ilos Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, narta είπε Οταν φτασουμε εκει θα τα εχει ξεχασει ολα και δεν θα ασχολειται με "παλαιες" γενιες On topic: Βλεπω μερικοι στο reddit τους πηρανε στα χερια αλλα ακομα δεν ειδαμε ουτε δειγμα benches εστω τα κλασσικα CB/Blender/κονσερβες. Nα υποθεσω δεν εχουν mb? Όταν φτάσουμε εκεί τσουβαλιάζονται/βαπτίζονται όλοι σαπάκια (περίπτωση 7400/7500/7600k με 1600/1600x) και not enough 4 gaming,.άσχετα αν το ένα cpu έχει διπλάσια 1% lows από το άλλο σε "πολυνηματικά" games όπως το bf (που δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτό που έρχεται με τα next gen ports). Το ότι κάποιος με 1600 μπορεί να πάει μέχρι και στο άλλο σαπάκι τον 3950x χωρίς να αλλάξει mobo επίσης δε μας αφορά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε Το 30% διαφορά σήμερα σημαίνει παίζω με 130 καρέ στον ίντελ και 100 στον ryzen. Τρίχες. Στην πενταετία που λέει ο Aztec σημαίνει ότι το ένα cpu θα βγάζει 70 καρέ π.χ. και το άλλο 53. Δεν ισχύει αυτό, αν ίσχυε θα έβλεπες το και καλά 30% και στα min 1% ή min 5%. Ενώ δεν υπάρχει πουθενά αυτό. Όταν θα είναι 70 ο 9900Κ, ο 3700Χ θα είναι 66. Το πρόβλημα είναι στα high fps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, malakudi είπε Δεν ισχύει αυτό, αν ίσχυε θα έβλεπες το και καλά 30% και στα min 1% ή min 5%. Ενώ δεν υπάρχει πουθενά αυτό. Όταν θα είναι 70 ο 9900Κ, ο 3700Χ θα είναι 66. Το πρόβλημα είναι στα high fps Έχουν τα ίδια cores/threads και βλέπεις 30% διαφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, pirmen56 είπε Έχουν τα ίδια cores/threads και βλέπεις 30% διαφορά. Όχι, βλέπεις τόση διαφορά στα unlimited fps, στο average των fps χωρίς upper limit. Σε προκαλώ να κάνεις τεστ με max fps 144 και να μετρήσεις διαφορές στο average. Ειδικά για το SOTTR, η όλη διαφορά γίνεται στα σημεία που ο 9900Κ χτυπάει 300+ ενώ ο Ryzen δε μπορεί να πάει πάνω από 210-220. Εδώ το γεγονός ότι το average αλλοιώνεται σαν μετρική το ξεπερνάς. Εδώ θα είμαστε, δε θα υπάρξει παιχνίδι στο μέλλον που σε non-GPU bottleneck θα πιάνει ο 9900Κ 70 και ο 3700X 54. Κανένα όμως. Τέλος από μένα. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Όταν τόσο 7700K και 1700X θα είναι ανεπαρκείς αμφότεροι. Δε μαθαίνεις από την προϊστορία. Γκαρσόν κάνε ένα rewind παρακαλώ. Ο 8600k θα είναι σε 2 χρόνια ότι είναι ο 7600κ τώρα και ο 10600k σε 4 θα ακολουθήσει το ίδιο μοτίβο το πιο πιθανό. Από 8/16 και πάνω θα συμφωνήσω είναι υπερβολή και δε θα χρειαστεί μάλλον τίποτα για μια 5ετία+ (όσο θα είναι το console gen τέλος πάντων). Με λίγα λόγια με intel παίρνεις atm 10-15% καλύτερο performance ανά price range, υποβαθμίζοντας δραστικά όμως το survivability αν δε πας σε 9900k/10700k και πάνω (ή έστω τα αντίστοιχα κλειδωμένα parts). Και ξαναρωτάω. 10600k ή 3700x? Ίδια λεφτά έχουν περίπου. (10 ευρώ φτηνότερος ο ryzen + γλιτώνεις και τη ψύκτρα). Μόνο για gaming, δε χρειάζεται να ζοριστείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 7 λεπτά πριν, ilos είπε Δε μαθαίνεις από την προϊστορία. Γκαρσόν κάνε ένα rewind παρακαλώ. Ο 8600k θα είναι σε 2 χρόνια ότι είναι ο 7600κ τώρα και ο 10600k σε 4 θα ακολουθήσει το ίδιο μοτίβο το πιο πιθανό. Από 8/16 και πάνω θα συμφωνήσω είναι υπερβολή και δε θα χρειαστεί μάλλον τίποτα για μια 5ετία+ (όσο θα είναι το console gen τέλος πάντων). Με λίγα λόγια με intel παίρνεις atm 10-15% καλύτερο performance ανά price range, υποβαθμίζοντας δραστικά όμως το survivability αν δε πας σε 9900k/10700k και πάνω (ή έστω τα αντίστοιχα κλειδωμένα parts). Και ξαναρωτάω. 10600k ή 3700x? Ίδια λεφτά έχουν περίπου. (10 ευρώ φτηνότερος ο ryzen + γλιτώνεις και τη ψύκτρα). Μόνο για gaming, δε χρειάζεται να ζοριστείς. Έχετε κολλήσει με τον 7600K που βγήκε πριν τα ryzen και η intel δεν ήξερε τι να περιμένει(για 6 μήνες συνολικά απέναντί τους). Συγκρίνεις cpu που έχουν 3 φορές διαφορά στα θρεντς. Το γεγονός ότι ο ryzen 1600 τα βρίσκει ήδη σκούρα λόγω χαμηλού STP στα AC και τα Watch Dogs το προσπερνάς. Υποθέτεις αυθαίρετα ότι τα games θα κάνουν συνέχεια εξίσου καλό scale οσο προστίθενται cores γιατί βλέπεις τον μέσο dev σαν μάγο του προγραμματισμού, τύπου Sweeney και Carmack. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε Έχετε κολλήσει με τον 7600K που βγήκε πριν τα ryzen και η intel δεν ήξερε τι να περιμένει(για 6 μήνες συνολικά απέναντί τους). Συγκρίνεις cpu που έχουν 3 φορές διαφορά στα θρεντς. Το γεγονός ότι ο ryzen 1600 τα βρίσκει ήδη σκούρα λόγω χαμηλού STP στα AC και τα Watch Dogs το προσπερνάς. Υποθέτεις αυθαίρετα ότι τα games θα κάνουν συνέχεια εξίσου καλό scale οσο προστίθενται cores γιατί βλέπεις τον μέσο dev σαν μάγο του προγραμματισμού, τύπου Sweeney και Carmack. Τα games θέλουν δε θέλουν θα αρχίσουν να κάνουν offload διεργασίες και να σκελάρουν με τους πυρήνες. Καλώς ή κακώς εκεί έχει γίνει η επανάσταση τα τελευταία χρόνια και εκεί στοχεύουν τα low level apis. Όσοι δεν ακολουθήσουν την τάση και συνεχίζουν να φορτώνουν παραδοσιακά τα πάντα σε λίγα threads, ή θα έχουν unstable frame pacing ή δε θα μπορούν να βάλουν τόσα πράγματα όσο οι οι υπόλοιποι. Κατά τα άλλα από πλευράς STP μια χαρά είσαι και με τον 7350k ξέρω εγώ ακόμα.Ελάχιστη progress έχουμε δει από τότε από την intel. Και αυτή πιο πολύ από τα ρολόγια είναι λόγω συνεχούς 14nm refinement. Υ.Γ. Btw 12.5% πάνω είναι ο 1600 στο odyssey από τον 7600k τόσο σε average όσο και lows fyi. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CometRyzen Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 36 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Υποθέτεις αυθαίρετα ότι τα games θα κάνουν συνέχεια εξίσου καλό scale οσο προστίθενται cores γιατί βλέπεις τον μέσο dev σαν μάγο του προγραμματισμού, τύπου Sweeney και Carmack. Μου φαίνεται κάπου μπερδεύεσαι με το scaling στους πυρήνες. Το έχεις γράψει πολλές φορές και δεν σε έχω ρωτήσει, ας το κάνω τώρα. Πως ακριβώς το εννοείς δεν θα scalari? Προφανώς υπάρχουν διεργασίες που δεν σπάνε σε threads. Κατανοητό. Υπάρχουν όμως και διεργασίες που σπάνε σε n threads. Ο επεξεργαστής λοιπόν με τα n threads δεν θα σου δώσει παραπάνω fps από όσα μπορεί το single thread performance του, απλά ο επεξεργαστής που δεν έχει n threads θα σου δώσει λιγότερα fps από όσα μπορεί το single thread performance του γιατι θα κάνει περισσότερο χρόνο να εκτελέσει τις διεργασίες που σπάνε σε n threads. Απλοικό παράδειγμα, Α επεξεργαστής με 1 πυρήνα και ταχύτα πυρήνα 1 εξίσωση / sec. Β επεξεργαστής με 24 πυρήνες και ταχύτητα πυρήνα 0.5 εξισώσεις / sec. Έχεις να λύσεις 24 εξισώσεις. Και οι 24 εξισώσεις έχουν μέσα την μεταβλητή Χ, οπότε πρέπει να βρείς πρώτα το Χ (άρα μονονηματική εργασία που δεν σπάει). Ο Α επεξεργαστής λοιπόν θα βρεί το Χ σε 1 sec και θα λύσει τις 24 εξισώσεις σε 24 sec. Σύνολο 25 sec. Ο Β επεξεργαστής παρόλο που θα βρεί το Χ σε διπλάσιο χρόνο, δηλαδή 2 sec, στη συνέχεια θα λύσει και τις 24 εξισώσεις σε 2 δευτερόλεπτα. Σύνολο 4 sec. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, όσους πυρήνες και να προσθέσεις πάνω από τους 24 όντως δεν μειώνεις το χρόνο. Επίσης ο Β επεξεργαστής όντως περιορίζεται από το single thread performance του, μιας και θέλει το διπλάσιο χρόνο να λύσει το Χ, αλλά πάλι τελειώνει πρίν τον Α γιατί κερδίζει χρόνο στον κώδικα που όντως σπάει σε πολλαπλά threads. 37 λεπτά πριν, ilos είπε μια χαρά είσαι και με τον 7350k ξέρω εγώ ακόμα. Ρε τι μου θύμισες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 14 ώρες πριν, malakudi είπε Όχι, βλέπεις τόση διαφορά στα unlimited fps, στο average των fps χωρίς upper limit. Σε προκαλώ να κάνεις τεστ με max fps 144 και να μετρήσεις διαφορές στο average. Ειδικά για το SOTTR, η όλη διαφορά γίνεται στα σημεία που ο 9900Κ χτυπάει 300+ ενώ ο Ryzen δε μπορεί να πάει πάνω από 210-220. Εδώ το γεγονός ότι το average αλλοιώνεται σαν μετρική το ξεπερνάς. Εδώ θα είμαστε, δε θα υπάρξει παιχνίδι στο μέλλον που σε non-GPU bottleneck θα πιάνει ο 9900Κ 70 και ο 3700X 54. Κανένα όμως. Τέλος από μένα. Έχουν τα ίδια cores/threads 9900K με 3700X. Ίδια cpu πέρα από το STP. Αυτό που λες θα ίσχυε αν ο 9900K είχε λιγότερα threads με αποτέλεσμα να είναι πολύ μπροστά στα max fps(όταν το παιχνίδι δεν στρεσσάρει πολλά θρεντς) και ελάχιστα μπροστά στα δύσκολα σημεία(min fps) όπου ο 3700X θα τον ισοφάριζε με παραπανίσια παράλληλη ισχύ. Εδώ δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Μόνο σε συγκρίσεις 7600K με 1600, 7700X με ryzen 1700 κτλ.(ανόμοια threads) ισχύει αυτό το σκεπτικό που ακολουθείς. Σόρυ μαν, αλλά αν δεν σκέφτεστε λογικά δεν υπάρχει βάση συζήτησης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atheatos Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 39 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Έχουν τα ίδια cores/threads 9900K με 3700X. Ίδια cpu πέρα από το STP. Αυτό που λες θα ίσχυε αν ο 9900K είχε λιγότερα threads με αποτέλεσμα να είναι πολύ μπροστά στα max fps(όταν το παιχνίδι δεν στρεσσάρει πολλά θρεντς) και ελάχιστα μπροστά στα δύσκολα σημεία(min fps) όπου ο 3700X θα τον ισοφάριζε με παραπανίσια παράλληλη ισχύ. Εδώ δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Μόνο σε συγκρίσεις 7600K με 1600, 7700X με ryzen 1700 κτλ.(ανόμοια threads) ισχύει αυτό το σκεπτικό που ακολουθείς. Σόρυ μαν, αλλά αν δεν σκέφτεστε λογικά δεν υπάρχει βάση συζήτησης. Η λογική σου είναι είναι λογική καγκουρα. Παίρνω ένα γρήγορο αμαξι σκάω ένα καρό λεφτά να το αγοράσω και να το φτιάξω να κάνει μια κόντρα στην παραλιακή και τίποτα άλλο , ενώ με τα ίδια λεφτά θα έπαιρνα ένα σπορ αλλα πιο οικογενειακό αμαξι και θα έκανα τα πάντα πηγαίνοντας με λίγο μικρότερη τελική στην παραλιακή και λίγο μικρότερη επιτάχυνση. Πήγαινε μιλά με τους κόντρα κι δες φίλους σου και μην υποστηρίζεις ότι οι άλλοι στερούνται λογικής , όταν εσυ δείχνεις στοιχεία ανωριμότητας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 43 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Έχουν τα ίδια cores/threads 9900K με 3700X. Ίδια cpu πέρα από το STP. Αυτό που λες θα ίσχυε αν ο 9900K είχε λιγότερα threads με αποτέλεσμα να είναι πολύ μπροστά στα max fps(όταν το παιχνίδι δεν στρεσσάρει πολλά θρεντς) και ελάχιστα μπροστά στα δύσκολα σημεία(min fps) όπου ο 3700X θα τον ισοφάριζε με παραπανίσια παράλληλη ισχύ. Εδώ δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Μόνο σε συγκρίσεις 7600K με 1600, 7700X με ryzen 1700 κτλ.(ανόμοια threads) ισχύει αυτό το σκεπτικό που ακολουθείς. Σόρυ μαν, αλλά αν δεν σκέφτεστε λογικά δεν υπάρχει βάση συζήτησης. Τι σχέση έχουν οι πυρήνες και το STP; Το πρόβλημα του Zen 2 δεν είναι ούτε το STP ούτε τα cores. Είναι το latency σε intercore cache access και memory access. Αυτό επηρεάζει τα high fps, πόσο δύσκολο είναι δηλαδή να το καταλάβεις; Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει γενικότερα διαφορά 20-30%, εγώ σου εξηγώ πως αυτό δεν ισχύει και επηρεάζει μόνο τα high fps count. Σου επαναλαμβάνω, κάνε συγκριτικά τεστ με limit στα high fps στα 144 και δες τι διαφορές έχουν τα δύο arch ακόμα και με το πλεονέκτημα των +700 MHz για τους Intel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 14 ώρες πριν, pirmen56 είπε Υποθέτεις αυθαίρετα ότι τα games θα κάνουν συνέχεια εξίσου καλό scale οσο προστίθενται cores γιατί βλέπεις τον μέσο dev σαν μάγο του προγραμματισμού, τύπου Sweeney και Carmack. Δεν υποθέτουμε pirmen56 είναι σίγουρο Σε αυτήν την γενιά(ps5,xsx ) θα δούμε τρομερό utilization στους πυρήνες και threads Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, malakudi είπε Τι σχέση έχουν οι πυρήνες και το STP; Το πρόβλημα του Zen 2 δεν είναι ούτε το STP ούτε τα cores. Είναι το latency σε intercore cache access και memory access. Αυτό επηρεάζει τα high fps, πόσο δύσκολο είναι δηλαδή να το καταλάβεις; Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει γενικότερα διαφορά 20-30%, εγώ σου εξηγώ πως αυτό δεν ισχύει και επηρεάζει μόνο τα high fps count. Σου επαναλαμβάνω, κάνε συγκριτικά τεστ με limit στα high fps στα 144 και δες τι διαφορές έχουν τα δύο arch ακόμα και με το πλεονέκτημα των +700 MHz για τους Intel. Το κακό ram latency και inter-core communication των ryzen λόγω infinity fabric πλήττει πάνω από όλα τα min fps και όχι τόσο τα max(και κατ' επέκταση το average). Όλα τα cpu ανεξαιρέτως κερδίζουν κυρίως σε min fps κάθε φορά που ρίχνεις το ram latency. Το είδα και στον δικό μου intel κάθε φορά που έριχνα timings. Δυστυχώς, τα ~40ns που βγάζει το Χ intel με σύγχρονες ram και tuning δεν συγκρίνονται με τα 65-75ns των αντίστοιχων ryzen. Η διαφορά ξεπερνάει το 50%. Γι αυτό και βλέπεις συντριπτική διαφορά μεταξύ ryzen 3100 και ryzen 3300X ακόμα και στο crysis 3 που τα πάει όλα τα CPU τέρμα. 44 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Δεν υποθέτουμε pirmen56 είναι σίγουρο Σε αυτήν την γενιά(ps5,xsx ) θα δούμε τρομερό utilization στους πυρήνες και threads Το scaling, όσο υπάρχει κομμάτι του κώδικα που είναι μονονηματικό(δυστυχώς έτσι είναι), γίνεται ολοένα και χειρότερο. Amdahl's law. Δηλαδή, από 4/8 σε 6/12 βλέπεις 35% διαφορά π.χ. Από 6/12 σε 8/16 20%. Από 8/16 σε 12/24 10% κοκ. Τυχαία νούμερα για να δείξω ότι δεν κερδίζεις πάντα αναλογικά. Δεν μπορείς να πεις δηλαδή ότι ο 3900X έχει 50% threads παραπάνω από τον 9900K, άρα θα πάρω-κάποια στιγμή-50% αύξηση επιδόσεων και θα ξεπεράσω το +30% που έχει ο 9900K σε gaming STP. Θα είσαι ευτυχής αν πάρεις ένα 20% με τον 3900X πάνω από έναν ίδιο ryzen 8/16(3700X). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CometRyzen Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Η στρεβή κατανόηση του amdahl's law έχει κλείσει πολλά σπίτια με i5 kabylake Του το εξηγείς, δεν καταλαβαίνει. Ρε pirmen, ρε χρυσό μου αγόρι, δεν δουλεύει έτσι όπως το έχεις καταλάβει. Στο εξήγησα και πρίν. Ο νόμος του amdahl σου λέει οτι δεν μπορείς να μειώσεις τον χρόνο εκτέλεσης μια εργασίας κάτω από τον χρόνο εκτέλεσης που θα χρειαστεί να εκτελεστεί το μονονηματικό κομμάτι της εργασίας, όσα threads και να προσθέσεις Όλα καλά έως εδώ. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι όμως οτι μπορεί να συμβεί το ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. Δηλαδή να αυξήσεις τον χρόνο εκτέλεσης μιας εργασίας επειδή δεν έχεις αρκετά threads ώστε να τελειώσεις και το πολυνηματικό κομμάτι της εργασίας εξίσου γρήγορα με το μονονηματικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Το κατά pirmen ευαγγέλιο ποιο είναι δηλαδή. Ότι έχουμε ένα βαρβάτο rendering pipeline στο thread#0 που είναι σχεδόν το 50%+ του συνολικού workload από μόνο του και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της game engine και middleware (game logic, sound engine, AI, physics, network code κλπ) τα μοιράζουμε σε άλλα 2-3 άντε 6-7 threads για να το παίξουμε μάγκες με 10-15% load το καθένα.😁 Ε συγνώμη αυτή δεν είναι περιγραφή σύγχρονου game σε low level api κιόλας, αυτό είναι το crysis ή το starcraft 2.😁 Αν ίσχυε αυτό σαπάκια τύπου μπουλντόζας δε θα 200ρήζαν κοντά το doom και θα βάραγαν sub30. Σε κάποια πράγματα έχει δίκιο πάντως. Πρώτον το STP επηρεάζει αρκετά σίγουρα τα 1% lows, αλλά όχι στο βαθμό όπως να τανκάρει εντελώς το cpu αν δεν έχει αρκετά threads και είναι μισοπλέμονο (περίπτωση 7600κ με bf κλπ). Δεύτερον σε εντελώς gpu bound καταστάσεις μιλάμε για 4k max settings κλπ, πάλι θα υπάρχει μια μικρή διαφορά μεταξύ του 9900κ και του 3700x της τάξης του 2-3%. Το οποίο μπορεί να μην οφείλεται από μόνο του στο stp και να είναι ξέρω εγώ λόγω driver overhead, αλλά παρόλα αυτά υπάρχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις