Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Υπάρχει όριο στην κατανάλωση γι' αυτό. Λογικά του δίνουν το ΟΚ να αλλάξει κάποιες ρυθμίσεις στο τιμόνι για πιο επιθετική χαρτογράφηση του κινητήρα όταν αυτό είναι απαραίτητο..

Το θυμήθηκα αυτό που αναφέρεις.Αλλος κανονισμός και τούτος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έτσι για την ιστορία. Ποτέ, κανένα team έχει σκοτώσει τον ανταγωνισμό όπως η Mercedes. 

Συγχαρητήρια βέβαια αλλά νομίζω ότι η FIA έχει μεγάλη ευθύνη για αυτό. FIA η οποία σε άλλες περιπτώσεις έχει κάνει τα πάντα να τελειώσει την κυριαρχία πού παρουσίαζε ένα team 

Vettel Red Bull.. 4 πρωταθλήματα αλλά τα 2 τα κέρδισε τον τελευταίο αγώνα 

Schumacher Ferrari 5 πρωταθλήματα αλλά τα 2 τα πήρε με την ψυχή στο στόμα 

Williams Renault.. Hill, Prost, Mansell 

4 πρωταθλήματα σε 6 χρόνια 

McLaren Honda Senna, Prost κέρδισε 4 πρωταθλήματα σερί. Τα 2 με μεγάλη διαφορά αλλά τα άλλα 2 με μεγάλο ανταγωνισμό 

Ξανά λέω ότι για αυτό δεν φταίει η Mercedes, μαγκιά τους. 

Εδώ είναι η FIA πού πρέπει να βλέπει λίγο τήν θέση της.. Αλλά από τι φένεται αυτή η κατάσταση τής κάνει. Κατάσταση στην οποία λείπει εντελώς το θέαμα και τούς θεατές που απομακρυνονται όλο και περισσότερο. Για το 2020, πιθανό και το 2021 η τύχη έχει γραφτεί ήδη. Ας ελπίσουμε ο καινούργιος κανονισμός να αλλάζει αυτή την ροπή, αλλιώς το F1 θα έχει πεθάνει (αν δεν το έχει κάνει ήδη) 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, eri77 είπε

Έτσι για την ιστορία. Ποτέ, κανένα team έχει σκοτώσει τον ανταγωνισμό όπως η Mercedes. 

Συγχαρητήρια βέβαια αλλά νομίζω ότι η FIA έχει μεγάλη ευθύνη για αυτό. FIA η οποία σε άλλες περιπτώσεις έχει κάνει τα πάντα να τελειώσει την κυριαρχία πού παρουσίαζε ένα team 

Vettel Red Bull.. 4 πρωταθλήματα αλλά τα 2 τα κέρδισε τον τελευταίο αγώνα 

Schumacher Ferrari 5 πρωταθλήματα αλλά τα 2 τα πήρε με την ψυχή στο στόμα 

Williams Renault.. Hill, Prost, Mansell 

4 πρωταθλήματα σε 6 χρόνια 

McLaren Honda Senna, Prost κέρδισε 4 πρωταθλήματα σερί. Τα 2 με μεγάλη διαφορά αλλά τα άλλα 2 με μεγάλο ανταγωνισμό 

Ξανά λέω ότι για αυτό δεν φταίει η Mercedes, μαγκιά τους. 

Εδώ είναι η FIA πού πρέπει να βλέπει λίγο τήν θέση της.. Αλλά από τι φένεται αυτή η κατάσταση τής κάνει. Κατάσταση στην οποία λείπει εντελώς το θέαμα και τούς θεατές που απομακρυνονται όλο και περισσότερο. Για το 2020, πιθανό και το 2021 η τύχη έχει γραφτεί ήδη. Ας ελπίσουμε ο καινούργιος κανονισμός να αλλάζει αυτή την ροπή, αλλιώς το F1 θα έχει πεθάνει (αν δεν το έχει κάνει ήδη) 

Δεν νομίζω να είναι ακριβώς με την μαγκιά της. Ο ίδιος ο Bernie είχε παραδεχτεί αφότου πούλησε την F1 ότι η Mercedes είχε ένα χρόνο νωρίτερα πληροφόρηση εκ των έσω για τους νέους υβριδικους κανονισμούς, αυτό έγινε για να δεσμευτεί ότι θα συνεχίσει να υπάρχει ως εργοστασιακή ομάδα. Τώρα σε συνδιασμο με την απουσία εξέλιξης τους έδωσε πλεονέκτημα πολλών μηνών έναντι των ανταγωνιστών. Όταν ξέρεις ότι είσαι 1 χρονο μπροστά από τον ανταγωνισμό μια χαρά προλαβαίνεις να εξελίξεις νέο μονοθέσιο για την επόμενη χρονιά. Αν υπήρχε ελεύθερη εξέλιξη στους κινητήρες, μόνο 2 χρόνια θα είχε την παντοκρατορια της. Red Bull και Ferrari θα την είχαν ξεπεράσει. Δυστυχώς η F1 ήταν και είναι σε φάση όπου έχει μεγάλη ανάγκη μια εταιρεία του επιπέδου της Mercedes και για αυτό κάθε λίγο κάνει τα στραβά μάτια σε κραυγαλέα πράγματα πχ παράνομες δοκιμές εξέλιξης ελαστικών μέσα στην χρονια 2013 2017. Επομένως πιστεύω ναι πως έχουν πολλά κιλά διαστημόπλοιο όμως σε συνθήκες "ισότητας" ούτε το ένα τρίτο δε θα μπορούσαν να κάνουν 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Koukoz είπε

Δεν νομίζω να είναι ακριβώς με την μαγκιά της. Ο ίδιος ο Bernie είχε παραδεχτεί αφότου πούλησε την F1 ότι η Mercedes είχε ένα χρόνο νωρίτερα πληροφόρηση εκ των έσω για τους νέους υβριδικους κανονισμούς, αυτό έγινε για να δεσμευτεί ότι θα συνεχίσει να υπάρχει ως εργοστασιακή ομάδα. Τώρα σε συνδιασμο με την απουσία εξέλιξης τους έδωσε πλεονέκτημα πολλών μηνών έναντι των ανταγωνιστών. Όταν ξέρεις ότι είσαι 1 χρονο μπροστά από τον ανταγωνισμό μια χαρά προλαβαίνεις να εξελίξεις νέο μονοθέσιο για την επόμενη χρονιά. Αν υπήρχε ελεύθερη εξέλιξη στους κινητήρες, μόνο 2 χρόνια θα είχε την παντοκρατορια της. Red Bull και Ferrari θα την είχαν ξεπεράσει. Δυστυχώς η F1 ήταν και είναι σε φάση όπου έχει μεγάλη ανάγκη μια εταιρεία του επιπέδου της Mercedes και για αυτό κάθε λίγο κάνει τα στραβά μάτια σε κραυγαλέα πράγματα πχ παράνομες δοκιμές εξέλιξης ελαστικών μέσα στην χρονια 2013 2017. Επομένως πιστεύω ναι πως έχουν πολλά κιλά διαστημόπλοιο όμως σε συνθήκες "ισότητας" ούτε το ένα τρίτο δε θα μπορούσαν να κάνουν 

Αναμφίβολα. Αλλά αυτό είναι άλλο κομμάτι. Μόνο να διορθώσω κάτι. Δεν είχε προβάδισμα 1 χρόνο αλλά 2 χρόνια. Το 2009 ο Ross brawn πάει στην Mercedes. Ο Ross ήταν στέλεχος πού είχε συμμετοχή στην γραμμή που θα έπαιρναν τα υβριδικά πού η F1 θα έβαζε το 2014. Τα άλλα team έμαθαν αυτές τις γραμμές το 2012... Ecclestone το 2015 << η Mercedes ήξερε παραπάνω για το PU επειδή μερικούς από αυτούς ήταν σε στενή επαφή με την FIA για να οριστεί η έννοια αυτόν τον PU >>.. <<για αυτό το λόγο είναι τόσο πολύ μπροστά και κρατάνε αυτή την διαφορά >>.. Κάπως έτσι το είπε. (δεν είμαι καλός στην μετάφραση) 

Και μία πού άνοιξες αυτό το θέμα ας το πάμε λίγο παρακάτω. 

Ferrari φέρνει ένα σύστημα που αλλάζει την γωνία τον τροχών ανάλογα με την ταχύτητα, ο οδηγός δεν συμμετέχει καθόλου (παρόμοιο με το DAS). Απαγορεύεται αμέσως. Η FIA λεει ότι αλλάζει η αεροδυναμική 

Η τρύπες στης ζάντες Mercedes.. FIA, <<είναι στα όρια της παρανομίας αλλά αυτή είναι συνέπεια διότι η δουλειά τους είναι να χαμηλώνουν την θερμοκρασία τον ζαντών >> (έλα να βρεις άκρη δλδ). Στο gp Μεξικό η Mercedes δεν τα βάζει και ο Hamilton πήρε 1 λεπτό (από τον verstappen αν δεν κάνω λάθος) 

Το 2017 η FIA αποφασίζει ότι το λάδι που πρέπει να κάψουν τα PU είναι 0.9 λίτρα για 100 km αλλά δεν το κάνει άμεσα. Έπρεπε να ξεκινάει από το gp της Ιταλίας. Λέει όμως η FIA ότι όποιος αλλάζει το PU πριν από Spa μπορεί να συνεχίσει όλο το πρωτάθλημα για όλη την χρόνια. Με λίγα λόγια Ferrari, Honda, Renault είχαν αυτό το όριο.. Η Mercedes όχι. 

Πάλη το 2017 αν δεν κάνω λάθος. Η Ferrari φέρνει καινούργιους καθρέφτες (Barcellona νομίζω). Το επόμενο gp η FIA δηλώνει ότι είναι παράνομοι. ( αργότερα τέτοιο καθρέφτη θα έχουν σχεδόν όλοι, παύουν να είναι παράνομοι 🤔🤔

Και πέρα από αυτά είναι και το αγωνιστικό κομμάτι 

Το 2016 η FIA αποφάσισε να μην πάρουν οδηγίες οι οδηγοί από το team. Ο Rosberg έχει πρόβλημα και του λένε από το pit τι να κάνει. Ο Rosberg τελειώνει πρώτος με διαφορά 5 sec συν κάτι από τον δεύτερο. Η FIA τού δίνει ποινή 5 δευτερόλεπτα ακριβώς και στην ουσία ο Rosberg δεν χάνει τίποτα. Ήταν το πρώτο GP που εφαρμόζουν τέτοια ποινή και η FIA θεωρητικά θα μπορούσε να βάλει οποιαδήποτε ποινή. Το επόμενο gp (Baku) εχει πρόβλημα ο Hamilton... Από το επόμενο gp η FIA λέει ότι από εδώ και πέρα επιτρέπεται να πάρουν οδηγίες οι οδηγοί 

GP Ιταλία 2015. Η pirelli λέει ότι τα λάστιχα πρέπει να έχουν ένα συγκεκριμένο παράθυρο για την πίεση και η FIA λεει ότι τα team πρέπει να κρατούν αυτό το παράθυρο. Μετά από τον αγώνα κάνουν έλεγχο στα λάστιχα τού Hamilton και βρίσκουν ότι δεν ήταν στο παράθυρο. Η FIA << αυτό πού είπε pirelli ήταν μία συμβουλή, αλλά από το ΕΠΌΜΕΝΟ GP οποίος βρίσκεται εκτός από το παράθυρο αυτό θα πάρει ποινή >>. Αυτή την χρονιά η Mercedes είχε κάνει 1-2 σχεδόν σε όλες τις πίστες το Σάββατο. Το επόμενο gp ( Singapore) η Mercedes ( με αλλαγμένο πίεση ελαστικών) κάνει 5-6

2018 gp Germany. Νομίζω ότι όλοι θυμούνται πώς μπήκε ο Hamilton στα pit... FIA αποφάσισε ότι πάει καλά και έτσι. 

Και άλλα πολλά πού τώρα ίσως δεν τα θυμάμαι 

Και κάτι άλλο πού ίσως δεν το ξέρουν όλοι 

Το 2017 η Mercedes είχε πάρει τον sassi (ex Ferrari). Στο gp Monako η Mercedes ζητά εξηγήσεις από την FIA  για το πώς λειτουργεί η PU Ferrari επειδή λέγανε, κάνουν κάτι παράνομο. Λέει ακόμα στην FIA πού ακριβώς να ψάξει. Το ψάχνουν και δεν βρίσκουν τίποτα. Στο τέλος whiting λέει << τώρα πρέπει να δούμε πώς βρήκε η Mercedes αυτές τής πληροφορίες >>... Διότι είναι παράνομο 

Εντάξει, αυτό με τα λάστιχα pirelli το είπες εσύ, συν την απόφαση πού για συγκεκριμένα gp το 2018 η pirelli έβαλε συγκεκριμένο λάστιχο διότι η Mercedes είχε blistering. Το παράλογο σε αυτό είναι ότι για να παρθεί τέτοια απόφαση, πρέπει να συμφωνήσουν όλοι... Pirelli << όχι, όταν τίθεται θέμα ασφάλειας την απόφαση τήν παίρνουμε εμείς >>

Αυτό πού βρίσκω ακόμα πιο αηδιαστικό είναι αυτό που γίνεται φέτος με την racing point. Εδώ έχουν ξεσκίσει το κάθε ηθικό κομμάτι (εκτός από νόμιμο). Και για να καταλάβεις την σοβαρότητα..... Φαντάσου τώρα αυτό το αμάξι να το πουλάνε και σε άλλα team,(επειδή περί αυτού πρόκειται) π.χ στην Williams η να φτιάξουν ένα άλλο δορυφορικό team και να έχουμε 10 Mercedes, όχι 4 όπως τώρα. (σε βαθμούς θα πήγενε μόνοι αυτοί). Νομίζω ότι αυτό και μόνο περιγραφή το ποσό σοβαρή είναι η κατάσταση...δλδ δεν είναι μόνο σαν να σκοτώσεις κάποιον, αλλά και να τον βιάζεις πριν το κάνεις αυτό.. Η FIA πρέπει οπωσδήποτε να κάνει κάτι για αυτή την αηδία που βλέπουμε.. Αυτή είναι η Mercedes με λίγα λόγια, αλλά δεν ήθελα να μπω σε τέτοια συζήτηση 

  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, leolipop είπε

Αυτο μου εκανε και εμενα εντυπωση και γενικα αυτη η ιστορια με τις χαρτογραφησεις με εχει κουρασει. Τι θα πει δωστε μου ; Τηλεκατευθυνομενο ειναι ; Ειπαμε να υπαρχει στρατηγικη σε ενα αγωνα αλλα το να σε περιοριζουν η να μη σου δινουν το 100% να ανταγωνιστεις , δε το κατανοω.

Η Ρεντμπουλ απέναντι σε αυτή τη Μερσέντες προσπαθεί και μπράβο της να κρατήσει κάποια αξιοπρέπεια στη Φόρμουλα 1.Ας φανταστούμε φέτος να μην υπήρχε και αυτή με τη Φεράρι στα τάρταρα.

Πιθανώς από τη Ρεντμπουλ βλέπουν ότι δεν μπορούν να έχουν και το δεύτερο αυτοκίνητο στην ίδια κατάσταση άρα δεν είναι δύσκολο να αντιληφθούμε ποιον θα προωθήσουν.Δε νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες να κρατάνε πίσω τον Άλμπον και για πιο λόγο άλλωστε.Μάλλον αυτή είναι η τακτική τους.Όσο για τις ικανότητες του Φερστάπεν αυτή τη στιγμή δείχνει να είναι ο καλύτερος οδηγός που θα μπορούσε να αναπληρώσει το κενό του Χάμιλτον όταν βαρεθεί τίτλους και αποσυρθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βγάζει νόημα να ρίχνει τον Albon η RB. Λέτε να θέλει να πετάει βαθμούς;

Στο 1ο gp είχαν διαφορετικά μπροστινά φτερά γιατί είχαν 1 κομμάτι έτοιμο και το έδωσαν στον Max για δοκιμές.

https://www.racefans.net/2020/07/05/albon-cant-fault-red-bull-for-giving-new-front-wing-to-verstappen/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

9 ώρες πριν, eri77 είπε

Το 2017 η FIA αποφασίζει ότι το λάδι που πρέπει να κάψουν τα PU είναι 0.9 λίτρα για 100 km αλλά δεν το κάνει άμεσα. Έπρεπε να ξεκινάει από το gp της Ιταλίας. Λέει όμως η FIA ότι όποιος αλλάζει το PU πριν από Spa μπορεί να συνεχίσει όλο το πρωτάθλημα για όλη την χρόνια. Με λίγα λόγια Ferrari, Honda, Renault είχαν αυτό το όριο.. Η Mercedes όχι. 

Δεν ισχυει αυτο. Και κινητηρες Φερραρι(Haas) παρουσιαστηκαν πριν την Monza και ειχαν το παλιο οριο. Επισης, ηταν στο χερι των αλλων να παρουσιασουν κινητηρα πριν την Μοντσα και να εχουν το παλιο οριο, αλλα επελεξαν (για να εχουν περισσοτερο καιρο για εξελιξη για πιο advanced κινητηρα) να παρουσιασουν κινητηρα πιο μετα που θα ειχαν βεβαια το καινουριο οριο:
https://www.motorsport.com/f1/news/tech-analysis-mercedes-oil-burn-spa-946864/3043305/
 

Αναφορά σε κείμενο

Ferrari, having had the same option of introducing its last free ICE in Spa and taking advantage of the 1.2L/100km ruling, opted not to do so, with suggestions that the manufacturer has plans to introduce a new specification at Monza, or even later, that takes advantage of a new 3D printed piston design.

https://www.espn.com/f1/story/_/id/20532825/mercedes-oil-burning-controversy-blown-proportion
 

Αναφορά σε κείμενο

Arrivabene does not believe Ferrari will be disadvantaged by not introducing an engine in Belgium and suggested introducing an upgrade at the scheduled time would have longer-term benefits for the team.

Asked why Ferrari did not copy Mercedes' lead and introrduce an upgrade in Belgium, Arrivabene said: "First of all we are not introducing power unit number four because of that reason, it has nothing to do with that. We had a plan at the beginning of the year and we would like to introduce the power unit number four at the right time with the right power. This is the answer, it has nothing to do with the oil consumption.

------------------------

9 ώρες πριν, eri77 είπε

Αναμφίβολα. Αλλά αυτό είναι άλλο κομμάτι. Μόνο να διορθώσω κάτι. Δεν είχε προβάδισμα 1 χρόνο αλλά 2 χρόνια. Το 2009 ο Ross brawn πάει στην Mercedes. Ο Ross ήταν στέλεχος πού είχε συμμετοχή στην γραμμή που θα έπαιρναν τα υβριδικά πού η F1 θα έβαζε το 2014. Τα άλλα team έμαθαν αυτές τις γραμμές το 2012... Ecclestone το 2015 << η Mercedes ήξερε παραπάνω για το PU επειδή μερικούς από αυτούς ήταν σε στενή επαφή με την FIA για να οριστεί η έννοια αυτόν τον PU >>.. <<για αυτό το λόγο είναι τόσο πολύ μπροστά και κρατάνε αυτή την διαφορά >>.. Κάπως έτσι το είπε. (δεν είμαι καλός στην μετάφραση) 

Δεν ισχυουν αυτα.

Εδω αρθρο του 2010:
F1 officially announces turbo 1-6-liter four cylinders for 2013
Formula 1 will adopt new 'green' engines in 2013

Αναφορά σε κείμενο

Mercedes and Ferrari had been reluctant to agree to the move as recently as a month ago, believing that it was an unnecessary expense at a time when F1 was trying to reduce costs.
But a spokesman for Ferrari told BBC Sport the rules had been agreed and he would be "surprised" if it was not announced by the world council.
He admitted Ferrari had concerns about the move on cost grounds but added: "An agreement is there, and when there is an agreement you work accordingly."

Τωρα πως υπαρχει επισημο αρθρο και συμφωνια το 2010 και εσυ υποστηριζεις οτι οι ομαδες το εμαθαν το 2012, δεν ξερω.

Μαλιστα, το 2011 αλλαξε η αποφαση και πηγαν 1 χρονο αργοτερα (2014) την παρουσιαση των hybrid turbo ενω πηγαμε απο 4κυλινδρους σε V6 μετα απο αρνηση της Ferrari για 4κυλινδρους:
FIA rubber-stamps new 1.6-litre V6 engine plans to be introduced in 2014

Αναφορά σε κείμενο

The new plans also featured a change in the format from a four cylinder engine to a six cylinder unit - Ferrari having been against the former on marketing grounds. 

------------  

9 ώρες πριν, eri77 είπε

Η τρύπες στης ζάντες Mercedes.. FIA, <<είναι στα όρια της παρανομίας...

Ποτε δεν ειπωθηκε κατι περι παρανομιας απο την FIA. Ειπωθηκε εδω κατι περι limited illegality απο τους ιδιους που δεν βγαζουν αχνα για την μυστικη συμφωνια ΦΙΑ/Φερραρι για το θεμα των κινητηρων, οποτε καταλαβαινεις...

Βεβαια, οπως φαινεται το παραμυθι περι limited illegality βλεπω εκανε την δουλεια του και αρκετοι συνεχιζουν να το αναφερουν.

Εδω τι ειπε στην πραγματικοτητα η ΦΙΑ:
Mercedes wheel design gets FIA all-clear after Ferrari probe

Αναφορά σε κείμενο

The FIA's investigation has concluded that what Mercedes is doing is very different to the 2012 Red Bull system and is fully in compliance with the regulations.

------------

13 ώρες πριν, eri77 είπε

Έτσι για την ιστορία. Ποτέ, κανένα team έχει σκοτώσει τον ανταγωνισμό όπως η Mercedes. 

Συγχαρητήρια βέβαια αλλά νομίζω ότι η FIA έχει μεγάλη ευθύνη για αυτό. FIA η οποία σε άλλες περιπτώσεις έχει κάνει τα πάντα να τελειώσει την κυριαρχία πού παρουσίαζε ένα team 

Οι νεοι κανονισμοι που παρουσιαστηκαν το 2017 και αλλαξαν ραγδαια τα μονοθεσια ειναι η μεγαλυτερη αλλαγη κανονισμων στο σχεδιασμο των μονοθεσιων εδω και 20 χρονια(ενδεικτικα: τα μονοθεσια ηταν ~3sec πιο γρηγορα).
Απλα ηταν η πρωτη φορα που μια ομαδα συνεχισε να κερδιζει μετα απο τοσο μεγαλη αλλαγη κανονισμων. Σε αυτο εχουν ευθυνη και οι οδηγοι της Φερραρι που επαιζαν συγκρουομενα αλλα και η στρατηγικη απο τα Lidl που ειχε καμια φορα η Φερραρι.

How the 2017 rules will change F1 design

Αναφορά σε κείμενο

Three years after F1’s engine revolution, next season will see the sport introduce its biggest overhaul of the aerodynamic regulations in almost 20 years.

The 2017 rules will see a reversal of key changes introduced during the past two decades. The narrow-track format introduced in 1998 will be banished and two-metre wide cars, last seen in 1997, will return. And it isn’t just just the chassis which is getting wider – so are the tyres.

The front and rear wing configuration, which has had roughly the same unusual arrangement since the Overtaking Working Group changes of 2009, will also feature substantial changes. The sport is pursuing a more aggressive look for the cars, mandating a delta-shaped front wing, leant back sidepod inlets and new rear wing end plates.

---------------------

Και τα περισσοτερα αλλα που γραφεις εχουν αρκετα στοιχεια που δεν ισχυουν και φυσικα ξεχνας να γραψεις τις φορες που ευνοηθηκε η Φερραρι/οδηγοι της με αποφασεις κλπ(οπως σωστα γραφεις οτι μερικες φορες ευνοηθηκαν οδηγοι Mercedes).

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Αυτά που θα άλλαζαν ριζικά την F1 είναι αυτά που δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ. Επιστροφή στους V8 ή παραπάνω χωρίς ηλεκτρικό στοιχείο, ανεφοδιασμοί, πάνω από ένας κατασκευαστής ελαστικών, περισσότερες δοκιμές, περισσότεροι κινητήρες μέσα σε μία χρονιά (αγώνας της 1.5 ώρας είναι όχι 24 ώρες του Λεμάν που πρέπει να προσέχεις τον κινητήρα, έλεος), κανένας περιορισμός στην κατανάλωση καυσίμου (αγωνιστικά είναι γιατί να τα περιορίζεις; Λες και οι πάγοι θα λιώσουν από 20 GP το χρόνο ξέρω 'γω), όχι DRS αλλά εκμετάλλευση του slipstream, μεγαλύτερη ελευθερία στα budget και αν δεν μπορούν όλες οι ομάδες χίλιες φορές να έχουμε λιγότερες και καλύτερες με 3 οδηγούς η κάθε μία παρά κολοπετινίτσες τύπου Haas, όχι GP πόλης, και άλλα πολλά. Δυστυχώς αυτά δεν παίζει να γίνουν ποτέ, το μόνο σωστό που έχει η F1 τώρα είναι τα slick ελαστικά.

Ας μην γινουν ολα αυτα, εστω δυο-τρια, αλλα δυστυχως ουτε αυτο.

Απο το 2009 που το πηρε ο Μπατον και υστερα, βλεπουμε ενα τρενακι, οπου οποιος ξεκιναει πρωτος, αν δεν κανει λαθος τερματιζει πρωτος. Μονη εξαιρεση η σεζον που πηρε τον πρωταθλημα ο Ροζμπεργκ, οπου υπηρχε τουλαχιστον μια αγωνια, αν και παλι μονες τους ετρεχαν οι Μερσεντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Γενικά δεν το καταλαβαίνω γιατί το κάνει η FIA, αφαιρεί συνέχεια παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τον αγώνα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και επειδη γραφονται διαφορες ανακριβειες(για επουσιωδη θεματα), αλλα δεν γραφονται πολλα για το μεγαλυτερο θεμα εδω και χρονια και την μυστικη συμφωνια ΦΙΑ/Φερραρι και τις κυρωσεις για το θεμα του κινητηρα, ας δουμε τι ελεγε ο Binotto τον Νοεμβριο οταν μετα τις technical directives η Φερραρι σταματησε το σερι των 6 σερι pole:
Ferrari explains F1 US GP speed drop, denies engine ruling claims

Αναφορά σε κείμενο

But instead of this being the result of any change in the power of its engine - with Ferrari clear that it altered "nothing" on its power unit - it says that what was new was the downforce approach.


Τα ιδια επαναλαμβαναν μερικοι και εδω, ενω ηταν σχεδον φως φαναρι τι συνεβει.

Εδώ όμως τι λέει ο Binotto τώρα:
Ferrari confirms FIA clampdown on F1 engines has cost it performance

Αναφορά σε κείμενο

"Since last year a lot of TDs [technical directives] have been released, eventually clarifying some of the areas of the regulations. I think that through those TDs we had to adapt ourselves.

"I don't think it was only the case of Ferrari, I think looking at the power output of this season I think most of the other manufacturers had to adapt themselves. Certainly, as Ferrari, we had to adapt, and as a simple output of that, we lost some of the performance we had.


Κοινως, το Νοεμβρη μας ελεγε ψεμματα ο Binotto.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν ισχυει αυτο. Και κινητηρες Φερραρι(Haas) παρουσιαστηκαν πριν την Monza και ειχαν το παλιο οριο. Επισης, ηταν στο χερι των αλλων να παρουσιασουν κινητηρα πριν την Μοντσα και να εχουν το παλιο οριο, αλλα επελεξαν (για να εχουν περισσοτερο καιρο για εξελιξη για πιο advanced κινητηρα) να παρουσιασουν κινητηρα πιο μετα που θα ειχαν βεβαια το καινουριο οριο:
https://www.motorsport.com/f1/news/tech-analysis-mercedes-oil-burn-spa-946864/3043305/
 

https://www.espn.com/f1/story/_/id/20532825/mercedes-oil-burning-controversy-blown-proportion
 

------------------------

Δεν ισχυουν αυτα.

Εδω αρθρο του 2010:
F1 officially announces turbo 1-6-liter four cylinders for 2013
Formula 1 will adopt new 'green' engines in 2013

Τωρα πως υπαρχει επισημο αρθρο και συμφωνια το 2010 και εσυ υποστηριζεις οτι οι ομαδες το εμαθαν το 2012, δεν ξερω.

Μαλιστα, το 2011 αλλαξε η αποφαση και πηγαν 1 χρονο αργοτερο (2014) την παρουσιαση των hybrid turbo ενω πηγαμε απο 4κυλινδρους σε V6 μετα απο αρνηση της Ferrari για 4κυλινδρους:
FIA rubber-stamps new 1.6-litre V6 engine plans to be introduced in 2014

------------  

Ποτε δεν ειπωθηκε κατι περι παρανομιας απο την FIA. Ειπωθηκε εδω κατι περι limited illegality απο τους ιδιους που δεν βγαζουν αχνα για την μυστικη συμφωνια ΦΙΑ/Φερραρι για το θεμα των κινητηρων, οποτε καταλαβαινεις...

Βεβαια, οπως φαινεται το παραμυθι περι limited illegality βλεπω εκανε την δουλεια του και αρκετοι συνεχιζουν να το αναφερουν.

Εδω τι ειπε η ΦΙΑ:
Mercedes wheel design gets FIA all-clear after Ferrari probe

------------

Οι νεοι κανονισμοι που παρουσιαστηκαν το 2017 και αλλαξαν ραγδαια τα μονοθεσια ειναι η μεγαλυτερη αλλαγη κανονισμων στο σχεδιασμο των μονοθεσιων εδω και 20 χρονια(ενδεικτικα: τα μονοθεσια ηταν ~3sec πιο γρηγορα).
Απλα ηταν η πρωτη φορα που μια ομαδα συνεχισε να κερδιζει μετα απο τοσο μεγαλη αλλαγη κανονισμων. Σε αυτο εχουν ευθυνη και οι οδηγοι της Φερραρι που επαιζαν συγκρουομενα αλλα και η στρατηγικη απο τα Lidl που ειχε καμια φορα η Φερραρι.

How the 2017 rules will change F1 design

---------------------

Και τα περισσοτερα αλλα που γραφεις εχουν αρκετα στοιχεια που δεν ισχυουν και φυσικα ξεχνας να γραψεις τις φορες που ευνοηθηκε η Φερραρι/οδηγοι της με αποφασεις κλπ(οπως σωστα γραφεις οτι μερικες φορες ευνοηθηκαν οδηγοι Mercedes).

Άλλο να το λένε η εφημερίδες και άλλο να το λέει η FIA επίσημα. 

Μπορείς να βρεις την επίσημη ανακοίνωση FIA?? 

Ορίστε κάτι πρόχειρο που βρήκα, αν και στα ιταλικά 

https://www.formulapassion.it/motorsport/formula-1/f1-la-fia-approva-a-goodwood-il-regolamento-2014-165762.html

Και βέβαια ήταν στο χέρι τους να παρουσιάζουν τα PU πριν από την Monza. Το θέμα είναι ότι δεν είχαν κανένα όφελος να το κάνουν αυτό. Αυτή πού έκαιγε ήταν μία συγκεκριμένη ομάδα 

Αν αυτό πού είπα <<όρια της παρανομίας >> δεν είναι το ίδιο με το limited illegality, ζητώ συγνώμη για τα αγγλικά μου 

Όσα αφορά της αλλαγες του 2017... Εσύ νομίζεις ότι αυτό μπορεί να φέρει περισσότερη αλλαγή από όσο έφερε η αλλαγή της PU???

 

Τι ακριβώς δεν ισχύει στα άλλα πού είπα?? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας τα δουμε ενα-ενα.

 

1.

1 ώρα πριν, eri77 είπε

Άλλο να το λένε η εφημερίδες και άλλο να το λέει η FIA επίσημα. 

Μπορείς να βρεις την επίσημη ανακοίνωση FIA?? 

Ορίστε κάτι πρόχειρο που βρήκα, αν και στα ιταλικά 

https://www.formulapassion.it/motorsport/formula-1/f1-la-fia-approva-a-goodwood-il-regolamento-2014-165762.html

FIA rubber-stamps new 1.6-litre V6 engine plans to be introduced in 2014
 

Αναφορά σε κείμενο

Formula 1 will officially switch to a 1.6-litre V6 engine format from 2014 after proposals finalised by the sport's stakeholders during last weekend's European Grand Prix were rubber-stamped by the FIA's World Motor Sport Council on Wednesday.
According to a statement from the sport's governing body, WMSC members agreed in a fax vote to formalise the new turbo-charged engines, which will feature energy recovery units.
The statement read: "Following a fax vote by its members, the World Motor Sport Council has ratified the engine regulations recently drawn up in consultation with the main stakeholders in Formula One.

Αν δυσκολευεσαι με την μεταφραση, πες μου να προσπαθησω να στο μεταφρασω.

Τωρα, πως εσυ λες οτι οι ομαδες το εμαθαν το 2012, ενω βλεπεις οτι το 2011 συμφωνησαν επισημα με ψηφοφορια, ενω ηδη απο το 2010 υπηρχε αρχικη συμφωνια(με δηλωσεις κιολας απο Φερραρι), δεν ξερω.

------------------------------------

2.

1 ώρα πριν, eri77 είπε

Και βέβαια ήταν στο χέρι τους να παρουσιάζουν τα PU πριν από την Monza. Το θέμα είναι ότι δεν είχαν κανένα όφελος να το κάνουν αυτό. Αυτή πού έκαιγε ήταν μία συγκεκριμένη ομάδα 

Αυτη ειναι μια αστηριχτη εικασια δικια σου, αντιθετα οι φημες, που ομως ειναι απλα φημες τελικα μιλαγανε για την Φερραρι(ενω αρχικα μιλαγαν για την Μερσεντες) που ξαφνικα το 2017 βελτιωσε αισθητα τον κινητηρα της.

Μαλιστα ηταν η Μερσεντες που ειχε υποψιες και εκανε διευκρινιστικες ερωτησεις στην ΦΙΑ για να δουν αν η Φερραρι χρησιμοποιησε την δευτερη δεξαμενη λαδιου .
https://f1i.com/magazine/272459-mercedesferrari-pouring-oil-fire.html

Αναφορά σε κείμενο

This time, it was Mercedes that requested a new clarification. The reigning world champions are suspecting their rivals from Maranello of using their auxiliary oil tank to spray oil into the V6.

Last winter, Ferrari would have apparently asked FIA Race Director and Safety Delegate Charlie Whiting whether the regulations allowed the use of two different specifications of oil and whether the oil’s chemical makeup was defined. This would have triggered Mercedes’ suspicion that the Scuderia was using the auxiliary tank to stock a specific oil, which would be burnt as fuel in qualifying.

Duration of F1 oil burn controversy proves it's real, says Renault
 

Αναφορά σε κείμενο

But talk about oil burn resurfaced on the eve of the Azerbaijan Grand Prix, when there was another clarification issued by the FIA making it clear that no team was allowed to use any chemicals in its oil that could help with combustion.
The suggestion was that this latest move came following some questions raised about the matter by Mercedes, which had been focusing on areas that title rival Ferrari may have been exploiting to boost its performance.
Although Ferrari strongly denied it had been doing anything against the regulations, Renault is sure that the FIA would not have gone as far as issuing a fresh technical directive if it did not have suspicions that teams could be misbehaving.
Renault's F1 engine chief Remi Taffin said: "You never have these kind of discussions and clarifications from the FIA if something hasn't been done.

Red Bull says loss of oil 'trick' hurt Ferrari
 

Αναφορά σε κείμενο

Helmut Marko thinks Sebastian Vettel is still the 2017 title favourite: "Even though Ferrari apparently lost some engine power due to the oil in the fuel story, Sebastian is the strongest in the races," the Red Bull official told Kronen Zeitung.


Οπως και να εχει(ασχετα απο τις φημες, οποτε μην κολλησουμε στο ποιος εκαιγε παραπανω, γιατι δεν μπορουμε να το αποδειξουμε και δεν εχει και νοημα), βγηκαν νεες οδηγιες, ολοι συμμορφωθηκαν με αυτες, παμε παρακατω.
-----------------------------------

3.

1 ώρα πριν, eri77 είπε

Αν αυτό πού είπα <<όρια της παρανομίας >> δεν είναι το ίδιο με το limited illegality, ζητώ συγνώμη για τα αγγλικά μου 

Που ειπε η ΦΙΑ οτι ειναι <<όρια της παρανομίας >>; Αυτο ειναι ενα δικο σου αστηριχτο επιχειρημα. Μπορεις να παραθεσεις πηγη οπου η ΦΙΑ λεει οτι ειναι στα <<όρια της παρανομίας >>;

Εδω τι ειπε η ΦΙΑ στην πραγματικοτητα:
Mercedes wheel design gets FIA all-clear after Ferrari probe

Αναφορά σε κείμενο

The FIA's investigation has concluded that what Mercedes is doing is very different to the 2012 Red Bull system and is fully in compliance with the regulations.

-----------------

4.

1 ώρα πριν, eri77 είπε

Όσα αφορά της αλλαγες του 2017... Εσύ νομίζεις ότι αυτό μπορεί να φέρει περισσότερη αλλαγή από όσο έφερε η αλλαγή της PU???


Κανενας δεν ειπε οτι η αλλαγη στους κινητηρες δεν ηταν μεγαλη αλλαγη, αλλα δεν βλεπω πως σχετιζεται με την συζητηση μας.
Στον σχεδιασμο των μονοθεσιων εγραψα.
Και ναι, ειναι η μεγαλυτερη αλλαγη στο σχεδιασμο των μονοθεσιων τα τελευταια 20 χρονια( μεχρι και οι διαστασεις των ελαστικων αλλαξαν, εκτος οτι πλατυναν σημαντικα τα μονοθεσια μετα απο 20 χρονια) :
How the 2017 rules will change F1 design
 

Αναφορά σε κείμενο

Three years after F1’s engine revolution, next season will see the sport introduce its biggest overhaul of the aerodynamic regulations in almost 20 years.

The 2017 rules will see a reversal of key changes introduced during the past two decades. The narrow-track format introduced in 1998 will be banished and two-metre wide cars, last seen in 1997, will return. And it isn’t just just the chassis which is getting wider – so are the tyres.

The front and rear wing configuration, which has had roughly the same unusual arrangement since the Overtaking Working Group changes of 2009, will also feature substantial changes. The sport is pursuing a more aggressive look for the cars, mandating a delta-shaped front wing, leant back sidepod inlets and new rear wing end plates.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, haHa είπε

Ας τα δουμε ενα-ενα.

1.

FIA rubber-stamps new 1.6-litre V6 engine plans to be introduced in 2014
 


Τωρα, πως εσυ λες οτι οι ομαδες το εμαθαν το 2012, ενω το 2011 συμφωνησαν επισημα, ενω ηδη απο το 2010 υπηρχε αρχικη συμφωνια(με δηλωσεις κιολας απο Φερραρι), δεν ξερω.

------------------------------------

2.

Αυτη ειναι μια αστηριχτη εικασια δικια σου, αντιθετα οι φημες, που ομως ειναι απλα φημες τελικα μιλαγανε για την Φερραρι(ενω αρχικα μιλαγαν για την Μερσεντες) που ξαφνικα το 2017 βελτιωσε αισθητα τον κινητηρα της.

Μαλιστα ηταν η Μερσεντες που ειχε υποψιες και εκανε διευκρινιστικες ερωτησεις στην ΦΙΑ για να δουν αν η Φερραρι χρησιμοποιησε την δευτερη δεξαμενη λαδιου .
https://f1i.com/magazine/272459-mercedesferrari-pouring-oil-fire.html

Duration of F1 oil burn controversy proves it's real, says Renault
 

Red Bull says loss of oil 'trick' hurt Ferrari
 



Οπως και να εχει(ασχετα απο τις φημες), βγηκαν νεες οδηγιες, ολοι συμμορφωθηκαν με αυτους, παμε παρακατω.
-----------------------------------

3.

Που ειπε η ΦΙΑ οτι ειναι <<όρια της παρανομίας >>; Αυτο ειναι ενα δικο σου αστηριχτο επιχειρημα. Μπορεις να παραθεσεις πηγη οπου η ΦΙΑ λεει οτι ειναι στα <<όρια της παρανομίας >>;

Εδω τι ειπε η ΦΙΑ στην πραγματικοτητα:
Mercedes wheel design gets FIA all-clear after Ferrari probe

-----------------

4.


Κανενας δεν ειπε οτι η αλλαγη στους κινητηρες δεν ηταν μεγαλη αλλαγη, αλλα δεν βλεπω πως σχετιζεται με την συζητηση μας.
Στον σχεδιασμο των μονοθεσιων εγραψα.
Και ναι, ειναι η μεγαλυτερη αλλαγη στο σχεδιασμο των μονοθεσιων τα τελευταια 20 χρονια( μεχρι και οι διαστασεις των ελαστικων αλλαξαν, εκτος οτι πλατυναν σημαντικα τα μονοθεσια μετα απο 20 χρονια) :
How the 2017 rules will change F1 design
 

1) εννοώ ποτέ το ανακοίνωσε επίσημα η FIA μαζί με το κανονισμό πού αφορούσε αυτά τα PU.. Ότι το ξέραν και είχαν συμφωνήσει όλοι εννοείτε. Δεν ξέραν όμως τής λεπτομέρειες για τον κανονισμό. Αυτά τα ήξερε μόνο μία ομάδα. 

Σε ξανά ρωτάω. Μπορείς να βρεις την επίσημη ανακοίνωση FIA?? 

(Ρωτάω επειδή είναι από κινητό και δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βρω διάφορα link, και δεν έχω την άνεση του χρόνου) 

2) δεν κατάλαβες ακριβώς τι έγινε 

Σε κανονικές συνθήκες δεν omologhi (δεν ξέρω τήν λέξη στα ελληνικα) την τελευταία PU, 2 αγώνες από το προηγούμενη. Η FIA έδωσε τέτοιο παράθυρο να περνάει η Mercedes μία PU παράνομη. Αν πραγματικά ήθελε η FIA θα μπορούσε να πει << από Monza το PU πρέπει να καίει 0.9 λ στα 100 km. Το πρόβλημα είναι ότι η FIA επέτρεψε με αυτό το τρόπο να τρέχουν 2 διαφορετικό PU. Η μία να καεί 0,9 λίτρα και η άλλη όχι. Δεν ξέρω αν έπιασες το νόημα 

3) όντως τώρα πού το έψαξα λίγο και εγώ, αυτό το είχε πει ο arrivabene.. Εννοείται ότι η FIA είπε ότι είναι νόμιμα μα ακριβώς αυτό είναι και όλο το πρόβλημα σε όλη την υπόθεση. Η FIA περνάει ότι γουστάρει η Mercedes 

4) αναφέρθηκα σε αυτό επειδή είχες τονίσει ότι είχα πει.. FIA η οποία σε άλλες περιπτώσεις έχει κάνει τα πάντα να τελειώσει την κυριαρχία πού παρουσίαζε ένα team.. Απαντάς και μού λές ότι έφερε αλλαγές το 17.. Και λέω για να εξηγούμε ... Ότι αν ήθελε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ θα τα έφερνε στο PU 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, eri77 είπε

1) εννοώ ποτέ το ανακοίνωσε επίσημα η FIA μαζί με το κανονισμό πού αφορούσε αυτά τα PU.. Ότι το ξέραν και είχαν συμφωνήσει όλοι εννοείτε. Δεν ξέραν όμως τής λεπτομέρειες για τον κανονισμό. Αυτά τα ήξερε μόνο μία ομάδα. 

Σε ξανά ρωτάω. Μπορείς να βρεις την επίσημη ανακοίνωση FIA?? 

Ειναι αστηριχτη δικια σου εικασια.
Aυτα που εχω παραθεσει ειναι αρθρα που αναφερουν το ΕΠΙΣΗΜΟ press release απο την Fia
FIA confirms 1.6-liter turbo V6 F1 engines for 2014

image.png.a81108e7027d9f150cf23f805141b813.png

Οτι δεν δεχεσαι οτι ηδη απο το 2011 οι ομαδες ηταν που προτειναν τις αλλαγες και μια εβδομαδα αργοτερα η ΦΙΑ εβγαλε επισημη ανακοινωση που τις δεχοταν, δειχνει πολλα.


 

31 λεπτά πριν, eri77 είπε

2) δεν κατάλαβες ακριβώς τι έγινε 

Σε κανονικές συνθήκες δεν omologhi (δεν ξέρω τήν λέξη στα ελληνικα) την τελευταία PU, 2 αγώνες από το προηγούμενη. Η FIA έδωσε τέτοιο παράθυρο να περνάει η Mercedes μία PU παράνομη. Αν πραγματικά ήθελε η FIA θα μπορούσε να πει << από Monza το PU πρέπει να καίει 0.9 λ στα 100 km. Το πρόβλημα είναι ότι η FIA επέτρεψε με αυτό το τρόπο να τρέχουν 2 διαφορετικό PU. Η μία να καεί 0,9 λίτρα και η άλλη όχι. Δεν ξέρω αν έπιασες το νόημα 

Δεν νομιζω οτι ισχυει κατι τετοιο, μπορεις να φερεις λινκ που να λεει οτι καινουριο spec κινητηρα μπορει να παρουσιαστει και να παρει εγκριση(homologated) αν παρουσιαστει 2 αγωνες πριν;
Κατι μου λεει οτι δεν θα φερεις λινκ.
 

31 λεπτά πριν, eri77 είπε

3) όντως τώρα πού το έψαξα λίγο και εγώ, αυτό το είχε πει ο arrivabene.. Εννοείται ότι η FIA είπε ότι είναι νόμιμα μα ακριβώς αυτό είναι και όλο το πρόβλημα σε όλη την υπόθεση. Η FIA περνάει ότι γουστάρει η Mercedes 

Αλλη μια ανακριβεια δικια σου λοιπον που εγραφες λανθασμενα  οτι η ΦΙΑ ειπε ηταν στα ορια της παρανομιας.
Τα υπολοιπα που γραφεις ειναι παλι δικιες σου αστηριχτες υποθεσεις. Θελεις με το στανιο να βγει παρανομο κατι που ηταν νομιμο.

 

31 λεπτά πριν, eri77 είπε

4) αναφέρθηκα σε αυτό επειδή είχες τονίσει ότι είχα πει.. FIA η οποία σε άλλες περιπτώσεις έχει κάνει τα πάντα να τελειώσει την κυριαρχία πού παρουσίαζε ένα team.. Απαντάς και μού λές ότι έφερε αλλαγές το 17.. Και λέω για να εξηγούμε ... Ότι αν ήθελε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ θα τα έφερνε στο PU 

Εφερε τις μεγαλυτερες αλλαγες στο σχεδιασμο των μονοθεσιων την τελευταια 20ετια.
Σημαντικες αλλαγες στον κινητηρα δεν μπορουν να γινουν μεσα σε 1 χρονο, χωρια που οι ιδιες οι ομαδες δεν ηθελαν για λογους κοστους.

Ακομα και οταν το 2018 η FIA προτεινε νεους κινητηρες για το 2021 χωρις την χρηση MGU-H, οι ομαδες τελικως αλλαξαν γνωμη και ετσι οι κινητηρες παραμενουν πανω-κατω ιδιοι:
F1 manufacturers eye U-turn on 2021 engine rules
 

Αναφορά σε κείμενο

Discussions have continued since, and after some initial reservations the manufacturers had indicated that they had accepted the loss of the MGU-H. The FIA hoped to produce a final set of regulations at the end of June.

 

However, at the last minute and following discussions at last week's Strategy Group meeting, the manufacturers have kicked back, and suggested that they want to keep the current hardware package after all, including the MGU-H.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...