eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 9 λεπτά πριν, haHa είπε Οπως και να εχει, ειναι αλλη μια αποφαση που πληγει την Μερσεντες. Το παρουσιάζεις σαν κάτι πού το έκαναν για να χτυπάνε την Mercedes. Εδώ είναι πού διαφωνούμε.. Όπως είπα αυτή είναι μία συνέπεια και όχι ο λόγος για να πάρουν αυτή την απόφαση... Γιατί δεν το έκαναν πριν??? Θα μπορούσα να κάνω την ίδια ερώτηση.. Αν ήθελαν να χτυπήσουν την Mercedes γιατί δεν το έκαναν πριν αλλά περίμεναν μέχρι ο hamilton να ανοίξει κάποια διαφορά στους βαθμούς???.. Η αλήθεια πάντως είναι αλλού.. Αν η τηλεθέαση τραβάει, δεν έχουν κανένα λόγο να πάρουν καμία απόφαση.. Αν όμως βλέπουν ότι η τηλεθέαση πέφτει (οπότε και τα χρήματα) τότε προσπαθούν κάτι να κάνουν. Ο κόσμος κάνει παράπονο ότι στην ουσία οι οδηγοί δεν συμμετέχουν πολύ... Αυτό ήταν ένα ban να βοηθάει σε αυτή την κατεύθυνση.. Όπως ισχύει και ο πρώτος λόγος που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα.. Λίγο κρυφα λίγο ανοιχτά, διάφοροι λέγανε για παρανομία Mercedes.. Η FiA θέλει να είναι 100% σίγουρη ότι το σενάριο αυτό δεν υπάρχει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, papp0us είπε Και εγώ σου ξαναλέω. Οτι διαφωνείς με τις αποφάσεις, δεν σημαίνει οτι είναι λάθος. Εγώ π.χ ΔΙΑΦΩΝΩ που κόψανε τον κινητήρα της Ferrari. Για την ακριβεια, κανονικά θα έπρεπε να δώσουν περίπου μια περιγραφή του τι έκανε, και να αναγκάσουν και τους άλλους να κάνουν το ίδιο. Για μένα οτιδήποτε χρησιμοποιείται για να κάνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο χωρίς να το κάνει πιο επικίνδυνο θα έπρεπε να επιτρέπεται. Αυτό δε σημαίνει οτι αυτό που σκέφτομαι είναι σωστό. Οι ίδιοι οι κατασκευαστές δέχονται τους περιορισμούς, για να περιορίσουν το κόστος. Δεν μπορώ να τους πω οτι έχουν άδικο. Στον αν εφαρμόζουν ποινές, στο απάντησα. Εφαρμόζουν.Και εντελώς λογικά το κάνουν ανα περίπτωση. Στο ερώτημα γιατι είναι το 80% που δέχτηκαν ποινή για το ίδιο παράπτωμα, είναι η μαγική φρασούλα "εκτός λόγων ανωτέρας βίας, τους οποίους κρίνουν οι αγωνοδίκες" στο κομμάτι των κανονισμών που αφορά το πάτημα των γραμμών. Οπως βλέπεις, στην δικαιοδοσία του αγωνοδίκη είναι να μην το θεωρήσει ΚΑΝ παράπτωμα, αν έχει τα απαραίτητα στοιχεία για αυτό. Πόσο μάλλον στο βάρος της τιμωρίας. Ο σχωρεμένος που λές στο βίντεο το εξηγεί. Απο Reprimand μέχρι stop-go 10" ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ. Δεν ξέρω πως να στο κάνω πιο ξεκάθαρο. Δεν χρειάζεται να έχω δει 1000GP. Ξέρω οτι είδα τον Vettel να κάνει προσπέραση μέσα στο Pit Lane, και μάλιστα διπλή, και μου έφυγε ο καφές απο τη μύτη. Και όμως επιτρέπεται, Αν στην κίνηση του αυτή είχε πέσει πάνω σε ένα απο τα αυτοκίνητα και είχαν πάει πακέτο πάνω σε κανα Pit Crew, τώρα δε θα είχαμε τον ίδιο κανονισμό, γιατι το κύριο μέλημα των κανονισμών είναι η ασφάλεια. Δε σου λέω ποιον θα αντιπαθήσεις ή όχι, απλά λέω οτι όσο χειρότερα τα πάει η Ferrari τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο να φταίει για όλα η Mercedes. Μετά απο κανα διάλλειμα 3-4 ετών ξαναείδα F1 το 2016. 2016 και 2017 δεν υπήρχε πουθενά αυτό το θέμα, γιατι η Ferrari ήταν ανταγωνιστή. Απο το 2018 και μετά που η παντόφλα πέφτει βαριά έχω βαρεθεί να ακούω για την κακή μερσεντές. Γιατι η Mercedes δηλαδή δε θα έριχνε χρήματα χωρίς εγγυήσεις, αλλα η Ferrari δεν έχει τέτοιο πρόβλημα; Τι είναι η Φερράρι; Περίπτερο; Η αγαπάει το άθλημα και δεν την νοιάζει να αδικείται; Η απαγόρεύση δοκιμών σε ιδιωτικές πίστες είναι το πιο σημαντικό βήμα ισορροπίας ανάμεσα στις ομάδες. Γιατι σε προβληματίζει μια τέτοια κίνηση αν θες ισότητα; Αυτο ομως δε σημαινει οτι ειναι και σωστες οι αποφασεις των κριτων! 😉 Το οτι θεωρησαν οι κριτες οτι αυτο που εκανε ο Χαμ το 2018 δεν ηταν επικινδυνο, ενω αυτο που εκανε ο Ραι προχτες ηταν επικινδυνο, δε σημαινει οτι ειναι και το σωστο. Ας μην ξεχναμε οτι οι κριτες δεν ειναι παντα οι ιδιοι, αν δεν κανω λαθος, οποτε ΝΑ ενας λογος παραπανω που το consistency παει περιπατο. Η Φερραρι αδερφε υπαρχει απο την αρχη του αθληματος, τι τη συγκρινεις με τη Μερσεντα; Η απαγορευση δοκιμων σε ιδιοκτητες πιστες ηταν φαινομενικα ενα βημα προς τη σωστη κατευθυνση αφου προαγει την ισορροπια αλλά μαλλον οδηγει το παιχνιδι σε αλλα μονοπατια, οπως π.χ. το ποιος εχει τον καλυτερο simulator οπότε και παλι σηκωνει συζητηση. Το θεμα ειναι... γιατι η απαγορευση αυτη ηρθε πριν λιγα χρονακια και δεν ειχε ερθει πολυ νωριτερα;;; Τοτε π.χ. που ο Σουμι τους εκανα πλακα! Γιατι δεν εκοβαν τοτε τις δοκιμες σε ιδιωτικες πιστες; Απλα τωρα τελευταια τους ειπε η Μερσεντα οτι θα μπει στην F1 μονο με προϋποθεσεις και μονο αν γινουν ισα τα πραγματα αρχιζοντας απο την καταργηση που λεμε παραπανω. Ασχετο/σχετικο: γιατι η Πορσε δεν μπαινει στην F1 ενω υπαρχουν φημες τα τελευταια χρονια; Για να μη φανω ακραιος, θα σου πω οτι δε φταιει μονο η FIA για την καταντια της Φερραρι, αλλα φταιει και η ιδια διοτι ειναι ανικανη. Ποτέ δεν ειχε ισαξιο μονοθεσιο τα τελευταια χρονια με Μερσεντα. Αεροδυναμικα ηταν παντου χειροτερη, εφτιαξε ενα μοτερ παρανομο ( ; ) μπας και μπορεσει να χτυπησει τη Μερσεντα, αλλα στις πιστες στο τελος δεν κερδιζει ο γρηγοροτερος στις ευθειες αλλα ο ταχυτερος (στις στροφες). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, tommy^ είπε Αυτο ομως δε σημαινει οτι ειναι και σωστες οι αποφασεις των κριτων! 😉 Το οτι θεωρησαν οι κριτες οτι αυτο που εκανε ο Χαμ το 2018 δεν ηταν επικινδυνο, ενω αυτο που εκανε ο Ραι προχτες ηταν επικινδυνο, δε σημαινει οτι ειναι και το σωστο. Ας μην ξεχναμε οτι οι κριτες δεν ειναι παντα οι ιδιοι, αν δεν κανω λαθος, οποτε ΝΑ ενας λογος παραπανω που το consistency παει περιπατο. Η Φερραρι αδερφε υπαρχει απο την αρχη του αθληματος, τι τη συγκρινεις με τη Μερσεντα; Η απαγορευση δοκιμων σε ιδιοκτητες πιστες ηταν φαινομενικα ενα βημα προς τη σωστη κατευθυνση αφου προαγει την ισορροπια αλλά μαλλον οδηγει το παιχνιδι σε αλλα μονοπατια, οπως π.χ. το ποιος εχει τον καλυτερο simulator οπότε και παλι σηκωνει συζητηση. Το θεμα ειναι... γιατι η απαγορευση αυτη ηρθε πριν λιγα χρονακια και δεν ειχε ερθει πολυ νωριτερα;;; Τοτε π.χ. που ο Σουμι τους εκανα πλακα! Γιατι δεν εκοβαν τοτε τις δοκιμες σε ιδιωτικες πιστες; Απλα τωρα τελευταια τους ειπε η Μερσεντα οτι θα μπει στην F1 μονο με προϋποθεσεις και μονο αν γινουν ισα τα πραγματα αρχιζοντας απο την καταργηση που λεμε παραπανω. Ασχετο/σχετικο: γιατι η Πορσε δεν μπαινει στην F1 ενω υπαρχουν φημες τα τελευταια χρονια; Για να μη φανω ακραιος, θα σου πω οτι δε φταιει μονο η FIA για την καταντια της Φερραρι, αλλα φταιει και η ιδια διοτι ειναι ανικανη. Ποτέ δεν ειχε ισαξιο μονοθεσιο τα τελευταια χρονια με Μερσεντα. Αεροδυναμικα ηταν παντου χειροτερη, εφτιαξε ενα μοτερ παρανομο ( ; ) μπας και μπορεσει να χτυπησει τη Μερσεντα, αλλα στις πιστες στο τελος δεν κερδιζει ο γρηγοροτερος στις ευθειες αλλα ο ταχυτερος (στις στροφες). Και νομίζω οτι φτάνουμε σε συμπέρασμα. Οπως σου ειπα και παραπάνω, το "Σωστό" - "λάθος" είναι άποψη. Το θέμα είναι οτι οι αποφάσεις είναι δικαιολογημένες. To έχω ξαναπεί παλιότερα. Αν θεωρείται αβάσιμη μια απόφαση διαβάστε στο σκεπτικό. Αν το θεωρείτε ξανα αβάσιμο, να το συζητήσουμε. ΑΝ το θεωρείτε λάθος, δεκτό, άνθρωποι παίρνουν τις αποφάσεις, και μάλιστα οπως ειπαμε με διαφορετικό βάρος ανα περίπτωση. Είτε σας αρέσει είτε όχι το βάρος του να πατήσει κάποιος την γραμμή εξόδου των Pit π.χ μπορεί να διαφέρει και ανάλογα με την χάραξη της πίστας. Στο βίντεο που έβαλες παραπάνω, αν το δείς, το λέει ο Whiting οτι "λόγω του ότι μπαίνοντας στο Pit lane κινούνται με 200+ χιλιόμετρα την ώρα, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ οποιος μπεί στη γραμμή πρέπει να μπεί για pits. το είχαμε τονίσει στους οδηγούς". Εσυ απ'εξω θεωρείς οτι είναι ανω ποταμών να πάρει ποινή ο Κιμι σε αυτή την περίπτωση(το 2016), αλλα ο Κίμι, δε λέει κουβέντα, γιατι ξέρει οτι έκανε λάθος. ¨Ηξερε οτι δεν έπρεπε να μπεί στην πίστα αφου πάτησε την γραμμή των pit και μπήκε. Οι ίδιοι οι οδηγοί λοιπόν, δεν αντιδρούν, οι ίδιες οι ομάδες, δεν αντιδρούν, όλοι οι άλλοι UEFA MAFIA, λες και η ομάδα δεν θέλει το καλό της. Τα ίδια λέγαμε την περασμένη βδομάδα και για Ocon και Ραικονεν. "Αου αου ο οκον έπρεπε να του πάρουν το δίπλωμα, να πάει για ψάρεμα, να του δώσουμε μια σημαία να σταματάει τα αυτοκίνητα στα έργα στους δρόμους, που ειναι η ποινή, γιατι δεν του παίρνουν το δίπλωμα, που ειναι οι διακστές;" και βγαίνει ο ίδιο ο Kimi ο οποίος την ώρα του αγώνα είναι ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ, και λέει, "οκ, οταν βγαίνουμε μαζεμένοι συμβαίνουν αυτά, δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε. H Mercedes κοιτάει το συμφέρον της. Ακόμα και η Haas κοιτάει το συμφέρον της. Λογικό δεν είναι. Τι σου φαίνεται πιο προσιτό; Να έχεις εξομειωτή, ή μια ολόκληρη πίστα δοκιμών; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, eri77 είπε Το παρουσιάζεις σαν κάτι πού το έκαναν για να χτυπάνε την Mercedes. Εδώ είναι πού διαφωνούμε.. Όπως είπα αυτή είναι μία συνέπεια και όχι ο λόγος για να πάρουν αυτή την απόφαση... Συμφωνουμε στο οτι ο επισημος λογος ειναι για να ελεγχουν καλυτερα το τι γινεται με τους κινητηρες. Αν πραγματι ο ανεπισημος λογος που ακουγεται(και που για αυτο πιεζε και η Red Bull) ηταν να χτυπησουν την Μερσεντες, δεν θα το μαθουμε ποτε. Αυτο ομως δεν αλλαζει πως η αποφαση αυτη πληττει την Μερσεντες, ασχετα αν ειναι απλα μια συνεπεια οπως σωστα λες. Αν ειχε γινει κατι αντιστοιχο με αλλη ομαδα(να αλλαζαν κατι ξαφνικα μεσα στη σεζον που σαν συνεπεια να ειχε ή να ευνοουσε την Μερσεντες ή να επληττε αλλη ομαδα ), τοτε εδω θα διαβαζαμε διαφορα. Να μου πεις, εδω διαβαζουμε διαφορα σε μια χρονια μετα τα περσινα οργια. 18 λεπτά πριν, tommy^ είπε Απλα τωρα τελευταια τους ειπε η Μερσεντα οτι θα μπει στην F1 μονο με προϋποθεσεις και μονο αν γινουν ισα τα πραγματα αρχιζοντας απο την καταργηση που λεμε παραπανω. Μπορεις να φερεις μια πηγη για αυτο; Ξεχνας οτι ηταν μια αποφαση που πιεζαν σχεδον ολες οι ομαδες(πλην της Φερραρι) και παρθηκε το 2008 εν μεσω οικονομικης κρισης οταν ηδη ειχαν αρχισει να δυσκολευουν τα πραγματα οικονομικα για αρκετες ομαδες. Ηδη τα προηγουμενα χρονια τις ειχαν μειωσει αρκετα, μεχρι που αποφασισαν οτι δεν προσφερουν τιποτα στο κοινο και απλα οι ομαδες πετανε χρηματα σε αυτο. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, haHa είπε Αν ειχε γινει κατι αντιστοιχο με αλλη ομαδα(να αλλαζαν κατι ξαφνικα μεσα στη σεζον που σαν συνεπεια να ειχε ή να ευνοουσε την Μερσεντες ή να επληττε αλλη ομαδα ), τοτε εδω θα διαβαζαμε διαφορα. Κατάλαβα τι εννοείς.. Μάλλον θα γράφαμε αυτά πού γράψαμε όταν η pirelli πήρε την απόφαση για να αλλάξει τα λάστιχα σε 3 gp... Για να ευνοεί μία συγκεκριμένη ομάδα...κατι τέτοιο.. Απλά για να σου λύσω τήν απορία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 6 λεπτά πριν, papp0us είπε Και νομίζω οτι φτάνουμε σε συμπέρασμα. Οπως σου ειπα και παραπάνω, το "Σωστό" - "λάθος" είναι άποψη. Το θέμα είναι οτι οι αποφάσεις είναι δικαιολογημένες. To έχω ξαναπεί παλιότερα. Αν θεωρείται αβάσιμη μια απόφαση διαβάστε στο σκεπτικό. Αν το θεωρείτε ξανα αβάσιμο, να το συζητήσουμε. ΑΝ το θεωρείτε λάθος, δεκτό, άνθρωποι παίρνουν τις αποφάσεις, και μάλιστα οπως ειπαμε με διαφορετικό βάρος ανα περίπτωση. Είτε σας αρέσει είτε όχι το βάρος του να πατήσει κάποιος την γραμμή εξόδου των Pit π.χ μπορεί να διαφέρει και ανάλογα με την χάραξη της πίστας. Στο βίντεο που έβαλες παραπάνω, αν το δείς, το λέει ο Whiting οτι "λόγω του ότι μπαίνοντας στο Pit lane κινούνται με 200+ χιλιόμετρα την ώρα, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ οποιος μπεί στη γραμμή πρέπει να μπεί για pits. το είχαμε τονίσει στους οδηγούς". Εσυ απ'εξω θεωρείς οτι είναι ανω ποταμών να πάρει ποινή ο Κιμι σε αυτή την περίπτωση(το 2016), αλλα ο Κίμι, δε λέει κουβέντα, γιατι ξέρει οτι έκανε λάθος. ¨Ηξερε οτι δεν έπρεπε να μπεί στην πίστα αφου πάτησε την γραμμή των pit και μπήκε. Οι ίδιοι οι οδηγοί λοιπόν, δεν αντιδρούν, οι ίδιες οι ομάδες, δεν αντιδρούν, όλοι οι άλλοι UEFA MAFIA, λες και η ομάδα δεν θέλει το καλό της. Τα ίδια λέγαμε την περασμένη βδομάδα και για Ocon και Ραικονεν. "Αου αου ο οκον έπρεπε να του πάρουν το δίπλωμα, να πάει για ψάρεμα, να του δώσουμε μια σημαία να σταματάει τα αυτοκίνητα στα έργα στους δρόμους, που ειναι η ποινή, γιατι δεν του παίρνουν το δίπλωμα, που ειναι οι διακστές;" και βγαίνει ο ίδιο ο Kimi ο οποίος την ώρα του αγώνα είναι ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ, και λέει, "οκ, οταν βγαίνουμε μαζεμένοι συμβαίνουν αυτά, δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε. H Mercedes κοιτάει το συμφέρον της. Ακόμα και η Haas κοιτάει το συμφέρον της. Λογικό δεν είναι. Τι σου φαίνεται πιο προσιτό; Να έχεις εξομειωτή, ή μια ολόκληρη πίστα δοκιμών; θεωρω το σκεπτικο τους αρκετες φορες ΣΚΟΠΙΜΑ λαθος. Καταρχας οπως σου ειπα και πριν βασει νομου καλως εφαγε την ποινη ο Κιμι στο Αζερμπαϊτζαν. Ομως αν βαζαμε μεσα και τις συνθηκες που το εκανε (δηλαδη κανουμε αυτο που λες οτι κανουν οι κριτες), θα μπορουσε να γλιτωσει με ενα απλο reprimand αφου οπως φαινεται την πατησε προσπαθωντας να παρει λιγο slip stream απο τον προπορευομενο ο οποιος ομως πηρε την οδο των pits και παρεσυρε τον Κιμι στο να πατησει τη γραμμη για λιγο! Ηταν μεν με 200 χλμ αλλα σε στεγνο, φαρδυ δρομο χωρις κανεναν τριγυρω του, χωρις να πλησιασει καποιον τοιχο και πατωντας ελαχιστα τη γραμμη. Ο Λιουις ηταν με 60χλμ χοντρικα, στη βροχη, στο γκαζον, πανω σε στροφη. Κοινως: και οι 2 ηταν για ποινη. Πιο προσιτος ειναι ο εξομοιωτης, πιο παπαράτη κινηση ειναι να εφτιαχνε δικη της πιστα δοκιμων οπως η Φερραρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, eri77 είπε Κατάλαβα τι εννοείς.. Μάλλον θα γράφαμε αυτά πού γράψαμε όταν η pirelli πήρε την απόφαση για να αλλάξει τα λάστιχα σε 3 gp... Για να ευνοεί μία συγκεκριμένη ομάδα...κατι τέτοιο.. Απλά για να σου λύσω τήν απορία Δεν θυμαμαι τι γραφτηκε οταν η Πιρελλι πηρε την συγκεκριμενη αποφαση που ο ιδιος ο Vettel ειπε οτι χωρις αυτα τα ελαστικα η Φερραρι θα ηταν ακομα χειροτερα. Ferrari would’ve been “worse off” on Pirelli’s original tyres, Vettel admits Και επαναλαμβανω: τι γραφτηκε εδω για το party mode ban; Σχεδον τιποτα. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 19 λεπτά πριν, haHa είπε Μπορεις να φερεις μια πηγη για αυτο; Ξεχνας οτι ηταν μια αποφαση που πιεζαν σχεδον ολες οι ομαδες(πλην της Φερραρι) και παρθηκε το 2008 εν μεσω οικονομικης κρισης οταν ηδη ειχαν αρχισει να δυσκολευουν τα πραγματα οικονομικα για αρκετες ομαδες. Ηδη τα προηγουμενα χρονια τις ειχαν μειωσει αρκετα, μεχρι που αποφασισαν οτι δεν προσφερουν τιποτα στο κοινο και απλα οι ομαδες πετανε χρηματα σε αυτο. Οταν απαντησεις σε αυτα που σου εκανα quote πριν, θα ασχοληθω. Οχι μονο, οταν νομιζεις οτι σε συμφερει. Ωστοσο μεχρι τοτε θα μου βρεις κι εσυ μια πηγη που θα εξηγει για ποιο λογο εγινε τη συγκεκριμενη περιοδο η απαγορευση και δεν ειχε γινει νωριτερα. Μονο τοτε διαμαρτυρονταν οι ομαδες; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν θυμαμαι τι γραφτηκε οταν η Πιρελλι πηρε την συγκεκριμενη αποφαση που ο ιδιος ο Vettel ειπε οτι χωρις αυτα τα ελαστικα η Φερραρι θα ηταν ακομα χειροτερα. Ferrari would’ve been “worse off” on Pirelli’s original tyres, Vettel admits Άλλη ήταν η ερώτηση σού.. Δεν συζητάμε ποίος είχε όφελος και τι είπε κάποιος άλλος.. Μάλλον δεν σε κάλυψα. Θα δοκιμάσω αλλιώς.. Μάλλον θα γράφαμε ότι γράψαμε για παράνομα Test Pirelli, τρύπημα στης ζάντες... Διαφορετική πίεση ελαστικού χωρίς τιμωρία.. και άλλα τέτοια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, tommy^ είπε Οταν απαντησεις σε αυτα που σου εκανα quote πριν, θα ασχοληθω. Οχι μονο, οταν νομιζεις οτι σε συμφερει. Ωστοσο μεχρι τοτε θα μου βρεις κι εσυ μια πηγη που θα εξηγει για ποιο λογο εγινε τη συγκεκριμενη περιοδο η απαγορευση και δεν ειχε γινει νωριτερα. Μονο τοτε διαμαρτυρονταν οι ομαδες; Οι δοκιμες ειχαν μειωθει ηδη τα προηγουμενα χρονια και το 2008 παρθηκε η αποφαση να απαγορευθουν τελειως για λογους κοστους: TESTS BANNED IN COST CUTS To 2008 ο πλανητης ειναι σε οικονομικη κριση, η Honda ανακοινωσε οτι φευγει απο την F1 για λογους κοστους(θα ακολουθουσε η Toyota την επομενη χρονια) και οι δοκιμες δεν προσεφεραν τιποτα στο κοινο της F1, παρα μονο αυξαναν το κοστος για τις ομαδες. Αναφορά σε κείμενο The FIA estimated that the new measures would save manufacturer-owned teams the equivalent of 30 per cent of their 2008 budgets next year, with independent teams seeing even greater reductions. The measures come with the sport staring into the abyss, with the manufacturers who own half of the teams facing plunging sales and share prices. Honda, who have spent hundreds of millions of pounds for scant reward, have already announced they are pulling out Κατι μου λεει οτι ουτε τωρα θα παραθεσεις πηγη για αυτο που εγραψες: 50 λεπτά πριν, tommy^ είπε Απλα τωρα τελευταια τους ειπε η Μερσεντα οτι θα μπει στην F1 μονο με προϋποθεσεις και μονο αν γινουν ισα τα πραγματα αρχιζοντας απο την καταργηση που λεμε παραπανω. Σε αναμονη νεας δικαιολογιας για να μην αναφερεις την πηγη, που αλλωστε δεν υπαρχει. -------------------------------------------- 6 λεπτά πριν, eri77 είπε Άλλη ήταν η ερώτηση σού.. Δεν συζητάμε ποίος είχε όφελος και τι είπε κάποιος άλλος.. Μάλλον δεν σε κάλυψα. Θα δοκιμάσω αλλιώς.. Μάλλον θα γράφαμε ότι γράψαμε για παράνομα Test Pirelli, τρύπημα στης ζάντες... Διαφορετική πίεση ελαστικού χωρίς τιμωρία.. και άλλα τέτοια Μονο και μονο απο αυτο καταλαβα. Αλλος ενας που σε μια χρονια που υπαρχει η μυστικη συμφωνια Φερραρι-Φια και η ξαφνικη απαγορευση party mode, αναφερει κατι που ηταν ΝΟΜΙΜΟ απλα για να ριξει σταχτη στα ματια. Για καθε πραγμα, πετας την μπαλα στην εξεδρα και ανακαλυπτεις κατι νεο.. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, haHa είπε Οι δοκιμες ειχαν μειωθει ηδη τα προηγουμενα χρονια και το 2008 παρθηκε η αποφαση να απαγορευθουν τελειως για λογους κοστους: TESTS BANNED IN COST CUTS To 2008 ο πλανητης ειναι σε οικονομικη κριση, η Honda ανακοινωσε οτι φευγει απο την F1 για λογους κοστους(θα ακολουθουσε η Toyota την επομενη χρονια) και οι δοκιμες δεν προσεφεραν τιποτα στο κοινο της F1, παρα μονο αυξαναν το κοστος για τις ομαδες. Κατι μου λεει οτι ουτε τωρα θα παραθεσεις πηγη για αυτο που εγραψες: Ακομα δεν απαντησες στα προηγουμενα μου quote. Αυτο σημαινει οτι συμφωνεις εν τελει μαζι μου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, tommy^ είπε Ακομα δεν απαντησες στα προηγουμενα μου quote. Αυτο σημαινει οτι συμφωνεις εν τελει μαζι μου; Πραγματικα, δεν τα εχω διαβασει, γιατι ειναι μεγαλα ποστ. Αυτο ειδα και περιμενω να δω την πηγη για αυτο που εγραψες. Αφου ειναι κατι απλο και γνωστο για να το αναφερεις, δωσε μας την πηγη, δεν ειναι τιποτα. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, haHa είπε Πραγματικα, δεν τα εχω διαβασει, αυτο ειδα και περιμενω να δω την πηγη για αυτο που εγραψες. Αφου ειναι κατι απλο και γνωστο για να το αναφερεις, δωσε μας την πηγη, δεν ειναι τιποτα. Πασχεις απο επιλεκτικη αναγνωση τοτε! Προσπαθησε ξανα και θα τα καταφερεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, haHa είπε Μονο και μονο απο αυτο καταλαβα. Αλλος ενας που σε μια χρονια που υπαρχει η μυστικη συμφωνια Φερραρι-Φια και η ξαφνικη απαγορευση party mode, αναφερει κατι που ηταν ΝΟΜΙΜΟ απλα για να ριξει σταχτη στα ματια. Για καθε πραγμα, πετας την μπαλα στην εξεδρα.. Πάμε από την αρχή... Η ερώτηση σού ήταν τι θα διαβάζαμε εδώ η κάνω λάθος??? Δεν είπα τι θα έγραφα εγώ.... Απάντησα στην ερώτηση σου.... Αυτή τήν στιγμή δεν έχω καμία διάθεση να μπω στην διαφωνία για το τι από αυτά ήταν νόμιμο και τι παράνομο.. Άλλο