haHa Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Ο Eddie Jordan είπε οτι Mercedes γιοκ, θα την εξαγοράσει η Ineos, και θα της αλλάξει και το όνομα με την AMG να κρατάει το 30% των μετοχών(το άλλο 30% συν το 10% της οικογένειας Lauda θα πάρει η Ineos). Την ίδια ώρα βέβαια ο Wolf έχει το 30% της Mercedes-AMG F1, δεν ξέρω κατα πόσο θα μπεί σε διαδικασία να πάει σε άλλη ομάδα, αλλα με τέτοια μούρη ολα τα περιμένω. https://www.essentiallysports.com/f1-news-it-wont-be-called-mercedes-toto-wolff-wont-be-in-charge-eddie-jordans-bold-f1-prediction/ Ο Wolff εχει ποσοστο και σε Mercedes-AMG F1(την αγωνιστικη ομαδα) και στην Aston Martin(οχι απλα την αγωνιστικη ομαδα, αλλα την μαμα εταιρεια) . Η λογικη λεει οτι η Mercedes θα φυγει σαν κατασκευαστης απο την F1, εχει κερδισει τα παντα, εχει αποδειξει οτι ηθελε να αποδειξει, εχει κερδισει τα περισσοτερα σερι πρωταθληματα κλπ. Πιστευω θα επικεντρωθει στην Formula e σιγα σιγα. Η aston martin(που τωρα ειναι χορηγος στην red bull) απο του χρονου θα εχει την racing point που θα ονομαζεται επισημα aston martin, θα αυξησει το budget της, εχει και τον Vettel και αν φυγει η mercedes, τοτε δεν αποκλειεται αυτη να ειναι η "works team" για τον κινητηρα της Mercedes. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, haHa είπε Ο Wolff εχει ποσοστο και σε Mercedes-AMG F1(την αγωνιστικη ομαδα) και στην Aston Martin(οχι απλα την αγωνιστικη ομαδα, αλλα την μαμα εταιρεια) . E καλα απο οτι θυμάμαι εκει έχει 1%; Η κάπου εκει. Πιο μεγάλο ποσοστό είχε στην Williams(δεν ξέρω αν το έχει ακόμα αυτό) Μπορεί βέβαια και να πουλήσει τις μετοχές της Petronas, και να πάει Aston Martin. Δε θα μου έκανε εντύπωση. Το κακό ειναι οτι δεν μπαίνει άλλη ομάδα. Απο μετονομασίες χορτάσαμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Κοινός παρονομαστής δλδ ο Τότο σε 2 ομάδες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, papp0us είπε E καλα απο οτι θυμάμαι εκει έχει 1%; Η κάπου εκει. Πιο μεγάλο ποσοστό είχε στην Williams(δεν ξέρω αν το έχει ακόμα αυτό) Μπορεί βέβαια και να πουλήσει τις μετοχές της Petronas, και να πάει Aston Martin. Δε θα μου έκανε εντύπωση. Το κακό ειναι οτι δεν μπαίνει άλλη ομάδα. Απο μετονομασίες χορτάσαμε Στην aston martin εχει ποσοστο στην μαμα εταιρεια, οχι απλα στην αγωνιστικη οπως εχει σε mercedes amg f1 και williams f1. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, haHa είπε Στην aston martin εχει ποσοστο στην μαμα εταιρεια, οχι απλα στην αγωνιστικη οπως εχει σε mercedes amg f1 και williams f1. Το θέμα ειναι οτι αν φύγει η Mercedes, ο Χάμιλτον τι θα κάνει; Να κάτσει στην Ineos, Δύσκολο. Μακάρι να γίνει, θα έχει ζουμί η υπόθεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 12 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ναι, σε καποιες απο τις αποφασεις χαριστηκαν στον Χαμιλτον (οπως εχουν χαριστει και παλαιοτερα σε αλλους οπως ο Φερσταπεν). Καταρχας δεν ξερουμε αν οντως ηταν παρανομο το μοτερ της Φερραρι περσι. Αν ηταν θα ειχε φαει ποινη σωστα; Αρα 2 σεναρια παιζουν: 1) ενω ξερουν οτι ηταν παρανομο το μοτερ, δεν το λενε ανοιχτα για να μην τιναχτουν τα παντα στον αερα και κανουν μυστικη συμφωνια «κυρίων» με Φερραρι να μην το ξαναχρησιμοποιησει, με τα αποτελεσματα που βλεπουμε φετος. 2) δεν ηταν παρανομο και κατι αλλο συνεβη κατω απο το τραπεζι παλι και εχουμε τα φετινα χαλια της Φερραρι. Το δευτερο σεναριο ειναι μαλλον δυσκολο να συμβει. Στο πρωτο σεναριο ομως μιλαμε ξεκαθαρα για φιασκο της FIA οπου σκεπασε και αλλη μια φορα σκανδαλο, πραγμα το οποιο ερχεται να επιβεβαιωσει αυτο που ελεγα στην προηγουμενη σελιδα oτι κατα καιρους η FIA εχει κανει τεραστιες λαμογιες. Ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω: γιατι οι υπολοιπες ομαδες δεν ξεσηκωθηκαν στο σκανδαλο με το μοτερ της Φερραρι. Απορω γιατι κατεβηκαν σε αυτο το πρωταθλημα, ενω περσι η Φερραρι βγηκε δευτερη (νομιζω) στο πρωταθλημα (αρα πηρε παραπανω λεφτα απο τους αλλους) με παρανομο μοτερ! Δεν υποστηριζω Φερραρι, ειμαι φαν της McLaren. Απλα δεν ευνοειται μονο η Φερραρι στην F1 τις τελευταιες δεκαετιες. Φετινα παραδειγματα εχουμε κι αλλα βεβαια: χαϊδεμα ροζ μερσεντες, das που το αφηνει φετος αλλα το απαγορευει του χρονου δηθεν για λογους κοστους. Περσι: ζαντες mercedes Πολύ πιθανό να ισχύει το πρώτο σενάριο...πάντως Αυτό πού λέμε ότι η Ferrari είναι η καρδιά της F1 (μέσα αστείου και σοβαρό) κατά την άποψή μου ισχύει. Δεν θα ήθελα να συζητήσουμε προς αυτό όμως... Όσο αφορά την απορία σου.. Οι υπόλοιπες ομάδες μία χαρά ξεσηκωθηκαν ωστόσο δεν μπορούσαν να επιμένουν για κάτι πού απλά είχαν υποψία. Οκ, λέμε ότι ήταν παράνομο.. Αλλά.. Η FiA ποτέ δεν το είπε αυτό... Από την άλλη η FiA έλεγε και για ένα άρθρο στον οποίο αυτή η συμφωνία είναι νόμιμη... Πολύ πιθανόν (λέω εγώ, και όχι μόνο εγώ) τα χάλια πού έχει η Ferrari φέτος, είναι μέρος της συμφωνίας. Το να μην έφαγε ποινή είναι επειδή, πολύ πιθανόν, η Ferrari έχει χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και έχει απειλήσει ότι θα έφευγε. Θα ήταν καταστροφή για την F1... Λίγο πολύ είναι σαν να πιάσει κάποιος την γυναίκα του με κάποιον άλλον, αλλά να μην μπορεί να κάνει τίποτα επειδή είναι ανεξάρτητος οικονομικά από αυτήν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, eri77 είπε Πολύ πιθανό να ισχύει το πρώτο σενάριο...πάντως Αυτό πού λέμε ότι η Ferrari είναι η καρδιά της F1 (μέσα αστείου και σοβαρό) κατά την άποψή μου ισχύει. Δεν θα ήθελα να συζητήσουμε προς αυτό όμως... Όσο αφορά την απορία σου.. Οι υπόλοιπες ομάδες μία χαρά ξεσηκωθηκαν ωστόσο δεν μπορούσαν να επιμένουν για κάτι πού απλά είχαν υποψία. Οκ, λέμε ότι ήταν παράνομο.. Αλλά.. Η FiA ποτέ δεν το είπε αυτό... Από την άλλη η FiA έλεγε και για ένα άρθρο στον οποίο αυτή η συμφωνία είναι νόμιμη... Πολύ πιθανόν (λέω εγώ, και όχι μόνο εγώ) τα χάλια πού έχει η Ferrari φέτος, είναι μέρος της συμφωνίας. Το να μην έφαγε ποινή είναι επειδή, πολύ πιθανόν, η Ferrari έχει χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και έχει απειλήσει ότι θα έφευγε. Θα ήταν καταστροφή για την F1... Λίγο πολύ είναι σαν να πιάσει κάποιος την γυναίκα του με κάποιον άλλον, αλλά να μην μπορεί να κάνει τίποτα επειδή είναι ανεξάρτητος οικονομικά από αυτήν Ουδεις αναντικαταστατος λεει ο σοφος λαος. Αν φυγει απο την F1(= απο οποιαδηποτε οργανωση της FIA) η Φερραρι θα κανει κακο και στον εαυτο της (θα χασει εσοδα απο μπλουζακια κτλ, χορηγους, κομματι αιγλης, τεχνογνωσια) αλλα θα κανει κακο προφανως και στο θεσμο της F1 αφου θα χασει την πιο δημοφιλη ομαδα του grid. Aπο την αλλη υπαρχουν ηδη και αλλες ιστορικες ομαδες και πολυ πιθανον να μπουν και αλλοι παιχτες-μεγαλα ονοματα οπως το group VAG με την Πορσέ. Ειδικα αν καταφερει η FIA με καναν καλο κανονισμο να ανεβασει τον ανταγωνισμο και να γινεται πανικος για το ποιος θα νικησει καθε φορα, σχεδον ολοι θα ξεχασουν τη Φερραρι. Με λιγα λογια, αν θες την αποψη μου, πιο πολυ θα βγει ζημιωμενη η Φερραρι παρά η F1. Aπο τη μια λες οτι η FIA δεν ειπε ποτέ οτι ειναι παρανομο, αλλα απο την αλλη αφου δεν ηταν παρανομο, γιατι δεν το χρησιμοποιησε και φετος η Φερραρι;; Πολυ παρασκηνιο, συμφωνιες κατω απο το τραπεζι που οδηγουν σε καραγκιοζιλικια. Κλασσικες πρακτικες της FIA. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 14 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ουδεις αναντικαταστατος λεει ο σοφος λαος. Αν φυγει απο την F1(= απο οποιαδηποτε οργανωση της FIA) η Φερραρι θα κανει κακο και στον εαυτο της (θα χασει εσοδα απο μπλουζακια κτλ, χορηγους, κομματι αιγλης, τεχνογνωσια) αλλα θα κανει κακο προφανως και στο θεσμο της F1 αφου θα χασει την πιο δημοφιλη ομαδα του grid. Aπο την αλλη υπαρχουν ηδη και αλλες ιστορικες ομαδες και πολυ πιθανον να μπουν και αλλοι παιχτες-μεγαλα ονοματα οπως το group VAG με την Πορσέ. Ειδικα αν καταφερει η FIA με καναν καλο κανονισμο να ανεβασει τον ανταγωνισμο και να γινεται πανικος για το ποιος θα νικησει καθε φορα, σχεδον ολοι θα ξεχασουν τη Φερραρι. Με λιγα λογια, αν θες την αποψη μου, πιο πολυ θα βγει ζημιωμενη η Φερραρι παρά η F1. Aπο τη μια λες οτι η FIA δεν ειπε ποτέ οτι ειναι παρανομο, αλλα απο την αλλη αφου δεν ηταν παρανομο, γιατι δεν το χρησιμοποιησε και φετος η Φερραρι;; Πολυ παρασκηνιο, συμφωνιες κατω απο το τραπεζι που οδηγουν σε καραγκιοζιλικια. Κλασσικες πρακτικες της FIA. Για αυτό είπα ότι δεν θα ήθελα να συζητήσουμε περί αυτό.. Διότι πρόκειται περί εκτιμήσεων πού θα έκανε ο καθένας μας και στο τέλος όλοι θα είχαν δίκιο.. Η εκτίμηση μού είναι ότι σε μία τέτοια απόφαση, η FIA την επόμενη δεν θα υπάρχει. Οπότε θα έχανε περισσότερο από αυτά πού θα έχανε η Ferrari....τεσπα, όπως είπαμε είναι απόψεις πού έχει ο καθένας.... Πάντως όσο αφορά την ερώτηση σου... Νομίζω ότι κανένα team χρησιμοποιεί το PU πού είχε πέρσι διότι, όπως νομίζω, κάτι άλλαξαν στους κανόνες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, eri77 είπε Νομίζω ότι κανένα team χρησιμοποιεί το PU πού είχε πέρσι διότι, όπως νομίζω, κάτι άλλαξαν στους κανόνες Και τοτε πώς εχασε η Φερραρι σχεδον 1 sec σε σχεση με περσι; Απο κακη αεροδυναμικη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 8 λεπτά πριν, tommy^ είπε Και τοτε πώς εχασε η Φερραρι σχεδον 1 sec σε σχεση με περσι; Απο κακη αεροδυναμικη; Μάλλον κάτι δεν διάβαζες στο προηγούμενο ποστ... Είπα... Πολύ πιθανόν να ισχύει το πρώτο σενάριο ... Αυτό πού έλεγες... Ενώ ξέρουν ότι ήταν παράνομο το μοτέρ... Πέρα από αυτό.. Ότι η αεροδυναμικη τής Ferrari είναι για κλάμα δεν θα το ανακαλύψουμε τώρα Έτσι για να βγάλω κάποιος απορίες... Αν υπάρχουν βέβαια, η αν κάποιος πιστεύει ότι η Ferrari έχει όφελος από την F1 (σε χρήματα).. Χρόνια 2016... Συνολικό μπάτζετ 446 εκατομμύρια (200 εκατομμύρια από βραβεία FIA + 100 εκατομμύρια από winnow + 90 εκατομμύρια από Philip Morris, shell + περίπου 50 εκατομμύρια από τα άλλα πού βλέπουμε στο μονοθέσιο) Από αυτά.. 300+ εκατομμύρια τα έχουν ξοδέψει σε αναβάθμιση μονοθέσιο, 93 για τούς οδηγούς (seb+RAI) και 66 σε άλλους κόστους.. Οπότε έχουμε ένα μείον 90 εκατομμύρια... Τώρα πόσα κερδίζει από μπλουζάκια, αναπτήρας και άλλα τέτοια δεν το γνωρίζω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 11 ώρες πριν, eri77 είπε Μάλλον κάτι δεν διάβαζες στο προηγούμενο ποστ... Είπα... Πολύ πιθανόν να ισχύει το πρώτο σενάριο ... Αυτό πού έλεγες... Ενώ ξέρουν ότι ήταν παράνομο το μοτέρ... Πέρα από αυτό.. Ότι η αεροδυναμικη τής Ferrari είναι για κλάμα δεν θα το ανακαλύψουμε τώρα Έτσι για να βγάλω κάποιος απορίες... Αν υπάρχουν βέβαια, η αν κάποιος πιστεύει ότι η Ferrari έχει όφελος από την F1 (σε χρήματα).. Χρόνια 2016... Συνολικό μπάτζετ 446 εκατομμύρια (200 εκατομμύρια από βραβεία FIA + 100 εκατομμύρια από winnow + 90 εκατομμύρια από Philip Morris, shell + περίπου 50 εκατομμύρια από τα άλλα πού βλέπουμε στο μονοθέσιο) Από αυτά.. 300+ εκατομμύρια τα έχουν ξοδέψει σε αναβάθμιση μονοθέσιο, 93 για τούς οδηγούς (seb+RAI) και 66 σε άλλους κόστους.. Οπότε έχουμε ένα μείον 90 εκατομμύρια... Τώρα πόσα κερδίζει από μπλουζάκια, αναπτήρας και άλλα τέτοια δεν το γνωρίζω Καπου το χασαμε νομιζω. Σε ρωταω: αφου η FIA δεν ειπε ποτέ οτι ειναι παρανομο, αλλα απο την αλλη αφου δεν ηταν παρανομο, γιατι δεν το χρησιμοποιησε και φετος η Φερραρι; Μου απαντας: Νομίζω ότι κανένα team χρησιμοποιεί το PU πού είχε πέρσι διότι, όπως νομίζω, κάτι άλλαξαν στους κανόνες Και σου ξαναλεω: Και τοτε πώς εχασε η Φερραρι σχεδον 1 sec σε σχεση με περσι; Απο κακη αεροδυναμικη; Αν ισχυει αυτο που λες εσυ, οτι δηλαδη ολοι εχουν αλλες PU σε σχεση με περσι, πώς γίνεται να έχασε τόσο πολύ μονο το μοτερ της Φερραρι και οχι των Μερσεντες, Χοντα, Ρενο; Αρα οντως κατι συνεβη με το περσινο τους μοτερ. Παμε στα οικονομικα των ομαδων, τα οποια και ΔΕΝ γνωριζω. Οπως τα παρουσιαζεις εσυ φαινεται οτι η Φερραρι δε βγαζει πολλα απο την εμπλοκη της στην F1 ή αν μπαινει μεσα ή ερχεται "ισα βαρκα ισα νερα", τοτε γιατι παραμενει στην F1; ΓΙατι ειναι ωραια τα μουστακια του αμερικανου "διαδοχου" του Μπερνι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 12 ώρες πριν, eri77 είπε Έτσι για να βγάλω κάποιος απορίες... Αν υπάρχουν βέβαια, η αν κάποιος πιστεύει ότι η Ferrari έχει όφελος από την F1 (σε χρήματα).. Χρόνια 2016... Συνολικό μπάτζετ 446 εκατομμύρια (200 εκατομμύρια από βραβεία FIA + 100 εκατομμύρια από winnow + 90 εκατομμύρια από Philip Morris, shell + περίπου 50 εκατομμύρια από τα άλλα πού βλέπουμε στο μονοθέσιο) Από αυτά.. 300+ εκατομμύρια τα έχουν ξοδέψει σε αναβάθμιση μονοθέσιο, 93 για τούς οδηγούς (seb+RAI) και 66 σε άλλους κόστους.. Οπότε έχουμε ένα μείον 90 εκατομμύρια... Τώρα πόσα κερδίζει από μπλουζάκια, αναπτήρας και άλλα τέτοια δεν το γνωρίζω Mercedes, Ferrari, Red Bull, Renault ειναι γνωστο οτι μπαινουν μεσα οσον αφορα το budget, αλλα παραμενουν για την προβολη. Σε αυτα τα ποσα που αναφερθηκαν δεν εχει υπολογιστει η διαφημιστικη προβολη. Με αλλα λογια, αν πχ η Red Bull δεν ειχε ομαδα, ποσα λεφτα θα επρεπε να πληρωνει σαν χορηγος για να εχει ενα αυτοκινητο βαμμενο στα χρωματα της, με τεραστιο logo και το ονομα της(title sponsor) στην ομαδα. Δεν θα συζητησω για τα 100m που αναφερεις απο winnow(που κανεις δεν ξερει τι κανει!) προς Ferrari. Εδω γελαμε, ειναι στην πραξη χρηματα απο την Philips Morris για να συνεχιζει να εχει logo που θυμιζουν τα marlboro και για αυτο σε αρκετους αγωνες αναγκαζεται και τρεχει χωρις αυτα. Εδω δινει 20m η Aston Martin στην Red Bull και σχεδον το ξεχναμε, γιατι η προβολη της ειναι πολυ μικρη πανω στο αυτοκινητο. Σκεψου ποσο θα επρεπε να δινει για να εχει φουλ προβολη. Αντιστοιχα, η Haas εχει ερθει κι αυτη στην F1 για το brand exposure(δηλαδη μπαινει μεσα, αλλα εχει μεγαλη διαφημιστικη προβολη), ενω εμεις δεν ξερουμε καλα-καλα τι προιοντα βγαζει. Δεν λεει τιποτα το να κοιταμε τα budget χωρις να παιρνουμε υποψη το τεραστιο brand exposure που προσφερει η F1. Υ.Γ.: Μονο η Williams και η Sauber/Alfa Romeo(αν και τωρα πια πρεπει να εξαγοραστηκε απο την Alfa romeo που δεν ειναι απλος title sponsor, αλλα ιδιοκτητης) ειναι καθαρα αγωνιστικες ομαδες που δεν αποσκοπουν στην διαφημιστικη προβολη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, haHa είπε Mercedes, Ferrari, Red Bull, Renault ειναι γνωστο οτι μπαινουν μεσα οσον αφορα το budget, αλλα παραμενουν για την προβολη. ΑΚΡΙΒΩΣ. Αμα αποχωρησει λοιπον η Φερραρι απο την Φ1 δεν ειναι τα χρηματα που θα γλιτωσει/χασει, θα ειναι η ΠΡΟΒΟΛΗ πρωτιστως! Και κατα δευτερον η αιγλη και η τεχνογνωσια. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2020 από tommy^ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 ακριβως αυτο..μια συζήτηση που δεν βγαζει ακρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 22 λεπτά πριν, eri77 είπε ακριβως αυτο..μια συζήτηση που δεν βγαζει ακρη Φυσιολογικο αφου δεν εχουμε ακριβη στοιχεια, εκτιμησεις κανουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα