Rockavlon Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, vassilis018 είπε δεν θα το μάθουμε ποτέ, λόγω της βλακείας των υπευθύνων του αγώνα. Υπό καθεστώς βροχής, έπρεπε να βγει το SC και ειδικά σε στροφή με βροχή. Αν δεις βίντεο έχει πάνω στον πύργο υπεύθυνο ασφαλείας να ανεμίζει πράσινη σημαία, σαν να μην συμβαίνει τπτ. Το SC δε βγήκε μήπως και χάσει ο χαϊδεμένος της MAFIA crylton.Οταν ήταν μπροστά η Φερράρι έβγαινε SC ακόμα και στου διαόλου τη μάνα να ήταν το μονοθέσιο που είχε πρόβλημα. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από Rockavlon 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Narayan είπε Έχω βαρεθεί την γκρίνια όσων δεν γουστάρουν την κυριαρχία της Μερσέντες. Που ήσασταν όταν κυριαρχούσε η Ρέντ Μπούλ; Ή παλιότερα η Φερράρι; Ή ακόμα παλιότερα η Γουίλιαμς; Ή ακόμα πιο παλιά η ΜακΛάρεν; Έτσι είναι η F1, πάντα κάποιος είναι ανώτερος σε μηχανή ή σε αεροδυναμική ή και στα δύο από τους υπόλοιπους, αν το βλέπουν μερικοί καθαρά οπαδικά και δεν μπορούν να απολαύσουν τις μάχες στη μέση του γκρίντ, ας πάνε να δούνε ΝΑΣΚΑΡ ή Ίντυκαρ που είναι όλα τα οχήματα ίδια πάνω κάτω. Από τη στιγμή που η Ρέντ Μπούλ έκανε ένσταση στη Φέρραρι πέρυσι και η τελευταία έχασε το μόνο πλεονέκτημα που είχε, μην περιμένετε να δείτε διαφορετικά δεδομένα πριν το 2022. Τέτοια απόλυτη κυριαρχία τόσα χρόνια σαν της Μερκ δεν έχει υπάρξει ποτέ. Πότε έτρωγε γύρο ο 5ος; Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 19 λεπτά πριν, Narayan είπε Εκτός κι αν ζούμε σε άλλο σύμπαν, '88-'89 τεχνολογικά ήταν κλάσεις ανώτερη από τους υπόλοιπους. Με 2 θρύλους σε ολοκληρωτικό πόλεμο. Προφανώς καταλαβαίνεις ότι δεν έχει σχέση με τις τωρινές βόλτες. 15 λεπτά πριν, Narayan είπε Μέχρι και ο Προφέσσορας πήρε τίτλο. Από το Casa de papel άτιτλος είναι. Ο άλλος ασφαλώς και να πάρει ως θρύλος του αθλήματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Με 2 θρύλους σε ολοκληρωτικό πόλεμο. Προφανώς καταλαβαίνεις ότι δεν έχει σχέση με τις τωρινές βόλτες. Από το Casa de papel άτιτλος είναι. Ο άλλος ασφαλώς και να πάρει ως θρύλος του αθλήματος. Θρύλο δεν τον λέω προσωπικά, αφενός επειδή τον πρώτο τίτλο του τον πήρε "στα χαρτιά", αφετέρου επειδή παραμένει ο μόνος οδηγός που είχε τόσο άσχημα αποτελέσματα στην Φερράρι, που τον πλήρωσαν για να τους αδειάσει τη γωνιά. 40 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Τέτοια απόλυτη κυριαρχία τόσα χρόνια σαν της Μερκ δεν έχει υπάρξει ποτέ. Πότε έτρωγε γύρο ο 5ος; Από πολύ παλιά συνέβαινε αυτό, π.χ. δες αυτά τα αποτελέσματα από το 1988: https://en.wikipedia.org/wiki/1988_San_Marino_Grand_Prix Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, Narayan είπε Έχω βαρεθεί την γκρίνια όσων δεν γουστάρουν την κυριαρχία της Μερσέντες. Που ήσασταν όταν κυριαρχούσε η Ρέντ Μπούλ; Ή παλιότερα η Φερράρι; Ή ακόμα παλιότερα η Γουίλιαμς; Ή ακόμα πιο παλιά η ΜακΛάρεν; Έτσι είναι η F1, πάντα κάποιος είναι ανώτερος σε μηχανή ή σε αεροδυναμική ή και στα δύο από τους υπόλοιπους, αν το βλέπουν μερικοί καθαρά οπαδικά και δεν μπορούν να απολαύσουν τις μάχες στη μέση του γκρίντ, ας πάνε να δούνε ΝΑΣΚΑΡ ή Ίντυκαρ που είναι όλα τα οχήματα ίδια πάνω κάτω. Από τη στιγμή που η Ρέντ Μπούλ έκανε ένσταση στη Φέρραρι πέρυσι και η τελευταία έχασε το μόνο πλεονέκτημα που είχε, μην περιμένετε να δείτε διαφορετικά δεδομένα πριν το 2022. Ναι υπήρχαν εποχές που κυριαρχούσαν και κάποιες άλλες ομάδες αλλά υπήρχε έστω κάποιος ανταγωνισμός και περίμεναν στον τελευταίο αγώνα να είναι σίγουροι ότι πήραν τίτλο. Τώρα στη Μερσεντές πανηγυρίζουν πριν αρχίσει η χρονιά ή έστω από τον 2ο ή 3ο αγώνα.Παρακολουθώ από παιδί αυτό που γίνεται με τη Merc δεν έχει ξαναγίνει.Οι υπόλοιποι μία στροφή πίσω και χαλαρά όπως δήλωσε ο Χαμ γιατί δεν είχε λόγο να πιέσει και ενδεχομένως δεν ήθελε να τους ρίξει και 2ο γύρο. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Narayan είπε Θρύλο δεν τον λέω προσωπικά, αφενός επειδή τον πρώτο τίτλο του τον πήρε "στα χαρτιά" Το αν κάποιος είναι θρύλος τoυ αθλήματος δε βγαίνει από τις προσωπικές μας προτιμήσεις. 49 λεπτά πριν, Narayan είπε αφετέρου επειδή παραμένει ο μόνος οδηγός που είχε τόσο άσχημα αποτελέσματα στην Φερράρι, που τον πλήρωσαν για να τους αδειάσει τη γωνιά. Από τον teamate του είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Του διέκοψαν το συμβόλαιο (και τον πλήρωσαν για να μην πάει σε άλλη ομάδα) επείδη ξέσπασε άσχημα και δημόσια εναντίον της ομάδας επειδή δεν είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο, όχι επειδή δεν άξιζε να οδηγεί το 3-4 μονοθέσιο του grid. To αντίθετο δηλαδή... Οι άλλες κυριαρχίες που αναφέρεις ήταν στην καλύτερη διετής διάρκειας, όχι επταετίας και βλέπουμε. Τέλος το να έχει κυρίαρχο μονοθέσιο τους 2 καλύτερους του grid δεν είναι κακό. Οι χρονιές 88-89 είναι κλασικές. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από Diinekis21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 42 λεπτά πριν, Narayan είπε Από πολύ παλιά συνέβαινε αυτό, π.χ. δες αυτά τα αποτελέσματα από το 1988: https://en.wikipedia.org/wiki/1988_San_Marino_Grand_Prix Πότε μία ομάδα ήταν άνετα μπροστά από τις άλλες επί 7 συναπτά έτη τουλάχιστον; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, Narayan είπε Εκτός κι αν ζούμε σε άλλο σύμπαν, '88-'89 τεχνολογικά ήταν κλάσεις ανώτερη από τους υπόλοιπους. Μέχρι και ο Προφέσσορας πήρε τίτλο. Μπραβο, επειδη ζούμε στο ιδιο σύμπαν, αν ξερεις μαθηματικά θα δεις οτι η McLaren κυριαρχούσε για 2-3 χρονια, αντε 4 το πολυ, οχι για 7 χρονια. Επισης η McLaren ειναι ιστορική ομάδα οποτε ειναι λογικο να εχει πολλούς φανς (=μικρότερη γκρινια) οταν κυριαρχεί σε σχεση με ομάδες πρώην και νυν ποτά με 0 ιστορία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 To σημαντικό @tommy^ είναι ότι δε κάνουν μάχες. Ας είχε η Merc τους 2 καλύτερους του grid να πολεμάνε μεταξύ τους όπως η McLaren στα late 80's.. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 6 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Πότε μία ομάδα ήταν άνετα μπροστά από τις άλλες επί 7 συναπτά έτη τουλάχιστον; Είπες κάτι, σου έδειξα πως έχεις άδικο, και τώρα αλλάζεις αυτό που ρώτησες. Τουλάχιστον πες το εξαρχής πως κάνεις βαβούρα επειδή δεν γουστάρεις την συγκεκριμένη ομάδα να ξέρουμε να μην ασχολιόμαστε. 10 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Οι άλλες κυριαρχίες που αναφέρεις ήταν στην καλύτερη διετής διάρκειας, όχι επταετίας και βλέπουμε. Φερράρι έξι χρόνια (1999-2004) Γουίλιαμς τρία + τρία χρόνια (1992-1994 & 1996-1998) και τους άξιζε και το 1995 που έκλεψε ο Μιχαλάκης. 3 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Ας είχε η Merc τους 2 καλύτερους του grid να πολεμάνε μεταξύ τους όπως η McLaren στα late 80's.. Ο Ρόσμπεργκ λέει γειά. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Μωρέ μαζί σας, το σπορ έχει γίνει βαρετό, και από αγωνιστικής πλευράς, αφού οι οδηγοί παλεύουν να κρατήσουν τα ελαστικά δυο γύρους παραπάνω, αντί να το πατάνε μέχρι να μείνει πανί και σε επίπεδο πρωταθλήματος αφού δυο τρία άλογα είναι στην κούρσα μόνο και τα 2 απο τα 3 είναι κουτσά. Η Mercedes τι ευθύνη έχει για αυτό; Δηλαδή αν αντί της Mercedes ήταν η Renault, θα έλεγε "οκ παιδιά ας σταματήσουμε 3 χρόνια την εξέλιξη, να μας φτάσουν οι υπόλοιποι, γιατί τους κάνουμε πλάκα, και βαριούνται οι τηλεθεατές": Η Mercedes κάνει τη δουλειά της, οι άλλοι δεν την κάνουν. Και στο κάτω κάτω, στο χέρι της FIA είναι να βρει ένα τρόπο να εξισορροπήσει τη διαφορά. Η λύση πάντως δεν νομίζω οτι θα είναι ή πρέπει να είναι να πουν στην Mercedes πάτα φρένο, ή σηκω φυγε απο το πρωτάθλημα. Αν ξαναβάλουν ανεφοδιασμό καυσίμων, ας αφαιρέσουν αισθητήρες στα λάστιχα, για να μην έχουν δυνατότητα να έχουν "ποσοστά πρόσφυσης", να κάνουν μια αλλαγή ελαστικών έστω και για ασφάλεια, ας κόψουν λίγο την επικοινωνία των οδηγών με τους μηχανικούς τους, και τη δυνατότητα των μηχανικών να επεμβαίνουν στον κινητήρα, ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ρε παιδί μου. Έχουμε φτάσει στο σημείο οι οδηγοί των ταχύτερων αυτοκινήτων του κόσμου, να προσέχουν τα λάστιχα, τα καύσιμα, και το κιβώτιο ταχυτήτων, και όχι πως θα τρέξουν. Σε αυτόν τον συνδυασμό η Mercedes είναι ανίκητη, τι να κάνουμε; 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elteo Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Σούπα είναι τι συζητάμε τώρα. Αν δεν κάνουν κάτι η τηλεθέαση θα πιάσει ΠΑΤΟ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε To σημαντικό @tommy^ είναι ότι δε κάνουν μάχες. Ας είχε η Merc τους 2 καλύτερους του grid να πολεμάνε μεταξύ τους όπως η McLaren στα late 80's.. Ποιος να κανει μάχες βρε συ; Το Bot(tas)??? Εδω γελάμε! Με το ζόρι πέρασε τον Μαξ έχοντας αμαξι 1+ Sec ταχύτερο στο γύρο. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από tommy^ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Ας πούμε ότι οι Κανονισμοί είναι καλοί να μην κάνει ο καθένας ότι γουστάρει.Είναι καλό να υπάρχουν και όρια. Αυτό όμως που ποτέ δεν κατάλαβα είναι γιατί επιβάλλουν σε όλα τα αυτοκίνητα να φοράνε τα ίδια ελαστικά.Αυτά δεν είναι στην εξέλιξη;;;;; ότι γουστάρει η Pireli;;;;;Άστο ρε παιδί μου ελεύθερο και αν κάποια ομάδα λόγω των ελαστικών πάει μπροστά ας κερδίσει.Και αυτό μέσα στο παιχνίδι είναι.Θυμάμαι παλιά είχαν κριθεί τίτλοι από τα ελαστικά όταν υπήρχε και η Μπρίντζεστον. Υπήρχε ο συναγωνισμός για το πια ομάδα θα έχει το καλύτερο λάστιχο. Τώρα βλέπεις τα soft με την παραμικρή πίεση ξεφλουδίζουν σαν τα κρεμύδια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Narayan είπε Φερράρι έξι χρόνια (1999-2004) Γουίλιαμς τρία + τρία χρόνια (1992-1994 & 1996-1998) και τους άξιζε και το 1995 που έκλεψε ο Μιχαλάκης. Η Ferrari είχε κυρίαρχο μονοθέσιο τα 2002 & 2004. To 1998 καταρχήν ήταν η McLaren. Είδαμε Schumi (όπως και το 96,97 και λιγότερο το 99) να παλεύει με εξαιρετικά χειρότερο μονοθέσιο για τίτλους. Βρε @Narayan πέρνα μία από wiki ή ένα f1 archive! Μην αγνοείς ολόκληρα σχεδόν posts.. 🧐 Και για το 1994 είσαι λάθος, αλλά δε θέλω να τη πιάσω αυτή τη χρονιά. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από Diinekis21 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα