papp0us Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 5 λεπτά πριν, eri77 είπε Ότι το ξέραν και είχαν συμφωνήσει όλοι εννοείτε. Δεν ξέραν όμως τής λεπτομέρειες για τον κανονισμό. Αυτά τα ήξερε μόνο μία ομάδα. Δηλαδή τι εννοείς; Οτι το 2011 είχαν συμφωνήσει όλες οι ομάδες σε κάποιους Α κανονισμούς, χωρίς να ξέρουν σε τι συμφώνησαν; "Παιδιά θα βάλουμε μάλλον V6 κινητήρες 1.600 κυβικά υπερτροφοδοτούμενους, αλλα μη σας πρήζουμε τώρα με λεπτομέρειες, βάλτε εκεί μια τζίφρα και όταν θα έρθει η ώρα θα σας πούμε περισσότερες λεπτομέρειες;" Οτι προβάδισμα και αν είχε η Mercedes ρε παιδιά, ακόμα και αν ηταν 2 χρόνια οπως λέτε. Εγώ σας λέω τρία, μιλάμε για το 2011. Απο το 2011, μέχρι το 2020, ακόμα προβάδισμα έχει η Mercedes? Τι κάνει τον τεντώνει τον κινητήρα κάθε χρόνο; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Moderators Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Να και οι Minidrivers του αγώνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 46 λεπτά πριν, papp0us είπε Δηλαδή τι εννοείς; Οτι το 2011 είχαν συμφωνήσει όλες οι ομάδες σε κάποιους Α κανονισμούς, χωρίς να ξέρουν σε τι συμφώνησαν; "Παιδιά θα βάλουμε μάλλον V6 κινητήρες 1.600 κυβικά υπερτροφοδοτούμενους, αλλα μη σας πρήζουμε τώρα με λεπτομέρειες, βάλτε εκεί μια τζίφρα και όταν θα έρθει η ώρα θα σας πούμε περισσότερες λεπτομέρειες;" Οτι προβάδισμα και αν είχε η Mercedes ρε παιδιά, ακόμα και αν ηταν 2 χρόνια οπως λέτε. Εγώ σας λέω τρία, μιλάμε για το 2011. Απο το 2011, μέχρι το 2020, ακόμα προβάδισμα έχει η Mercedes? Τι κάνει τον τεντώνει τον κινητήρα κάθε χρόνο; Ναι. Ήξεραν την γραμμή. Δεν είχαν λεπτομέρειες του κανονισμού. Ισχύει το υπόλοιπο πού λές, αλλά το περιγράφω στο πρώτο post. Η FIA έχει την υποχρέωση να αλλάζει την κατάσταση. Δεν μπορείς να έχεις τέτοια διαφορά και να μην επιτρέπει τούς άλλους να κάνουν ανάπτυξη στα μονοθέσιο τούς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, eri77 είπε Ναι. Ήξεραν την γραμμή. Δεν είχαν λεπτομέρειες του κανονισμού. Δεν ισχυει, ειναι ακομα ενας δικος σου αστηριχτος ισχυρισμος. Οι ιδιες οι ομαδες ηταν που συμφωνησαν τους κανονισμους και η FIA τους επικυρωσε μια εβδομαδα αργοτερα. Οτι μαλιστα για να υποστηριξεις τον ισχυρισμο σου αυτο λες οτι ηταν κατι που "Άλλο να το λένε η εφημερίδες και άλλο να το λέει η FIA επίσημα." και δεν δεχεσαι την επισημη ανακοινωση της FIA, δειχνει πολλα. ---------------------- 28 λεπτά πριν, eri77 είπε Η FIA έχει την υποχρέωση να αλλάζει την κατάσταση. Δεν μπορείς να έχεις τέτοια διαφορά και να μην επιτρέπει τούς άλλους να κάνουν ανάπτυξη στα μονοθέσιο τούς To προβλημα ειναι σε αυτο: η διαφορα φετος ειναι μεγαλη και δυστυχως σε αυτο ευθυνονται η Ferrari που ειναι πιο αργη(!!) απο περυσι και η RB που δεν εξελιχθηκε τοσο. Το 2019 μια χαρα πρωταθλημα ειχαμε(ασχετα με το θεμα του κινητηρα της Ferrari) , η Ferrari πηρε 9 pole positions και δεν ξεραμε πριν το ΣΚ ποια ομαδα θα παρει pole και ποια θα κερδισει οπως γινεται φετος. To 2017 ειχαμε μια χαρα πρωταθλημα και μεχρι μεσα Σεπτεμβριου στην Σιγκαπουρη που κερδισε ο Χαμιλτον απο 5ος επειδη ο Vettel εβγαλε νοκ αουτ τους 3 πρωτους στην 1η στροφη, οι δυο τους ηταν σχεδον ισοβαθμοι(και μεχρι Αυγουστο ο Vettel ειχε προβαδισμα 14 βαθμων). Το 2018 ειχαμε μια χαρα πρωταθλημα και προηγουταν ο Vettel μεχρι Ιουλιο, οπου τοτε αρχισε να παιζει συγκρουομενα και να πεταει βαθμους. Παρολα αυτα, η Φερραρι κερδισε 6 αγωνες(με 2-3 νικες χαμενες λογω τρακαρισματων και 1-2 ακομα λογω αξιοπιστιας) και η RB 4 νικες, εναντι 11 της Mercedes. Το οτι φετος αντι να δουμε πχ την Φερραρι να πιεζει ακομα παραπανω και να κερδιζει περισσοτερες νικες/pole την βλεπουμε να βολοδερνει στις θεσεις 6-8, δεν ηταν κατι που μπορουσε να το προβλεψει καποιος προς το τελος του 2019, οταν η Φερραρι κερδιζε 6 συνεχομενες pole. Δυστυχως, το 2020 (και απο οτι φαινεται και το 2021 λογω παρομοιων κανονισμων ελεω Covid) δεν θα εχουμε καθολου ανταγωνισμο για τις πρωτες 2 θεσεις. Πραγματικα, δεν ξερω τι μπορει να γινει, ειναι πολυ δυσκολο να γινει κατι σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα οταν ειμαστε εν μεσω μιας πανδημιας και ο ανταγωνισμος ειναι τοσο πισω. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasjuve Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Πιστεύω πως φέτος οι Ιταλοί είναι επηρεασμένοι από την φάση με τον κορωνοιό. Όταν σε όλη την Ευρώπη δεν έτρεχε κάστανο στην Ιταλία μπήκε αυστηρή καραντίνα με εκατοντάδες νεκρούς κάθε μέρα. Δεν είχαν τον χρόνο να εξελιξουν το μονοθεσιο. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από eliasjuve Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, eliasjuve είπε Πιστεύω πως φέτος οι Ιταλοί είναι επηρεασμένοι από την φάση με τον κορωνοιό. Όταν σε όλη την Ευρώπη δεν έτρεχε κάστανο στην Ιταλία μπήκε αυστηρή καραντίνα με εκατοντάδες νεκρούς κάθε μέρα. Δεν είχαν τον χρόνο να αναπτύξουν το μονοθεσιο. Σε εναν βαθμο ισχυει, αν και η βασικη εξελιξη ειχε γινει ηδη μιας και ο πρωτος αγωνας ηταν οταν αρχισε να μπαινει η Ιταλια σε καραντινα. Αλλα ηδη απο τις δοκιμες χειμωνα ηταν αρκετα πισω η Φερραρι και ελεγαν οτι θελουν αρκετη δουλεια και οτι εχουν πιο αδυναμο(αν ειναι δυνατον!! αλλα προφανως εχει να κανει με το περσινο θεμα) κινητηρα σε σχεση με περυσι. Ομως απο την στιγμη που ακυρωθηκε ο πρωτος αγωνας, το εργοστασιο της Φερραρι εμεινε για περισσοτερο καιρο κλειστο απο οτι των αλλων εταιρειων, οποτε ειχε μικροτερες δυνατοτητες εξελιξης(για ενα ηδη προβληματικο μονοθεσιο) μεχρι τον πρωτο αγωνα στην Αυστρια πριν 2 εβδομαδες. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 48 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν ισχυει, ειναι ακομα ενας δικος σου αστηριχτος ισχυρισμος. Οι ιδιες οι ομαδες ηταν που συμφωνησαν τους κανονισμους και η FIA τους επικυρωσε μια εβδομαδα αργοτερα. Οτι μαλιστα για να υποστηριξεις τον ισχυρισμο σου αυτο λες οτι ηταν κατι που "Άλλο να το λένε η εφημερίδες και άλλο να το λέει η FIA επίσημα." και δεν δεχεσαι την επισημη ανακοινωση της FIA, δειχνει πολλα. ---------------------- To προβλημα ειναι σε αυτο: η διαφορα φετος ειναι μεγαλη και δυστυχως σε αυτο ευθυνονται η Ferrari που ειναι πιο αργη(!!) απο περυσι και η RB που δεν εξελιχθηκε τοσο. Το 2019 μια χαρα πρωταθλημα ειχαμε(ασχετα με το θεμα του κινητηρα της Ferrari) , η Ferrari πηρε 9 pole positions και δεν ξεραμε πριν το ΣΚ ποια ομαδα θα παρει pole και ποια θα κερδισει οπως γινεται φετος. To 2017 ειχαμε μια χαρα πρωταθλημα και μεχρι μεσα Σεπτεμβριου στην Σιγκαπουρη που κερδισε ο Χαμιλτον απο 5ος επειδη ο Vettel εβγαλε νοκ αουτ τους 3 πρωτους στην 1η στροφη, οι δυο τους ηταν σχεδον ισοβαθμοι(και μεχρι Αυγουστο ο Vettel ειχε προβαδισμα 14 βαθμων). Το 2018 ειχαμε μια χαρα πρωταθλημα και προηγουταν ο Vettel μεχρι Ιουλιο, οπου τοτε αρχισε να παιζει συγκρουομενα και να πεταει βαθμους. Παρολα αυτα, η Φερραρι κερδισε 6 αγωνες(με 2-3 νικες χαμενες λογω τρακαρισματων και 1-2 ακομα λογω αξιοπιστιας) και η RB 4 νικες, εναντι 11 της Mercedes. Το οτι φετος αντι να δουμε πχ την Φερραρι να πιεζει ακομα παραπανω και να κερδιζει περισσοτερες νικες/pole την βλεπουμε να βολοδερνει στις θεσεις 6-8, δεν ηταν κατι που μπορουσε να το προβλεψει καποιος προς το τελος του 2019, οταν η Φερραρι κερδιζε 6 συνεχομενες pole. Δυστυχως, το 2020 (και απο οτι φαινεται και το 2021 λογω παρομοιων κανονισμων ελεω Covid) δεν θα εχουμε καθολου ανταγωνισμο για τις πρωτες 2 θεσεις. Πραγματικα, δεν ξερω τι μπορει να γινει, ειναι πολυ δυσκολο να γινει κατι σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα οταν ειμαστε εν μεσω μιας πανδημιας και ο ανταγωνισμος ειναι τοσο πισω. https://www.motorsport.com/f1/news/ecclestone-mercedes-head-started-as-they-knew-a-bit-more/517030/ Ότι η Mercedes γνώριζε πριν από τούς άλλους δεν το είπα εγώ αλλά ο eccleston Ωστόσο σε καλώ να διαβάζεις το πρώτο post. Συχαριτιρια στην Mercedes είπα.. Φταίει η Ferrari?? Ναιιιι. Δεν μπορούσε να κρατήσει το πάσο.. Το θέμα είναι τι μπορεί να γίνει για να γλυτωση αυτό το άθλημα πού φένεται σαν ένα νεκρό πού περπατάει.. Η ουσία είναι ότι με τα σημερινά δεδομένα ή Ferrari δεν έχει καμία πιθανότητα ανταγωνισμού με την Mercedes επειδή οι κανόνες δεν τής το επιτρέπουν. Είναι υποχρέωση της FIA να βρει ένα τρόπο να υπάρχει ανταγωνισμό και με τα σημερινά δεδομένα όχι μόνο δεν βοηθάει αλλά είναι ένα τεράστιο εμπόδιο να γίνει αυτό.. Αυτή είναι η ουσία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, eri77 είπε https://www.motorsport.com/f1/news/ecclestone-mercedes-head-started-as-they-knew-a-bit-more/517030/ Ότι η Mercedes γνώριζε πριν από τούς άλλους δεν το είπα εγώ αλλά ο eccleston Πολλα εχει πει ο Ecclestone, ειδικα πργματα που δεν κολακευουν την Φερραρι και οτι η Φια βοηθαει την Φερραρι και οτι το πιο εξυπνο πραγμα ειναι να βοηθαει η ΦΙΑ την Φερραρι: Ecclestone claims FIA helped Ferrari to win Αναφορά σε κείμενο Ecclestone admitted: "Helping Ferrari has always been the smartest thing to do. It was always done through the technical regulations. "The teams are important to F1, but Ferrari is more than that. So many things have been done over the years that have helped Ferrari to win," he added. Εδω τι ειπε για την Φερραρι και για το λαθος που εκανε που συμφωνησε στην αλλαγη των κανονισμων: Αναφορά σε κείμενο "I was opposed [to 2014 engine change], Mosley said that it was the right thing, and in the end the teams were convinced and this engine passed, but the mystery was Ferrari. Maranello was good at producing powerful engines and suddenly they agreed to have that to do with these expensive and sophisticated toy. "[Former Ferrari boss] Luca Montezemolo did not know anything about engines but his engineers convinced him that it was better so. Poor Luca, he found himself having to make a decision based on what someone else should have knowing well, and it was the wrong decision, but it's not over here because now they have to choose the engines of 2021, and [current Ferrari boss] Sergio Marchionne is in the same identical position." Αλλα τοτε λεμε οτι δεν ξερει τι λεει ο "γερος" κλπ. Παντως, δεν ισχυει αυτο που εγραψες για το 2012, μια χαρα το ηξεραν οι ομαδες και ηταν αυτες που προτειναν τις αλλαγες απο το 2010 και 2011: 13 ώρες πριν, eri77 είπε Αναμφίβολα. Αλλά αυτό είναι άλλο κομμάτι. Μόνο να διορθώσω κάτι. Δεν είχε προβάδισμα 1 χρόνο αλλά 2 χρόνια. Το 2009 ο Ross brawn πάει στην Mercedes. Ο Ross ήταν στέλεχος πού είχε συμμετοχή στην γραμμή που θα έπαιρναν τα υβριδικά πού η F1 θα έβαζε το 2014. Τα άλλα team έμαθαν αυτές τις γραμμές το 2012... Ecclestone το 2015 << η Mercedes ήξερε παραπάνω για το PU επειδή μερικούς από αυτούς ήταν σε στενή επαφή με την FIA για να οριστεί η έννοια αυτόν τον PU >>.. <<για αυτό το λόγο είναι τόσο πολύ μπροστά και κρατάνε αυτή την διαφορά >>.. Κάπως έτσι το είπε. (δεν είμαι καλός στην μετάφραση) 2 ώρες πριν, eri77 είπε 1) εννοώ ποτέ το ανακοίνωσε επίσημα η FIA μαζί με το κανονισμό πού αφορούσε αυτά τα PU.. Ότι το ξέραν και είχαν συμφωνήσει όλοι εννοείτε. Δεν ξέραν όμως τής λεπτομέρειες για τον κανονισμό. Αυτά τα ήξερε μόνο μία ομάδα. Σε ξανά ρωτάω. Μπορείς να βρεις την επίσημη ανακοίνωση FIA?? Εδω λοιπον η επισημη ανακοινωση της FIΑ απο το 2011: FIA confirms 1.6-liter turbo V6 F1 engines for 2014 Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 6 λεπτά πριν, haHa είπε Πολλα εχει πει ο ecclestone, ειδικα που δεν κολακευουν την Φερραρι και οτι βοηθανε την Φερραρι: Αλλα τοτε λεμε οτι δεν ξερει τι λεει ο "γερος" κλπ. Παντως, δεν ισχυει αυτο που εγραψες για το 2012, μιας χαρα το ηξεραν οι ομαδες και ηταν αυτες που προτειναν τις αλλαγες απο το 2010 και 2011: Εδω λοιπον η επισημη ανακοινωση της FIΑ απο το 2011: FIA confirms 1.6-liter turbo V6 F1 engines for 2014 Λες να λέει @@ ο eccleston?? Εγώ νομίζω ότι λέει αλήθειες. Όπως το βλέπω εγώ το δείχνει η τεράστια διαφορά πού είχε η PU Mercedes σε σχέση με τούς άλλους Με έπεισες ότι το έχει κάνει δημόσιο από το 11.. Να ξέρεις πάντως ότι όχι μόνο στην αρχή αλλά ακόμα μετά από χρόνια τα team είχαν δυσκολία να καταλάβουν ακριβώς τούς κανόνες επειδή ήταν όλο περίπλοκο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, eri77 είπε Όπως το βλέπω εγώ το δείχνει η τεράστια διαφορά πού είχε η PU Mercedes σε σχέση με τούς άλλους Το απλα να εκανε καλυτερη δουλεια, οπως πχ εχει κανει φετος (2020, δηλαδη 7η χρονια μετα τους νεους κανονισμους) και παμε για παρομοιο dominance, δεν παιζει; Ειδικα απο την στιγμη που υπηρχαν reports οτι η Mercedes ηδη απο το 2012(με παρουσιασμενους τους κανονισμους το 2011) ειχε τεραστια ομαδα να δουλευει πανω στον κινητηρα, ενω οι υπολοιπες ομαδες ειχαν αισθητα μικροτερο αριθμο ατομων; Πραγματικα, συνεβει το ιδιο που συμβαινει φετος: η Mercedes εκανε καλυτερη δουλεια. ---------------------------------------------------- 7 λεπτά πριν, eri77 είπε Με έπεισες ότι το έχει κάνει δημόσιο από το 11.. Να ξέρεις πάντως ότι όχι μόνο στην αρχή αλλά ακόμα μετά από χρόνια τα team είχαν δυσκολία να καταλάβουν ακριβώς τούς κανόνες επειδή ήταν όλο περίπλοκο 2 ώρες πριν, eri77 είπε 3) όντως τώρα πού το έψαξα λίγο και εγώ, αυτό το είχε πει ο arrivabene.. Οπως σου ειχα πει και αρχικα, ειναι πολλα τα οποια γραφεις και δεν ισχυουν και για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 23 λεπτά πριν, haHa είπε Το απλα να εκανε καλυτερη δουλεια, οπως πχ εχει κανει φετος (2020, δηλαδη 7η χρονια μετα τους νεους κανονισμους) και παμε για παρομοιο dominance, δεν παιζει; Ειδικα απο την στιγμη που υπηρχαν reports οτι η Mercedes ηδη απο το 2012(με παρουσιασμενους τους κανονισμους το 2011) ειχε τεραστια ομαδα να δουλευει πανω στον κινητηρα, ενω οι υπολοιπες ομαδες ειχαν αισθητα μικροτερο αριθμο ατομων; Πραγματικα, συνεβει το ιδιο που συμβαινει φετος: η Mercedes εκανε καλυτερη δουλεια. ---------------------------------------------------- Οπως σου ειχα πει και αρχικα, ειναι πολλα τα οποια γραφεις και δεν ισχυουν και για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Μάλλον έχεις χάσει το αρχικό νόημα. Αν τα συμπεράσματα πού έχω εγώ είναι λάθος η όχι δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο... Αυτό που έλεγα είναι ότι όπως έχουν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολο, αδυνατώ κατά εμένα, το ένα team να φτάσει την Mercedes. Φοβάμαι ότι αυτό πού είδαμε τής πρώτες 3 αγώνες θα το δούμε για όλη την χρόνια. Μάλιστα ακόμα και το 2021. Και για αυτό η FIA έχει τεράστια ευθύνη. Δεν είμαι εγώ, με οποία συμπέρασμα έχω, να βρω την λύση για να επιστρέψει η F1 να αποκτά ενδιαφέρον. Είναι η FIA πού πρέπει να το κάνει αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, eri77 είπε Μάλλον έχεις χάσει το αρχικό νόημα. Αν τα συμπεράσματα πού έχω εγώ είναι λάθος η όχι δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο... Αυτό που έλεγα είναι ότι όπως έχουν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολο, αδυνατώ κατά εμένα, το ένα team να φτάσει την Mercedes. Φοβάμαι ότι αυτό πού είδαμε τής πρώτες 3 αγώνες θα το δούμε για όλη την χρόνια. Μάλιστα ακόμα και το 2021. Και για αυτό η FIA έχει τεράστια ευθύνη. Δεν είμαι εγώ, με οποία συμπέρασμα έχω, να βρω την λύση για να επιστρέψει η F1 να αποκτά ενδιαφέρον. Είναι η FIA πού πρέπει να το κάνει αυτό. Δεκτο οτι αλλαζουμε θεμα και καταληξαμε για πολλα απο τα οποια εγραφες και δεν ισχυαν. Παμε λοιπον στο θεμα του 2020(δεν υπηρχε θεμα περυσι ή το 2017 ή το 2018) και την τεραστια διαφορα που φαινεται να εχει η Μερσεντες. Ισχυουν τα παρακατω: 2 ώρες πριν, haHa είπε To προβλημα ειναι σε αυτο: η διαφορα φετος ειναι μεγαλη και δυστυχως σε αυτο ευθυνονται η Ferrari που ειναι πιο αργη(!!) απο περυσι και η RB που δεν εξελιχθηκε τοσο. Το 2019 μια χαρα πρωταθλημα ειχαμε(ασχετα με το θεμα του κινητηρα της Ferrari) , η Ferrari πηρε 9 pole positions και δεν ξεραμε πριν το ΣΚ ποια ομαδα θα παρει pole και ποια θα κερδισει οπως γινεται φετος. To 2017 ειχαμε μια χαρα πρωταθλημα και μεχρι μεσα Σεπτεμβριου στην Σιγκαπουρη που κερδισε ο Χαμιλτον απο 5ος επειδη ο Vettel εβγαλε νοκ αουτ τους 3 πρωτους στην 1η στροφη, οι δυο τους ηταν σχεδον ισοβαθμοι(και μεχρι Αυγουστο ο Vettel ειχε προβαδισμα 14 βαθμων). Το 2018 ειχαμε μια χαρα πρωταθλημα και προηγουταν ο Vettel μεχρι Ιουλιο, οπου τοτε αρχισε να παιζει συγκρουομενα και να πεταει βαθμους. Παρολα αυτα, η Φερραρι κερδισε 6 αγωνες(με 2-3 νικες χαμενες λογω τρακαρισματων και 1-2 ακομα λογω αξιοπιστιας) και η RB 4 νικες, εναντι 11 της Mercedes. Το οτι φετος αντι να δουμε πχ την Φερραρι να πιεζει ακομα παραπανω και να κερδιζει περισσοτερες νικες/pole την βλεπουμε να βολοδερνει στις θεσεις 6-8, δεν ηταν κατι που μπορουσε να το προβλεψει καποιος προς το τελος του 2019, οταν η Φερραρι κερδιζε 6 συνεχομενες pole. Δυστυχως, το 2020 (και απο οτι φαινεται και το 2021 λογω παρομοιων κανονισμων ελεω Covid) δεν θα εχουμε καθολου ανταγωνισμο για τις πρωτες 2 θεσεις. Πραγματικα, δεν ξερω τι μπορει να γινει, ειναι πολυ δυσκολο να γινει κατι σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα οταν ειμαστε εν μεσω μιας πανδημιας και ο ανταγωνισμος ειναι τοσο πισω. Η FIA δεν μπορουσε να ξερει οτι η Φερραρι και η RB θα εμφανιζοταν το 2020 κατωτεροι των περιστασεων. Θα μπορουσε καλλιστα να ειχε συμβει το αντιθετο και να εμφανιζοταν η Mercedes χειροτερη και η Φερραρι αισθητα βελτιωμενη και να χτυπαγε οχι μονο 9 pole σαν περυσι, αλλα ολες τις pole. Ταυτοχρονα, η ΦΙΑ δεν γινεται να αλλαξει κανονισμους μεσα στη χρονια επειδη ο ανταγωνισμος εμφανιστηκε κατωτερος των περιστασεων(ή επειδη επρεπε να παρουσιασουν πιο αδυναμο κινητηρα λογω των technical directives). Οπως πχ δεν τους αλλαξε εν μεσω της χρονιας οταν εκανε dominate η Φερραρι ή εκανε dominate η ΜcLaren. Η ατυχια ειναι οτι ειναι πολυ δυσκολο να αλλαξουν για το 2021, γιατι το προβλημα εμφανιστηκε τωρα τον Ιουλιο(λογω καθυστερημενης εναρξης πρωταθληματος κατα 4 μηνες) και οτι ειμαστε εν μεσω μιας πανδημιας, οποτε οι ιδιες οι ομαδες συμφωνησαν να μην αλλαξουν οι κανονισμοι. Ειμαστε πραγματικα ατυχοι: dominate μια χρονια μπορει να συμβει, αλλα φαινεται οτι παμε και για 2η χρονια λογω πανδημιας και λογω οτι η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Παιδια, καλα ολα αυτα που λετε, αλλα 1 πραγμα ειναι σιγουρο: κανείς μα κανείς δεν ξερει τι παιζεται κατω απο το τραπεζι πραγματικά, μεταξυ FIA, ομαδων και Τύπου. Πιο προσφατο παραδειγμα; Το ξεδιαντροπο ρεζιλικι της FIA με το περσινο μοτερ της Φερραρι που αν και παρανομο δεν βγηκε στο «φως» τιποτα, παρα μονο μια... μυστικη συμφωνια. Ακομα πιο ρεζιληδες οι ομαδες του πρωταθληματος που το καταπιαν ετσι και κατεβηκαν στο φετινο πρωταθλημα. Αν ειχαν λιγο τσιπα δε θα κατεβαιναν. Και για να μην ξεχνιομαστε θα εχει ενδιαφερον να δουμε τι θα παιχτει με την καπνιλα που πεταγαν τα μονοθεσια της Μερσεντες σε συγκεκριμενη στροφη, εκτος κι αν αισθανοταν... VAG στην τοποθεσια "Ουγγαρια"! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 4 ώρες πριν, haHa είπε Δεκτο οτι αλλαζουμε θεμα και καταληξαμε για πολλα απο τα οποια εγραφες και δεν ισχυαν. Παμε λοιπον στο θεμα του 2020(δεν υπηρχε θεμα περυσι ή το 2017 ή το 2018) και την τεραστια διαφορα που φαινεται να εχει η Μερσεντες. Ισχυουν τα παρακατω: Η FIA δεν μπορουσε να ξερει οτι η Φερραρι και η RB θα εμφανιζοταν το 2020 κατωτεροι των περιστασεων. Θα μπορουσε καλλιστα να ειχε συμβει το αντιθετο και να εμφανιζοταν η Mercedes χειροτερη και η Φερραρι αισθητα βελτιωμενη και να χτυπαγε οχι μονο 9 pole σαν περυσι, αλλα ολες τις pole. Ταυτοχρονα, η ΦΙΑ δεν γινεται να αλλαξει κανονισμους μεσα στη χρονια επειδη ο ανταγωνισμος εμφανιστηκε κατωτερος των περιστασεων(ή επειδη επρεπε να παρουσιασουν πιο αδυναμο κινητηρα λογω των technical directives). Οπως πχ δεν τους αλλαξε εν μεσω της χρονιας οταν εκανε dominate η Φερραρι ή εκανε dominate η ΜcLaren. Η ατυχια ειναι οτι ειναι πολυ δυσκολο να αλλαξουν για το 2021, γιατι το προβλημα εμφανιστηκε τωρα τον Ιουλιο(λογω καθυστερημενης εναρξης πρωταθληματος κατα 4 μηνες) και οτι ειμαστε εν μεσω μιας πανδημιας, οποτε οι ιδιες οι ομαδες συμφωνησαν να μην αλλαξουν οι κανονισμοι. Ειμαστε πραγματικα ατυχοι: dominate μια χρονια μπορει να συμβει, αλλα φαινεται οτι παμε και για 2η χρονια λογω πανδημιας και λογω οτι η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη Εξ αρχής τι θέμα δεν ήταν η φιλική συμπεριφορά τής FIA προς την Mercedes, αλλά η ελλείψει ανταγωνισμού. Άλλωστε από το πρώτο μήνυμα είχα ότι δεν ήθελα να πω σε τέτοια συζήτηση. Είναι σαν να θες να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Την φιλική συμπεριφορά προς Mercedes και Hamilton το γνωρίζουν όλοι. Αν η FIA ήταν σοβαρή δεν θα επέτρεπε το τσίρκο πού γίνεται τώρα με την racing point. (κάτι το οποίο για κάποιο ευνόητο λόγο δεν το σχολίασες καθόλου) Γενικά δεν κατηγορώ την FIA για αυτή την χρονιά αλλά για όλη την ροπή πού έχει δώσει στο F1 και αυτές είναι οι συνέπειες. Π. Χ Αν δεν επιτρέπεις στα team να κάνουν ανεξάρτητα test να ρίξουν λεφτά κατά θελήσει, πώς περιμένεις να κλείνει η διαφορά??? Η διαφορά πού είχε η Mercedes με τον ανταγωνισμό ήταν πάντα αισθητή ( εξαίρεση 2018) και τα 9 pole από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Όπως σου είπα και στο προηγούμενο post αυτή είναι η δουλειά τής. Βέβαια δεν μπορώ εγώ να δώσω ιδέες τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει η FIA να αποτρέψει ένα 2021 πεθαμένο από τώρα και να ξέρουμε από σήμερα το αποτέλεσμα. Αυτό πού πρέπει να κάνει είναι να βρει ένα τρόπο. Είναι η δουλειά τής. Οφειλή να το κάνει αυτό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, eri77 είπε Εξ αρχής τι θέμα δεν ήταν η φιλική συμπεριφορά τής FIA προς την Mercedes, αλλά η ελλείψει ανταγωνισμού. Άλλωστε από το πρώτο μήνυμα είχα ότι δεν ήθελα να πω σε τέτοια συζήτηση. Είναι σαν να θες να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Την φιλική συμπεριφορά προς Mercedes και Hamilton το γνωρίζουν όλοι. Αν η FIA ήταν σοβαρή δεν θα επέτρεπε το τσίρκο πού γίνεται τώρα με την racing point. (κάτι το οποίο για κάποιο ευνόητο λόγο δεν το σχολίασες καθόλου) Λες οτι το θεμα δεν ειναι η συμπεριφορα της ΦΙΑ προς Μερσεντες, αλλα ολο σε αυτο αναφερεσαι και εγραψες και ενα μακροσκελες μηνυμα που στηριζοταν σε πραγματα που δεν ισχυουν(οπως μονος σου ειπες αργοτερα) και για αυτο καταληγεις σε λανθασμενα συμπερασματα. Το οτι φθασαμε την φετινη χρονια που εχει γινει το μεγαλυτερο θεμα των τελευταιων ετων με την μυστικη συμφωνια μεταξυ Φερραρι/ΦΙΑ να μιλαμε για την Μερσεντες(στηριζομενοι μαλιστα σε εικασιες που δεν ισχυουν) δειχνει πολλα. Συνηθισμενη τακτικη. Οσον αφορα την Racing point, η αποψη μου ειναι αυτη που εχει και η Φερραρι για το θεμα: το μονοθεσιο εχει αποδειχθει οτι ειναι νομιμο και περιμενουμε τα αποτελεσματα για τα brake ducts. Τωρα μπορεις να συνεχισεις να αποπροσανατολιζεις την συζητηση. Κατα τα αλλα, δυστυχως για την ελλειψη ανταγωνισμου φταιει η Φερραρι. Χρειαζονται αλλαγες στην Φερραρι, ενω και οτι εχει μονο τον Binotto(ενω αλλες ομαδες εχουν 2-3 ατομα για αυτες τις θεσεις) την κραταει πισω. Του χρονου εντωμεταξυ με διδυμο Leclerc/Sainz θα ειναι ζορικα τα πραγματα, οι υπολοιπες top ομαδες εχουν καλυτερο διδυμο. Η ελπιδα μας για ανταγωνισμο ειναι η RB που συνηθως εξελισσει αρκετα καλα το μονοθεσιο της. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα