Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν νομιζω να γινει κατι τετοιο. Το πιο πιθανο να τον κανουν test driver σε καποια ομαδα με κινητηρες Merc η να τον βαλουν να παιξει σε καποιο αλλο πρωταθλημα που αγωνιζετε η merc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Αν είσαι Red Bull, τσιμπάς Ράσελ.

Πως; Έχει συμβόλαιο με τη Merc.

2 ώρες πριν, eri77 είπε

μια αλλη πιθανοτητα ειναι να κρατανε τον albon

Νοοοοο

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Russell λέει ότι έχει συμβόλαιο και για του χρόνου με τη Williams και βλέπει δάκτυλο Perez πίσω από τις φήμες!

https://www.formula1.com/en/latest/article.russell-says-williams-exit-rumours-fed-by-perez-camp-as-mercedes-vow-to-back.6B5MK8JYfbeREXYrrvc8BN.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τα λεφτά που φέρνει ο perez τόσο η williams όσο και η haas θα ενδιαφερόντουσαν. ακόμα και η AT θα ενδιαφερόταν ίσως και η sauber-alfa από την οποία ξεκίνησε ο Perez. η williams έχει ήδη έναν pay driver στο πρόσωπο του lattifi. η haas πάλι έχει συμφέρον να πάρει τον perez από διαφημιστικής άποψης μιας και είναι αμερικάνικη εταιρεία και ο Perez κάνει κλικ στο κοινό του Μεξικού και της λατινικής Αμερικής. Συμπερασμα. εξαιρετικα δυσκολο να δουμε που θα καταληξει ο perez (LOL)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Σπάστο 😎

Για να το επέτρεπε η Merc ή θα είχε αυτοκτονικές τάσεις ή θα έπερνε Max. 🧐

Ο Lewis δε φαίνεται να είναι για απόσυρση, οπότε not just yet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα teammate Μαξ είναι γενικά πολύ δύσκολο. Ιδανικά η RB θα ήθελε έναν πολύ καλό οδηγό που να μπορεί να συνεισφέρει και στο κατασκευαστών και στην προσπάθεια του Ολλανδού που δύο χρόνια τώρα μπαίνει μόνος του σφήνα σε Merc, Ferrari (μέχρι πέρσι), αλλά όχι τόσο καλό οδηγό ώστε να υπάρξει υπόνοια ότι αμφισβητείται το No1 στην ομάδα. Δε θέλει ούτε έναν Άλμπον που δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις δύο Μερκ, ούτε έναν Ντάνι Ρικ που να έχουμε φαινόμενα Αζερμπαϊτζαν με συγκρουόμενα ή κατατακτήριες Αυστρίας που τσακωνόντουσαν στο team radio. Εν ολιγοίς κυνηγάνε έναν δικό τους Μπόττας.

Το θέμα είναι ότι η Μερκ αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να νικηθεί από ομάδα που θα ακολουθήσει την ίδια προσέγγιση με αυτή γιατί έχει καλύτερο μονοθέσιο, το καλύτερο Νο1 και το καλύτερο Νο2 που θα μπορούσε. Άρα είτε περιμένεις έναν πολύ καλό κινητήρα από Χόντα το 2021 (όπως φημολογείται), καλοστημένο μονοθέσιο (έχει και εκεί τα θεματάκια της η RB φέτος) και ελπίζεις τα δικά σου Νο1 και Νο2 να είναι ανταγωνιστικά ως προς τα Νο1 και Νο2 της Μερκ (το Νο1 λογικά θα είναι, το 2 όμως;), είτε πας σε άλλη συνταγή. Θα μου άρεσε να δω το 2ο στους Αυστιακούς, οπότε ο Ράσελ για μένα είναι μονόδρομος εκεί. Άσε που χτυπάς στα ίσα και την Μερκ έτσι.

Αν όχι ο Ράσελ, τότε προτιμώ Πέρεζ από Χουλκ, καθώς ο Μεξικανός έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια να είναι Νο1 και τον θεωρώ και πιο ανταγωνιστικό από τον Χουλκ. Ο Πέρεζ είχε μάλιστα νικήσει τον Γερμανό στη συνυπαρξή τους στην Force India (or whatever it's called), φέρνει χρήματα που θα βοηθήσουν κι άλλο στην ανάπτυξη του μονοθέσιου, έχει μια χώρα πίσω του και μια πίστα όπου η RB αποδίδει πάντα καλά (ελέω και του υψομέτρου), ενώ το πολύ βασικό έχει ήδη πόντιουμ. Ο τελευταίος οδηγός που πήγε στην RB έχοντας ήδη πόντιουμ είναι ο Σεμπ. Από τότε όλοι οι οδηγοί της ομάδας είδαν το πρώτο τους πόντιουμ μετά την έλευσή τους σε αυτή (λόγω και της προτίμησης της RB σε οδηγούς της ακαδημίας της). Φοβάμαι ότι με τον Χουλκ θα υπάρξει πολύ πίεση για το πολυπόθητο πόντιουμ, που αν δεν έρθει νωρίς στη σεζόν θα γίνει βάρος ασήκωτο στην πορεία.

Πάντως είναι εντυπωσιακό πως η RB έχει 7/20 οδηγούς του γκριντ και 7/13 πόντιουμ φίνισερς και δεν μπορεί να γεμίσει 2 από τις 4 θέσεις της. Λογικά στην ΑΤ θα πάει ο Τσουνόντα, αλλά το πρόβλημα είναι η μεγάλη ομάδα. Ο Ντάνι Ρικ έφυγε γιατί ήθελε το Νο1 και με Μαξ δεν έπαιζε αυτό, ο Σάινθ προτίμησε να μην πάει για νέο συμβόλαιο με RB και φεύγοντας από τη Ρενό πήγε στην Μακλάρεν, ο Σεμπ ούτε που θα συζήτουσε να γυρίσει με τον Μαξ στην ομάδα και ο Γκασλί προτιμά να μείνει στην ΑΤ. Ναι ο Μαξ είναι οδηγάρα, αλλά κάνοντάς του όλα τα χατήρια και λειτουργώντας με λογικές παιδιά και αποπαίδια, η RB γίνεται μη ελκυστική για τους άλλους οδηγούς και εξαρτάται σε υπερθετικό βαθμό από τον Ολλανδό. Από την άλλη ο Μαξ είναι once in a generation οδηγός, άρα πως να μην του δώσεις ό,τι ζητήσει;

Γενικά το βάρος έχει πέσει πλέον στους Αυστριακούς, οι οποίοι δίχως να έχουν άλλη ομάδα πλην της Μερκ από πάνω τους, καλούνται να ανταγωνιστούν την πιο καλοδουλεμένη ομάδα που έχουμε δει στη μετά-Φερράρι 00-04 εποχή. Αν ρίξουν τη διαφορά στα 2-3 δέκατα ο Μαξ θα γίνει άμεσoς ανταγωνιστής για το πρωτάθλημα και ένας Πέρεζ ή ένας Ράσελ θα βοηθήσει στο να βάλουν δύσκολα στη Μερκ. Αν η διαφορά μείνει ίδια με φέτος, αδιάφορο ποιος θα έρθει για Νο2.

 

// edit: Για Σεμπ και RB δεν είμαι απόλυτα ακριβής όπως σωστά με διόρθωσε ο @Diinekis21.

Επεξ/σία από greenfan20
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως, θελει εναν ξεκαθαρο νο2 που θα τερματιζει ακριβως πισω απο Μαξ και οταν ο Μαξ εγκαταλειπει να παιρνει τους μεγιστους βαθμους.

Η Χοντα δεν ειπε οτι αποχωρει στο τελος της φετινης χρονιας;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tommy^ είπε

Ακριβως, θελει εναν ξεκαθαρο νο2 που θα τερματιζει ακριβως πισω απο Μαξ και οταν ο Μαξ εγκαταλειπει να παιρνει τους μεγιστους βαθμους.

Η Χοντα δεν ειπε οτι αποχωρει στο τελος της φετινης χρονιας;

Τέλος την επόμενης. Και το 21 Honda θα έχει η RB

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, papp0us είπε

Τέλος την επόμενης. Και το 21 Honda θα έχει η RB

Και τι σε/με/μας κανει να πιστευεις/πιστευω/πιστευουμε οτι στην τελευταια της χρονια στην F1 θα φτιαξει ενα εξαιρετικο μοτερ η Χοντα;

Μακαρι, αλλα δεν το βλεπω. Εκτος κι αν το κανει για να φυγει με το κεφαλι ψηλα αλλα και παλι με το παγωμα της εξελιξης δε νομιζω οτι μπορει να φτιαξει το νο1 μοτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Και τι σε/με/μας κανει να πιστευεις/πιστευω/πιστευουμε οτι στην τελευταια της χρονια στην F1 θα φτιαξει ενα εξαιρετικο μοτερ η Χοντα;

Μακαρι, αλλα δεν το βλεπω. Εκτος κι αν το κανει για να φυγει με το κεφαλι ψηλα αλλα και παλι με το παγωμα της εξελιξης δε νομιζω οτι μπορει να φτιαξει το νο1 μοτερ.

Μοναδική ελπίδα οτι μιλάμε για Ιάπωνες. Κατα τα άλλα, και εγώ δεν νομίζω οτι θα πέσουν με τα μούτρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Ο Ντάνι Ρικ έφυγε γιατί ήθελε το Νο1 και με Μαξ δεν έπαιζε αυτό, ο Σάινθ προτίμησε να μην πάει για νέο συμβόλαιο με RB και φεύγοντας από τη Ρενό πήγε στην Μακλάρεν, ο Σεμπ ούτε που θα συζήτουσε να γυρίσει με τον Μαξ στην ομάδα και ο Γκασλί προτιμά να μείνει στην ΑΤ.

Όχι ακριβώς!

O Rici έφυγε επειδή ήθελε εγγυημένη ίση αντιμετώπιση. Που είχε μέχρι που ανακοίνωσε ότι φεύγει.

Ο Sainz είχε ψιλο-κόντρα με Max και δε θα τον προβίβαζαν στην RB, οπότε δεν είχε προοπτική για εξέλιξη στο περιβάλλον της.

Ο Seb μια χαρά έριχνε γέφυρες με την RB ( από το 2018 και έπειτα) και πιο έντονα φέτος όταν δεν είχε άλλη επιλογή (προ Aston Martin δηλαδή).

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Και τι σε/με/μας κανει να πιστευεις/πιστευω/πιστευουμε οτι στην τελευταια της χρονια στην F1 θα φτιαξει ενα εξαιρετικο μοτερ η Χοντα;

Μακαρι, αλλα δεν το βλεπω. Εκτος κι αν το κανει για να φυγει με το κεφαλι ψηλα αλλα και παλι με το παγωμα της εξελιξης δε νομιζω οτι μπορει να φτιαξει το νο1 μοτερ.

Έτσι έχουν αφήσει να εννοηθεί. Προσωπικά δεν πιστεύω όχι μόνο ότι θα φτιάξουν το Νο1, αλλά ότι έστω θα προσπαθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Αν το κάνουν, θα είναι προς τιμήν τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι περιμένουν το πότε θα αποφασίσει ο lewis να πάρει σύνταξη (κάτι που είναι μάλλον συνώνυμο με το backdown της amg). 
ο russel περιμένει να πάρει τη θέση του και διόλου δεν έχει σκοπό να τρέχει να κάνει το νο2 στον max. 
ο gasly το ίδιο (άσε που έφαγε την κρυάδα της RB) και ήδη μένει μια χρόνια στην AT απλά για να πάει στη renault (έχοντας νικήσει και ένα GP).
o περεζ γιατί να πάει να κάνει το νο2?  πιο εύκολο να πάει σε haas που είναι αμερικανική εταιρεία και αυτός μεξικανός.
μόνο τον hulk βλέπω να είναι στα θέλω της RB. 
Ο seb έχει ήδη παίξει το χαρτί του. πήγε στην Aston με την προοπτική ότι αν το πάρει ο lewis θα τα παρατήσει έχοντας όλα τα 
ρεκόρ, θα πουλήσει το μαγαζί η amg στην ineos και η aston στην οποία έχει μετοχές ο toto θα είναι η works team των κινητήρων AMG.
Είναι βέβαια το πιο τραβηγμένο σενάριο 
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ghostrider είπε

θα αποφασίσει ο lewis να πάρει σύνταξη

Γιατι τους εχει πει κανεις οτι αυτο εδω ειναι κοντα? Ανετα μπορει να αγωνιζεται σε top επιπεδο για 3 χρονια και γενικα για πολλα ακομα. Και με τις περγαμινες που κατεχει δεν νομιζω να υπαρξει ομαδα που δεν τον θελει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...