Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν χτυπάμε καποιον(vettel) που είναι πεσμενος κατω. 

Χωρια που βρισκω αδικη την τοση ξαφνική κριτικη που δεχεται. Ναι, εκανε ενα-δυο κακα ΣΚ, αλλα ειναι υπερβολικη η κριτικη.

Οταν τρακαρε μονος του απο τις πρωτες θεσεις και κοστιζε πρωταθληματα βλεπαμε τους παντες να βρισκουν αστειες δικαιολογιες τυπου "εμεινε πισω απο τον Κιμι για 10 γυρους και χαλασε τα ελαστικα του για αυτο τρακαρε στη Γερμανία" ή "δεν τον βοηθησε ο Κιμι στη Μοντσα και εφερε τετ-α-κε" ή "φταιει ο Μαξ που δεμ σηκωσε το ποδι απο το γκαζι οταν ο Φεττελ τον εκανε σάντουιτς στην Σιγκαπούρη". 

Εδω και 2-3 αγωνες δεν εχουν καταφερει στην Φερραρι να του δωσουν αξιόπιστο μονοθεσιο στα practise sessions. Χωρια οτι ο Binotto είναι τελείως αναξιοπιστος και ψευτης: εκτος απο τα ψεματα που ελεγε οταν ξαφνικα μετα τις technical directives σταματησε το σερι pole, φετος μας ειπε οτι εκαναν αρχικα προταση για συμβόλαιο στον Vettel, κατι που ο Vettel διέψευσε. 

Δεν κόστισε πρωτάθλημα ο Σεμπ στη Φερραρι, μην τα ξαναλέμε. Δεν ειχε ποτέ το μονοθέσιο  α κοντράρει σε ΟΛΟΥΣ τους αγώνες την Μερσεντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσα ποστ μιλάτε για τα 30 δεύτερα πίσω που τελείωσε ο Μαξ ενώ έκανε έξτρα Πιτ στοπ στο τέλος για γρηγορότερο γύρο τον οποίο τελικά δεν πήρε κιόλας.

Αν δεν το έκανε θα τελείωνε το πολύ 15 δευτερόλεπτα πίσω ενώ από την εκκίνηση κιόλας ήταν 2-3 πίσω από Χάμιλτον.

Η διαφορά του pace δεν βγαίνει απλά κάνοντας διαίρεση τη διαφορά με τους γύρους, λολ

Πάω στοίχημα ότι δεν ήταν πάνω από 3-4 δέκατα που για την διαφορά δυναμικότητας των αυτοκινήτων είναι πολύ καλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δεν κόστισε πρωτάθλημα ο Σεμπ στη Φερραρι, μην τα ξαναλέμε. Δεν ειχε ποτέ το μονοθέσιο  α κοντράρει σε ΟΛΟΥΣ τους αγώνες την Μερσεντα. 

Το είχε φίλε. Και δεν είναι θέμα εκτιμήσεις αλλά μαθηματικής. Αν υπολογίσεις τούς βαθμούς που έχασε από λάθους συν αυτά που3θα μπόρεσε να πάρει επειδή το αμάξι του το επέτρεπε, θα δεις ότι θα είχε κερδίσει πρωτάθλημα 

8 ώρες πριν, just getting started είπε

Τόσα ποστ μιλάτε για τα 30 δεύτερα πίσω που τελείωσε ο Μαξ ενώ έκανε έξτρα Πιτ στοπ στο τέλος για γρηγορότερο γύρο τον οποίο τελικά δεν πήρε κιόλας.

Αν δεν το έκανε θα τελείωνε το πολύ 15 δευτερόλεπτα πίσω ενώ από την εκκίνηση κιόλας ήταν 2-3 πίσω από Χάμιλτον.

Η διαφορά του pace δεν βγαίνει απλά κάνοντας διαίρεση τη διαφορά με τους γύρους, λολ

Πάω στοίχημα ότι δεν ήταν πάνω από 3-4 δέκατα που για την διαφορά δυναμικότητας των αυτοκινήτων είναι πολύ καλά

Άστο φίλε. Δεν θα βρεις άκρη. Κατά εμένα ήταν λιγότερο από 02.-0.3 η διαφορά στο ρυθμό αγώνας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, haHa είπε

Οταν τρακαρε μονος του απο τις πρωτες θεσεις και κοστιζε πρωταθληματα βλεπαμε τους παντες να βρισκουν αστειες δικαιολογιες τυπου "εμεινε πισω απο τον Κιμι για 10 γυρους και χαλασε τα ελαστικα του για αυτο τρακαρε στη Γερμανία" ή "δεν τον βοηθησε ο Κιμι στη Μοντσα και εφερε τετ-α-κε" ή "φταιει ο Μαξ που δεμ σηκωσε το ποδι απο το γκαζι οταν ο Φεττελ τον εκανε σάντουιτς στην Σιγκαπούρη". 

Και δεν έφταιγε η Ferrari δηλαδή που τον άφησε πίσω από Kimi τόσους γύρους με διαδιαφορετική στρατηγική; Δηλαδή δεν καταστράφηκαν τα ελαστικά του;

Δεν έφταιγε η Ferrari στη Monza που δεν έδωσε ξεκάθαρες οδηγίες τι να (προσπαθήσουν) να κάνουν στην αρχή του αγώνα;

Δεν είναι αναμάρτητος ο Vettel αλλά οι στρατηγικές της Ferrari ποτέ δεν τον βοήθησαν να πάρει 1 πόντο παραπάνω. Πάντα ήταν ή η τυπική στρατιγική ή τον έκανα να χάνει πόντους. Ομάδα τσίρκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, eri77 είπε

Το είχε φίλε. Και δεν είναι θέμα εκτιμήσεις αλλά μαθηματικής. Αν υπολογίσεις τούς βαθμούς που έχασε από λάθους συν αυτά που3θα μπόρεσε να πάρει επειδή το αμάξι του το επέτρεπε, θα δεις ότι θα είχε κερδίσει πρωτάθλημα 

Άστο φίλε. Δεν θα βρεις άκρη. Κατά εμένα ήταν λιγότερο από 02.-0.3 η διαφορά στο ρυθμό αγώνας 

Όταν φτάσετε στο συμπέρασμα οτι η Redbull ήταν ελάχιστα πιο γρήγορη από την Mercedes σε ρυθμό αγώνα, να με πάρετε τηλέφωνο, να ξαναμπώ στη συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν μπορειτε να ξέρετε ποιος πραγματικά μπορει να ηταν ο ρυθμός της Mercedes στους προηγούμενους αγώνες διοτι δε δέχτηκε πίεση για να ζοριστεί.  Οταν εχεις χτίσει διαφορά απο τις υπολοιπες ομάδες πας συντηρητικά για να προφυλάξεις μοτέρ, μετάδοση κτλ.
 Σιγουρα δεν ηταν μονο 0.2 sec / lap ταχύτερη της Red Bull. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Παιδια δεν μπορειτε να ξέρετε ποιος πραγματικά μπορει να ηταν ο ρυθμός της Mercedes στους προηγούμενους αγώνες διοτι δε δέχτηκε πίεση για να ζοριστεί.  Οταν εχεις χτίσει διαφορά απο τις υπολοιπες ομάδες πας συντηρητικά για να προφυλάξεις μοτέρ, μετάδοση κτλ.
 Σιγουρα δεν ηταν μονο 0.2 sec / lap ταχύτερη της Red Bull. 

Αν και το βλέπω αλλιώς (ότι κατά εμένα η Mercedes ήταν σε κανονικό ρυθμό διότι οι 2 οδηγοί τής στο μεγαλύτερο κομμάτι ήταν στα 2 δεύτερα ο ένας πίσω από τον άλλον οπότε σε αγώνα μεταξύ τους ) πρέπει να πω ότι μπορεί να έχεις δίκιο. Από την άλλη όμως λέμε για αυτά πού είδαμε στον αγώνα. Και είδαμε ότι σε ρυθμό αγώνας δεν ήταν πάνω από 0.2 s από την Red Bull 

32 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Παιδια δεν μπορειτε να ξέρετε ποιος πραγματικά μπορει να ηταν ο ρυθμός της Mercedes στους προηγούμενους αγώνες διοτι δε δέχτηκε πίεση για να ζοριστεί.  Οταν εχεις χτίσει διαφορά απο τις υπολοιπες ομάδες πας συντηρητικά για να προφυλάξεις μοτέρ, μετάδοση κτλ.
 Σιγουρα δεν ηταν μονο 0.2 sec / lap ταχύτερη της Red Bull. 

Ας συμφωνήσουμε πρώτα το τι είναι ρυθμός αγώνας και μετά βλέπουμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν βλεπεις στους πρώτους 5 γύρους του αγώνα (εκει δηλαδη που εχουν λογο να πατήσουν γκαζι) να εχουνε φυγει τα Μερσεντές πολυ μπροστα τοτε καταλαβαίνεις πανω κατω τι παιζει στη δυναμικότητα.

Δε μιλαω για το 2ο γύρο στην Αγγλία. Μιλαω για τους προηγούμενους αγώνες.

Ρυθμος αγώνα σημαίνει ποσο μπορουν να γυρνούν χωρις να καταστρέψουν τα λάστιχα τους μεσα σε λίγους γύρους.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Οταν βλεπεις στους πρώτους 5 γύρους του αγώνα (εκει δηλαδη που εχουν λογο να πατήσουν γκαζι) να εχουνε φυγει τα Μερσεντές πολυ μπροστα τοτε καταλαβαίνεις πανω κατω τι παιζει στη δυναμικότητα.

 

Πάμε ξανά. Έλεγε ο φίλος πιο πάνω ότι και στον αγώνα  Mercedes-Red Bull είχαν την ίδια διαφορά πού είχαν και στην  qualifying.. Δλδ 1 sec περίπου (μιλάμε πάντα για το πρώτο).. Κάτι το οποίο δεν ισχύει απόλυτα (ακόμα και αν το υπολογίζεις όπως το υπολόγιζε ο ίδιος 60 γύρους x 1 sec ειναι 1 λεπτό στο τέλος).. Τού έλεγα ότι στον αγώνα, η Red Bull έκανε περίπου τούς ίδιους χρόνους πού έκανε η Mercedes. Του εξήγησα και το εξηγώ πάλι... Εννοώ, καλύτερο χρόνο στο γύρο. ( όχι το γύρο πού σού δίνει πόντο, εκεί είναι άλλη περίπτωση). Ανέβασα και screen ότι Mercedes και redbull γυρνάνε σε παρόμοιο χρόνο (1,29 περίπου) και ο max έτρεχε στους ίδιους ρυθμούς Mercedes. Αυτό.. Τόσο απλά.. Δεν ξέρω και πώς να το ζωγραφίζω... Από εκεί και πέρα για την διαφορά πού βλέπουμε στην αρχή, οι λόγοι είναι πολλαπλοί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, eri77 είπε

Πάμε ξανά. Έλεγε ο φίλος πιο πάνω ότι και στον αγώνα  Mercedes-Red Bull είχαν την ίδια διαφορά πού είχαν και στην  qualifying.. Δλδ 1 sec περίπου (μιλάμε πάντα για το πρώτο).. Κάτι το οποίο δεν ισχύει απόλυτα (ακόμα και αν το υπολογίζεις όπως το υπολόγιζε ο ίδιος 60 γύρους x 1 sec ειναι 1 λεπτό στο τέλος).. Τού έλεγα ότι στον αγώνα, η Red Bull έκανε περίπου τούς ίδιους χρόνους πού έκανε η Mercedes. Του εξήγησα και το εξηγώ πάλι... Εννοώ, καλύτερο χρόνο στο γύρο. ( όχι το γύρο πού σού δίνει πόντο, εκεί είναι άλλη περίπτωση). Ανέβασα και screen ότι Mercedes και redbull γυρνάνε σε παρόμοιο χρόνο (1,29 περίπου) και ο max έτρεχε στους ίδιους ρυθμούς Mercedes. Αυτό.. Τόσο απλά.. Δεν ξέρω και πώς να το ζωγραφίζω... Από εκεί και πέρα για την διαφορά πού βλέπουμε στην αρχή, οι λόγοι είναι πολλαπλοί 

Bρε συ μην κολλας με το τι ελεγε το αλλο παλικαρι πριν.

Απλα σου ξαναλεω οτι το πραγματικο race pace δεν ειναι παντα ορατο στην πιστα γιατι δεν υπαρχει παντα η αναγκη να πιεσουν οι οδηγοι.

Στις μεσαιες ομαδες οπου γινεται σφαγη για τους ποντους, εκει βλεπεις πραγματικα race pace.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.newsf1.it/f1-la-fia-interverra-sin-da-spa-per-rallentare-la-superiorita-mercedes/?fbclid=IwAR3U-zkLTD6fQBwsTfqtD4-LxGrrPwT0wM-upZsSxa8SIw2VKKLm1K3T6P4

αυτι και αν ειναι ειδηση.αν ισχύει θα δουμε ενδιαφερον υπολοιπων πρωταθληματος

στην ουσια η FIA απαγορεύει το party mode qualifying

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eri77 είπε

https://www.newsf1.it/f1-la-fia-interverra-sin-da-spa-per-rallentare-la-superiorita-mercedes/?fbclid=IwAR3U-zkLTD6fQBwsTfqtD4-LxGrrPwT0wM-upZsSxa8SIw2VKKLm1K3T6P4

αυτι και αν ειναι ειδηση.αν ισχύει θα δουμε ενδιαφερον υπολοιπων πρωταθληματος

στην ουσια η FIA απαγορεύει το party mode qualifying

https://www.racefans.net/2020/08/13/why-the-fia-told-teams-it-will-ban-quali-modes-after-this-weekends-race/
μεγάλο μείον για τις ομάδες με mercedes.
ααα ούτε η williams έκανε έφεση ... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

Πάμε ξανά. Έλεγε ο φίλος πιο πάνω ότι και στον αγώνα  Mercedes-Red Bull είχαν την ίδια διαφορά πού είχαν και στην  qualifying.. Δλδ 1 sec περίπου (μιλάμε πάντα για το πρώτο).. Κάτι το οποίο δεν ισχύει απόλυτα (ακόμα και αν το υπολογίζεις όπως το υπολόγιζε ο ίδιος 60 γύρους x 1 sec ειναι 1 λεπτό στο τέλος).. Τού έλεγα ότι στον αγώνα, η Red Bull έκανε περίπου τούς ίδιους χρόνους πού έκανε η Mercedes. Του εξήγησα και το εξηγώ πάλι... Εννοώ, καλύτερο χρόνο στο γύρο. ( όχι το γύρο πού σού δίνει πόντο, εκεί είναι άλλη περίπτωση). Ανέβασα και screen ότι Mercedes και redbull γυρνάνε σε παρόμοιο χρόνο (1,29 περίπου) και ο max έτρεχε στους ίδιους ρυθμούς Mercedes. Αυτό.. Τόσο απλά.. Δεν ξέρω και πώς να το ζωγραφίζω... Από εκεί και πέρα για την διαφορά πού βλέπουμε στην αρχή, οι λόγοι είναι πολλαπλοί 

Θα πω για τελευταία φορά, και αν θες καταλαβέ το. Ο ρυθμός αγώνα δεν είναι "ο ταχύτερος γύρος που θα καταφέρει να πετυχει το αυτοκίνητο κάποια στιγμή μέσα στον αγώνα" είναι στην ουσία ποιος είναι ο ρυθμός που μπορεί να κινηθεί το όχημα με setup αγώνα, και σε συνθήκες που υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στην πίστα, μπροστά η πίσω για όσο το δυνατόν περισσότερο.

Εγώ σου είπα οτι αν είναι 30 δευτερόλεπτα η διαφορά τους στο τέλος, σταθερά, ας πουμε 15 δεχόμενοι οτι είχα άδικο για τον δεύτερο αγώνα αφου όπως λέει ο φίλος έκανε ένα pistop στο τέλος ο Max, οπότε ας το αφήσουμε 15, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, που τρέχανε δε δικό τους αγώνα, και ούτε σε κίνηση μπλέξανε, ούτε πίεση είχαν(στην πράξη αν πίεσε κάποιος ήταν ο απο πίσω) και δεν είχαν προβλήματα να διαχειριστούν.

Το οτι κάποια στιγμή για οποιοδήποτε λόγο η RB μάτσαρε τους χρόνους της Mercedes, και ΔΗ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ κομμάτι, δε δείχνει τίποτα για τον ρυθμό των δυο αυτοκινήτων.

Την διαίρεση με τους γύρους στην ΄έκανα για να τα καταλάβεις πόσο μεγάλη διαφορά είναι αυτά τα 30 δευτερόλεπτα, ή εστω τα 15, σε ένα σπορ όπως η F1. 

 

Δε σου κάνει αυτό; Βρες γύρους που τα μονοθέσια ήταν σε μάχη, και τσέκαρε αν γύριζαν σε ίδιους ρυθμούς. Αλλα δε θα βρείς, γιατί εκτός του τελευταίου αγώνα, σε καμια περίπτωση δεν κατάφεραν έστω να φτάσουν σε μάχη.

40 λεπτά πριν, eri77 είπε

https://www.newsf1.it/f1-la-fia-interverra-sin-da-spa-per-rallentare-la-superiorita-mercedes/?fbclid=IwAR3U-zkLTD6fQBwsTfqtD4-LxGrrPwT0wM-upZsSxa8SIw2VKKLm1K3T6P4

αυτι και αν ειναι ειδηση.αν ισχύει θα δουμε ενδιαφερον υπολοιπων πρωταθληματος

στην ουσια η FIA απαγορεύει το party mode qualifying

Ορίστε λοιπόν που κάνει κινήσεις εξισορρόπισης η FIA

To πιο ενδιαφέρον βέβαια εδώ είναι οτι κλασσικά είναι κίνηση που θα κάνει το άθλημα ακόμα πιο βαρετό, γιατι αν δεν μπορούν να αλλάζουν Mode ούτε μέσα τον αγώνα, αφου όλο το ΠΣΚ θα τρέχουν σε ένα και μοναδικό Mode, δε θα μπορούν να δίνουν έξτρα δύναμη κατ'αναγκη, απο φόβο για την αντοχή των κινητήρων, οπότε θα πάνε όλοι με το μικρότερη δυνατή ρύθμιση που να βάζει πάνω απο ολα την αξιοπιστία..

Πάλι.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πιο πολύ εντύπωση μου κάνουν πάντως τα 13 δευτερόλεπτα πίσω που τελείωσε ο μπότας σε εκείνον τον αγώνα παρά του Μαξ, που είχε και το ίδιο αυτοκίνητο. Εκεί τι να πούμε τώρα;

Που θέλει να χτυπήσει και πρωτάθλημα, με εμφανίσεις σαν την τελευταία που αντί να ελέγχει αυτός τον ρυθμό του αγώνα τον πίεσε λίγο ο Μαξ και κατευθείαν έφαγε τα λάστιχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...