Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, papp0us είπε

Μοιράζουν λίγο τις αρμοδιότητες στη Ferrari

https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-ferrari-announce-technical-team-shake-up-after-poor-start-to-2020.4KXJeL8LAPO4LmEiLwgt8K.html

Για κάποιο λόγο πιστεύουν οτι ο Binnoto δεν μπορεί να τα φορτωθεί όλα. Αναρωτιέμαι πως τους ήρθε.

Παντως απο το αρθρο δεν φαίνεται να αλλαξαν και πολλα. Οι περισσοτερες αρμοδιοτητες εμειναν ιδιες και απλα δημιουργησαν ενα νεο τμημα. 

"The team say they have instituted "a chain of command that is more focused and simplified and provides the heads of each department the necessary powers to achieve their objectives" and have also created a new "Performance Development" department, headed up by Enrico Cardile.

The other main areas are unchanged with Enrico Gualtieri in charge of the Power Unit, Laurent Mekies as Sporting Director and in charge of trackside activities, while Simone Resta will continue to lead the Chassis Engineering department."

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, haHa είπε

Παντως απο το αρθρο δεν φαίνεται να αλλαξαν και πολλα. Οι περισσοτερες αρμοδιοτητες εμειναν ιδιες και απλα δημιουργησαν ενα νεο τμημα. 

"The team say they have instituted "a chain of command that is more focused and simplified and provides the heads of each department the necessary powers to achieve their objectives" and have also created a new "Performance Development" department, headed up by Enrico Cardile.

The other main areas are unchanged with Enrico Gualtieri in charge of the Power Unit, Laurent Mekies as Sporting Director and in charge of trackside activities, while Simone Resta will continue to lead the Chassis Engineering department."

Αν κατάλαβα καλά ο κάθε υπεύθυνος τμήματος έχει πλέον περισσότερη "δύναμη" στο δικό του κομμάτι, με τον Binnoto να μένει στην ουσία ως επικεφαλής , και όχι το παιδί για ολες τις δουλειές. Μάλλον δηλαδή, μπορεί και να έχεις δίκιο, και να είναι "πάμε παιδιά γερά απο εδω και πέρα, στην παρέα μας θα έρθει και ο κ. Cardile" και να μην αλλάξει τιποτα ουσιαστικό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, papp0us είπε

Αν κατάλαβα καλά ο κάθε υπεύθυνος τμήματος έχει πλέον περισσότερη "δύναμη" στο δικό του κομμάτι, με τον Binnoto να μένει στην ουσία ως επικεφαλής , και όχι το παιδί για ολες τις δουλειές. Μάλλον δηλαδή, μπορεί και να έχεις δίκιο, και να είναι "πάμε παιδιά γερά απο εδω και πέρα, στην παρέα μας θα έρθει και ο κ. Cardile" και να μην αλλάξει τιποτα ουσιαστικό

Περισσότερα από δύναμη πρόκειται για ευθύνη. Όπως εξηγούσαν είναι το σύστημα που αλλάζουν. Λιτουργουσαν, με ένα <<οριζόντιο>> τρόπο. Όλα τα τμήματα έδιναν αναφορά στον team principal. Τώρα θέλουν να δουλεύουν με ένα τρόπο σαν <<πυραμίδα >>. Λογαριασμό στον team principal θα δίνει ο Enrico cardile  και Laurient Mekies 

 Υπό ευθύνη του ο Enrico Cardile θα είναι 

Rory Byrne, David Sanchez, Enrico Gualteri και Simone Resta 

O Laurient Mekies θα είναι διευθυντής σπορ και θα είναι υπεύθυνος για όλη την δράση στην πίστα. Από αυτόν θα εξαρτονται οι μηχανικοί της πίστας, marketing, σχέσεις με άλλα team και διάφορα τέτοια. 

Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι. 

Αν η Ferrari τα πήγενε χάλια η ευθύνη ήταν του team principal. ( π.χ arrivabene) 

Τώρα το κάθε τμήμα έχει και ένα υπεύθυνο 

Η Ferrari έχει πρόβλημα PU?? Η ευθύνη είναι του Gualteri και θα πληρώσει ο ίδιος το μάρμαρο 

Κάπως έτσι τα εξηγούσαν 

Επεξ/σία από eri77
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τόσους αρμοδιους τώρα, στην επιλογή ελαστικών θα γίνεται σαν τα ελληνικά meetings. Ο καθένας θα πετάγεται και θα λέει το δικό του 😛

 

Επεξ/σία από GoMaR
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Τουλάχιστον έγινε μια αλλαγή, ας μην προκαταβάλουμε ότι δεν θα δουλέψει. Δεν λέω φυσικά ότι θα γίνουμε Μερκ, αλλά ας περιμένουμε πρώτα να δούμε πως θα πάει..

Δημοσ.
3 ώρες πριν, GoMaR είπε

Με τόσους αρμοδιους τώρα, στην επιλογή ελαστικών θα γίνεται σαν τα ελληνικά meetings. Ο καθένας θα πετάγεται και θα λέει το δικό του 😛

καμια σχεση.αυτο ειναι αρμοδιοτητα του Jock Clear.

ωστοσο η ακυρωση του GP Barcellona γινεται ολο και πιο πιθανη λόγω κορωνοϊού...λέγεται ότι ίσως εχουμε τρεις Silverstone

42 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Τουλάχιστον έγινε μια αλλαγή, ας μην προκαταβάλουμε ότι δεν θα δουλέψει. Δεν λέω φυσικά ότι θα γίνουμε Μερκ, αλλά ας περιμένουμε πρώτα να δούμε πως θα πάει..

εγω παραμενω αρνητικος.δεν βλεπω πως να αλλαζουν οι αποδοσεις αν παραμενουν ιδιοι ανθρωποι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, GoMaR είπε

Με τόσους αρμοδιους τώρα, στην επιλογή ελαστικών θα γίνεται σαν τα ελληνικά meetings. Ο καθένας θα πετάγεται και θα λέει το δικό του 😛

Είναι προτιμότερο να λέει τη βλακεία του ένας, παρά πολλοί ε;.. :D

Όπως και να έχει, είναι ο Vettel εκεί να διορθώνει!

Btw θα κατέληγε εκτός 10άδας αν άλλαζε σε soft..

Spoiler

 

O Sainz πρέπει να εκπαιδευτεί στο multitasking για να επιπλεύσει του χρόνου..

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.

Οντως εξαιρετικη επιλογη του Σεμπ που το πηρε πανω του και δεν εβαλε τη μαλακή γομα.

  • Like 3
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Οντως εξαιρετικη επιλογη του Σεμπ που το πηρε πανω του και δεν εβαλε τη μαλακή γομα.

Οντως............δινετε στον καισαρα αυτο που ειναι του καισαρα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Η ειρωνεία θέλει ότι την χρόνια πού η Ferrari είναι ανύπαρκτη, να γίνονται 3 gp στην Ιταλία. 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...