freegr Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Κάποτε είχε και η Ελλάδα δική της κατασκευής όπως θυμάστε τα Jeep αλλά τελικά έφυγαν από την χώρα μαζί με εταιρίες ελαστικών και ανταλλακτικών. Με άλλα λόγια επενδύσεις με παχιά λόγια και υποσχέσεις δεν γίνεται, για αυτό δεν έχουμε βιομηχανία και δυστυχώς ούτε τεχνολογία αιχμής άρα και καινοτομία η οποία είναι σε χαμηλά επίπεδα...
Super Moderators billdanos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Επειδή είμαστε σε διακοπές και τα μελομακάρονα δεν τελείωσαν ακόμη, να θυμίσω σε μερικούς πως λένε πως «όπως θα σε βρει η αλλαγή του χρόνου, έτσι θα είσαι και για την υπόλοιπη χρονιά»! Συνεπώς, ένας ενδεχόμενος αποκλεισμός τώρα θα σας ακολουθεί για τις επόμενες 366 ημέρες. 1
mezzanine Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Καλή προσπάθεια αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουν με κάτι μικρότερο και πιο φτηνό.
Dr_73 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, MTX είπε κλέβοντας εφορίες Πιστεύω ότι κάθε λαός αν η εφορία του ζητούσε 100% προκαταβολή φόρου για τον επόμενο χρόνο , δηλαδή ολόκληρο το φόρο και του επόμενου χρόνου, θα έκλεβε. Τη δεκαετία του 80 επί ρήγκαν στις ΗΠΑ, είχαν γίνει μελέτες που αποδείκνυαν ότι κανείς δεν ανέχεται να του παίρνει το κράτος πάνω από το 1/3 ΣΥΝΟΛΙΚΑ των εισοδημάτων του. 1
ziziaek Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Την θέση του CEO της TOGG, κατέχει ένα πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Bosch, ο Gurcan Karakas ενώ ο COO της εταιρείας είναι ο Sergio Rocha, πρώην διευθύνοντας σύμβουλος της General Motors στην Κορέα. Η παραγωγή των πρώτων μικρών SUV της εταιρείας αναμένεται να ξεκινήσει το 2022. Να αναφέρουμε ότι τα δύο πρωτότυπα TOGG SUV και Sedan σχεδιάστηκαν από τον οίκο Pininfarina Kατα τα αλλα τουρκικο οι κινητηρες προφανως γερμανικοι σχεδιασμος pininfarina και παει λεγοντας ,,,,,,,,,μονο το τασακι βλεπω τουρκικο Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2019 από ziziaek 1
mpoidhm Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Εμείς εδώ κλείνουμε τον λιγνίτη ..και κλαίμε..και ο άλλος απέναντι... παράγει όπλα αμάξια...και κάθε τι που έρχεται στην Ελλάδα...πόσο βόδια ..πόσο βληματα είμαστε γαμωτο σύστημα μου!!!
Maverickj13 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 20 ώρες πριν, Dr_73 είπε Τη δεκαετία του 80 επί ρήγκαν στις ΗΠΑ, είχαν γίνει μελέτες που αποδείκνυαν ότι κανείς δεν ανέχεται να του παίρνει το κράτος πάνω από το 1/3 ΣΥΝΟΛΙΚΑ των εισοδημάτων του. Στις Σκανδιναβικες χωρες παιρνουν το 60%-70%. Το θεμα ειναι να νοιωθεις οτι τα λεφτα σου πιανουν τοπο. 1
petros_samurai Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Αυτό που όλοι σπεύδουν να βρίσουν την Ελλάδα με ξεπερνάει. Ρε μάγκες αλήθεια πως γίνεται να θαυμάζει κάποιος τον Ερντογάν; Επειδή καναν αυτοκίνητα; Πφφφφ
Cocomel Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Οι περσοτεροι αν και νέα άτομα σχολιάζουν σαν γέρους.... Λοιπόν δεν έχουμε καμία σχέση με τν τουρκική οικονομία .. έχουν διαφορετικό πρότυπο από εμάς.. έχουν 80.000.000 πληθυσμό εμείς 10 ... Παρόλα αυτά είμαστε δυνατοί οποίος θέλει δουλειά έχει αρκεί να είναι σωστός ... Μν γκρινιάζετε άλλο... Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε παρτάκιδες και θέλουμε από μια δουλειά να βγάλουμε το μέγιστο... Οχ ήθελα να φτιάξω ετικέτες για μέλι τελικά με 50 ευρώ έκανα τν δουλειά μου μέσο fiverr στην Ινδία όταν εδώ μου ήθελαν 300 και ήθελαν και να τους παρακαλέσεις..... Αυτοί δεν θα τν βγάλουν καθαρή
Black Demis Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, greg2310 είπε Τα πράγματα είναι πιο απλα κατα τη γνώμη μου..το κράτος είναι εσοδα -εξοδα..ποσα βγαζεις κ απο που..ποσα εξοδα εχεις..κατηργεισε το μονιμο στο δημόσιο τομέα..κανε εξισορρόπηση μισθων με τον ιδιοτικο..μειωσε και τις ανώτατες συντάξεις..και δωσε φορολογικα κίνητρα στις επιχειρήσεις.. Υπάρχει ομως η πελατειακή σχέση δημόσιου τομεα κ πολιτικών και ολοι φοβούνται μη χάσουν τη καρέκλα.. Μυαλά υπάρχουν κ ελληνες που μπορούν υπάρχουν..τα εμποδια ειναι πολλα που πρέπει να φύγουν.. Και το συμαντικο, όχι άλλο γραφειοκρατία και αστάθεια και το ποιο συμαντικο απαγόρευση συνδικαλισμου το οποίο είναι καθαρά καρκίνος
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, Cocomel είπε Οι περσοτεροι αν και νέα άτομα σχολιάζουν σαν γέρους.... Λοιπόν δεν έχουμε καμία σχέση με τν τουρκική οικονομία .. έχουν διαφορετικό πρότυπο από εμάς.. έχουν 80.000.000 πληθυσμό εμείς 10 ... Παρόλα αυτά είμαστε δυνατοί οποίος θέλει δουλειά έχει αρκεί να είναι σωστός ... Μν γκρινιάζετε άλλο... Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε παρτάκιδες και θέλουμε από μια δουλειά να βγάλουμε το μέγιστο... Οχ ήθελα να φτιάξω ετικέτες για μέλι τελικά με 50 ευρώ έκανα τν δουλειά μου μέσο fiverr στην Ινδία όταν εδώ μου ήθελαν 300 και ήθελαν και να τους παρακαλέσεις..... Αυτοί δεν θα τν βγάλουν καθαρή Εχοντας διαβασει ολα τα σχολια ακομα και τα πολιτικα, φιλε μου το δικο σου ειναι το πιο αδικο για το ανθρωπινο δυναμικο. Ναι, οι ετικετες θα σου κοστισουν 300Ε γιατι ο γραφιστας και το τυπωτηριο πρεπει να εχει νομιμο studio και εργαστηριο και να πληρωνει τα κερατα του στο κρατος. Το εχω ξαναγραψει σαν παραδειγμα, για $65 παροχης υπηρεσιας σε ενα ετος συνολικα (οπως του Ινδου σου στο fiverr) ξερεις τι μου ειπε το Ελληνικο κρατος? Να γραφτω στον ΟΑΕΕ σαν ελευθερος επαγγελματιας. Κανε τα μαθηματικα και πες μου. Αληθεια, το μελι σου πως το διαφημιζεις? "Ελληνικο" φανταζομαι. Φιλικα. EDIT σε μια λογικη οικονομια, το κοστος του σχεδιασμου και της παραγωγης του προιοντος μετακυλιεται στον πελατη. Οχι κοβουμε απο παντου για να ειμαστε ανταγωνιστικοι. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2019 από Επισκέπτης διορθωση
nikcrf Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Για αρχή να τα έχει για την αστυνομία για άλλες κρατικές υπηρεσίες και για ταξί φτάνει , μετά θα αρχίσει να τα πουλάει σε φτωχές αραβικές χώρες . Καλά το πάει . Εμείς εδώ αστα .
Ducatista Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, dterzakis είπε Δεν είναι μόνο τα φτηνά εργατικά χέρια, είναι συνολικά φτηνότερο κόστος που εμπεριέχει και άλλα πράγματα. Αλλά καλό είναι να δούμε και τις "καημένες" χώρες που τους έφυγε η βιομηχανία, τι ανεργία έχουν και αν όντως έχουν διαθέσιμο εργατικό δυναμικό να στελεχώσουν την βιομηχανία αυτή. Η Γερμανία με 3,1% ανεργία και οι ΗΠΑ με 3,9% δεν έχουν άτομα να δουλέψουν στα εργοστάσια και να ήθελαν. Αυτό ήθελα να πω με το φθηνά εργατικά.. συνολικότερα πιο φθηνό κόστος παραγωγής από φόρους μέχρι εργατικό δυναμικό...
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 21 λεπτά πριν, Cocomel είπε Οι περσοτεροι αν και νέα άτομα σχολιάζουν σαν γέρους.... Λοιπόν δεν έχουμε καμία σχέση με τν τουρκική οικονομία .. έχουν διαφορετικό πρότυπο από εμάς.. έχουν 80.000.000 πληθυσμό εμείς 10 ... Παρόλα αυτά είμαστε δυνατοί οποίος θέλει δουλειά έχει αρκεί να είναι σωστός ... Μν γκρινιάζετε άλλο... Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε παρτάκιδες και θέλουμε από μια δουλειά να βγάλουμε το μέγιστο... Οχ ήθελα να φτιάξω ετικέτες για μέλι τελικά με 50 ευρώ έκανα τν δουλειά μου μέσο fiverr στην Ινδία όταν εδώ μου ήθελαν 300 και ήθελαν και να τους παρακαλέσεις..... Αυτοί δεν θα τν βγάλουν καθαρή Αγορίνα μου χρυσή τι κακό έχει ένας παραγωγός μελιού να αξιοποιήσει τον Ινδό γραφίστα; Πρέπει να παραδεχτούμε δυο ζητήματα: 1) Ο Ινδός γραφίστας μπορεί να έχει έχει μεγαλύτερη τεχνογνωσία από τον αντίστοιχο γραφίστα. Μην παρεξηγηθώ, έχουμε τρομερά μυαλά και χέρια στο γραφιστικό κλάδο, οι οποίοι μπορούν να φέρουν εις πέρας απίστευτα δύσκολα project. Αυτό που σχολιάζω είναι ότι γραφίστας ινδός του fiverr ίσως έχει μεγαλύτερη τεχνογνωσία από τον entry-level γραφίστα της Ελλάδας. 2) Επιμένοντας στον "entry-level" Έλληνα γραφίστα, πρέπει να παραδεχτούμε ότι η διαφορά στην αμοιβή και γενικά ο τιμοκατάλογος του δεν βγάζει κανένα νόημα. Σαφώς και θα πρέπει να συνυπολογίσει το κόστος ζωής στην Ελλάδα, τον πληθωρισμό, τους φόρους, αλλά από ένα σημείο και μετά έχει γίνει υπερβολικός. Επειδή δεν είναι πρόθυμος να προσαρμόσει την εργασία σου στα νέα δεδομένα, όπου θα πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί μεγάλο όγκο project ώστε να βγάλει ένα αξιοπρεπές κέρδος, δεν σημαίνει ότι ο παραγωγός μελιού θα πρέπει να επωμιστεί την έλλειψη ικανοτήτων του. Ο παραγωγός που ενδεχομένως να μπορεί να έχει μια δυνατότητα παραγωγής μόλις 1000 βάζια μελιού το χρόνο, είναι παράλογο να πληρώσει 500 ευρώ για λογότυπο. Σαφώς και ο ίδιος δεν περιμένει ένα λογότυπο με τις δυνατότητες των γραφιστικών του BBC.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα