haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, eri77 είπε .. . Ότι η Mercedes χάνει περισσότερο από όλους τους άλλους με αυτό είναι άλλη ιστορία 2 ώρες πριν, tommy^ είπε Η παύση του party mode δεν εκανε ζημιά στη Μερσεντα διοτι, οπως λενε και οι ίδιοι, εχουν περισσότερη δυναμη διαθέσιμη στον αγώνα. Με μπερδεψατε παιδια, τι ισχυει τελικα; Το τι λεει για PR η Mercedes δεν νομιζω οτι εχει και πολλη σημασια. Αν τους βολευε, τοτε θα έπρεπε απο μονοι τους να ειχαν κοψει το party mode στο qualy για να εχουν περισσότερη δυναμη στον αγωνα. Δεν το ειχαν κανει, γιατι προφανως τους βολευε και τους εδινε πλεονέκτημα το party mode. Αυτο το πλεονέκτημα στοχευε η απαγόρευση και ειναι γνωστο. Δεν είναι τυχαιο αλλωστε οτι τοσο ο Binnoto όσο και ο Helmut Marko ειπαν οτι θα ωφεληθουνμε την απαγόρευση του party mode. https://gptoday.com/details/view/733704/Binotto_hopes_party_mode_ban_aids_ailing_Ferrari/ https://www.autosport.com/f1/news/151842/red-bull-thinks-it-will-gain-from-party-mode-ban/amp/ Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa
eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 18 λεπτά πριν, papp0us είπε Α, δηλαδή σε όλες τις περιπτώσεις η FIA κάνει ξεκάθαρες επεμβάσεις υπέρ της Mercedes, αλλα στην περίπτωση της κατάργησης των Party Modes έτσι μπαμ μπαμ στη μέση της σεζόν, δεν στόχευε την Mercedes, και τα αυτοκίνητα με τους κινητήρες της. Ηταν απλά τυχαίο. Ρε παιδιά.... Εξήγησα για ποιο λόγο η FIA έκανε ban το Party Mode... Από εκεί και πέρα αν εσύ πιστεύεις ότι το έκανε να χτυπήσει την Mercedes, δικαίωμα σού..
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, papp0us είπε Αρχικά ποια κοτσάνα; Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ μας. Οταν δεν ξέρω κάτι το λέω με ειλικρίνεια, και το αναφέρω εκ των προτέρων που το βρήκα. Δεν το παίζω ισάξιος των αγωνοδικών. και κρίνω τι είναι επικίνδυνη μανούβρα ή όχι "υποκειμενικά". Συνεχίζω. Τι δεν ισχύει; Οτι είναι μια ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ περίπτωση; Οι έγγραφες αποφάσεις των αγωνοδικών ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΚΟΥΝ για το αν ισχύει ή όχι; Οτι για την ίδια ακριβώς παράβαση τα τελευταία χρόνια άλλη την έβγαλαν χωρίς καμία τιμωρία, άλλοι τιμώρήθηκαν με reprimand(η πλειοψηφία) και άλλοι με ποινή 5"; Θες να βάλω πάλι την εικόνα; Και αυτή απο... Reddit είναι. Ποιος σταματάει τον οποιοδήποτε να κάνει οτιδήποτε είτε στον αγώνα είναι υπο SC; Απο τη στιγμή που δεν κάνει κάτι παράνομο, και φυσικά δε βάζεις κάποιον σε κίνδυνο μπορεί να κάνει οχταράκια ναι. Καταλαβαίνεις την ίδια στιγμή οτι τιμωρία του Hamilton ήταν αυτή που ήταν επειδή ήταν υπο καθεστώς SC. Θες βίντεο για αυτό; Απο τον ελιγμό δεν κέρδισε/εχασε χρόνο. Απο τον ελιγμό δεν μπήκε στα Pits. Δεν τιμωρήθηκε επειδή παράκουσε την ομάδα του, ή επειδή δεν αποφάσισαν στρατηγική, αλλα επειδή πάτησε τη γραμμή που δεν έπρεπε΄. Εγώ έχω την εντύπωση οτι δεν ξέρεις τι θα πεί τιμωρία. Επίσης η άποψη σου για την σπουδαιολόγηση της κάθε ποινής στο ποινολόγιο της FIA δεν μας απασχολεί αυτή τη στιγμή. Ο οδηγός τιμωρήθηκε. Στην ιταλία άργησε να βγεί η απόφαση , γιατι ΠΡΟΦΑΝΩΣ, η mercedes έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο την Alfa Romeo, και προσπαθούσαν επι ώρα να πείσουν οτι δε φταίνε. Αυτό δεν άλλαξε την τιμωρία. Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας. Τώρα έχεις και χρονικά όρια στα οποία πρέπει να πάρουν απόφαση οι αγωνοδίκες; Για αυτό δεν έχω πεί τίποτα. Δες το πρώτο μήνυμα που ξεκίνησε την κουβέντα μας, Απλά το επιβεβαιώνεις 100%. Συγνώμη, εννοούσα 200%. Το 2017 για το ίδιο συμβάν στο Monaco, ο Vettel πήρα Reprimand(βλέπε εικονίτσα απο το Reddit) . Αν δε θυμάσαι τι είναι αυτό, είναι αυτό που του κάνουν τα 3-2. Ξέρεις τι έκανε μετά ο Vettel? Κέρδισε τον αγώνα. Λογικά έπρεπε να του κόψουν το μονοθέσιο στα 2, τι Reprimand τώρα. Μπορείς να γκρινιάζεις όσο θες, ο Hamilton σωστά δεν πήρε άλλη ποινή τότε, η καλύτερα όχι σωστά, το σωστά ειναι υποκειμενικό. "Δικαιολογημένα δεν πήρε άλλη ποινή τότε". Το "αμα ηταν ο Hamilton δε θα είχε φάει ποινή" βουλιαξε πριν φουσκώσει απο την απόφαση του 19. Τα άλλα να'χαμε να λέγαμε. Αν νομίζεις οτι η διαφορά Mercedes - Ferrari και το γλέντι των τελευταίων χρόνων είναι αποτέλεσμα τη FIA, μεγιά σου με χαρά σου, αλλα δεν είμαι εδώ να σου πώ "ναι" με χαμόγελο. Α, δηλαδή σε όλες τις περιπτώσεις η FIA κάνει ξεκάθαρες επεμβάσεις υπέρ της Mercedes, αλλα στην περίπτωση της κατάργησης των Party Modes έτσι μπαμ μπαμ στη μέση της σεζόν, δεν στόχευε την Mercedes, και τα αυτοκίνητα με τους κινητήρες της. Ηταν απλά τυχαίο. Ρε παιδιά.... Οπως λεει και ο Whiting στο εποπτικο υλικο που σου ανεβασα, υπαρχει κανονας που απαγορευει να περνας απο πανω τη διαγραμμιση του pit lane και οπως επισης λεει ο Whiting ηταν παρανομο αυτο που εκανε. Και ο Λιουις το 2018 (και το 2019) και ο Κιμι προχτες την περασαν απο πανω και επρεπε να τιμωρηθουν. Στον μεν Λιουις το 2018 δοθηκε υποκειμενικα η ερμηνεια οτι δεν ηταν επικινδυνο αυτο που εκανε γιατι υπηρχε SC, με σκοπο να πεσει ξεκαθαρα στα μαλακά. Επισης, δεν ξερεις τι ειναι το three sixty (360), φυσικα δεν ειναι τα 8ρακια που λες εσυ! Και οχι φυσικα, δεν μπορει να κανει ο καθενας ο,τι θελει υπο καθεστως sc. Το πότε βαζεις καποιον σε κινδυνο, ειναι απο ενα σημειο και μετα υποκειμενικο. Και ο Κιμι προχτες δεν εβαλε κανεναν σε κινδυνο, αλλα την εφαγε την ποινη. Με το στατιστικο των αποφασεων των αγωνοδικων τα τελευταια χρονια που ανεβασες, προσπαθωντας να μου πεις οτι την εχουν χαρισει και σε αλλους, πατησες την μπανανοφλουδα και επαληθευεις τα λογια μου για αλλη μια φορα: το consistency των ποινων των κριτων ειναι Ο,ΤΙ ΝΑ ‘ΝΑΙ. Αλλαζει τα πρωτα του χρονια στην F1 ο Μαξ γραμμη κατα το φρεναρισμα;;; Ελα μωρε δεν υπαρχει νομοθεσια για αυτο, ασχετα αν υπαρχει sporting code που το απαγορευει και ως δια μαγειας τα επομενα χρονια, οποιος το κανει τρωει ποινη! Περιμεναν δηλαδη τα τελευταια χρονια της F1 των 70 ετων ιστοριας για να απαγορεψουν αλλαγη γραμμης κατα το φρεναρισμα. Βλεπω F1 απο το 1997. Δεν υπηρξε περιοδος που να μην ευνοηθει ομαδα για να κυριαρχησει ή αν υπηρξε θα ηταν μικρη. Αν πιστευεις οτι 7 χρονια τους γλενταει η Μερσεντα μονο με την αξια της και χωρις κανενα παρασκηνιο, τοτε εισαι ή fanboy, ή... αφελης. 8 λεπτά πριν, haHa είπε Με μπερδεψατε παιδια, τι ισχυει τελικα; Το τι λεει για PR η Mercedes δεν νομιζω οτι εχει και πολλη σημασια. Αν τους βολευε, τοτε θα έπρεπε απο μονοι τους να ειχαν κοψει το party mode στο qualy για να εχουν περισσότερη δυναμη στον αγωνα. Δεν το ειχαν κανει, γιατι προφανως τους βολευε και τους εδινε πλεονέκτημα το party mode. Αυτο το πλεονέκτημα στοχευε η απαγόρευση και ειναι γνωστο. Δεν είναι τυχαιο αλλωστε οτι τοσο ο Binnoto όσο και ο Helmut Marko ειπαν οτι θα ωφεληθουνμε την απαγόρευση του party mode. https://gptoday.com/details/view/733704/Binotto_hopes_party_mode_ban_aids_ailing_Ferrari/ https://www.autosport.com/f1/news/151842/red-bull-thinks-it-will-gain-from-party-mode-ban/amp/ Ημουν ξεκαθαρος σε αυτο που ειπα. Θες να στο γραψω με αλλη συνταξη για να γινω αντιληπτος; Περα απο το PR της Μερσεντες που κατ’ εσε δεν εχει σημασια, η πραξη δειχνει οτι ο Λιουις (και ο τουριστας) στον πρωτο γυρο μετα την 3η εκκινηση εφτιαξαν 4 sec διαφορά (NAI, 4 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ) απο τον 3ο Λεκλερ! Παμε ξανα: 4 δευτερολεπτα μεσα σε ενα γυρο! 4 δευτερολεπτα διαφορα δεν ειχαν η Φερραρι στα ντουζενια της απο την τελευταια τοτε Μιναρντι. Το πώς χρησιμοποιουσαν το party mode σε Q και Race, μονο αυτοι το ξερουν. Το μονο σιγουρο ειναι οτι στον αγωνα η Μερσεντα δεν σαρωνει λογω party mode (παραπανω ιπποδυναμης) αφου οι τελικες των μονοθεσιων της δεν εχουν τεραστια διαφορά απο τους υπολοιπους. Ο Μπινοτο και ο Χελμουτ (PR Φερραρι και Ρεντ Μπουλ) μπορει να λενε ο,τι θελουν, δεν εχουν και πολλη σημασια! Ετσι δεν ειπες και για τα PR της Μερσεντες; Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από tommy^
Diinekis21 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) FIA: Εξασφάλισε ότι θα έχει ΜΟΝΟ η Merc ένα κομμάτι (DAS) για 1 σεζόν, καθιστώντας το παράνομο για του χρόνου. Δεν αλλάζει τους κανονισμούς στους κινητήρες στις επερχόμενες αλλαγές για το 22. Πάγωσε την εξέλιξη και για του χρόνου. Πως τη πετσόκοψε έτσι.. Ηρεμήστε λίγο τα fanboys, όλα καλά θα πάνε.. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από Diinekis21
papp0us Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, tommy^ είπε Με το στατιστικο των αποφασεων των αγωνοδικων τα τελευταια χρονια που ανεβασες, προσπαθωντας να μου πεις οτι την εχουν χαρισει και σε αλλους, πατησες την μπανανοφλουδα και επαληθευεις τα λογια μου για αλλη μια φορα: το consistency των ποινων των κριτων ειναι Ο,ΤΙ ΝΑ ‘ΝΑΙ. Αλλαζει τα πρωτα του χρονια στην F1 ο Μαξ γραμμη κατα το φρεναρισμα;;; Ελα μωρε δεν υπαρχει νομοθεσια για αυτο, ασχετα αν υπαρχει sporting code που το απαγορευει και ως δια μαγειας τα επομενα χρονια, οποιος το κανει τρωει ποινη! Περιμεναν δηλαδη τα τελευταια χρονια της F1 των 70 ετων ιστοριας για να απαγορεψουν αλλαγη γραμμης κατα το φρεναρισμα. Βλεπω F1 απο το 1997. Δεν υπηρξε περιοδος που να μην ευνοηθει ομαδα για να κυριαρχησει ή αν υπηρξε θα ηταν μικρη. Αν πιστευεις οτι 7 χρονια τους γλενταει η Μερσεντα μονο με την αξια της και χωρις κανενα παρασκηνιο, τοτε εισαι ή fanboy, ή... αφελης. Αφήνω ολα τα πρώτα γιατι παραμένει η άποψη σου, η οποία σου επαναλαμβάνω οτι δε μετράει στο τελικό αποτέλεσμα, γιατι απο οτι βλέπω στο site της FIA δεν είσαι κατοχυρωμένος Steward. Πάμε στα υπόλοιπα. ΔΕΝ πάτησα μπανανόφλουλα. ΕΣΥ υποστηρίζεις οτι "αυτός έκανε αυτό και έφαγε άλλη ποινή επειδή έχει κοτσίδες" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ CONSISTENCY γιατι οι κανόνες της FIA είναι φτιαγμένοι ωστε να καλύπτουν πολλές περιπτώσεις. ΟΤΙ ΔΥΟ ΟΔΗΓΟΙ ΠΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΠΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΠΙΤΣ ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΙΝΗ ΠΑΡΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. Κεφαλαια και Bold μπας και συνεννοηθούμε. Ναι εννοείται οτι περίμεναν για να αλλάξουν την αλλαγή γραμμής κατα το φρενάρισμα, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. Οταν λοιπόν έγινε, προς συμμόρφωση των υπολοίπων, αρχισαν αν το τιμωρούν, και όπως βλέπεις πολύ καλα και εσυ ΚΟΠΗΚΕ. Η δεν κόπηκε; Ουδόλως με ενδιαφέρει η εμπειρία θέασης της F1 σου, στο ξαναλέω, αυτή τη στιγμή δεν γράφεις ως οπαδός του σπορ, αλλα ως αντιπαθούντας της Mercedes και του Hamilton. Δεν βλέπεις ξεκάθαρα πράγματα, όπως ας πουμε οτι δεν υπάρχουν και δεν υπήρχαν ποτέ 21 λεπτά πριν, tommy^ είπε Οπως λεει και ο Whiting στο εποπτικο υλικο που σου ανεβασα, υπαρχει κανονας που απαγορευει να περνας απο πανω τη διαγραμμιση του pit lane και οπως επισης λεει ο Whiting ηταν παρανομο αυτο που εκανε. Και όπως λέει ο Άγγελος, και δεν μπορείς να παραδεχθείς, το 80% των οδηγών που το έκαναν τιμωρήθηκαν. Γιατι δεν τιμωρήθηκαν όλοι; Αυτό σε απασχόλησε; Όχι, γιατί εσένα το πρόβλημα σου είναι ο Hamilton. Πιστευω οτι 7 χρόνια ΓΛΕΝΤΑΕΙ τους πάντες οι Mercedes χωρίς κανένα παρασκήνιο. Αν έχεις απόδειξη για το αντίθετο εδώ είμαστε. Στην πράξη το μόνο πράγμα που έχουμε μέχρι σήμερα να έχει ολοκληρωθεί κάτω απο το τραπέζι, είναι η μη τιμωρία της Ferrari για τον κινητήρα της. Που προφανώς έγινε γιατι αυτό ωφέλησε τη Mercedes. Οπως ωφέλησε τη Mercedes η τυχαία κατάργηση των Party Modes. Τέλος για το Sporting Code που περιμένεις consistency, να σου θυμίσω πως αφορά ολες τις διοργανώσεις της FIA. Αυτό απο μόνο του τα λέει ολα. 7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε FIA: Εξασφάλισε ότι θα έχει ΜΟΝΟ η Merc ένα κομμάτι (DAS) για 1 σεζόν, καθιστώντας το παράνομο για του χρόνου. Δεν αλλάζει τους κανονισμούς στους κινητήρες στις επερχόμενες αλλαγές για το 22. Πάγωσε την εξέλιξη και για του χρόνου. Πως τη πετσόκοψε έτσι.. Ηρεμήστε λίγο τα fanboys, όλα καλά θα πάνε.. Στιμωγμένη σε μια γωνία η Ferrari προσπαθεί να βρεί το δίκιο της https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-reaches-settlement-with-ferrari-following-2019-engine-investigation.6beur1atKeTLvJHPEuHUJW.html “We’ve got the same engines we had at the time in Australia,” Ferrari team boss Mattia Binotto said. “We shut down the factory for a long time so there has been very little time to develop. We didn’t bring anything different, now the engine, the power unit, is frozen for the season. “I know that other manufacturers had the opportunity to continue working, developing, we’re aware of that they could eventually [have] an advantage. “That’s part of the game, I think that’s part of all the entire compromises we have accepted during the shutdown, looking ahead for the good of the sport.” Binotto: Λογικό να συμβαίνει Diinekis: MAF1AAA Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από papp0us
eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 9 λεπτά πριν, haHa είπε Με μπερδεψατε παιδια, τι ισχυει τελικα; αυτο που ισχυει ειναι οτι δεν το εκαναν για να χτυπήσουν την Mercedes οπωσ λανθασμένα έχεις βγάλει συμπερασμα.εκτος απο αυτο που ειπα πριν ένας άλλος λόγος είναι ότι θέλουν να δώσουν περισσότερο <<λογο>> στον οδηγο , ο οποιος τωρα καλειται να κανει διαφορετικη διαχειριση...δεν είναι καθόλου τυχαίο που bottas,hamilton εχουν κανει λανθασμενη εκκινηση (monza,mugello).για την εκκινηση τα μονοθέσια είχαν ειδικο <<mode>>..(Όπως και για προσπεράσεις)....ελπιζω να σε ξεμπερδεψα 7 λεπτά πριν, papp0us είπε Binotto: Λογικό να συμβαίνει Όλο και περισσότερο, φήμες λένε για <<κρυφή τιμωρία>> στην Ferrari. Έτσι εξηγούν το λόγο που η Ferrari δεν φέρνει καθόλου αναβαθμίσεις... Πιθανή συμφωνία με τήν FIA???.. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά όπως το βλέπω εγώ δεν αποκλείεται.. Αν ισχύει πάντως εννοείται ότι ο Binotto θα πει ότι να ναι και θα συμφωνήσει σε όλα 18 λεπτά πριν, papp0us είπε ΟΤΙ ΔΥΟ ΟΔΗΓΟΙ ΠΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΠΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΠΙΤΣ ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΙΝΗ ΠΑΡΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. . Φιλικά στο λέω. Αν όντως το πιστεύεις αυτό μάλλον καλύτερα να επιλέξεις να δεις άλλο σπορ... Στο ποδόσφαιρο παράδειγμα, ισχύει αυτό πού λές
papp0us Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 14 λεπτά πριν, eri77 είπε Όλο και περισσότερο, φήμες λένε για <<κρυφή τιμωρία>> στην Ferrari. Έτσι εξηγούν το λόγο που η Ferrari δεν φέρνει καθόλου αναβαθμίσεις... Πιθανή συμφωνία με τήν FIA???.. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά όπως το βλέπω εγώ δεν αποκλείεται.. Αν ισχύει πάντως εννοείται ότι ο Binotto θα πει ότι να ναι και θα συμφωνήσει σε όλα Αυτά παραμένουν φήμες. Ο ίδιος ο Γενικός αρχηγός της ομάδας συμφωνεί με την κίνηση, η ίδια η ομάδα επίσης συμφώνησε, εκτός αν θέλετε να μου πείτε οτι η FiA σηκώθηκε ένα πρωί και είπε ΤΕΛΟΣ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΞΥΠΝΗΣΑ ΣΤΡΑΒΑ, χωρίς να ρωτήσει τους κατασκευαστές. Ενιγουέι, εγώ έκανα την τοποθέτηση μου ως φανμπόι όπως φαίνεται, γιατί δεν είμαι υπέρ της Ferrari άρα αυτονόητα είμαι υπάλληλος της Mercedes, και φαν του Hamilton. Δεν έχει νόημα να συμφωνούμε οτι διαφωνούμε παραπέρα.
eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Αυτά παραμένουν φήμες. Ο ίδιος ο Γενικός αρχηγός της ομάδας συμφωνεί με την κίνηση, η ίδια η ομάδα επίσης συμφώνησε, εκτός αν θέλετε να μου πείτε οτι η FiA σηκώθηκε ένα πρωί και είπε ΤΕΛΟΣ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΞΥΠΝΗΣΑ ΣΤΡΑΒΑ, χωρίς να ρωτήσει τους κατασκευαστές. Μάλλον ξεχνάς λίγο τα γεγονότα.. Εννοούσα την κρυφή συμφωνία FIA - Ferrari..... Όχι ότι σηκώθηκε ένα πρωί και είπε αυτό
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 32 λεπτά πριν, papp0us είπε Αφήνω ολα τα πρώτα γιατι παραμένει η άποψη σου, η οποία σου επαναλαμβάνω οτι δε μετράει στο τελικό αποτέλεσμα, γιατι απο οτι βλέπω στο site της FIA δεν είσαι κατοχυρωμένος Steward. Πάμε στα υπόλοιπα. ΔΕΝ πάτησα μπανανόφλουλα. ΕΣΥ υποστηρίζεις οτι "αυτός έκανε αυτό και έφαγε άλλη ποινή επειδή έχει κοτσίδες" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ CONSISTENCY γιατι οι κανόνες της FIA είναι φτιαγμένοι ωστε να καλύπτουν πολλές περιπτώσεις. ΟΤΙ ΔΥΟ ΟΔΗΓΟΙ ΠΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΠΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΠΙΤΣ ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΙΝΗ ΠΑΡΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. Κεφαλαια και Bold μπας και συνεννοηθούμε. Ναι εννοείται οτι περίμεναν για να αλλάξουν την αλλαγή γραμμής κατα το φρενάρισμα, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. Οταν λοιπόν έγινε, προς συμμόρφωση των υπολοίπων, αρχισαν αν το τιμωρούν, και όπως βλέπεις πολύ καλα και εσυ ΚΟΠΗΚΕ. Η δεν κόπηκε; Ουδόλως με ενδιαφέρει η εμπειρία θέασης της F1 σου, στο ξαναλέω, αυτή τη στιγμή δεν γράφεις ως οπαδός του σπορ, αλλα ως αντιπαθούντας της Mercedes και του Hamilton. Δεν βλέπεις ξεκάθαρα πράγματα, όπως ας πουμε οτι δεν υπάρχουν και δεν υπήρχαν ποτέ Και όπως λέει ο Άγγελος, και δεν μπορείς να παραδεχθείς, το 80% των οδηγών που το έκαναν τιμωρήθηκαν. Γιατι δεν τιμωρήθηκαν όλοι; Αυτό σε απασχόλησε; Όχι, γιατί εσένα το πρόβλημα σου είναι ο Hamilton. Πιστευω οτι 7 χρόνια ΓΛΕΝΤΑΕΙ τους πάντες οι Mercedes χωρίς κανένα παρασκήνιο. Αν έχεις απόδειξη για το αντίθετο εδώ είμαστε. Στην πράξη το μόνο πράγμα που έχουμε μέχρι σήμερα να έχει ολοκληρωθεί κάτω απο το τραπέζι, είναι η μη τιμωρία της Ferrari για τον κινητήρα της. Που προφανώς έγινε γιατι αυτό ωφέλησε τη Mercedes. Οπως ωφέλησε τη Mercedes η τυχαία κατάργηση των Party Modes. Τέλος για το Sporting Code που περιμένεις consistency, να σου θυμίσω πως αφορά ολες τις διοργανώσεις της FIA. Αυτό απο μόνο του τα λέει ολα. Eγω δεν ειπα τιποτα, ο Charlie τα ειπε στο βιντεο που σου ανεβασα, οπότε τα παραπονα σου σε αυτον (ξερω οτι εχει φυγει απο τη ζωη, μεταφορικα το λεω), οχι σε μενα! Αν δεν ξερουν τι τους γινεται εκει στη FIA δε φταιω εγω! Δεν ειπα ποτέ οτι εχει κοτσιδες ο Λιουις! Ειπα απλα οτι στο GERMANY GP 2018 ευνοηθηκε ξεκαθαρα. Φυσικα και στο παρελθον εχουν ευνοηθει αρκετοι, οπως π.χ. ο τεραστιος Σουμι που αλλαζε τις γραμμες σαν τα πουκαμισα αλλα ποινη με το σταγονομετρο. Απαντωντας στα bold γραμματα σου, εκει ακριβως διαφωνουμε. Εφαρμοζουν διαφορετικες ποινες ή δεν εφαρμοζουν ποινες (για το ιδιο παραπτωμα). Το αν δεν το εκανε κανενας μεχρι τωρα δεν το ξερεις, όσο παππους κι αν εισαι γιατι αποκλειεται να εχεις παρακολουθησει 1000GP. Και για να βγει αυτο το sporting code, προφανως καποιος το εκανε στην αρχη οποτε εγινε η συμφωνια μετα. Δεν αντιπαθω τη Μερσεντα, εξαλλου ενα απο τα αυτοκινητα που εχω ειναι Mercedes (Ferrari δεν εχω ρε γμτ...). Τον Χαμιλτον, τον εκτιμω σαν οδηγο, αλλα τον αντιπαθω σαν ανθρωπο διοτι ειναι γελοιος, μικροψυχος και δηθεν. Αυτο που αντιπαθω ειναι: 1) οι πρακτικες της FIA απο τοτε που ξεκινησα να βλεπω F1 διοτι ευνοουν ομαδες ανα περιοδους 2) και οι αποφασεις των κριτων που ειναι για τα πανηγυρια αρκετες φορες Δεν ξερω ποιος ειναι ο Αγγελος, ξερω οτι πολλοι οδηγοι ανα περιοδους εχουν τυχει διαφορετικης μεταχειρισης απο τους κριτες, οπως ο Σουμι που ανεφερα παραπανω. Το οτι αφορα ολες τις διοργανωσεις το sporting code τι αποδεικνυει ακριβως; Δεν καταλαβα γιατι το ειπες... Νομιζεις οτι η Μερσεντες θα εριχνε λεφτα στην F1 με δικο της μονοθεσιο χωρις να εχει εγγυησεις οτι θα κυριαρχησει ή οτι θα παιξει στα ισια την Φερραρι; Αν ναι, για θυμισε μου πότε απαγορεύτηκαν οι δοκιμες των ομαδων σε ιδιωτικες δικες τους πιστες; Ποια ομαδα εχει δικη της πιστα στην F1 στο Fiorano;;
eri77 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 9 λεπτά πριν, papp0us είπε είμαι υπάλληλος της Mercedes, και φαν του Hamilton. Δεν είναι κακό.. Τυχαίνει και στης καλύτερες οικογένειες 😂😂😂... Απλή κουβέντα κάνουμε. Ο καθένας λέει τής απόψεις του.
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, eri77 είπε αυτο που ισχυει ειναι οτι δεν το εκαναν για να χτυπήσουν την Mercedes οπωσ λανθασμένα έχεις βγάλει συμπερασμα.εκτος απο αυτο που ειπα πριν ένας άλλος λόγος είναι ότι θέλουν να δώσουν περισσότερο <<λογο>> στον οδηγο , ο οποιος τωρα καλειται να κανει διαφορετικη διαχειριση...δεν είναι καθόλου τυχαίο που bottas,hamilton εχουν κανει λανθασμενη εκκινηση (monza,mugello).για την εκκινηση τα μονοθέσια είχαν ειδικο <<mode>>..(Όπως και για προσπεράσεις)....ελπιζω να σε ξεμπερδεψα To μονο σιγουρο ειναι οτι οπως λες ειναι ενα πληγμα για την Mercedes(αν γινοταν κατι παρομοιο για αλλη ομαδα, θα ακουγαμε διαφορα μαργαριταρια) . Ο επισημος λογος οπως παλι σωστα λες ειναι για ελεγχουν καλυτερα τι γινεται κατα τη διαρκεια του party mode. Βεβαια, το οτι ισως το εκαναν και για να πληξουν την Μερσεντες δεν ειναι δικο μου μονο συμπερασμα. Ειναι και πολλων δημοσιογραφων, που απορρεει και απο την χρονικη στιγμη που επιλεχθηκε να γινει αυτο(τοσα χρονια υπηρχε, οποτε ειναι περιεργο που γινεται μεσα στη χρονια), απορρεει και απο τις δηλωσεις διευθυντων αλλων ομαδων , που μαλιστα ηταν απο αυτες που πιεσαν για να απαγορευθει το party mode, με https://www.planetf1.com/news/red-bull-party-mode-ban/ Αναφορά σε κείμενο Horner, however, says the ban is good for the sport. Not only will it mean engine manufacturers aren’t spending money to develop different modes, but he also hopes it will level the playing field, at least a little bit. “It will affect all teams, the question is how much,” the Red Bull team boss told Autosport. “I think that these qualifying modes have been pushed and developed over the years. “With exhaust blowing for example, we had to run a standard map throughout weekend. And I think this is just adopting a similar methodology to that, which I think is sensible for Formula 1. “There’s inevitably enormous cost that’s associated with developing these different modes and actually I think it’s a healthy thing for the manufacturers and if anything, if it creates better and closer racing it’s a positive for Formula 1.” Οπως και να εχει, ειναι αλλη μια αποφαση που πληγει την Μερσεντες. ------ 52 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε FIA: Εξασφάλισε ότι θα έχει ΜΟΝΟ η Merc ένα κομμάτι (DAS) για 1 σεζόν, καθιστώντας το παράνομο για του χρόνου. Δεν αλλάζει τους κανονισμούς στους κινητήρες στις επερχόμενες αλλαγές για το 22. Πάγωσε την εξέλιξη και για του χρόνου. Ειναι αναληθες αυτο, οποια ομαδα θελει μπορει να βαλει DAS. Το οτι λες οτι ΜΟΝΟ(με κεφαλαια) η Μερσεντες μπορει να το εχει, δειχνει πολλα. Αυτο εγινε με την συμφωνη γνωμη ΟΛΩΝ των ομαδων λογω κορωνοιου . Ξεχναμε βεβαια οτι η Φερραρι ειχε τον πιο δυνατο κινητηρα μεχρι περυσι και οπως ελεγαν διαφοροι εδω , δεν θα επηρεαζοταν απο τις νεες τεχνικες οδηγιες, γιατι ηταν νομιμος. Παλι με την συμφωνη γνωμη ΟΛΩΝ των ομαδων Με το που ειδε βεβαια οτι τελικως η Μερσεντες εχει πλεονεκτημα, εβγαλε καινουριους κανονισμους που πχ απαγορευουν το party mode. ------------------------------------------ Πιστευω πως μονο σε αυτο το thread μπορουμε να διαβασουμε οτι ειναι ευνοημενη η Μερσεντες το 2020 σε μια χρονια που η Φερραρι αναγκαστηκε σε μυστικη συμφωνια για τον περσινο κινητηρα της και ειχε αποτελεσμα να ειναι φετος πιο αργο το μονοθεσιο απο το περσινο. Ηρεμήστε λίγο τα fanboys, όλα καλά θα πάνε.. Αντι για ηρεμια, θα εχουμε ομως ειρωνια, πως αλλιως να καλυφθει η ελλειψη επιχειρηματων. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, haHa είπε Οπως και να εχει, ειναι αλλη μια αποφαση που πληγει την Μερσεντες. Ναι δυσκολευτηκαν πολυ να παρουν pole position και να κερδισουν στους αγωνες χωρις το party mode! 🤣 Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από tommy^
haHa Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, ~mxls~ είπε ... Επίσης απορία το'χω, τώρα που όλοι βλέπουμε πόσο έκλεβαν πέρσι με τους κινητήρες, τι θα έλεγαν αν άλλη ομάδα το έκανε αυτό. Λυθηκε η απορια!! Εδω γραφουν για ευνοημενη Μερσεντες, παρολα τα περσινα οργια και τις ξαφνικες απαγορευσεις party mode κλπ. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από haHa
papp0us Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, tommy^ είπε Eγω δεν ειπα τιποτα, ο Charlie τα ειπε στο βιντεο που σου ανεβασα, οπότε τα παραπονα σου σε αυτον (ξερω οτι εχει φυγει απο τη ζωη, μεταφορικα το λεω), οχι σε μενα! Αν δεν ξερουν τι τους γινεται εκει στη FIA δε φταιω εγω! Δεν ειπα ποτέ οτι εχει κοτσιδες ο Λιουις! Ειπα απλα οτι στο GERMANY GP 2018 ευνοηθηκε ξεκαθαρα. Φυσικα και στο παρελθον εχουν ευνοηθει αρκετοι, οπως π.χ. ο τεραστιος Σουμι που αλλαζε τις γραμμες σαν τα πουκαμισα αλλα ποινη με το σταγονομετρο. Απαντωντας στα bold γραμματα σου, εκει ακριβως διαφωνουμε. Εφαρμοζουν διαφορετικες ποινες ή δεν εφαρμοζουν ποινες (για το ιδιο παραπτωμα). Το αν δεν το εκανε κανενας μεχρι τωρα δεν το ξερεις, όσο παππους κι αν εισαι γιατι αποκλειεται να εχεις παρακολουθησει 1000GP. Και για να βγει αυτο το sporting code, προφανως καποιος το εκανε στην αρχη οποτε εγινε η συμφωνια μετα. Δεν αντιπαθω τη Μερσεντα, εξαλλου ενα απο τα αυτοκινητα που εχω ειναι Mercedes (Ferrari δεν εχω ρε γμτ...). Τον Χαμιλτον, τον εκτιμω σαν οδηγο, αλλα τον αντιπαθω σαν ανθρωπο διοτι ειναι γελοιος, μικροψυχος και δηθεν. Αυτο που αντιπαθω ειναι: 1) οι πρακτικες της FIA απο τοτε που ξεκινησα να βλεπω F1 διοτι ευνοουν ομαδες ανα περιοδους 2) και οι αποφασεις των κριτων που ειναι για τα πανηγυρια αρκετες φορες Δεν ξερω ποιος ειναι ο Αγγελος, ξερω οτι πολλοι οδηγοι ανα περιοδους εχουν τυχει διαφορετικης μεταχειρισης απο τους κριτες, οπως ο Σουμι που ανεφερα παραπανω. Το οτι αφορα ολες τις διοργανωσεις το sporting code τι αποδεικνυει ακριβως; Δεν καταλαβα γιατι το ειπες... Νομιζεις οτι η Μερσεντες θα εριχνε λεφτα στην F1 με δικο της μονοθεσιο χωρις να εχει εγγυησεις οτι θα κυριαρχησει ή οτι θα παιξει στα ισια την Φερραρι; Αν ναι, για θυμισε μου πότε απαγορεύτηκαν οι δοκιμες των ομαδων σε ιδιωτικες δικες τους πιστες; Ποια ομαδα εχει δικη της πιστα στην F1 στο Fiorano;; Και εγώ σου ξαναλέω. Οτι διαφωνείς με τις αποφάσεις, δεν σημαίνει οτι είναι λάθος. Εγώ π.χ ΔΙΑΦΩΝΩ που κόψανε τον κινητήρα της Ferrari. Για την ακριβεια, κανονικά θα έπρεπε να δώσουν περίπου μια περιγραφή του τι έκανε, και να αναγκάσουν και τους άλλους να κάνουν το ίδιο. Για μένα οτιδήποτε χρησιμοποιείται για να κάνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο χωρίς να το κάνει πιο επικίνδυνο θα έπρεπε να επιτρέπεται. Αυτό δε σημαίνει οτι αυτό που σκέφτομαι είναι σωστό. Οι ίδιοι οι κατασκευαστές δέχονται τους περιορισμούς, για να περιορίσουν το κόστος. Δεν μπορώ να τους πω οτι έχουν άδικο. Στον αν εφαρμόζουν ποινές, στο απάντησα. Εφαρμόζουν.Και εντελώς λογικά το κάνουν ανα περίπτωση. Στο ερώτημα γιατι είναι το 80% που δέχτηκαν ποινή για το ίδιο παράπτωμα, είναι η μαγική φρασούλα "εκτός λόγων ανωτέρας βίας, τους οποίους κρίνουν οι αγωνοδίκες" στο κομμάτι των κανονισμών που αφορά το πάτημα των γραμμών. Οπως βλέπεις, στην δικαιοδοσία του αγωνοδίκη είναι να μην το θεωρήσει ΚΑΝ παράπτωμα, αν έχει τα απαραίτητα στοιχεία για αυτό. Πόσο μάλλον στο βάρος της τιμωρίας. Ο σχωρεμένος που λές στο βίντεο το εξηγεί. Απο Reprimand μέχρι stop-go 10" ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ. Δεν ξέρω πως να στο κάνω πιο ξεκάθαρο. Δεν χρειάζεται να έχω δει 1000GP. Ξέρω οτι είδα τον Vettel να κάνει προσπέραση μέσα στο Pit Lane, και μάλιστα διπλή, και μου έφυγε ο καφές απο τη μύτη. Και όμως επιτρέπεται, Αν στην κίνηση του αυτή είχε πέσει πάνω σε ένα απο τα αυτοκίνητα και είχαν πάει πακέτο πάνω σε κανα Pit Crew, τώρα δε θα είχαμε τον ίδιο κανονισμό, γιατι το κύριο μέλημα των κανονισμών είναι η ασφάλεια. Δε σου λέω ποιον θα αντιπαθήσεις ή όχι, απλά λέω οτι όσο χειρότερα τα πάει η Ferrari τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο να φταίει για όλα η Mercedes. Μετά απο κανα διάλλειμα 3-4 ετών ξαναείδα F1 το 2016. 2016 και 2017 δεν υπήρχε πουθενά αυτό το θέμα, γιατι η Ferrari ήταν ανταγωνιστή. Απο το 2018 και μετά που η παντόφλα πέφτει βαριά έχω βαρεθεί να ακούω για την κακή μερσεντές. Γιατι η Mercedes δηλαδή δε θα έριχνε χρήματα χωρίς εγγυήσεις, αλλα η Ferrari δεν έχει τέτοιο πρόβλημα; Τι είναι η Φερράρι; Περίπτερο; Η αγαπάει το άθλημα και δεν την νοιάζει να αδικείται; Η απαγόρεύση δοκιμών σε ιδιωτικές πίστες είναι το πιο σημαντικό βήμα ισορροπίας ανάμεσα στις ομάδες. Γιατι σε προβληματίζει μια τέτοια κίνηση αν θες ισότητα; 50 λεπτά πριν, eri77 είπε Φιλικά στο λέω. Αν όντως το πιστεύεις αυτό μάλλον καλύτερα να επιλέξεις να δεις άλλο σπορ... Στο ποδόσφαιρο παράδειγμα, ισχύει αυτό πού λές Ειλικρινά. Διάβασε πάλι την πρόταση, και πες μου οτι εδωσες τη σωστή απάντηση , ή οτι απλά δεν κατάλαβες τι έλεγα, για να ξέρω με τι έχω να κάνω εδώ. Μην χάνω την ψυχραιμία μου άδικα δηλαδή, όχι τίποτα άλλο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα