Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περιπλέκει πολύ τα πράγματα.

Ίσως είναι και μέρος του παζλ του γιατί δεν έχει υπογράψει ακόμα ανανέωση ο Lewis.

3 ώρες πριν, ASFE είπε

O τίτλος πάντως είναι  λίγο ανάποδος..

Cyril: "Χρειάζεται οδηγό ( γιατί του τον πήρα) και κινητήρα (γιατί δε του δίνω πια). " Χουχουχου..

Είναι comeback αυτό που κάνει ο Horner. Τι να του έλεγε μπροστά στις κάμερες; "F off, frenchy w@nk@r"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, ghostrider είπε

και καπου εδω ο cyril πρεπει να εχει σκασει στα γελια.

παρόλα αυτα  δεν ξερω γιατι αλλα μου θυμιζει το δρακουμελ.

Ξέρω εγώ, τα φρύδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα, μην λεμε μεγαλες κουβεντες και η renault στο οριο ειναι για να φυγει καθε σεζον.
Aν δεν αλλαζαν οι κανονισμοι το 2022, θα ειχε φυγει:
Renault had "no interest" in F1 future under current rules

Αλλα ακομα και τωρα δεν νιωθεις οτι ειναι fully committed.
Renault Confirms Continued Participation in Formula 1 Despite Company-wide Job Cuts

Αναφορά σε κείμενο

Cyril Abiteboul, the Team Principal of Renault, has welcomed the news and says it was clear that something needed to be said to end the speculation about the team’s future.

There’s been lots of speculation regarding Renault’s commitment in F1, said Abiteboul to Motorsport.com.  “I think clearly she’s put a stop to the speculation, and that was necessary.

“Obviously there was an announcement of major plans, a review of the way the company was operating, the priorities of the company, and therefore I guess there was some speculation that F1 could be seen as an opportunity to save costs.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Καλα, μην λεμε μεγαλες κουβεντες και η renault στο οριο ειναι για να φυγει καθε σεζον.
Aν δεν αλλαζαν οι κανονισμοι το 2022, θα ειχε φυγει:
Renault had "no interest" in F1 future under current rules

Αλλα ακομα και τωρα δεν νιωθεις οτι ειναι fully committed.

καλα αυτο θα ηταν σεναριο απο comics. ενα grid γεματο ferrari engines (ενιαιο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικοτερα, η F1 και ο μηχανοκινητος αθλητισμος αργοπεθαινει.

Ο μεσος φιλαθλος F1 εχει ηλικια 40+ χρονια συμφωνα με ερευνα και μονο 14% ειναι κατω των 25 ετων.


Οι κατασκευαστες αυτοκινητων πανε ολοταχως σε ηλεκτροκινητα αυτοκινητα για το κοινο ενω ακομα και η Formula E εχει προσελκυσει περισσοτερους κατασκευαστες(Audi , Porsche, Nissan, Jaguar, BMW, Mercedes).
 

Oι νεοι παίρνουν ολο και λιγοτερα διπλωματα οδηγησης(Number of young adults with driving licences falls by 40 per cent) και εκει που καποτε το αυτοκινητο ηταν στοχος και ενα κομματι της ελευθεριας για εναν εφηβο, τωρα δεν αποτελει καν στοχο για αρκετους. Αυτοι σιγουρα δεν μπορουν να κανουν relate με την F1.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, haHa είπε

Γενικοτερα, η F1 και ο μηχανοκινητος αθλητισμος αργοπεθαινει.

Ο μεσος φιλαθλος F1 εχει ηλικια 40+ χρονια συμφωνα με ερευνα και μονο 14% ειναι κατω των 25 ετων.


Οι κατασκευαστες αυτοκινητων πανε ολοταχως σε ηλεκτροκινητα αυτοκινητα για το κοινο ενω ακομα και η Formula E εχει προσελκυσει περισσοτερους κατασκευαστες(Audi , Porsche, Nissan, Jaguar, BMW, Mercedes).
 

Oι νεοι παίρνουν ολο και λιγοτερα διπλωματα οδηγησης(Number of young adults with driving licences falls by 40 per cent) και εκει που καποτε το αυτοκινητο ηταν στοχος και ενα κομματι της ελευθεριας για εναν εφηβο, τωρα δεν αποτελει καν στοχο για αρκετους. Αυτοι σιγουρα δεν μπορουν να κανουν relate με την F1.

Γενικά έχω την εντύπωση πως στην ηλεκτροκίνητη φόρμουλα μπορούν να επενδύσουν πιο εύκολα οι εταιρίες, γιατι τα όποια δεδομένα αποκτήσουν, μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν στο μέλλον στην παραγωγή. Τα όποια breakthrough γίνονται πλέον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης μάλλον δεν είναι και πολύ εκμεταλλεύσιμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

Γενικοτερα, η F1 και ο μηχανοκινητος αθλητισμος αργοπεθαινει.

Ο μεσος φιλαθλος F1 εχει ηλικια 40+ χρονια συμφωνα με ερευνα και μονο 14% ειναι κατω των 25 ετων.


Οι κατασκευαστες αυτοκινητων πανε ολοταχως σε ηλεκτροκινητα αυτοκινητα για το κοινο ενω ακομα και η Formula E εχει προσελκυσει περισσοτερους κατασκευαστες(Audi , Porsche, Nissan, Jaguar, BMW, Mercedes).
 

Oι νεοι παίρνουν ολο και λιγοτερα διπλωματα οδηγησης(Number of young adults with driving licences falls by 40 per cent) και εκει που καποτε το αυτοκινητο ηταν στοχος και ενα κομματι της ελευθεριας για εναν εφηβο, τωρα δεν αποτελει καν στοχο για αρκετους. Αυτοι σιγουρα δεν μπορουν να κανουν relate με την F1.

Θα συμφωνήσω και θα συμπληρώσω κάποιες ακόμα παραμέτρους που παρατηρώ γενικότερα. Εκτός της ηλεκτροκίνησης που όπως είπες επιπλέον παρατηρώ ότι το θέμα αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται όλο και περισσότερο σαν ένα απλό καταναλωτικό προϊόν με καμία περαιτέρω προέκταση ( πάθος, χαρά οδήγησης κλπ κλπ) που οι περισσότεροι παλιότεροι αναζητούσαμε/αναζητούμε. Πλέον περισσότερο νκοιταζουν το αν έχει το Χ infotainment και λιγότερο το αν έχει καλό κράτημα η ευχάριστη συμπεριφορά. Αυτό επίσης αντικατοπτρίζεται και από το ότι καλά αυτοκίνητα τα αντιμετωπίζουν σαν "σαπάκια" στη δεκαετία και ας είναι καλύτερα από το Χ καινούργιο που αντιπροτείνουν. Έχει χαθεί η "μαγεία" στο χώρο και σε αυτό φταίνε και οι εταιρείες που βγάζουν μοντέλα απρόσωπα που άνετα αλλάζουν σήματα αναμεταξύ τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, primeragt είπε

Θα συμφωνήσω και θα συμπληρώσω κάποιες ακόμα παραμέτρους που παρατηρώ γενικότερα. Εκτός της ηλεκτροκίνησης που όπως είπες επιπλέον παρατηρώ ότι το θέμα αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται όλο και περισσότερο σαν ένα απλό καταναλωτικό προϊόν με καμία περαιτέρω προέκταση ( πάθος, χαρά οδήγησης κλπ κλπ) που οι περισσότεροι παλιότεροι αναζητούσαμε/αναζητούμε. Πλέον περισσότερο νκοιταζουν το αν έχει το Χ infotainment και λιγότερο το αν έχει καλό κράτημα η ευχάριστη συμπεριφορά. Αυτό επίσης αντικατοπτρίζεται και από το ότι καλά αυτοκίνητα τα αντιμετωπίζουν σαν "σαπάκια" στη δεκαετία και ας είναι καλύτερα από το Χ καινούργιο που αντιπροτείνουν. Έχει χαθεί η "μαγεία" στο χώρο και σε αυτό φταίνε και οι εταιρείες που βγάζουν μοντέλα απρόσωπα που άνετα αλλάζουν σήματα αναμεταξύ τους.

Θα συμφωνησω στα περισσοτερα, αλλα θα διαφωνησω στο οτι φταινε οι εταιρειες. Οι εταιρειες βγαζουν αυτα που θελει ο κοσμος, αυτα που θα πουλησουν.
Το αυτοκινητο οπως σωστα λες ειναι πια απλα ενα commodity.

Δεν το κρινω σαν σωστο ή λαθος, ειναι ετσι οπως το βλεπει πια ο κοσμος. Καποτε το εβλεπε(ειδικα οι εφηβοι) σαν ενα οχημα για την ελευθερια του κλπ. Τωρα απλα καλει ενα uber.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ ότι οι εταιρείες βγάζουν ότι ζητάει ο κόσμος , λεφτά θέλουν δεν είναι ηλίθιες. Το φταίνε και αυτές πήγαινε στο ότι με τον τρόπο αυτό αυξάνεται το φαινόμενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, papp0us είπε

Γενικά έχω την εντύπωση πως στην ηλεκτροκίνητη φόρμουλα μπορούν να επενδύσουν πιο εύκολα οι εταιρίες, γιατι τα όποια δεδομένα αποκτήσουν, μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν στο μέλλον στην παραγωγή. Τα όποια breakthrough γίνονται πλέον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης μάλλον δεν είναι και πολύ εκμεταλλεύσιμα.

Σωστος. 
Σε αυτο το σημειο να πουμε οτι οι hybrid F1 κινητηρες που ηρθαν το 2014 ηταν ενα τεραστιο βημα. Τοσα χρονια η αποδοση των κινητηρων F1 επαιζε στο 30-35% και ξαφνικα φθασαμε στο 50+% (Μercedes amg f1 engine achieves 50 percent thermal efficiency).
Αλλα βλεπουμε οτι αυτο ειναι πια το ταβανι, με πολυ μικρες πια βελτιωσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.gpblog.com/en/news/69568/red-bull-vs-porsche-they-were-a-long-way-off-but-it-s-not-going-to-be-.html

https://thesportsrush.com/f1-news-red-bull-racing-german-automobile-company-ready-to-enter-f1-by-partnering-with-red-bull-racing/

Porsche, Volkswagen θα δούμε..

Μακάρι να μπουν νέοι προμηθευτές αλλά το 2022 είναι πολύ κοντά για να μπει νέος και να είναι ανταγωνιστικός.

Η RB είναι σε πολύ δύσκολη θέση.

Μεγάλη βλακεία που δεν απλοποιούν τους κινητήρες να μπουν και άλλοι στο παιχνίδι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λένε ότι η Red Bull γνώριζε από τον Αύγουστο ότι η Honda θα έβγαινε έξω. Οπότε όταν υπέγραψε the Concorde agreement ηταν ενημερωμένη. Κάπου διάβαζα ότι εφόσον έχουν υπογράψει, είναι υποχρεωμένη να παραμείνουν στην F1 για 5 χρόνια. Πού σημαίνει ότι έχουν και κάποια λύση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...