Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλήθεια ρε παιδια, ο Μαγκνουσεν και ο Γκροζάν γιατι υπαρχουν ακομα στην F1?

Sorry που επιμένω αλλα παλι σημερα έκαναν τα δικά τους...

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ρε φίλε αν δεν υπάρχουν αυτοί πως θα δούμε λίγο θέαμα στις πίσω θέσεις; Λίγη επικίνδυνη οδήγηση, λίγο βρισιμο στα radio... Δεν μπορείτε να εκτιμήσετε την προσφορά τους. Κρίμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, eri77 είπε

Leclerc <<σε αυτο το μονοθεσιο δεν παει τιποτα καλα..PU,αεροδυναμικη,σασι...>> δεν χρειαζεται να προσθεσουμε alo

σκεψου να προσθετε στην f1000 και alo (nso). θα ακουγοταν στην σεληνη η εκρηξη

5 ώρες πριν, Manoleros95 είπε

Στο μεταξυ διαβαζω οτι ο τιτανας Κιμι μετα τον 37ο γυρο ολοκληρωσε 83846 αγωνιστικα χιλιομετρα στην F1.

ευτυχως δεν τους γυρνανε τα χιλιομετρα ... :P

4 ώρες πριν, GoMaR είπε

Πότε έχει ξανα γίνει ο πρώτος να ρίχνει γύρο στον 4ο;

https://en.wikipedia.org/wiki/1995_Australian_Grand_Prix
 

2 γυρους ο damon σε ολους τους αλλους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Manoleros95 είπε

Εσπασε το ρεκορ απο εκεινο τον γυρο και μετα αν καταλαβα σωστα.

Έγινε δλδ ο οδηγός που έχει οδηγήσει τα περισσότερα χιλιόμετρα στην ιστορία της Φ1. 

Κίμι 83846 χλμ. Περίμετρος της γης 40075 χλμ... 

Αυτά είναι!

 

btw, off topic αλλά το είδατε αυτό;

Άγιο είχαν όλοι, ειδικά ο Valentino (εις διπλούν μάλιστα)...

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, theofanis20 είπε

Εγω στις τις racing point δεν καταλαβα αυτο που καναν. Γιατι αλλαξαν θεσεις λιγο πριν τον τερματισμό;

o perez "αγνόησε" μπλε σημαίες κι έφαγε 5 δεύτερα.. οπότε ο stroll που ακολουθούσε από κοντά, βγήκε εμπρός μετά το τερματισμό

(το τραγικό είναι ότι έδειξαν το βίντεο κι ήταν απλά στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού που τον πέρασε ο Χάμιλτον ενώ έπρεπε κ καλά ο perez να κάνει ΑΚΡΗ, τράτζικ)

 

  

9 ώρες πριν, tommy^ είπε

Αλήθεια ρε παιδια, ο Μαγκνουσεν και ο Γκροζάν γιατι υπαρχουν ακομα στην F1?

Ειλικρινά, ο Γκροζιάν πρέπει να φάει ένα ξυλίκι.. είναι κι αρχηγός της ένωσης οδηγών που συζητάνε τα θέματα ασφάλειας και σε κάθε αγώνα, όλο και κάποιον τον κοψοχολιάζει.. 

 

Επεξ/σία από Delijohn
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, bkran είπε

Δεν μου ξεκολλάει το σενάριο να γίνει mid season τραμπα Albon με .... Vettel σε συνδυασμό με επιστροφή Kimi στη Ferrari μέχρι το τέλος της season. Επιστημονική φαντασία αλλά έχουμε δει πολλά να συμβαίνουν

Να πάει ο Φέτελ σε ομάδα που δεν θα τον έχει No1 οδηγό δεν παίζει. Εδώ έτρωγε "ξύλο" από Ντάνι Ρικ στη Ρέντ Μπούλ φανταστείτε πόσο πίσω θα είναι από Φερστάππεν.

Σε άλλα νέα, ο Μπόττας αγώνα με αγώνα διαψεύδει κατηγορηματικά όσους ισχυρίζονται πως ό,τι έχει πετύχει ο Χάμιλτον οφείλεται αποκλειστικά στο ταχύτερο μονοθέσιο που οδηγεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Narayan είπε

Σε άλλα νέα, ο Μπόττας αγώνα με αγώνα διαψεύδει κατηγορηματικά όσους ισχυρίζονται πως ό,τι έχει πετύχει ο Χάμιλτον οφείλεται αποκλειστικά στο ταχύτερο μονοθέσιο που οδηγεί.

τον έχει ξεζουμίσει  η ποδηλάτησα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο,τι εχει πετυχει ο Λιουις το εχει πετυχει με το οδηγικό του ταλέντο σε συνδυασμό παντα με το κορυφαίο μονοθέσιο που εχει εδω και χρονια.
Το οτι ο Μποττας ειναι πληρωμένος loser και τερματίζει συχνά πυκνά πισω απο Μαξ δε σημαίνει οτι η RBR ειναι καλυτερη της Μερσεντές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zanskou είπε

Την απάντηση της mercedes δειτε :D:D:D

Screenshot_20200817-192716.jpg

Γενικά η ομάδα "απαντάει" στα social..Και πολλές φορές σφάζει με το γάντι..

Δεν αφήνουν  τίποτα να πέσει κάτω αν πρόκειται για ειρωνία ή προσπάθεια μείωσης της ομάδας ή οδηγών της..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Φέτελ: For fuck's sake, σας έκανα αυτήν την ερώτηση νωρίτερα και τώρα πιέζω εδώ και τρεις γύρους'.

Γκαράζ: Ναι, καταλαβαίνω, απλά τσεκάρουμε.

Φέτελ: Εξαρτάται. Πόσους γύρους έχω ακόμα;

Γκαράζ: 16 και νομίζουμε ότι υπολειπόμαστε πέντε γύρων.

Φέτελ: Ποιος είναι ο ρυθμός των άλλων που σταμάτησαν;

Γκαράζ: 22.6

Φέτελ: Ωραία, ιδού το task σας. 22.6 έως το τέλος και μετά τι πρέπει να κάνω για να μείνω μπροστά;

Γκαράζ: Περίμενε λίγο. (λίγα δευτερόλεπτα μετά) Πρέπει να είσαι στο 23.4, 23.5 έως το τέλος.

Φέτελ: Μπορώ να το κάνω αυτό. Μπορούμε να προσπαθήσουμε. Δεν έχουμε κάτι να χάσουμε.

Γκαράζ: Είσαι πέμπτος. Αυτό ρωτούσα.

Ο Γερμανός έκανε εντυπωσιακή δουλειά -ώστε να μην την 'πατήσει' από λιωμένα ελαστικά- και να αναδεικνύεται 'ο οδηγός της ημέρας'. Όσοι δεν είχαν ακούσει τον 'τρυφερό' διάλογο με το μηχανικό του, ενημερώθηκαν πως δεν έχει αλλάξει κάτι στη σχέση του Φέτελ με τη Scuderia, μέσω της συνέντευξης που έδωσε μετά τον αγώνα, στο Sky Italia. Τον ρώτησαν τι θα έπρεπε να μάθει η ομάδα από το σαββατοκύριακο. Απάντησε 'η άποψη μου δεν είναι πια σημαντική. Το αυτοκίνητο είναι αυτό που είναι και προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε'.

Τη μετέφεραν στον αρχηγό της ομάδας, Ματία Μπινότο και αυτός σχολίασε "πρόκειται για απάντηση που είναι οριακή με την απογοήτευση που νιώθει, που δεν θα είναι μέλος της ομάδας του χρόνου. Πιστεύω ότι εννοούσε πως δεν είναι δουλειά του πια, να δίνει συμβουλές για το μέλλον. Δουλεύει σκληρά, οι σχέσεις μας είναι καλές και το σαββατοκύριακο ήταν αξιοπρεπές. Έκανε καλό αγώνα, έκανε ένα βήμα μπροστά και στο Spa θα πάμε με καλύτερο πνεύμα”. Hip hip hooray.

https://www.contra.gr/sports/o-chamilton-proelaynei-pano-sta-chalasmata-tis-ferrari-kai-tis-red-bull.7697619.html

Αναφορά σε κείμενο

Εκεί είπε “είχαμε δυο προβλήματα. Κατ' αρχάς, η μηχανή έσβησε. Για την ακρίβεια, όχι μόνο η μηχανή, αλλά όλο το αυτοκίνητο και 'κλείδωσε' τις μπροστινές ρόδες. Δεν ξέρω τι έγινε και η ομάδα μου δεν έχει καταλάβει ακόμα το λόγο. Προσπάθησα να βάλω το αυτοκίνητο ξανά μπροστά, δεν τα κατάφερα και έβγαλα τη ζώνη μου, για να βγω από το μονοθέσιο. Μου είπαν να δοκιμάσω άλλη μια φορά, πήρε μπροστά, αλλά συνέχισα χωρίς ζώνη, άρα έπρεπε να σταματήσω”. Στο ράδιο είπε πως δεν έχει θέμα να συνεχίσει απροστάτευτος. Ομολόγησε όμως, πως όταν πατά φρένα το σώμα του φεύγει προς τα εμπρός και του ζήτησαν να γυρίσει στο γκαράζ -αφού πρώτα το συσκέφτηκαν για λίγο.

@MxlsΣοβαρη ομαδα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Anubis13 είπε

Αδυνατώ να καταλάβω πως δεν υπάρχει η ευθιξία να παραιτηθεί κάποιος εκεί μέσα. Να πει "οχι ρε φιλε, το πήγαμε πιο μακριά απο οτι έπρεπε". Θα κρατήσουν δηλαδή κεφάλι τον Binnoto και για του χρόνου; Το πρόβλημα είναι η δυνατή Mercedes και ο Vettel που σπινιάρει;

Λέει ο άλλος "δεν μετράει η γνώμη μου πλέον", αφού έχει βγάζει 40 γύρους με Soft, και δεν μπαίνει στον κόπο να βγει ένας να πεί "όχι ο Φέτελ δεν κατάλαβε καλά, απλά είμαστε απροετοίμαστοι" ΚΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει ομαδα. Καφενειο ειναι. Ατυχος ο Σαρλ χανει ηδη και θα χασει στανταρ κανα 2 χρονια ακομα απο την ¨οδηγικη¨ του ζωη με δαυτους.

Εξακολουθω να θελω να μπω μεσα στο μυαλο του Σαινθ να δω τι ακριβως σκεφτεται τωρα που βλεπει ολα αυτα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...