eri77 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, just getting started είπε Εμένα πιο πολύ εντύπωση μου κάνουν πάντως τα 13 δευτερόλεπτα πίσω που τελείωσε ο μπότας σε εκείνον τον αγώνα παρά του Μαξ, που είχε και το ίδιο αυτοκίνητο. Εκεί τι να πούμε τώρα; Που θέλει να χτυπήσει και πρωτάθλημα, με εμφανίσεις σαν την τελευταία που αντί να ελέγχει αυτός τον ρυθμό του αγώνα τον πίεσε λίγο ο Μαξ και κατευθείαν έφαγε τα λάστιχα Καλά.. Bottas τώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό ήταν το πώς σήκωσε το πόδι στην πρώτη στροφή όταν πάλευε με τον Hamilton (πρώτο gp Silverstone). Εκεί κατάλαβα ότι δεν είναι έτοιμος να παλεύει για κάτι σημαντικό 2 ώρες πριν, papp0us είπε Την διαίρεση με τους γύρους στην ΄έκανα για να τα καταλάβεις πόσο μεγάλη διαφορά είναι αυτά τα 30 δευτερόλεπτα, ή εστω τα 15, σε ένα σπορ όπως η F1. μαλιστα... τωρα με φώτισες.με το παράδειγμα αυτο καταλαβα ακριβως πόσο μεγάλη διαφορά είναι αυτά τα 30 δευτερόλεπτα, ή εστω τα 15, σε ένα σπορ όπως η F1.
papp0us Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 32 λεπτά πριν, eri77 είπε Καλά.. Bottas τώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό ήταν το πώς σήκωσε το πόδι στην πρώτη στροφή όταν πάλευε με τον Hamilton (πρώτο gp Silverstone). Εκεί κατάλαβα ότι δεν είναι έτοιμος να παλεύει για κάτι σημαντικό μαλιστα... τωρα με φώτισες.με το παράδειγμα αυτο καταλαβα ακριβως πόσο μεγάλη διαφορά είναι αυτά τα 30 δευτερόλεπτα, ή εστω τα 15, σε ένα σπορ όπως η F1. E οταν μας λές οτι Redbull και Mercedes έχουν ίδιο ρυθμό αγώνα, κανονικά έπρεπε να σου βγαλω κεφτεδάκια εδώ σαν τον αλέφαντο μπας και καταλάβεις. Και πολύ πολύπλοκο στο έκανα. 2 1
tommy^ Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Α ρε ερμε Κιμι... από το ένα "μπρικι" στο άλλο σε πανε!! 😂 1
eri77 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, papp0us είπε Ορίστε λοιπόν που κάνει κινήσεις εξισορρόπισης η FIA To πιο ενδιαφέρον βέβαια εδώ είναι οτι κλασσικά είναι κίνηση που θα κάνει το άθλημα ακόμα πιο βαρετό, γιατι αν δεν μπορούν να αλλάζουν Mode ούτε μέσα τον αγώνα, αφου όλο το ΠΣΚ θα τρέχουν σε ένα και μοναδικό Mode, δε θα μπορούν να δίνουν έξτρα δύναμη κατ'αναγκη, απο φόβο για την αντοχή των κινητήρων, οπότε θα πάνε όλοι με το μικρότερη δυνατή ρύθμιση που να βάζει πάνω απο ολα την αξιοπιστία.. Πάλι. Εδώ δεν μπορώ να σού δώσω άδικο. Από μία οπτική γωνία έχεις δίκιο. Πολλές φορές αλλάζουν Mode για προσπεράσει, η να ανοίγουν την διαφορά οπότε τώρα θα είναι πιο δύσκολο. Από την άλλη, εφόσον θα υπάρχει μόνο ένα mode, δεν θα υπάρχουν οι μεγάλες διαφορές πού βλέπουμε. Με αποτέλεσμα τα μονοθεσεια να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και η στρατηγική (over cut, under cut) να παίζουν τεράστιο ρόλο. Προσωπική εκτίμηση βέβαια. Πρέπει όλα να τα δούμε στην πράξη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι από όλο αυτό η Mercedes είναι αυτή που χάνει περισσότερο από όλους
papp0us Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 1 λεπτό πριν, eri77 είπε Εδώ δεν μπορώ να σού δώσω άδικο. Από μία οπτική γωνία έχεις δίκιο. Πολλές φορές αλλάζουν Mode για προσπεράσει, η να ανοίγουν την διαφορά οπότε τώρα θα είναι πιο δύσκολο. Από την άλλη, εφόσον θα υπάρχει μόνο ένα mode, δεν θα υπάρχουν οι μεγάλες διαφορές πού βλέπουμε. Με αποτέλεσμα τα μονοθεσεια να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και η στρατηγική (over cut, under cut) να παίζουν τεράστιο ρόλο. Προσωπική εκτίμηση βέβαια. Πρέπει όλα να τα δούμε στην πράξη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι από όλο αυτό η Mercedes είναι αυτή που χάνει περισσότερο από όλους Πιο ανταγωνιστικό θα το κάνει σίγουρα, αλλα ταυτόχρονα πιο αργό, αφού με ένα διαθέσιμο mode, αποκλείεται να επιλέξει κανείς το Performance Mode. Πολλές φορές βάζανε αυτοκίνητα σε Mode συντήρησης προς το τέλος του αγώνα για να μην επιβαρύνουν χωρίς λόγο τον κινητήρα, αν δεν υπήρχε λόγος να πηγαίνουν στους "κόφτες". Εγώ φοβάμαι ότι θα το πάει ρε γαμώτο στην ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ SAFE πλευρά, όταν ήδη παραείναι προσεκτικοί για να έχει ενδιαφέρον. Μακάρι τουλάχιστον να ισοφαρίσουν επιδόσεις, και να βλέπουμε κόντρες 1
eri77 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 3 ώρες πριν, denthnpalevw είπε Ακούγεται αντικατάσταση βετελ με Κίμι. Άντε μακάρι. πολύ δύσκολο.αν τα σπασουν μεταξυ τους (με έναν τρόπο ή άλλο) πιθανότατα Ferrari θα παρει Giovinazzi η Hulkenberg
denthnpalevw Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2020 Φιλανδία το έχουν γράψει ήδη. 37 λεπτά πριν, eri77 είπε πολύ δύσκολο.αν τα σπασουν μεταξυ τους (με έναν τρόπο ή άλλο) πιθανότατα Ferrari θα παρει Giovinazzi η Hulkenberg Για μισή σεζόν.
eri77 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 το καταλληλο λαστιχο φαινεται να ειναι το medium ρυθμό αγώνα HAMILTON 1:22.390 1:23.332 1:23.944 1:22.496 1:22.460 1:23.136 1:32.812 1:22.596 1:22.777 1:22.959 1:27.337 1:22.963 1:23.016 1:22.921 VERSTAPPEN 1:22.532 1:22.442 1:22.833 1:22.908 1:22.908 1:32.537 1:22.226 1:22.375 1:22.500 1:22.245
ghostrider Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 τον φιλησε τον τοιχο ο alonso στο indy και θα χρειστει φτιαξιμο το αμαξι. παντως εχει καλο ρυθμο
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Τι κανει ο ακαταλληλος ο Magnussen? 1
tommy^ Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Καποιος πρεπει να πετάξει τον πανιβλακα Magnussen απο την F1. Βασικά απο ο,τι εχει 4 ρόδες και οδηγείται. Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει αυτος ο άνθρωπος.
papp0us Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Κακώς έκοψε το τιμόνι ο οκόν, έπρεπε να σκάσει στον κώλο του να τον πάει καροτσάκι μέχρι το τέρμα 1
papp0us Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, GoMaR είπε Τελικά πήρε ποινή; νοπ. Δεν πάτησε φρένο, την μπαταρία φόρτιζε για αυτό έκοβε. https://www.formula1.com/en/latest/article.stewards-say-no-further-action-on-unfortunate-ocon-magnussen-fp3-shunt.3pZAxsUdZN9LOAaJC97cs1.html 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα