stratos_21 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Καλημέρα και καλές γιορτές σε όλους. Έκανα μετάβαση από Cosmote σε Nova μόνο επειδή στην ίδια τιμή θα είχα 100ρι Internet αντί για 50ρι (32€). Δυστυχώς μετανιώνω κάθε μέρα την εξυπηρέτηση από την εταιρεία. Τον προηγούμενο μήνα ξεκίνησα και αντιμετώπιζα προβλήματα καθώς πολύ συχνά (3-4 φορές την εβδομάδα) το Internet είχε σχεδόν μηδενική ταχύτητα, δηλαδή από 80 mbps με καλώδιο έπεφτε στα 2-3 mbps και το οποίο λυνόταν με επανεκκίνηση του ρούτερ. Κάλεσα να αναφέρω το πρόβλημα στο τεχνικό τμήμα, κάναμε όποιες ενέργειες μου υπέδειξαν αλλά το πρόβλημα εξακολουθούσε. Μετά από περίπου ένα μήνα και ενώ πλήρωνα κανονικά για να χρειάζεται μέρα παρά μέρα restart του router, και συνεχίζοντας τις οχλήσεις στο τεχνικό τμήμα με ενημέρωσαν ότι θα με καλέσουν για να κλειστεί ραντεβού με τεχνικό καθώς εξακολουθούσαν να μην βλέπουν κανένα πρόβλημα με την γραμμή, και ότι η επίσκεψη αυτή θα ήταν χωρίς χρέωση καθώς ήμουν ακόμα εντός εγγύησης (έναρξη υπηρεσίας 28/8 και επίσκεψη 20/11 αν παίζει κάποιον ρόλο). Όταν ήρθε ο τεχνικός ήταν η σύζυγος στο σπίτι όπου ενημερώθηκα μετά πως το πρόβλημα που εντόπισε ήταν στο ups που ήταν συνδεδεμένο με το router το οποίο είχε 'καεί' βάσει της μέτρησης που έκανε, και βγάζοντας το θα έλυνε το πρόβλημα. Ο τεχνικός κατόπιν της ενημέρωσης που είχα έμεινε περίπου 1 ώρα στο σπίτι για να φορτίσει και το κινητό του το οποίο είχε χαμηλή μπαταρία και κάθισε στον καναπέ μέχρι να φτάσει στο ποσοστό που χρειαζόταν... Μετά από λίγες ημέρες και έχοντας ξεφορτωθεί το 'προβληματικό' ups το πρόβλημα εμφανίστηκε εκ νέου, και πλέον ξεκίνησε με πολύ πιο έντονη συχνότητα (~1 φορά/ημέρα). Εδώ να αναφέρω καθώς είχα αρχίσει ήδη να χάνω την υπομονή μου ότι η Nova μου έδωσε και άλλο λόγο εκνευρισμού καθώς κατάφερε να εκδώσει 2 λογαριασμούς στον ίδιο μήνα (5 & 30/10) οι οποίοι έληγαν 4 & 29/11 αντίστοιχα, και παρά την επικοινωνία που είχα μαζί τους γραπτά, και εν συνεχεία τηλεφωνικά και είχα ζητήσει την μεταφορά του 2ου λογαριασμού στον επόμενο μήνα, με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν γίνεται και αν θέλω να το αφήσω να λήξει και να πληρώσω ληξιπρόθεσμα, πράγμα που προφανώς δεν έκανα γιατί γνωρίζω τις υποχρεώσεις μου ως καταναλωτής και προτίμησα να πληρώσω στον ίδιο μήνα παρά το λάθος τους, αλλά όπως φαίνεται οι κύριοι δεν γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους ως πάροχοι παρά το πολύ ευγενικό προσωπικό τους. Spoiler Στις 30/11 που εκδόθηκε ο τρέχων λογαριασμός παρατήρησα το κόστος των 49,9€ το οποίο οφείλεται σε έξτρα χρέωση 20€ λόγω της επίσκεψης του τεχνικού (εκείνης για την οποία είχα ενημερωθεί ότι δεν υπάρχει χρέωση λόγω εγγύησης). Την ίδια μέρα (30/11) έκανα αίτημα μέσω του site (δυστυχώς δεν αποστέλλεται αντίγραφο στο email του πελάτη για να επισυνάψω) και εξέφρασα τα παράπονα μου, ανέφερα το γεγονός με την ηχογραφημένη συνομιλία και την ενημέρωση περί μη χρέωσης, καθώς και την συνέχιση του προβλήματος με το internet. Ζήτησα να μεριμνήσουν για την ορθή επανέκδοση λογαριασμού χωρίς αυτήν την χρέωση και εφόσον χρειαστεί να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλία. Παράλληλα ξεκίνησα πάλι επικοινωνίες με το τεχνικό τμήμα καθώς το πρόβλημα έφτασε στο απροχώρητο, με 1 επανεκκίνηση ανά ημέρα λόγω ταχυτήτων έως 2-3 mbps σε idle όλα. Ένας πολύ ευγενικός υπάλληλος την προηγούμενη εβδομάδα φάνηκε να ασχολήθηκε με το ζήτημα (κλήση περίπου 45'), όπου τον ενημέρωσα ότι το πρόβλημα υπάρχει σε περιβάλλον Windows 10/Linux καθώς και σε όλα τα web services λοιπών λογισμικών (Netflix σε IOS/Smart TV), ακολούθησα όλες τις οδηγίες του σε Windows 10 και αφού μου είπε ότι έκανε και κάποιες ενέργειες από μεριάς του, ύστερα από επανεκκίνηση, μου ζήτησε να μην ξανακάνω restart αν επανεμφανιστεί αλλά να τους καλέσω για να γίνει escalate το ζήτημα. Όπως φαντάστηκα το ζήτημα εμφανίστηκε μέσα σε 24 ώρες, όπου και η σύζυγός μου επικοινώνησε μαζί τους και τους το ανέφερε στις 19-20/12, και την ενημέρωσαν ότι θα καλέσει τεχνικός για να διευθετηθεί το ζήτημα. Ταυτόχρονα στις 10/12 περίπου επικοινώνησα με το εμπορικό κομμάτι για το ζήτημα της χρέωσης του τεχνικού και με ενημέρωσαν ότι το έχουν λάβει και θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσα στην εβδομάδα για να με ενημερώσουν. Όπως σωστά μαντέψατε μέχρι και σήμερα 27/12(!) δεν με έχει καλέσει κανείς και από κανένα τμήμα για τα προβλήματά μου, ενώ ο λογαριασμός λήγει στις 30/12. Επικοινώνησα με το εμπορικό τμήμα λοιπόν, και ανέφερα σε μια υπάλληλο τα προβλήματά μου, όπου μου απάντησε ότι εφόσον υπάρχει χρέωση δεν μπορεί να υπάρξει πιστωτικό, καθώς στο δελτίο αποστολής του αναγράφει ότι η επίσκεψη αυτή είναι χρεώσιμη (!). Όταν της ανέφερα ότι εγώ ποτέ δεν ενημερώθηκα για το συγκεκριμένο, παρά μόνο το αντίθετο σε ηχογραφημένη συνομιλία στην οποία τους έχω παραπέμψει από το γραπτό αίτημα μου, μου είπε ότι υπέγραψα στο δελτίο αποστολής... Της απάντησα και πάλι ότι δεν με ενημέρωσαν ποτέ και με κανέναν τρόπο για την χρέωση και την αποδοχή της ή μη, ενώ προφανώς το πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμα, αλλά γνωρίζω ότι δεν είναι δικό της θέμα καθώς δεν ανήκει στο τεχνικό κομμάτι. Ζήτησα να γίνει απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας και να μου αποσταλεί για να διεκδικήσω τα δικαιώματά μου, και με ρώτησε αν θυμάμαι(!) από ποιο τμήμα είχε γίνει η επικοινωνία, και όταν της απάντησα ότι υποθέτω πως έγινε από το τεχνικό τμήμα μου πρότεινε να με συνδέσει μαζί τους για να το ζητήσω, και να δω και τι εξέλιξη υπάρχει με το τεχνικό ζήτημα. Προφανώς αρνήθηκα και ζήτησα να με ενημερώσει το email επικοινωνίας ώστε να το επικοινωνήσω γραπτά και με παρέπεμψε στο portal, το οποίο επίσης αρνήθηκα καθώς θέλω να υπάρχει αποδεικτικό και για την δική μου μεριά, καθώς και να γίνει κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ. Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι το συγκεκριμένο θα αποσταλεί στο [email protected] & [email protected], ενώ θα προχωρήσω και σε πληρωμή ολόκληρου του ποσού, χωρίς σε καμία περίπτωση να αποδέχομαι την χρέωση 20€ για επίσκεψη τεχνικού, μόνο για να είμαι τυπικός σε αυτή την 'εταιρεία', ενώ επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου. Επίσης εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν αντιλογιστεί το ποσό της χρέωσης του τεχνικού και δεν αποκατασταθεί άμεσα το τεχνικό ζήτημα θα διεκδικήσω χρεώσεις δεδομένων κινητής που έγιναν για conference calls επαγγελματικού χαρακτήρα όσο είχα μηδαμινή σύνδεση Internet, καθώς και αποζημίωση για τις kwh που αντιστοιχούν στην φόρτιση του κινητού που έκανε ο τεχνικός της Nova.
Silverage Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το να το γράφεις εδώ δεν έχει νόημα, δεν θα το δεί κανένας. Έκανες καταγγελία σε συνήγορο του καταναλωτή και ΕΕΤΤ; Εγώ απο εκεί θα ξεκινούσα. Μήπως έχει χαλάσει το router και τα φτύνει γι'αυτό και έχεις θέμα όλο και πιο συχνά; Αν έχεις κανένα άλλο δοκίμασε να δείς αν θα στο κάνει και με αυτό. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από Silverage 1
stratos_21 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Ευχαριστώ για την απάντηση, ήδη το έχω κοινοποιήσει ΕΕΤΤ, το έχω σκεφτεί για το ρούτερ και τους το έχω αναφέρει αλλά το αγνόησαν, δεν έχω άλλο να τεστάρω και λογικά είναι υποχρέωσή τους να το ελέγξουν.
Silverage Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εντάξει, απλά αν φταίει το router είναι κρίμα να παιδεύεσαι τόσο καιρό τζάμπα. Η εεττ να ξέρεις έχει ειδική φόρμα για καταγγελία, δεν ξέρω αν αρκεί μια κοινοποίηση. Απλά θα περάσει κάνας μήνας+ μέχρι να πάρεις απάντηση η οποία θα έρθει με κούριερ. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από Silverage
stratos_21 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Το είδα, απλά αναγράφει ότι πρέπει να περιμένω 10 μέρες επίσημα απάντηση του παρόχου πριν κάνω καταγγελία, και επειδή δεν έχω άλλο αποδεικτικό γραπτά τους κοινοποίησα και αν δεν θα κάνω την καταγγελία. Πέραν του παιδέματος είναι και η αντιμετώπιση, δεν θα γίνω ούτε πλουσιότερος με τα 20€, ούτε αν πληρώσω να πάρω ένα ρούτερ 15€ θα γίνω φτωχότερος, αλλά είναι το γαμώτο πλέον
koystado Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 προσπάθησε να βρεις άλλο ρουτερ είχα και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και όταν πήρα καινούργιο λύθηκε το πρόβλημα 1
papoys1 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Με το 20ευρο είχα και εγώ παλαιότερα περιπέτεια. Με τη nova φυσικά την οποία έχω ακόμη.Ευτυχώς μέχρι τώρα πάει καλά. Αγόρασα ρούτερ δικό μου το οποίο ενώ σε άλλες συνδέσεις nova έκανε σύνδεση στη δική μου δεν έκανε.Μιλήσαμε πολλές φορές αυτοί έλεγαν κάτι δεν κάνω σωστά εγώ τους έλεγα φταίει η γραμμή.Τελικά συμφωνήσαμε να στείλουν τεχνικό με την προυπόθεση θα τον πληρώσω αν καταφέρει και το συνδέσει.Μάλιστα τους ρώτησα αν καταγράφεται η συνομιλία με επιβεβαίωσαν ότι καταγράφεται και τους τόνισα εκ νέου ότι θα δεν θα πληρωθεί αν δεν γίνει σύνδεση , συμφώνησαν και ήρθε. Τελικά ήρθε εξωτερικός ως συνήθως για να μην δίνουν κανένα μηνιάτικο σε κανένα άνεργο παιδάκι,παιδεύτηκε μία ώρα τίποτε.Μου ζήτησε να τον πληρώσω του είπα να επικοινωνήσει δεν ξέρω τι του λέγανε μου τό έδωσε και τους είπα να ακούσουν την τελευταία συνομιλία μας για τη βλάβη και να με ξαναπάρουν. Δεν με πήραν απλά πήραν τον τεχνικό του είπαν να φύγει αναλαμβάνοντας αυτοί τα έξοδά του.Έβαλα το δικό τους ξανά και τελείωσε το θέμα εκεί. Συμπέρασμα.Ρωτήστε αν καταγράφεται η συνομιλία και τονίστε ακριβώς τι θα γίνει να μην έχετε μετά μπερδέματα. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από papoys1
VonLoutsos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Αυτά τα ρουτερ είναι ευαίσθητες ηλεκτρονικές συσκευές, οπότε αν πέσει κανένας κεραυνός ή πάρουν περισσότερο ρεύμα μπορεί να καούν και τότε ο πάροχος πιστευω θα στο αλλάξει αν τους πεις οχι δεν δουλευει....
SPYRER_007 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 ADSL GR στο nova support https://www.adslgr.com/forum/forums/217-Nova-Support στειλτο και εκει να δεις τι θα σου πουνε.........................
kourzinho Δημοσ. 23 Απριλίου 2023 Δημοσ. 23 Απριλίου 2023 Ανάθεμα την ώρα που πήγα σε αυτούς τους άχρηστους!! Έβγαλαν τις προσφορές πήγαμε σχεδόν όλοι και δεν μπορούν να στηρίξουν κανέναν γιατί προφανώς δεν ήταν έτοιμοι για τέτοιο όγκο πελατείας!! πραγματικά ανίκανοι αναφέρομαι στο ίντερνετ στο κινητό 4g κολλάει με πετάει δεν μπαίνει καν δεν κάνει τίποτα!!! Μην αλλάξετε σε νοβα είναι κλέφτες απατεώνες!!!! 1
gregory22 Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Εντελώς αποτυχία η εξαγορά της Wind! Απο τη στιγμή που δεν μπορούνε να εξυπηρετήσουν τόσο μεγάλο όγκο πελατείας, τι στο καλό τον θέλουν? Είμαι απο το 2007 πελάτης της Forthnet και μόλις μπηκε η Nova, έγινα συνδρομητής και στην τηλεόρασή τους! Καλοπληρωτής τόσα χρόνια αλλά φτάνει έως εδώ! Απο τον Οκτώβριο δεν επικοινωνεί ΚΑΝΕΙΣ μαζί μου σχετικά με τα θέματα αποσύνδεσης ρουτερ που παρουσιάζονται καθημερινά. Στέλνεις μήνυμα, παίρνεις τηλέφωνο και σου λένε οτι το δούνε και θα επικοινωνήσουν μαζί σου.....την προσεχές 15ετία! Το πιο γελοίο είναι οτι η συνδρομή μου έληγε τον Απρίλιο και ούτε καν τηλέφωνο για ανανέωση....δηλαδή θα έπρεπε εγώ να τους κυνηγήσω! Στα καταστήματα WIND και πλέον NOVA (εισπρακτήρια λογαριασμών) ....19χρονες φοιτήτριες που παλεύουν να εξυπηρετήσουν ουρές, σου λένε οτι καλύτερα να αποχωρήσεις απο την εταιρεία αν δεν είσαι ευχαριστημένος! ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΠΛΑ Σε όσους συνεχίζετε να είστε συνδρομητές εύχομαι καλό κουράγιο, εγώ έκανα συμβόλαιο με ΟΤΕ που εκεί τουλάχιστον βρίσκεις έστω κι έναν υπάλληλο να σε εξυπηρετήσει. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2023 από gregory22
mphxths Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Παιδια πολυ κραξιμο αλλα εγω ειμαι ευχαριστημενος Δεν λεω οτι δεν επικρατει ενα σχετικο χαος μετα την εξαγορα της wind αλλα μην τα τραγικοποιουμε. 1 ώρα πριν, gregory22 είπε Καλοπληρωτής τόσα χρόνια αλλά φτάνει έως εδώ! Κοιτα και εγω ειμαι χρονια στην Forthnet-> Nova , καλοπληρωτης αλλα δεν περιμενω ειδικη μεταχειριση για αυτον τον λογο. Οι παροχοι ενδιαφερονται κυριως για τους νεους πελατες. Δεν ειναι τυχαιο οτι οταν βγαινει μια νεα προσφορα , αυτη συνηθως ειναι για "νεες συνδεσεις". Οταν ηταν να μεταβω απο adsl 24 -> vdsl 100 , εγω το κυνηγησα για να παρω την τιμη του σαιτ που δινανε στις "νεες συνδεσεις". Δεν περιμενα επειδη ειμαι χρονια πελατης και καλοπληρωτης οτι θα τρεξουν αυτοι για να μην με χασουν. Εστειλα εμαιλς , πηρα τηλεφωνα , μεχρι που τους επρηξα τα @@ και μου δωσανε την τιμη που εδιναν στους νεους πελατες. 1 ώρα πριν, gregory22 είπε Το πιο γελοίο είναι οτι η συνδρομή μου έληγε τον Απρίλιο και ούτε καν τηλέφωνο για ανανέωση....δηλαδή θα έπρεπε εγώ να τους κυνηγήσω! Προφανως , για τους λογους που εγραψα παραπανω. Σε τελικη αναλυση στο account οταν συνδεεσαι ή στο app συνηθως βγαζει "προσφορα" για την ανανεωση του συμβολαιου. Ετσι εγινε σε εμενα που εληγε η σταθερη συνδεση μου. Βασικα αυτον τον μηνα ληγει αλλα ανανεωσα απο τον προηγουμενο. Για 2-3 μηνες ειχε την προσφορα στο account , με συνεφερε , κλικαρα "αποδεχομαι" , ανανεωθηκε το συμβολαιο. Τελος. Ουτε να μιλησω με ανθρωπο , ουτε να παω απο καταστημα ουτε τιποτα. 1 ώρα πριν, gregory22 είπε Στα καταστήματα WIND και πλέον NOVA (εισπρακτήρια λογαριασμών) Και ετσι επρεπε να ειναι εδω και πολυ καιρο. Εισπραξεις λογαριασμων για ανθρωπους που δεν το εχουν με την τεχνολογια και καμμια περιεργη διαδικασια. Ολα πλεον γινονται απο το σαιτ , με εμαιλς , απο το app. Τα εχω γραψει και στο αλλο θεμα , θα τα γραψω και εδω περιληπτικα. Ηθελα να φερω το κινητο στην Nova. Εστειλα εμαιλ στο support , με πηρε τηλεφωνο ενας τυπος μετα απο μερικες ωρες το πολυ την επομενη μερα. Με ρωτησε διαφορα στοιχεια , με ενημερωσε για την διαδικασια και τα επομενα βηματα , ηρθε το εμαιλ με το συμβολαιο μετα απο λιγες ωρες , το αποδεχτηκα , μετα απο 2 μερες (μεσολαβησε σ/κ) , ηρθε με courier η σιμ , αφου με επρηξε ο προηγουμενος παροχος για να μεινω και δεν το αποδεχτηκα , μεσα σε λιγες ωρες εγινε η ενεργοποιηση της σιμ της Nova. Μιλαμε για μια διαδικασια που πηρε 3-4 μερες μεσολαβουντος σ/κ και μιλησα με εναν μονο ανθρωπο στο τηλεφωνο. Και οταν ξαναστειλα ενα εμαιλ στο support για μια διευκρινηση/ερωτηση που ειχα , με πηρε μια κοπελα την επομενη μερα και μου απαντησε στο ζητημα μου. Δεν εχω προβληματα στην σταθερη , δεν βλεπω να εχω προβληματα στην κινητη , απλα πληρωνω τους λογαριασμους μου και δεν ασχολουμαι με κανεναν ή να το πω καλυτερα , δεν βρεθηκα στην αναγκη να μιλησω εκτενως με support/tech support ή δεν ξερωγω τι αλλο. Η ελαχιστη συνδιαλαγη που χρειαστηκε να εχω κυλησε νερακι. Καλη η cosmote αλλα ειναι φαρμακι στις τιμες. Μονο αν συνδυαζει καποιος σταθερη και κινητη μπορει να παλευτει η κατασταση. ΥΓ : Το τσατ ειναι σαν να μην υπαρχει στο σαιτ , η αληθεια να λεγεται. Δεν προκειται να εμφανιστει κανεις εκει ποτε , οποτε μην το επιχειρησετε. Εγω δυο φορες που εστειλα email στο support , υπηρξε ανταποκριση σε ευλογο χρονικο διαστημα. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2023 από mphxths
gregory22 Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, mphxths είπε Παιδια πολυ κραξιμο αλλα εγω ειμαι ευχαριστημενος Δεν λεω οτι δεν επικρατει ενα σχετικο χαος μετα την εξαγορα της wind αλλα μην τα τραγικοποιουμε. Κοιτα και εγω ειμαι χρονια στην Forthnet-> Nova , καλοπληρωτης αλλα δεν περιμενω ειδικη μεταχειριση για αυτον τον λογο. Οι παροχοι ενδιαφερονται κυριως για τους νεους πελατες. Δεν ειναι τυχαιο οτι οταν βγαινει μια νεα προσφορα , αυτη συνηθως ειναι για "νεες συνδεσεις". Οταν ηταν να μεταβω απο adsl 24 -> vdsl 100 , εγω το κυνηγησα για να παρω την τιμη του σαιτ που δινανε στις "νεες συνδεσεις". Δεν περιμενα επειδη ειμαι χρονια πελατης και καλοπληρωτης οτι θα τρεξουν αυτοι για να μην με χασουν. Εστειλα εμαιλς , πηρα τηλεφωνα , μεχρι που τους επρηξα τα @@ και μου δωσανε την τιμη που εδιναν στους νεους πελατες. Προφανως , για τους λογους που εγραψα παραπανω. Σε τελικη αναλυση στο account οταν συνδεεσαι ή στο app συνηθως βγαζει "προσφορα" για την ανανεωση του συμβολαιου. Ετσι εγινε σε εμενα που εληγε η σταθερη συνδεση μου. Βασικα αυτον τον μηνα ληγει αλλα ανανεωσα απο τον προηγουμενο. Για 2-3 μηνες ειχε την προσφορα στο account , με συνεφερε , κλικαρα "αποδεχομαι" , ανανεωθηκε το συμβολαιο. Τελος. Ουτε να μιλησω με ανθρωπο , ουτε να παω απο καταστημα ουτε τιποτα. Και ετσι επρεπε να ειναι εδω και πολυ καιρο. Εισπραξεις λογαριασμων για ανθρωπους που δεν το εχουν με την τεχνολογια και καμμια περιεργη διαδικασια. Ολα πλεον γινονται απο το σαιτ , με εμαιλς , απο το app. Τα εχω γραψει και στο αλλο θεμα , θα τα γραψω και εδω περιληπτικα. Ηθελα να φερω το κινητο στην Nova. Εστειλα εμαιλ στο support , με πηρε τηλεφωνο ενας τυπος μετα απο μερικες ωρες το πολυ την επομενη μερα. Με ρωτησε διαφορα στοιχεια , με ενημερωσε για την διαδικασια και τα επομενα βηματα , ηρθε το εμαιλ με το συμβολαιο μετα απο λιγες ωρες , το αποδεχτηκα , μετα απο 2 μερες (μεσολαβησε σ/κ) , ηρθε με courier η σιμ , αφου με επρηξε ο προηγουμενος παροχος για να μεινω και δεν το αποδεχτηκα , μεσα σε λιγες ωρες εγινε η ενεργοποιηση της σιμ της Nova. Μιλαμε για μια διαδικασια που πηρε 3-4 μερες μεσολαβουντος σ/κ και μιλησα με εναν μονο ανθρωπο στο τηλεφωνο. Και οταν ξαναστειλα ενα εμαιλ στο support για μια διευκρινηση/ερωτηση που ειχα , με πηρε μια κοπελα την επομενη μερα και μου απαντησε στο ζητημα μου. Δεν εχω προβληματα στην σταθερη , δεν βλεπω να εχω προβληματα στην κινητη , απλα πληρωνω τους λογαριασμους μου και δεν ασχολουμαι με κανεναν ή να το πω καλυτερα , δεν βρεθηκα στην αναγκη να μιλησω εκτενως με support/tech support ή δεν ξερωγω τι αλλο. Η ελαχιστη συνδιαλαγη που χρειαστηκε να εχω κυλησε νερακι. Καλη η cosmote αλλα ειναι φαρμακι στις τιμες. Μονο αν συνδυαζει καποιος σταθερη και κινητη μπορει να παλευτει η κατασταση. ΥΓ : Το τσατ ειναι σαν να μην υπαρχει στο σαιτ , η αληθεια να λεγεται. Δεν προκειται να εμφανιστει κανεις εκει ποτε , οποτε μην το επιχειρησετε. Εγω δυο φορες που εστειλα email στο support , υπηρξε ανταποκριση σε ευλογο χρονικο διαστημα. Αν αληθεύουν όλα αυτά που λες φίλε μου, τελικά εσύ έχεις ειδική μεταχείριση....δεν εξηγείται αλλιώς! Αν θεωρείς εσύ "ειδική μετεχείριση" τα 10 email κσι τα τηλέφωνα στα οποία με ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΑΝ οτι θα επικοινωνήσουν μαζί μου, δεν έχω να σου πω πολλά. Πάντως το ρούτερ συνέχιζε να κάνει αποσυνδέσεις, ο αποδικωποιητής δορυφορικού (ναι...ακόμη με τέτοιο είμαι!) παρά τα 5-6 κολλήματα και επανεκκινήσεις που είχε καθημερινά. Τους παρακάλεσα να το αλλάξουν με android box αλλά με γράψανε στα παλιά τους! ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΥΠΕΡΒΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΗ NOVA! Επεξ/σία 3 Μαΐου 2023 από gregory22
mphxths Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 Δημοσ. 3 Μαΐου 2023 1 λεπτό πριν, gregory22 είπε Αν αληθεύουν όλα αυτά που λες φίλε μου, τελικά εσύ έχεις ειδική μεταχείριση....δεν εξηγείται αλλιώς! Ε , δεν ειμαι μυθομανης ουτε δουλευω στην nova. Θεωρω οτι εως εναν βαθμο η δουλεια μας γινεται απο το σαιτ (account) και το app παντως. Δεν χρειαζεται να μιλαμε με ανθρωπο , ουτε να πηγαινουμε απο καταστηματα. Σιγουρα σε καποιες περιπτωσεις θα χρειαστει να επικοινωνησουμε με υπαλληλους αλλα ανθρωποι της τεχνολογιας ειμαστε , τα περισσοτερα τα κανουμε "ηλεκτρονικα". Τωρα βεβαια αν υπαρχουν περιπτωσεις βλαβων και τι αντιμετωπιση υπαρχει απο μεριας Nova δεν ξερω. Δεν εχω προβληματα στις συνδεσεις μου και δεν εχει χρειαστει να ασχοληθω. Πριν δυο χρονια οταν πρωτοεβαλα vdsl που χρειαστηκα τεχνικο η διαδικασια πηγε νερακι. Πριν απο την συγχωνευση βεβαια , πλεον δεν ξερω τι γινεται. Η πλακα ειναι οτι απο τον Γεναρη που εγινε η συγχωνευση η vdsl μου συγχρονιζει καλυτερα Απο τα ~85mbps που ημουν σχεδον απο την πρωτη μερα που εβαλα vdsl , η γραμμη πλεον αγγιζει σταθερα τα 100. Ισως εφυγε κανας πελατης απο το καφαο μου Θεωρω οτι θα εξομαλυνθουν τα πραγματα καποια στιγμη ... ειναι λογικο ως εναν βαθμο να υπαρχει λιγο χαος τωρα. Βεβαια θα μου πεις τι φταιει ο τελικος καταναλωτης και υποφερει απο αυτο το χαος... δεκτο..τι να πω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα