Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, eliasjuve είπε

Παλιά του τέχνη του Grosjean αυτά... 

Έκλαψα όταν έλεγαν στη μετάδοση ότι όλοι φοβούνται να τον προσπεράσουν. 😂😂

 

κλάμα

6 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

...

Ήταν να πάρουν τον Heidfeld λόγω Mercedes.

Μετά την κοινή τους σεζόν στη Sauber το 2001, θα επέλεγα τον Νίκο. Κόβει το μάτι μου.

btw είδαμε το αποτυχημένο ΣΚ του Χουλκ, αντί να γεμίζει η Φ1 με Πάστορες, γεμίζει με καλά παιδιά. Όχι άλλοι φλώροι, γκώσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Τα «τσαλίμια» του Γκροζάν με το late braking πως σας φάνηκαν; Ο ιδιος λέει ότι το έκανε ο Φερσταπεν παλαιότερα οπότε γιατί όχι και ο ιδιος; 
 

https://wtf1.com/post/grosjean-says-his-aggressive-defending-was-inspired-by-verstappen/

Είναι πράγματι τόσο επικίνδυνα όσο είπε ο Σαινθ; (Καλά άνετα παίρνεις αμάξι παραμάσχαλα...) Δεν απαγορεύονται επισήμως παντως απο ότι κατάλαβα; 

Προσωπικα πιο πολύ σαν μέθοδο «εκφοβισμού» του αντιπάλου τη βλέπω, παρά σαν αγνή οδηγική μανούβρα... 

Kαι πολυ καλα ειπε! Ασχετα ειναι λαθος και δικαιως εφαγε την ποινη. Ο Μαξ σαν αγαπημενο παιδι που ειναι, δεν ειχε φαει ποινη οταν τα εκανε.

Κατα τα αλλα οι κριτες ειναι παντα αλανθαστοι...😅

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Haas τελευταία παίζει με την στρατηγική των Πιτ στοπ μπας και πάρει καναν βαθμό οπότε θα ζήσουμε κι άλλες τέτοιες στιγμές.  Και το άλλο παλικάρι ο Μαγκνουσεν δεν πάει πίσω.

Έχουν τρακάρει μεταξύ τους μέχρι και στις διακοπές σε θαλάσσια σπορ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Kαι πολυ καλα ειπε! Ασχετα ειναι λαθος και δικαιως εφαγε την ποινη. Ο Μαξ σαν αγαπημενο παιδι που ειναι, δεν ειχε φαει ποινη οταν τα εκανε.

Κατα τα αλλα οι κριτες ειναι παντα αλανθαστοι...😅

Άντε τώρα να δω πως θα σου πούμε ότι οι εγκάθετοι κριτές δεν έδωσαν ποινή στον Grosgean παρότι δεν τον πολυσυμπαθουν όπως τον Μαξ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Babis_allos είπε

Εμένα θα με ενδιέφερε να δώ επίσης πόσες από αυτές τις "Pole" που δεν πηραν τις είχε το άλλο μονοθέσιο της ομάδας τους καθώς και από τι θέση ξεκίνησαν για τις νίκες τους γενικότερα. Γιατί αν πχ (παραδειγμα ειναι, δεν λεω οτι ειναι ετσι) ο Schumacher ειχε 68 poles 91 νίκες αλλά στις 23 νίκες ηταν δεύτερος με 1ο Irvine/Barrichelo τότε πχ δεν λέει και πολλά. Ξέρουμε ότι είχε το αμάξι για pole και απλά δεν πηρε την pole. 

Γενικά αν είχα όλα τα stats μπροστά μου σε ένα data format π μπορώ να κάνω εύκολα import και είχα και τον χρόνο να ασχοληθώ πιστεύω θα μπορούσα να βγάλω πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Ειδικά αν μιλάγαμε για πλήρες dataset που έχει πχ και όλους τους χρόνους για κάθε αγώνα. 

εδω ειναι

στην πρώτη κολωνα η θεση απο που ξεκινησε ο ιδιοσ και σε παρενθεση η θεση απο που ξεκινησε το άλλο μονοθέσιο της ομάδας

το σκηνικο που περιγραφεις εχει τυχει μονο μια φορα...σε ολες τις αλλες αγωνες παντα ξεκιναει μπροστα απο το αλλο μονοθεσιο

1993 
GP PORTUGAL 5-1 (6)  GP BELGIO 3-1

1994
GP BRASILE 2-1 (9)
GP PACIFICO 2-1 (10)
GP SAN MARINO 2-1 (5)
GP MONAKO 1-1 (17)
GP CANADA 1-1 (20)
GP FRANCE 2-1 (8)
GP HUNGARY 1-1 (5)?
GP EUROPE 1-1 (12)
1995
GP BRASILE 2-1 (4)
GP SPAIN 1-1 (7)
GP MONAKO 2-1 (7)
GP FRANCE 2-1 (10)
GP GERMANY 2-1 (9)
GP EUROPE 3-1 (7)
GP PACIFIC 3-1 (7)
GP JAPAN 1-1 (9)
1996
GP SPAIN 3-1 (6)
GP BELGIO 3-1 (9)
GP ITALY 3-1 (7)
1997
GP MONAKO 2-1 (17)
GP CANADA 1-1 (12)
GP FRANCE 1-1 (5)
GP SPA 3-1 (17)
GP JAPAN 2-1 (3)
1998
GP ITALY 1-1 (4)
GP LUSSEMBURG 1-1 (2)
GP JAPAN 1-1 (4)
1999
GP SAN MARINO 3-1 (4)
GP MONAKO 2-1 (4)
2000
GP AUSTRALIA 3-1 (4)
GP BRASILE 3-1 (4)
GP SAN MARINO 2-1 (4)
GP EUROPE 2-1 (4)
GP CANADA 1-1 (3)
GP ITALY 1-1 (2)
GP USA 1-1 (4)
GP JAPAN 1-1 (4)
GP MALESIA 1-1 (4)
2001
GP AUSTRALY 1-1 (2)
GP MALESIA 1-1 (2)
GP SPAIN 1-1 (4)
GP MONAKO 2-1 (4)
GP EUROPE 1-1 (4)
GP FRANCE 2-1 (8)
GP HUNGARY 1-1 (3)
GP SPA 3-1 (5)
GP JAPAN 1-1 (4)
2002
GP MALASY 1-1 (3)
GP SAN MARINO 1-1 (2)
GP SPA 1-1 (2)
GP GERMANY 1-1 (3)
GP SPA 1-1 (3)
GP USA 1-1 (2)
GP JAPAN 1-1 (2)
2003
GP SAN MARINO 1-1 (3)
GP SPAIN 1-1 (2)
GP AUSTRIA 1-1 (5)
GP CANADA 3-1 (5)
GP ITALY 1-1 (3)
GP USA 7-1 (2)
2004
GP AUSTRALY 1-1 (2)
GP MALASY 1-1 (3)
GP BAHREIN 1-1 (2)
GP SAN MARINO 2-1 (4)
GP SPAIN 1-1 (5)
GP EUROPE 1-1 (7)
GP CANADA 6-1 (7)
GP USA 2-1 (1)
GP FRANCE 2-1 (10)
GP SILVERSTONE 4-1 (2)
GP GERMANY 1-1 (7)
GP HUNGARY 1-1 (2)
GP JAPAN 1-1 (15)
2005
GP USA 5-1 (7)
GP SAN MARINO 1-1 (4)
GP EUROPE 2-1 (3)
GP USA 1-1 (2)
GP FRANCE 1-1 (2)
GP GERMANY 2-1 (3)
GP ITALY 2-1 (4)
GP CHINA 6-1 (3)

19 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Δεν πάει έτσι. Αναλόγως τον "τύπο" οδηγού, βλέπεις και κάποια κοινά σημεία επιδόσεων/χρόνων/αποτελεσμάτων. Παρατήρησέ το και ο ίδιος.

 

Ο Σούμι τα έβρισκε ενίοτε μπαστούνια στο πρώτο σκέλος, ακόμα και αν είχε το μονοθέσιο για pole. Αλλά ήταν γάτος με πέταλα, γρήγορος, επικίνδυνος σε επίθεση+άμυνα, και είχαν 9/10 την καλύτερη στρατηγική που μπορούσε ομάδα να έχει + τρομερή συνεργασία με Bridgestone. Εκείνη η Φερράρι ήταν ΟΜΑΔΑΡΑ.

 

 

Είσαι λάθος φιλαράκι. Ο. Schumacher ήταν πάρα πολύ γρήγορος. Ελάχιστες φορές το άλλο μονοθεσιο τής ομάδας του έχει πάρει καλύτερη θέση από αυτόν. Πάντα ήταν πιο γρήγορος από το άλλο μονοθεσιο και μάλιστα με διαφορά. Ότι δεν έχει πάρει πολλά pole είναι επειδή δεν είχε το μονοθεσιο για pole. Όταν το είχε και βέβαια έπαιρνε το pole. Και με την ευχέρεια να πούμε κάτι άλλο. Επειδή λες ότι η Ferrari ηταν ομαδαρα.. Και ένας φίλος πιο πάνω λέει <<απίστευτης ευνοιας >>... Σε αυτή την εποχή ο οδηγός έπαιζε τεράστιο ρόλο για το πώς θα στηθεί ένα μονοθεσιο. Έλεγε τι πρέπει να διορθώσουν, πώς αισθανόταν το αμάξι και έδινε πάρα πολλές προτάσεις για την εξέλιξη τού μονοθεσιο. Δλδ πέρα από τα άλλα που είπες, ο Schumacher ήταν εξαιρετικός σε αυτό. Χιλιάδες km έκανε σε test για να διορθώσει το αμάξι. Σήμερα βέβαια με όλη την τεχνολογία, αισθητήρες και τα simulation αυτή η ανάγκη δεν υπάρχει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεγάλο ταλέντο είναι και ο Kubica. Ελπίζω να τον δούμε σε μία καλύτερη ομάδα, είχε δείξει πολύ καλά στοιχεία πριν το ατύχημα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Άντε τώρα να δω πως θα σου πούμε ότι οι εγκάθετοι κριτές δεν έδωσαν ποινή στον Grosgean παρότι δεν τον πολυσυμπαθουν όπως τον Μαξ....

Έδωσαν μαύρη άσπρη σημαία, ενω στον Μαξ δεν ειχαν κανει απολύτως τιποτα! Πιστευω να εχεις την κριτική ικανότητα να καταλάβεις τη διαφορά! 😬

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Άντε τώρα να δω πως θα σου πούμε ότι οι εγκάθετοι κριτές δεν έδωσαν ποινή στον Grosgean παρότι δεν τον πολυσυμπαθουν όπως τον Μαξ....

 

Καμία σχέση. Τα γράφαμε εντωμεταξύ τότε, αλλά επειδή ήταν και ο ενθουσιασμός για ένα νέο ταλέντο, το κατάπιαν οι περισσότεροι.

10 λεπτά πριν, alphay είπε

Μεγάλο ταλέντο είναι και ο Kubica. Ελπίζω να τον δούμε σε μία καλύτερη ομάδα, είχε δείξει πολύ καλά στοιχεία πριν το ατύχημα.

Τελείωσε, δεν πρόκειται.

1 ώρα πριν, eri77 είπε

... Δλδ πέρα από τα άλλα που είπες, ο Schumacher ήταν εξαιρετικός σε αυτό. Χιλιάδες km έκανε σε test για να διορθώσει το αμάξι. ..

Η αναγέννηση της Φερράρι είναι άθλος. Ηγέτης. Παραδέχομαι και γνωρίζω την αξία του όσο δεν πάει.

Μην μπούμε σε επιχειρήματα για νο1 vs νο2 σε εκείνη την ομάδα. Δηλαδή όχι και έτσι. Στο λεξικό beta male πρέπει να έχει φατσούλα Ρούμπενς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

 

Η αναγέννηση της Φερράρι είναι άθλος. Ηγέτης. Παραδέχομαι και γνωρίζω την αξία του όσο δεν πάει.

Μην μπούμε σε επιχειρήματα για νο1 vs νο2 σε εκείνη την ομάδα. Δηλαδή όχι και έτσι. Στο λεξικό beta male πρέπει να έχει φατσούλα Ρούμπενς.

Μα δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Ποιο νο1 vs νο2??? Αυτό που λέω είναι ότι όλο αυτό το κέρδισε από μόνος του. Εντάξει τής ικανότητες πού είχε στην πίστα,... Ελάχιστοι ξέρουν για το πόσο χαρισματικός ήταν εκτός πίστας. Τον περιγράψεις καλά με μία λέξη. Ηγέτης... Δεν, λέω μόνος του αλλά βοήθησε πάρα πολύ για να ανέβει η Ferrari στα επίπεδα πού όλοι ξέρουν. Οπότε για να ολοκληρώσω... Εντάξει ΟΜΑΔΑΡΑ, όπως είπες... Αλλά για να στηθεί αυτή η ΟΜΑΔΑΡΑ ο ίδιος συμμετέχε και βοηθούσε πάρα πολύ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Έδωσαν μαύρη άσπρη σημαία, ενω στον Μαξ δεν ειχαν κανει απολύτως τιποτα! Πιστευω να εχεις την κριτική ικανότητα να καταλάβεις τη διαφορά! 😬

Έδωσαν μαυρη άσπρη σημαία ΣΤΙΣ ΜΙΑ απο τις 2 φορές που το έκανε ο Γκροζάν, η οποία είναι προειδοποίηση ότι αυτό που έκανε ήταν αντιαθλητικό/επικίνδυνο μή πρέπων τελωσπάντων, το οποίο είναι αυτό και τίποτα παραπάνω. Μια προειδοποίηση. Ποινή δεν έφαγε. Και κριτική ικανότητα φυσικά και έχω, γιατί δε βλέπω παντού φαντάσματα.

Στην περίπτωση αυτή , τα φαντάσματα σου είναι συνεπέστατα με την προηγούμενη απόφαση τους. Δεν τιμώρησαν την κίνηση του φερστάπεν, δεν τιμώρησαν την κίνηση του Γκροζαν. Αυτό δεν το κάνει λιγότερο επικίνδυνο,

A, και για να σε προλάβω, απο περσι τον Σεπτέμβριο άρχισε πάλι να χρησιμοποιείται τη ασπρόμαυρη σημαια, μετά το 2010 που είχε σταματήσει. Δεν την είχαν πρόχειρη για τον Verstappen

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, papp0us είπε

Έδωσαν μαυρη άσπρη σημαία ΣΤΙΣ ΜΙΑ απο τις 2 φορές που το έκανε ο Γκροζάν, η οποία είναι προειδοποίηση ότι αυτό που έκανε ήταν αντιαθλητικό/επικίνδυνο μή πρέπων τελωσπάντων, το οποίο είναι αυτό και τίποτα παραπάνω. Μια προειδοποίηση. Ποινή δεν έφαγε. Και κριτική ικανότητα φυσικά και έχω, γιατί δε βλέπω παντού φαντάσματα.

Στην περίπτωση αυτή , τα φαντάσματα σου είναι συνεπέστατα με την προηγούμενη απόφαση τους. Δεν τιμώρησαν την κίνηση του φερστάπεν, δεν τιμώρησαν την κίνηση του Γκροζαν. Αυτό δεν το κάνει λιγότερο επικίνδυνο,

A, και για να σε προλάβω, απο περσι τον Σεπτέμβριο άρχισε πάλι να χρησιμοποιείται τη ασπρόμαυρη σημαια, μετά το 2010 που είχε σταματήσει. Δεν την είχαν πρόχειρη για τον Verstappen

Ο Μαξ το ειχε κανει επαγγελμα και δεν ειχε ανοιξει ρουθουνι.

Ο Grosjean αμεσως ειδε black-white flag.

Αν βλεπεις ιση αντιμετωπιση εχεις σοβαρο προβλημα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ο Μαξ το ειχε κανει επαγγελμα και δεν ειχε ανοιξει ρουθουνι.

Ο Grosjean αμεσως ειδε black-white flag.

Αν βλεπεις ιση αντιμετωπιση εχεις σοβαρο προβλημα.

ok

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...