Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

...

Εντάξει υπάρχουν και χειρότεροι του Χουλκ στο γκριντ.

Μπορεί και όχι.

17 λεπτά πριν, tommy^ είπε

 

Για τον Τακαρο υπαρχει μονο ο Λιουις και ο Σουμι, ολοι οι αλλοι ειναι κομπρεσες!
Ειναι να απορεις που δεν παραδεχεται τον Μαξ. Ουτε εγω τον συμπαθω αλλα ο τυπος ξερει πολλη οδηγηση.

Καλα με τον Μοντογια ειχε πολλη πλακα. Δεν τον πηγαινε με την καμια. Αφηνε συνεχως σποντες για τα κιλα του και οταν στριμωχνε τον Σουμι τον αρχιζε στο "λουσιμο".

Δεν είναι ν'απορείς. Το λέω και πιο πίσω. Ο Μαξ είναι για τον Χαμ ότι και ο Κίμι τότε για Σούμι, ΑΠΕΙΛΗ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παντως εκανε σωστη κινηση η RB αν θελει να διεκδικησει εστω ενα τιτλο .. 2 χρονια και βαλε δεν εχει 2ο οδηγο να καλυψει τα πιθανα overcut/undercut της amg. ο perez αν σκασει κανας καλος αγωνας θα κανει μια δυο νικες (πχ αν εχει εγκαταλειψει ο max) και ο max ανετα θα μπορει να πιεσει περισσοτερο. Η ferrari θα προσπαθήσει να ειναι 4η-5η, η Aston martin θα εχει την W11 οποτε παλι παει για 3η θεση και η mclaren που θα φορεσει merc αν ειναι πετυχημενη η εγχειρηση θα ειναι στη μαχη, αλλιως με την αλλαγη των κανονισμων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Παντως εκανε σωστη κινηση η RB αν θελει να διεκδικησει εστω ενα τιτλο .. 2 χρονια και βαλε δεν εχει 2ο οδηγο να καλυψει τα πιθανα overcut/undercut της amg. ο perez αν σκασει κανας καλος αγωνας θα κανει μια δυο νικες (πχ αν εχει εγκαταλειψει ο max) και ο max ανετα θα μπορει να πιεσει περισσοτερο. Η ferrari θα προσπαθήσει να ειναι 4η-5η, η Aston martin θα εχει την W11 οποτε παλι παει για 3η θεση και η mclaren που θα φορεσει merc αν ειναι πετυχημενη η εγχειρηση θα ειναι στη μαχη, αλλιως με την αλλαγη των κανονισμων.

H RB και τον καλύτερο νο2 να είχε, δε θα έπαιρνε των κατασκευαστών το πρωτάθλημα... Προσωπική μου εκτίμηση πάντα. 

2 ώρες πριν, eMike είπε

Πάντως ξεκάθαρα είναι αντί-Alonso, ακόμα και σήμερα που τα μεγαλεία του Fernando έχουν παρέλθει.. Δε το αφήνει το θέμα :D 

Όταν ο Βαρίνος είπε ότι βλέπει τον Alonso να τα πηγαίνει πολύ καλά και, ίσως, να ανεβαίνει και σε κανα βάθρο, το γελάκι του Τάκη τα είπε όλα..

 

Τον περιμένω στη γωνία τον Τακαρο! Άμα κάνει καλές εμφανισεις ο Αλόνσο, θα τον γλεντήσω κανονικά στο facebook. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μου το κάνει έκανε η δικιά μου συχνά αυτό.

"ΣΤΡΙΨΕΣΤΡΙΨΕΔΩΩΩ"
"ΣΤΑΜΑΤΑ2ΛΕΠΤΑ"

"ΩΠΩΠΩΠ"

"ΑΡΙΣΤΕΡΑ"

"ΕΚΕΙΚΕΙΣΤΟΠ"
"ΠΙΣΩΠΙΣΩΠΙΣΩ"

Ο σωστός οδηγός βάζει τα πράγματα στη θέση του.-

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

 

Μου το κάνει έκανε η δικιά μου συχνά αυτό.