ρώτησες, άλλο σχολιάζεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, tommy^ είπε Πασχεις απο επιλεκτικη αναγνωση τοτε! Προσπαθησε ξανα και θα τα καταφερεις. Παρολο το υφος σου, θα δω που με εχεις κανει quote και θα απαντησω. Ειμαι 100% σιγουρος ομως οτι και παλι δεν θα μας φερεις την πηγη. Βρηκα το quote: 2 ώρες πριν, tommy^ είπε Ημουν ξεκαθαρος σε αυτο που ειπα. Θες να στο γραψω με αλλη συνταξη για να γινω αντιληπτος; Περα απο το PR της Μερσεντες που κατ’ εσε δεν εχει σημασια, η πραξη δειχνει οτι ο Λιουις (και ο τουριστας) στον πρωτο γυρο μετα την 3η εκκινηση εφτιαξαν 4 sec διαφορά (NAI, 4 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ) απο τον 3ο Λεκλερ! Παμε ξανα: 4 δευτερολεπτα μεσα σε ενα γυρο! 4 δευτερολεπτα διαφορα δεν ειχαν η Φερραρι στα ντουζενια της απο την τελευταια τοτε Μιναρντι. Το πώς χρησιμοποιουσαν το party mode σε Q και Race, μονο αυτοι το ξερουν. Το μονο σιγουρο ειναι οτι στον αγωνα η Μερσεντα δεν σαρωνει λογω party mode (παραπανω ιπποδυναμης) αφου οι τελικες των μονοθεσιων της δεν εχουν τεραστια διαφορά απο τους υπολοιπους. Ο Μπινοτο και ο Χελμουτ (PR Φερραρι και Ρεντ Μπουλ) μπορει να λενε ο,τι θελουν, δεν εχουν και πολλη σημασια! Ετσι δεν ειπες και για τα PR της Μερσεντες; 2.1sec διαφορα ειχε ο Bottas με τον Leclerc μετα την εκκινηση. http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1047&graf=3&dr1=Valtteri Bottas&dr2=Charles Leclerc Λογικη μου φαινεται η διαφορα, μιλαμε για ενα μονοθεσιο Φερραρι που ηταν μαλλον το 2ο πιο αργο στο Mugello, μιλαμε για ενα μονοθεσιο που ακομα και ο Albon με Red Bull εφτιαξε διαφορα 20sec σε 13 γυρους στο τελευταιο στιντ. Κατι μου λεει οτι παλι δεν θα μας φερεις την πηγη. Ο λογος ειναι απλος: δεν υπαρχει. Εν αναμονη της νεας σου δικαιολογιας για να μην αναφερεις την πηγη. 19 λεπτά πριν, eri77 είπε Πάμε από την αρχή... Η ερώτηση σού ήταν τι θα διαβάζαμε εδώ η κάνω λάθος??? Δεν είπα τι θα έγραφα εγώ.... Απάντησα στην ερώτηση σου.... Αυτή τήν στιγμή δεν έχω καμία διάθεση να μπω στην διαφωνία για το τι από αυτά ήταν νόμιμο και τι παράνομο.. Άλλο ρώτησες, άλλο σχολιάζεις Σωστος, τωρα σε πιανω. Οταν λοιπον παρθηκε μια αποφαση που εβγαλαν νομιμες τις ζαντες της Μερσεντες, εδω διαβαζαμε για ΜAFIA κλπ και φθασαμε ακομα και 2 χροναι μετα και να γινεται ακομα αναφορα σε αυτην την αποφαση για κατι νομιμο. Τωρα που εγινε κατι που ειχε ως συνεπεια να πληγει η Μερσεντες, δεν γραφτηκε τιποτα. Οπως ειπα και προηγουμενως: Πιστευω πως μονο σε αυτο το thread μπορουμε να διαβασουμε οτι ειναι ευνοημενη η Μερσεντες(δεν μιλαω για εσενα) το 2020 σε μια χρονια που η Φερραρι αναγκαστηκε σε μυστικη συμφωνια για τον περσινο κινητηρα της και ειχε αποτελεσμα να ειναι φετος πιο αργο το μονοθεσιο απο το περσινο. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα