papoys1 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 7 λεπτά πριν, eri77 είπε Αυτά είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας... Μα σαν σενάριο το λέω αλλά το να κινείται μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα η redbul στο γύρο ενώ στα δοκιμαστικά είναι σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω στο γύρο δε σε βάζει σε σκέψεις;;; Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω για αυτό αρχίζω και κάνω σενάρια.Ένα άλλο σενάριο είναι είναι μήπως η Merc άρχισε δοκιμές για την επόμενη χρονιά μιας και φέτος δεν υπάρχει αντίπαλος να της αμφισβητήσει την κυριαρχία;;; Φυσικά και εγώ χάρηκα τη νίκη του Ολλανδού αλλά σκέφτομαι μήπως απλά μας δουλεύουν;;; Για σκέψου αν η Merc είχε κάνει ξανά το 1,2 θα είχαμε γράψει 10 σελίδες μετά τη νίκη του Φερστάπεν;; Ούτε 10 μηνύματα δεν θα υπήρχαν όχι 10 σελίδες.🙂 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Moderators Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Τα κλασσικά. 1
tommy^ Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Κατι ακουγεται παντως για αποχωρηση της Μερσεντας το 2022, ισως μεινει μονο για να δινει μοτερ. Αν συμβει αυτο τοτε ενδιαφερον θα εχει το διδυμο στην aston martin αφου ο Τότο προς τα εκει θα παει. 3
eri77 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Μα σαν σενάριο το λέω αλλά το να κινείται μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα η redbul στο γύρο ενώ στα δοκιμαστικά είναι σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω στο γύρο δε σε βάζει σε σκέψεις;;; Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω για αυτό αρχίζω και κάνω σενάρια.Ένα άλλο σενάριο είναι είναι μήπως η Merc άρχισε δοκιμές για την επόμενη χρονιά μιας και φέτος δεν υπάρχει αντίπαλος να της αμφισβητήσει την κυριαρχία;;; Φυσικά και εγώ χάρηκα τη νίκη του Ολλανδού αλλά σκέφτομαι μήπως απλά μας δουλεύουν;;; Για σκέψου αν η Merc είχε κάνει ξανά το 1,2 θα είχαμε γράψει 10 σελίδες μετά τη νίκη του Φερστάπεν;; Ούτε 10 μηνύματα δεν θα υπήρχαν όχι 10 σελίδες.🙂 Και βέβαια μπορώ να το εξηγήσω.. Και η εξήγηση βρίσκεται στα λάστιχα. Εκτός ότι δεν είχαν το ίδιο λάστιχο....Το να κάνεις ένα γύρω (qualifications) είναι εντελώς κάτι άλλο από το να τρέχεις 20 γύρους π.χ..για κάποιο λόγο η Mercedes δεν μπόρεσε να κρατήσει τα λάστιχα για πολλούς γύρους, αντίθετα η RB τα κατάφερνε (για ένα περίεργο λόγο και η Ferrari). Λίγο πολύ ήταν το φαινόμενο πού είδαμε πέρσι, με την Ferrari να πάρει πολλά poles αλλά να μην καταφέρνει την νίκη.. Από εδώ και πέρα προσωπική σκέψη. Κατά εμένα η Mercedes είχε πολύ <<πάτημα >> για να τρώει τα λάστιχα με αυτό το τρόπο..
eliasjuve Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Γιατί δεν δουλεψε το επαναστατικό συστημα das που λέει και η Πόπη; 1
papoys1 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, eri77 είπε Και βέβαια μπορώ να το εξηγήσω.. Και η εξήγηση βρίσκεται στα λάστιχα. Εκτός ότι δεν είχαν το ίδιο λάστιχο....Το να κάνεις ένα γύρω (qualifications) είναι εντελώς κάτι άλλο από το να τρέχεις 20 γύρους π.χ..για κάποιο λόγο η Mercedes δεν μπόρεσε να κρατήσει τα λάστιχα για πολλούς γύρους, αντίθετα η RB τα κατάφερνε (για ένα περίεργο λόγο και η Ferrari). Λίγο πολύ ήταν το φαινόμενο πού είδαμε πέρσι, με την Ferrari να πάρει πολλά poles αλλά να μην καταφέρνει την νίκη.. Από εδώ και πέρα προσωπική σκέψη. Κατά εμένα η Mercedes είχε πολύ <<πάτημα >> για να τρώει τα λάστιχα με αυτό το τρόπο.. Θα συμφωνήσω αλλά από την άλλη όλος ο ντόρος που έγινε για το σύστημα που έχει η Μερσεντές το οποίο διατηρεί τα λάστιχα σε καλή κατάσταση και όλες οι ομάδες ξεσηκώθηκαν και έγινε ντόρος επειδή η FIA είπε ότι φέτος το επιτρέπει που πήγε;;;; Και από την άλλη ο Φερστάπεν πέρασε τον Μπότας σαν σταματημένο λες και προσπερνούσε HAS έχοντας και οι δύο φρέσκα ελαστικά και ο Μπότας αντί να τον πλησιάσει έχανε συνεχώς χρόνο.Τέλος πάντων.Μυστήριο. Μακάρι να δούμε έστω τη Redbul δυνατή και στους επόμενους αγώνες για να αποκτήσει ενδιαφέρον και το πρωτάθλημα.Αν στον επόμενο αγώνα δούμε και πάλι 1 δευτερόλεπτο στο γύρο από τη Merc τι να πω. 2 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Γιατί δεν δουλεψε το επαναστατικό συστημα das που λέει και η Πόπη; Με πρόλαβε ο από πάνω. Λέτε η Πόπη να λέει παπαριές.😁
eri77 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 58 λεπτά πριν, tommy^ είπε Κατι ακουγεται παντως για αποχωρηση της Μερσεντας το 2022, ισως μεινει μονο για να δινει μοτερ. Αν συμβει αυτο τοτε ενδιαφερον θα εχει το διδυμο στην aston martin αφου ο Τότο προς τα εκει θα παει. Ισχύει μέχρι ένα βαθμό. Ο Toto είπε ότι δεν θέλουν να υπογράψουν the Concorde agreement. Στην ουσία είναι μία συμφωνία πού κάνουν οι ομαδες για το πώς να μοιραστούν και πόσα χρήματα θα πάρουν. Όπως είπε, η Mercedes έχει προσφέρει πολλά στην F1. Είπε επίσης ότι η Ferrari εχει περισσότερες ευκολίες από αυτή την συμφωνία. Λέει ότι δεν ξέρει αν θα υπογράψουν.. Η ουσία είναι αλλού πάντως. Ο Toto θέλει για την Mercedes το ίδιο δικαίωμα πού έχει η Ferrari, δλδ το βέτο. Κάτι το οποίο είναι δύσκολο να το πετύχει. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν μπλοφαρη η αν το εννοεί. Το σίγουρο είναι ότι η βαρύτητα τής Mercedes δεν είναι ίδια με τής Ferrari. Το F1 έχει υπάρξει και μπορεί να υπάρξει χωρίς την Mercedes (κατά εμένα θα ήταν καλύτερη). Δεν μπορεί όμως να υπάρχει χωρίς την Ferrari. Έλεγε για τα επίπεδα και πού έχει φτάσει η Mercedes ο Toto και καλά έκανε. Ξέχασε όμως να πει ότι με αυτό το τρόπο η F1 εχει χάσει πολλούς οπαδούς και πολλά χρήματα. Σε καμία περίπτωση λέω ότι φταίει αυτός για αυτό (στην ουσία έκανε καλά την δουλειά του) αλλά παραδόξως τα γεγονότα αυτά είναι 17 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Γιατί δεν δουλεψε το επαναστατικό συστημα das που λέει και η Πόπη; Δεν έχω ακούσει ποτέ και δεν ξέρω ποία είναι η Πόπη. Το DAS πάντως είναι για να φέρνει τα λάστιχα σε θερμοκρασία. (όπως το περιγράφουν). Σε καμία περίπτωση μπορεί να κάνει το αντίθετο. Στην ουσία στην Mercedes είχαν blistering (υψηλές θερμοκρασίες). Από την άλλη δεν νομίζω να έχουν βάλει ποτέ σε λειτουργία το DAS στην διαρχία του αγώνα 1
eliasjuve Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 11 λεπτά πριν, eri77 είπε Δεν έχω ακούσει ποτέ και δεν ξέρω ποία είναι η Πόπη. Εσύ χάνεις... 😆😆 Το επαναστατικό συστημα das αλλάζει την γεωμετρία, το "toe"και όχι το camber που λανθασμένα λένε οι συνάδελφοι της Πόπης και μ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά του μονοθέσιου και την φθορά των ελαστικών.
eri77 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Εσύ χάνεις... 😆😆 Το επαναστατικό συστημα das αλλάζει την γεωμετρία, το "toe"και όχι το camber που λανθασμένα λένε οι συνάδελφοι της Πόπης και μ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά του μονοθέσιου και την φθορά των ελαστικών. εχεις απολυτα δικιο.παραμενει ομως οτι μπορει μονο να αυξάνει την θερμοκρασια.(αν τα λαστιχα τα εχεις στην ευθεια και αλλάζεις την γωνια,το αποτελεσμα ειναι να εχεις περισσοτερο τριβη) ρωταω σοβαρα.η ποπη εχει καποιο σχεση με τα αμαξια και αγωνες ??εχει τρεξει πουθενα?? Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από eri77 1
papp0us Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 1 λεπτό πριν, eri77 είπε εχεις απολυτα δικιο.παραμενει ομως οτι μπορει μονο να αυξάνει την θερμοκρασια.(αν τα λαστιχα τα εχεις στην ευθεια και αλλάζεις την γωνια,το αποτελεσμα ειναι να εχεις περισσοτερο τριβη) Δεν ηταν θέμα του DAS τα ελαστικά, είχαν πολλές ομάδες πρόβλημα με τα λάστιχα τους. Απλά θερμοκρασίες και πίεση που άλλαξαν ήταν εντελώς ακατάλληλες για τις Mercedes. Λιώνανε τα λάστιχα στα 10 γύρους.
eri77 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, papp0us είπε Δεν ηταν θέμα του DAS τα ελαστικά, είχαν πολλές ομάδες πρόβλημα με τα λάστιχα τους. Απλά θερμοκρασίες και πίεση που άλλαξαν ήταν εντελώς ακατάλληλες για τις Mercedes. Λιώνανε τα λάστιχα στα 10 γύρους. Μα δεν είπα το αντίθετο. Είπα ότι είχαν blistering.. (υψηλές θερμοκρασίες) και το DAS δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό Η Πόπη λένε ότι έλεγε για το DAS.. Τώρα, ποια είναι η Πόπη δεν ξέρω Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από eri77
supermanbee Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Ferrari και Vettel έχουν αρχίσει τις διεργασίες για λύση συνεργασίας μέχρι τέλος καλοκαιριού. Απομένει το ύψος της αποζημίωσης και πως θα ανακοινωθεί. Φυσικά και ποιος θα πάρει τη θέση του, με επικρατέστερους τον Perez και τον Hulkenberg https://www.circusf1.com/2020/08/f1-la-ferrari-e-vettel-al-lavoro-per-un-addio-consensuale-e-anticipato.php Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από supermanbee 1
papp0us Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, supermanbee είπε Ferrari και Vettel έχουν αρχίσει τις διεργασίες για λύση συνεργασίας μέχρι τέλος καλοκαιριού. Απομένει το ύψος της αποζημίωσης και πως θα ανακοινωθεί. Φυσικά και ποιος θα πάρει τη θέση του, με επικραστέστερους τον Perez και τον Hulkenberg https://www.circusf1.com/2020/08/f1-la-ferrari-e-vettel-al-lavoro-per-un-addio-consensuale-e-anticipato.php Μακάρι, αλλα δεν το βλέπω να γίνεται. Η Φερράρι τώρα, δεν μπορεί να πάρει απόφαση πότε θα τους βάλει στα πιτς. Σιγά μην πάρει τόσο μεγάλη απόφαση μέσα στη σεζόν. Χθες λέγανε οτι Ισπανία θα τον πάνε με νέο σασί. Πιο πιθανό βλέπω τον Raikkonen να τα βροντάει όλα μεσα στη σεζόν, και να πηγαίνει σπίτι του για μπύρες, παρα να φύγει ο Φέτελ Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από papp0us 2
supermanbee Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 22 λεπτά πριν, papp0us είπε Η Φερράρι τώρα, δεν μπορεί να πάρει απόφαση πότε θα τους βάλει στα πιτς. Οι φίλοι των κόκκινων μάλλον αναπολούν εποχές Ζαν Τοντ και Ρος Μπρον. Μάλλον πρέπει να πάρει πόδι κι ο Μπινότο 2
eri77 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 https://www.f1-fansite.com/f1-news/marko-red-bull-has-solved-main-car-problem/ helmut marko..περιεργοι οι χρονοι Mercedes στις κατατακτηριες δεν ξερω αν εχει βαση αυτο που λεει ο γερος,αλλα καπως ετσι ξεκινησαν ολα με την Ferrari
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα