην πόλη, πάμε πάλι δεξιά για να πάμε γρήγορα στη δουλειά μας γιατί στην αριστερή είναι μαζεμένο όλο το παπουδαριο, οι άσχετες με τα Suv, οι γρήγοροι με τα 60 άλογα και τις 18 αεροτομές κλπ... 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...