"ΣΤΡΙΨΕΣΤΡΙΨΕΔΩΩΩ"
"ΣΤΑΜΑΤΑ2ΛΕΠΤΑ"

"ΩΠΩΠΩΠ"

"ΑΡΙΣΤΕΡΑ"

"ΕΚΕΙΚΕΙΣΤΟΠ"
"ΠΙΣΩΠΙΣΩΠΙΣΩ"

Ο σωστός οδηγός βάζει τα πράγματα στη θέση του

Βάζει τέρμα το ράδιο για να μην ακούγονται οι οδηγίες από δίπλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, ghostrider είπε

Παντως εκανε σωστη κινηση η RB αν θελει να διεκδικησει εστω ενα τιτλο .. 2 χρονια και βαλε δεν εχει 2ο οδηγο να καλυψει τα πιθανα overcut/undercut της amg. ο perez αν σκασει κανας καλος αγωνας θα κανει μια δυο νικες (πχ αν εχει εγκαταλειψει ο max) και ο max ανετα θα μπορει να πιεσει περισσοτερο. Η ferrari θα προσπαθήσει να ειναι 4η-5η, η Aston martin θα εχει την W11 οποτε παλι παει για 3η θεση και η mclaren που θα φορεσει merc αν ειναι πετυχημενη η εγχειρηση θα ειναι στη μαχη, αλλιως με την αλλαγη των κανονισμων.

Ωραία πάσα για σύντομες προβλέψεις - εκτιμήσεις.

7 ώρες πριν, tommy^ είπε

H RB και τον καλύτερο νο2 να είχε, δε θα έπαιρνε των κατασκευαστών το πρωτάθλημα... Προσωπική μου εκτίμηση πάντα. 

Καταρχάς για να διεκδικήσει κάποιος την 1η θέση, πρέπει να έχει εξασφαλισμένη τη 2η. Του χρόνου αναμένεται να είναι ακόμα πιο κοντά η AM, ενώ η Μακλάρεν είναι μεγάλο ερωτηματικό πόσο θα πλησιάσει. Εγώ την πιστεύω για 3η θέση στο κατασκευαστών και να είναι "κοντά" στην RB. Συνεπώς, ο Πέρεζ πρέπει πρώτα από όλα να εξασφάλιζει τις 4ες θέσεις και στις εγκαταλείψεις της τριάδας μπροστά να ανεβαίνει βάθρο με συνέπεια. Αν σε κάποια γκραν πρι η RB είναι πραγματικά ανταγωνιστική απέναντι στην Μερκ, τότε θα πρέπει να κυνηγήσει και το νταμπλ πόντιουμ.

Για μία πρώτη γνώμη και για τους άλλους, η Alpine με τον Αλόνσο αναμένεται να είναι δυνατή, αλλά δεν πιστεύω τόσο ώστε να πλησιάσει με αξιώσεις την πρώτη τετράδα. Βέβαια οι Γάλλοι βελτιώνουν συνέχεια τον κινητήρα τους, σε βαθμό που φέτος σε κάποιες πίστες είχαν τη δεύτερη μεγαλύτερη ισχύ. Το κακό είναι ότι 3/4 από πάνω ομάδες έχουν τον ισχυρότερο κινητήρα, ενώ η 4η από τις από πάνω ομάδες, απλά είναι καλύτερη αυτή τη στιγμή.

Φερράρι είναι πραγματικό αίνιγμα. Μπινόττο λέει ότι στοχεύουν ακόμα και στην 3η θέση, αλλά δεν το βλέπω πως μπορεί να γίνει. Δηλαδή θα βάλει από κάτω Αλπιν, ΑΜ και Μακλάρεν. Πιο πιθανό το θεωρώ να χάσει και την 6η θέση του χρόνου από την ΑΤ. Εντωμεταξύ στο ίδιο λινκ, ο Μπινόττο παραδέχεται ότι ΑΜ και ΑΤ έχουν φρι τόκενς, άρα παραπάνω περιθώρια ανάπτυξης.

Η τριάδα κάτω δε βλέπω να αλλάζει.

Εν ολίγοις, βλέπω 4 γκρουπ.

Μερκ 1η, με διαφορά σε παραπλήσια επίπεδα με φέτος, άντε βαριά να είναι 50 βαθμούς πιο κοντά ο 2ος.

RB, Μακλάρεν, AM, Αλπιν θα είναι σχετικά κοντά. Λογικά 2η η RB αλλά πιο κοντά στο midfield απ' ότι στην Μερκ, όπως και φέτος. Η Αλπίν λίγο πιο πίσω από Μακλάρεν και ΑΜ.

Φερράρι με ΑΤ μαζί. Αν έπρεπε να ποντάρω κάπου θα ήταν στην ΑΤ, αλλά θέλω να περιμένω τις χειμερινές δοκιμές για να τις δω αμφότερες (καλά αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες πλην Μερκ).

Αλφα Ρομεο, Χαας, Γουλλιαμς μαζί. Αν ο κινητήρας της Φερράρι είναι στα ίδια με φέτος και με δεδομένη την απειρία του διδύμου, κόβω τη Χαας για τελευταία.

// Feel free to bookmark this. Να με κάνετε ρεζίλι του χρόνου τέτοια εποχή.

 

Επεξ/σία από greenfan20
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Ωραία πάσα για σύντομες προβλέψεις - εκτιμήσεις.

Καταρχάς για να διεκδικήσει κάποιος την 1η θέση, πρέπει να έχει εξασφαλισμένη τη 2η. Του χρόνου αναμένεται να είναι ακόμα πιο κοντά η AM, ενώ η Μακλάρεν είναι μεγάλο ερωτηματικό πόσο θα πλησιάσει. Εγώ την πιστεύω για 3η θέση στο κατασκευαστών και να είναι "κοντά" στην RB. Συνεπώς, ο Πέρεζ πρέπει πρώτα από όλα να εξασφάλιζει τις 4ες θέσεις και στις εγκαταλείψεις της τριάδας μπροστά να ανεβαίνει βάθρο με συνέπεια. Αν σε κάποια γκραν πρι η RB είναι πραγματικά ανταγωνιστική απέναντι στην Μερκ, τότε θα πρέπει να κυνηγήσει και το νταμπλ πόντιουμ.

Για μία πρώτη γνώμη και για τους άλλους, η Alpine με τον Αλόνσο αναμένεται να είναι δυνατή, αλλά δεν πιστεύω τόσο ώστε να πλησιάσει με αξιώσεις την πρώτη τετράδα. Βέβαια οι Γάλλοι βελτιώνουν συνέχεια τον κινητήρα τους, σε βαθμό που φέτος σε κάποιες πίστες είχαν τη δεύτερη μεγαλύτερη ισχύ. Το κακό είναι ότι 3/4 από πάνω ομάδες έχουν τον ισχυρότερο κινητήρα, ενώ η 4η από τις από πάνω ομάδες, απλά είναι καλύτερη αυτή τη στιγμή.

Φερράρι είναι πραγματικό αίνιγμα. Μπινόττο λέει ότι στοχεύουν ακόμα και στην 3η θέση, αλλά δεν το βλέπω πως μπορεί να γίνει. Δηλαδή θα βάλει από κάτω Αλπιν, ΑΜ και Μακλάρεν. Πιο πιθανό το θεωρώ να χάσει και την 6η θέση του χρόνου από την ΑΤ. Εντωμεταξύ στο ίδιο λινκ, ο Μπινόττο παραδέχεται ότι ΑΜ και ΑΤ έχουν φρι τόκενς, άρα παραπάνω περιθώρια ανάπτυξης.

Η τριάδα κάτω δε βλέπω να αλλάζει.

Εν ολίγοις, βλέπω 4 γκρουπ.

Μερκ 1η, με διαφορά σε παραπλήσια επίπεδα με φέτος, άντε βαριά να είναι 50 βαθμούς πιο κοντά ο 2ος.

RB, Μακλάρεν, AM, Αλπιν θα είναι σχετικά κοντά. Λογικά 2η η RB αλλά πιο κοντά στο midfield απ' ότι στην Μερκ, όπως και φέτος. Η Αλπίν λίγο πιο πίσω από Μακλάρεν και ΑΜ.

Φερράρι με ΑΤ μαζί. Αν έπρεπε να ποντάρω κάπου θα ήταν στην ΑΤ, αλλά θέλω να περιμένω τις χειμερινές δοκιμές για να τις δω αμφότερες (καλά αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες πλην Μερκ).

Αλφα Ρομεο, Χαας, Γουλλιαμς μαζί. Αν ο κινητήρας της Φερράρι είναι στα ίδια με φέτος και με δεδομένη την απειρία του διδύμου, κόβω τη Χαας για τελευταία.

// Feel free to bookmark this. Να με κάνετε ρεζίλι του χρόνου τέτοια εποχή.

 

Μα για αυτό το λόγο παίρνει τον Perez. Να εξασφαλίσει την δεύτερη θέση. Επειδή αυτό το παράθυρο για θέατρο με την ροζ Mercedes το έχουν κλείσει, δεν βλέπω πώς μπορεί να είναι κοντά η AM.. Δεν έχω στοιχεία η να έχω διαβάσει κάτι αλλά προσωπικά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για την Alpine...

Οσο αφορά την Ferrari.. Νομίζω ότι έχεις πέσει πολύ έξω (προσωπική άποψη βέβαια). Αυτό επειδή δεν θα έχουν την ίδια PU (οπως αναρωτιέσαι). Συμφωνώ για την Hass. Και εγώ την βλέπω τελευταία. Αυτό επειδή έχει σχεδόν κόψει την ανάπτυξη. Βέβαια (οπως καλά λές) θα πάρουμε μία γεύση τον χειμώνα με τα Test. (τα οποία όμως πολλές φορές δεν δείχνουν τής πραγματική δύναμη, βλέπε Ferrari 2019) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Αλφα Ρομεο, Χαας, Γουλλιαμς μαζί. Αν ο κινητήρας της Φερράρι είναι στα ίδια με φέτος και με δεδομένη την απειρία του διδύμου, κόβω τη Χαας για τελευταία.

 

25 λεπτά πριν, eri77 είπε

Οσο αφορά την Ferrari.. Νομίζω ότι έχεις πέσει πολύ έξω (προσωπική άποψη βέβαια). Αυτό επειδή δεν θα έχουν την ίδια PU (οπως αναρωτιέσαι). Συμφωνώ για την Hass. Και εγώ την βλέπω τελευταία. Αυτό επειδή έχει σχεδόν κόψει την ανάπτυξη. Βέβαια (οπως καλά λές) θα πάρουμε μία γεύση τον χειμώνα με τα Test. (τα οποία όμως πολλές φορές δεν δείχνουν τής πραγματική δύναμη, βλέπε Ferrari 2019) 

Η Haas με την Φερραρι πηγαινουν σε μοντελο ροζ Μερσεντες ή και χειροτερο.
ΣΤΟ MARANELLO ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΣΣΙ ΤΗΣ HAAS
Ferrari setting up Haas F1 hub in Maranello

Τους πλεοναζοντες υπαλληλους της Φερραρι που λογω budget cost cutting απο το 2021 θα επρεπε να τους μειωσουν, θα τους δωσουν στην Haas που θα αποκτησει κεντρο αναπτυξης στο ... Maranello! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Η Haas με την Φερραρι πηγαινουν σε μοντελο ροζ Μερσεντες ή και χειροτερο.
ΣΤΟ MARANELLO ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΣΣΙ ΤΗΣ HAAS
Ferrari setting up Haas F1 hub in Maranello

Τους πλεοναζοντες υπαλληλους της Φερραρι που λογω budget cost cutting απο το 2021 θα επρεπε να τους μειωσουν, θα τους δωσουν στην Haas που θα αποκτησει κεντρο αναπτυξης στο ... Maranello! 

Τα έχεις μπερδέψει λίγο.. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.. Άλλωστε το εξηγεί ο Binotto στο άρθρο πού έχεις ανεβάσει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, eri77 είπε

Τα έχεις μπερδέψει λίγο.. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.. Άλλωστε το εξηγεί ο Binotto στο άρθρο πού έχεις ανεβάσει 

Καπως ετσι τα εξηγουσε και ο Stroll για την Racing Point...

Ο Binotto(μιλαμε για τον τυπο που περυσι μας ελεγε οτι δεν χρειαστηκε να αλλαξουν τιποτα στον κινητηρα της Φερραρι με τους νεους κανονισμους, κατι που λιγους μηνες μετα αναιρεσε ο ιδιος) λεει οτι οι πλεοναζοντες υπαλληλοι της Φερραρι θα πανε στην Haas(κοιτα να δεις συμπτωση που ολοι οι πλεοναζοντες πηγαινουν στην customer ομαδα) και οτι μαλιστα απο το πουθενα η Haas θα ανοιξει κεντρο αναπτυξης στο Maranello(κι αλλη συμπτωση!). Επισης, αλλη μια συμπτωση ειναι οτι η Haas θα εχει για οδηγο τον Mick Schumacher που ηταν στο Ferrari Academy.

H Haas παει σε μοντελο racing point, οπως ηταν πανω-κατω ηδη(μην ξεχναμε οτι βγηκε 5η το 2018, μια ομαδα 3 ετων χωρις καλα-καλα δικο της μονοθεσιο) :
θα παιρνει οτι επιτρεπεται απο τους κανονισμους απο την Ferrari(οπως εκανε και η Racing point), αλλα το χειροτερο ειναι οτι το Hub της Haas μεσα στο Maranello με πρωην υπαλληλους Ferrari, με οτι μπορει να σημαινει αυτο για το πως βρηκε τροπο η Φερραρι να παρακαμψει το budget cap...

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, eri77 είπε

Τα έχεις μπερδέψει λίγο.. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.. Άλλωστε το εξηγεί ο Binotto στο άρθρο πού έχεις ανεβάσει 

Δεν ξέρω τι ακριβώς εξήγησε. Εγώ διαβάζω "θα πάει το προσωπικό μας, εδώ στο διπλα κτιριο που θα αναπτύσει το μονοθέσιο της Haas, το οποίο χρησιμοποιεί την κινητήρα μας, αλλα δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, απλα πελάτες τους έχουμε, και θα είναι σε άλλο κτίριο, δε θα μιλάνε μεταξύ τους"

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι αυτη η Haas πως και τοσα χρονια δεν ειχε σκεφτει να αναπτυσσει το μονοθεσιο της στο Μαρανελλο και τι αλλαξε και θελησε να το κανει απο φετος εκει; Τυχαιο πρεπει να ειναι.
Επισης, πως και τοσα χρονια δεν ειχε κυνηγησει να παρει τοπ υπαλληλους οπως ο μεχρι προτινος αρχισχεδιαστης της Φερραρι Simone Resta που παει στην Haas σαν ... δανεικος!! 
Simone Resta: Ferrari designer joins Haas 'on loan deal'

Δηλαδη, θα δουλευει για την Haas, αλλα θα ανηκει στην Φερραρι και θα επιστρεψει αργοτερα στην Φερραρι. Nothing to see here.

Επισης, για να δουμε ποσο καθαρη και καθολου υποπτη ειναι αυτη η κινηση, ο ρολος του στην Haas δεν εχει ακομα καθοριστει!!
"Haas team principal Gunther Steiner said the role Resta would fulfil had not yet been fully defined."

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...