~mxls~ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Ο Σεμπ ήταν υπέροχος στα χρόνια με RBR, διασκεδαστικός, αλλά οι αδυναμίες του ήταν χτυπητές. Δυστυχώς στα χρόνια με Φερράρι, εκτός από τις αδυναμίες που μάλλον θα τις κουβαλάει για πάντα (είναι κομμάτι του εαυτού του, εκεί καταλήγω), έχασε ένα μέρος της ταχύτητάς του. Αυτό πονάει. Χθες κάθε φαν του, δεν πρέπει να άντεχε το θέαμα μάχης για δέκατη θέση (!). Εγώ Διηνέκη αναφέρω τους τίτλους, και χαίρομαι που συμφωνείς, γιατί το ρεζουμέ του Σούμι λέει 7 αστεράκια. Λίγος κόσμος θυμάται ότι 2002 & 2004 έτρεχε κυριολεκτικά μόνος του, ή ότι ο Κίμι πραγματικά ήταν ταχύτερός του. Το legacy είναι σχετικό άλλωστε. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Babis_allos Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Narayan είπε Από την άλλη όμως, αυτό δεν είναι ένδειξη πως ο Χάμιλτον έκανε καλύτερη διαχείρηση των ελαστικών του; Στον ίδιο γύρο μπήκαν και οι δύο για αλλαγή και μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας είχαν καθαρή πίστα μπροστά τους. Μιλάμε για ένα γύρο διαφορά... Το +- 1 γύρος δεν σημαίνει τίποτα. Είναι μεσα στην απόκλιση σφάλματος (γνωστό και ως τύχη-ατυχία). Και ειδικα οταν βάλεις μέσα τον παράγοντα καθαρού/βρώμικου αέρα. Το εύλογο απορίας είναι γιατί η Μερσεντες το ρίσκαρε με τον Χάμιλτον. Από τη στιγμή που μπήκε ο Φερστάππεν μπορούσε να μπει ο Χάμιλτον και να έχει το κεφάλι του ήσυχο και ενδεχομένως να πάρει και 1 βαθμό παραπάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 13 λεπτά πριν, Babis_allos είπε Το 2018 ηταν που ο Βεττελ από τη μέση της σεζον (Χοκενχαημ) και μετά (και ενώ μέχρι τότε ήταν πρώτος) έκανε απανωτά λάθη υπό πίεση ή μη που θεωρώ ότι ο Χαμ δεν θα έκανε. Το δε τραγικό λάθος στο Χοκενχαημ το είδα live. Δεν είμαι Χαμ fan btw. Αντιπαθέστατος μου είναι ο Χαμ και συμπαθέστατος ο Βέττελ. Το ποιος θεωρούταν καλύτερος μέχρι το 2015-16 δεν με απασχολεί. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι ο Βέττελ από εκείνη την χαζή έξοδο στο Χοκενχαημ και μετά πάει απ το κακό στο χειρότερο. Το χθεσινό εν τω μεταξύ ηταν απλά επίπονο να τον βλέπεις κολλημένο πίσω απ' τον Gasly στην 11η θέση... Διαφωνώ με το μέγεθος της πτώσης που του καταλογίζεις. Υδρολίσθηση έπαθε στο Hockenheim, με 10-15 γύρους που τον είχε η Ferrari κολλημένο πίσω από τον Kimi (σε διαφορετική στρατηγική). Με 80+ βαθμούς το πήρε ο Ham με ταχύτερο εώς εξαιρετικά (σε αρκετούς αγώνες) ταχύτερο μονοθέσιο και τον Bottas να κάνει τον Captain America. Τα έχουμε πει πολλές φορές. Πλέον δε του συναρμολογούν το μονοθέσιο, φταίει ο Vettel και γι'αυτό;.. Ή για το ότι η Ferrari είναι midfield πλέον; Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον, Ham σε midfield Ferrari.. Κακώς δε σου λέει κάτι το chart, γιατί δείχνει μια πορεία ανά τα χρόνια. Εκτός από τον Kimi, αυτός είναι κατηγορία μόνος του. 13 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Λίγος κόσμος θυμάται ότι 2002 & 2004 έτρεχε κυριολεκτικά μόνος του, ή ότι ο Κίμι πραγματικά ήταν ταχύτερός του. Το legacy είναι σχετικό άλλωστε. Αφού ενοχλούν (που ενοχλούν όντως) τα 2 χρόνια, τα 7 που θα γίνουν 8 και βλέπουμε του Ham τι πρέπει να κάνουν;.. O Schumi ήταν ένα level πάνω από το υπόλοιπο grid για 10 (ίσως και παραπάνω) χρόνια. Στο legacy του προσθέτουν όλες εκείνες οι χρονιές που πάλευε με υπερηχητικές Williams & McLaren. Δεν είναι μόνο τα πρωταθλήματα. Αν αναφέρεσαι στο 2003, απλά όχι. Είχε ατυχίες και εγκατάλειψη στην αρχή της χρονιάς και με το τότε (άθλιο) σύστημα βαθμολόγησης(10-8-6-5-4-3-2-1) έφτασε ο Kimi να διεκδικήσει πρωτάθλημα με 1 νίκη και 2ες θέσεις όλη τη χρονιά. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Babis_allos Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 12 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Διαφωνώ με το μέγεθος της πτώσης που του καταλογίζεις. Υδρολίσθηση έπαθε στο Hockenheim, με 10-15 γύρους που τον είχε η Ferrari κολλημένο πίσω από τον Kimi (σε διαφορετική στρατηγική). Υδρολίσθηση στο μοναδικό ίσως σημείο της πίστας όπου έπρεπε να το παίξει Full safe γιατί αν έβγαινες και με 50χλμ να πήγαινες χτυπαγες επιτόπου τοίχο και έφευγες απ τον αγώνα. Αυτό που έχω παρατηρήσει από τον Βέτελ (αλλα είναι προφανές γενικότερα ότι έχω λιγότερες γνώσεις από εσένα) είναι ότι κάνει μεγάλα λάθη χωρίς αρκετά μεγάλο possible gain. Δεν κάνει τόσα μικρά λαθάκια που προσπαθεί πχ να πιέσει ν ανέβει μια θέση και τελικά πέφτει 1-2 θέσεις. Κάνει χοντρά λάθη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 15 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Διαφωνώ με το μέγεθος της πτώσης που του καταλογίζεις. Υδρολίσθηση έπαθε στο Hockenheim, με 10-15 γύρους που τον είχε η Ferrari κολλημένο πίσω από τον Kimi (σε διαφορετική στρατηγική). Με 80+ βαθμούς το πήρε ο Ham με ταχύτερο εώς εξαιρετικά (σε αρκετούς αγώνες) ταχύτερο μονοθέσιο και τον Bottas να κάνει τον Captain America. Τα έχουμε πει πολλές φορές. Πλέον δε του συναρμολογούν το μονοθέσιο, φταίει ο Vettel και γι'αυτό;.. Ή για το ότι η Ferrari είναι midfield πλέον; Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον, Ham σε midfield Ferrari.. Κακώς δε σου λέει κάτι το chart, γιατί δείχνει μια πορεία ανά τα χρόνια. Εκτός από τον Kimi, αυτός είναι κατηγορία μόνος του. Αφού ενοχλούν (που ενοχλούν όντως) τα 2 χρόνια, τα 7 που θα γίνουν 8 και βλέπουμε του Ham τι πρέπει να κάνουν;.. O Schumi ήταν ένα level πάνω από το υπόλοιπο grid για 10 (ίσως και παραπάνω) χρόνια. Στο legacy του προσθέτουν όλες εκείνες οι χρονιές που πάλευε με υπερηχητικές Williams & McLaren. Δεν είναι μόνο τα πρωταθλήματα. Αν αναφέρεσαι στο 2003, απλά όχι. Είχε ατυχίες και εγκατάλειψη στην αρχή της χρονιάς και με το τότε (άθλιο) σύστημα βαθμολόγησης(10-8-6-5-4-3-2-1) έφτασε ο Kimi να διεκδικήσει πρωτάθλημα με 1 νίκη και 2ες θέσεις όλη τη χρονιά. Εγώ όχι Δεν ξεχνάω τίποτα, από κανένα gp εκείνων των ημερών. Παράδειγμα, ο Κίμι με το 3ο σε δυναμικότητα μονοθέσιο (περίπου 3 δέκατα από Φερράρι και 4 από BMW-Williams) είναι ταχύτερος όλων στο Nurburgring. Ηγείται, πάει να φτιάξει διαφορά, και ο κινητήρας καπούτ. Πώς πρέπει να το λάβουμε; Για να φτάσουμε κάποτε σε ένα gp Σουζούκας και ο Ρούμπενς να αμύνεται και να κρατάει τον τίτλο σφιχτά (για τον Μιχάλη), ο οποίος βολόδερνε με μάχη απέναντι σε...Τογιότα (!). Η ιστορία έγραψε όμως Σουμάχερ. Ωστόσο μέχρι ΚΑΙ το 2005 είχες έναν δυναμίτη στην πίστα, με άνευ προηγουμένη οδηγική ταχύτητα, που πήρε 0 τίτλους εκείνα τα χρόνια. Sad. Εγώ το ρωτάω και προς όλους στην παρέα, O Button έχει 1 τίτλο. Ο Μαξ (αν και δεν τον πήραν τα χρόνια), μέχρι αυτη τη στιγμή που γράφω κανέναν τίτλο. Ποιος είναι ψηλότερα στην all time λίστα σας; Για εμένα η απάντηση είναι 100% ο Μαξ, and it's not even close. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Babis_allos είπε Το 2018 ηταν που ο Βεττελ από τη μέση της σεζον (Χοκενχαημ) και μετά (και ενώ μέχρι τότε ήταν πρώτος) έκανε απανωτά λάθη υπό πίεση ή μη που θεωρώ ότι ο Χαμ δεν θα έκανε. Το δε τραγικό λάθος στο Χοκενχαημ το είδα live. Δεν είμαι Χαμ fan btw. Αντιπαθέστατος μου είναι ο Χαμ και συμπαθέστατος ο Βέττελ. Το ποιος θεωρούταν καλύτερος μέχρι το 2015-16 δεν με απασχολεί. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι ο Βέττελ από εκείνη την χαζή έξοδο στο Χοκενχαημ και μετά πάει απ το κακό στο χειρότερο. Το χθεσινό εν τω μεταξύ ηταν απλά επίπονο να τον βλέπεις κολλημένο πίσω απ' τον Gasly στην 11η θέση... Kαι το 2017 και το 2018 αν εβαζες τον Hamilton στην Ferrari και τον Vettel στην Mercedes και τον Vettel να συνεχιζει να κανει τα ιδια απανωτα λαθη/επαφες που του κοστισαν 50+ βαθμους, το πρωταθλημα θα το επαιρνε ο Hamilton με Φερραρι. Μην ξεχναμε οτι ο Vettel προηγουταν στο πρωταθλημα πριν αρχισει τα λαθη που κοστισαν χοντρα σε βαθμους. Επρεπε να ερθει ο Leclerc το 2019 για να καταλαβουν και οι περισσοτεροι ποσοι βαθμοι χανοντουσαν με τον Vettel και τελικως να βλεπει τωρα την πορτα της εξοδου. Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2020 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 32 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Για να φτάσουμε κάποτε σε ένα gp Σουζούκας και ο Ρούμπενς να αμύνεται και να κρατάει τον τίτλο σφιχτά (για τον Μιχάλη), ο οποίος βολόδερνε με μάχη απέναντι σε...Τογιότα (!). Η ιστορία έγραψε όμως Σουμάχερ. Βρε συ.. Αναφορά σε κείμενο Räikkönen needed to win and Schumacher not to score a single point in order for him to become Driver's Champion. Λόγω των νικών που είπαμε προηγουμένως (6 έναντι 1). Ήταν 15s μπροστά ο Barrichelo και ο Kimi ήταν 3ος πίσω από τον Coulthard τους οποίους άλλαξαν στο τελευταίο pit stop. Επίσης τότε δεν υπήρχε DRS και είχαν άλλες δυναμικές. 54 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Εγώ το ρωτάω και προς όλους στην παρέα, O Button έχει 1 τίτλο. Ο Μαξ (αν και δεν τον πήραν τα χρόνια), μέχρι αυτη τη στιγμή που γράφω κανέναν τίτλο. Ποιος είναι ψηλότερα στην all time λίστα σας; Για εμένα η απάντηση είναι 100% ο Μαξ, and it's not even close. Αν και δεν έχει πολύ νόημα, αυτό είναι σίγουρο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε Εγώ το ρωτάω και προς όλους στην παρέα, O Button έχει 1 τίτλο. Ο Μαξ (αν και δεν τον πήραν τα χρόνια), μέχρι αυτη τη στιγμή που γράφω κανέναν τίτλο. Ποιος είναι ψηλότερα στην all time λίστα σας; Για εμένα η απάντηση είναι 100% ο Μαξ, and it's not even close. It's not even close. οπως πολυ σωστα λες. Απο την αλλη, ο Button ηταν ενας πολυ ιδιαιτερος οδηγος. Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2020 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε Βρε συ.. Λόγω των νικών που είπαμε προηγουμένως (6 έναντι 1). Ήταν 15s μπροστά ο Barrichelo και ο Kimi ήταν 3ος πίσω από τον Coulthard τους οποίους άλλαξαν στο τελευταίο pit stop. Επίσης τότε δεν υπήρχε DRS και είχαν άλλες δυναμικές. Αν και δεν έχει πολύ νόημα, αυτό είναι σίγουρο! Μα είσαι σε ένα αναξιόπιστο & μέτριο από άποψη κινητήρα μονοθέσιο (με αποκορύφωμα αθλιότητας το MP4-19), τι ακριβώς μπορεί ο ίδιος να κάνει (εκτός απ'το να αλλάξει ομάδα) ; Τον Σούμι τον παραδέχομαι όσο ελάχιστοι, ο απόλυτα κυνικός κ@ριόλης, αλλά ευνοήθηκε συγκυριών, όταν για πρώτη φορά βρέθηκε ένας καλύτερος στην άσφαλτο (αν προτιμάς εξίσου ικανός, μετά τον Μίκα). Μπορώ να σου φέρω ένα σκασμό επιπλέον παραδείγματα, Χόκενχαιμ 2004, όπου τον κυνηγάει στα ίσα - με χειρότερα ελαστικά - και καταρρέει πίσω αεροτομή (γιατί αυτά ήταν τα χρέπια της McLaren τότε), Σπα 2004 όπου τον νικάει παρότι τα αυτοκίνητο ασφαλείας βοήθησε τον Σούμι να κερδίσει χρόνο και πολλά αν κάτσω να τα θυμηθώ. Το last one btw, θα ισοδυναμούσε στο 2020 νίκη Σάινθ στα ΙΣΑ απέναντι σε Merc-Hamilton. Χωρίς DRS. Iμπόσιμπολ (μη μιλήσω για 2005, ζήτημα να έβγαινε 2ο σερί gp χωρίς πρόβλημα, άλλη πονεμένη σεζόν τότε). Κονκλούζιον: με BMW-Williams στα χέρια Κίμι, ο Σούμι δεν θα έπαιρνε τόσους τίτλους. Χωρίς μεν αλλά. Όσο για το 2018; Με εκείνη τη Φερράρι, και ας ήταν ένα κλικ πίσω από Merc, ο Χάμιλτον θα κυνηγούσε τίτλο μέχρι τέλους. Αυτά πιστεύω. Υποθετικά σενάρια όμως, το legacy δεν γράφεται με αν. Άρα ως έχουν τα πράγματα, και με όσα έχουν συμβεί irl, ο Λιούις (όσο αντικειμενικός μπορώ να είμαι) πάει για goat, οδηγικά + βάσει αποτελεσμάτων. Το αχώνευτο/αδιάφορο/pc του χαρακτήρα του, το είχαμε συζητήσει και παλιότερα. 49 λεπτά πριν, haHa είπε It's not even close. οπως πολυ σωστα λες. Απο την αλλη, ο Button ηταν ενας πολυ ιδιαιτερος οδηγος. Ισχύει. Survivor γενικά, είχε ψυχραιμία/σταθερότητα, και κατανοούσε τι σημαίνει στρατηγική αγώνα. Απλά ο Μαξ γεννήθηκε πιο ταλαντούχος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Γράφεται για καλούς οδηγούς μα κανένας δεν αναφέρει τον Αλόνσο. Ντροπή ! Συμπαθητικός οδηγός ο Μπάτον αλλά υποτονικός. Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2020 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 1 λεπτό πριν, alphay είπε Γράφεται για καλούς οδηγούς μα κανένας δεν αναφέρει τον Αλόνσο. Ντροπή ! Συμπαθητικός οδηγός ο Μπάτον αλλά υποτονικός. Το αναφέρω φίλε μου, ως το απόλυτο μέτρο σύγκρισης και πρόκλησης. Πόσο μάλλον για έναν ρούκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, haHa είπε Επρεπε να ερθει ο Leclerc το 2019 για να καταλαβουν και οι περισσοτεροι ποσοι βαθμοι χανοντουσαν με τον Vettel και τελικως να βλεπει τωρα την πορτα της εξοδου. Μπα, το είχαμε καταλάβει πως κάτι δεν πάει καλά από τη στιγμή που πήγε ο Ντάνι Ρικ στην Ρέντ Μπούλ. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barimagas Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Νιώθω τυχερός που μικρός τότε, απολάμβανανα την φόρμουλα 1, εποχές με Σούμι και Χάκινεν, δεν λέω υπήρχαν και τότε κομπάρσοι, αλλά ήταν brutal εποχες, παθιασμένες. Ξυπναγα 5:00 το πρωί για να δω live την Αυστραλία!! Σήμερα ο παντοδύναμος, ικανος, απόλυτος, αλλά και κολοφαρδος Χάμιλτον μαζί με τις διευκολύνσεις της φια στην μερτσέντες (που λένε και στην ΕΡΤ) έχουν καταστρέψει το θέαμα, τον ανταγωνισμο, τις ίντριγκες, τις κοντρες δηλαδή ολο το άθλημα. Εδώ και χρόνια όχι τώρα τελευταία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Αυτό είναι καταδικαστέο. Ευτυχώς δεν βλέπουμε τέτοια τώρα με Mercedes.. Ρωσία 2018. Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2020 από Diinekis21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα