Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, greenfan20 είπε

. Σίγουρα το συμβάν στον Καναδά κόστισε και στην πορεία του το '19, όπως και η καλή ρούκι σεζόν του Σαρλ, ο οποίος (καλώς, κακώς συζητήσιμο) δεν δέχτηκε το Νο. 2, οδηγώντας σε φαινόμενα απειθαρχίας εντός Φερράρι, με αποκορύφωμα τη Βραζιλία. Ωστόσο, και η απειθαρχία είναι ένα ζήτημα της ομάδας και του τρόπου που το διαχειρίζεται.

 

και εδω εισαι λαθος.μια χαρά δέχτηκε leclerc το Νο. 2, .αν θυμασαι στις αρχες ηταν ξεκαθαρο.oti αποδειχτηκε πιο γρηγορος,δεν φταιει ουτε αυτος αλλα ουτε ferrari.μαλιστα ηταν vettel που δεν ηθελε να δεχτει την κατασταση...φαινόμενα απειθαρχίας??? μηπως να θυμόμαστε και gp sochi?? αλλα και στην Brasil που λες Έφταιγε πάλι ο vettel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν μπορώ να περιγράψω τον εκνευρισμό μου που η RBR δεν έβαλε μέσα τον Μαξ στο 32-33 γύρο. Δεν μπορώ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ 

Η δε Φερράρι εκτίθεται από Σεμπ. Για όσους είστε φανς της ομάδας αλλά όχι του Γερμανού, δεν μπορεί να γίνει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Δέκτο. Το σαμποτάζ που χρησιμοποιώ είναι βαρύ. Πιο πολύ είναι αυτό που λες εσύ, στρατηγική δίχως να υπολογίζουν σωστά όλα τα δεδομένα γενικά, όχι μόνο στην περίπτωση αυτή. Το αν κάποτε τους βγαίνει, ενώ άλλοτε όχι, πλέον είναι μάλλον αυτό: τύχη.

Ιαπωνία καλά έκανε. Τελείωνε το πρώταθλημα, έπρεπε να ρισκάρει όπως είχε πει και στο team radio τότε. Αζερμπαϊτζάν, Γαλλία λάθη όχι όμως σαν αυτά σε Γερμανία, Ιταλία. Αυστριακό GP δεν το θυμάμαι.

εκει εκανε λαθος στο FP1 (FP2) αν θυμαμαι καλα..εκανε μια προσπεραση με κίτρινες σημαίες με αποτέλεσμα να χασει 3 θέσεις στο grid

το θέμα είναι ότι από τα λάθη του εχασε τους βαθμούς που θα του εδιναv πρωταθλημα..

4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Δεν μπορώ να περιγράψω τον εκνευρισμό μου που η RBR δεν έβαλε μέσα τον Μαξ στο 32-33 γύρο. Δεν μπορώ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ 

 

και τι θα είχε αλλάξει??

Επεξ/σία από eri77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, eri77 είπε

το θέμα είναι ότι από τα λάθη του εχασε τους βαθμούς που θα του εδιναv πρωταθλημα

Πρωτάθλημα δεν θα έπαιρνε. Έπρεπε να είναι τελείως αλάνθαστος και ο Χαμ να μην οδηγάει σαν δαιμονισμένος στο δεύτερο μισό του '18. Η απόδοση του Χαμ από το Σπα και μέτα ήταν ασύλληπτη.

 

26 λεπτά πριν, eri77 είπε

και εδω εισαι λαθος.μια χαρά δέχτηκε leclerc το Νο. 2, .αν θυμασαι στις αρχες ηταν ξεκαθαρο.oti αποδειχτηκε πιο γρηγορος,δεν φταιει ουτε αυτος αλλα ουτε ferrari.μαλιστα ηταν vettel που δεν ηθελε να δεχτει την κατασταση...φαινόμενα απειθαρχίας??? μηπως να θυμόμαστε και gp sochi?? αλλα και στην Brasil που λες Έφταιγε πάλι ο vettel

Ο Σαρλ στη Σιγκαπούρη γκρίνιαζε για το πιτ στοπ, ενώ ήταν η πιο low risk στρατηγική που μπορούσε να πάρει η ομάδα του. Στο Αζερμπαιτζάν κάνει τεράστιο λάθος απειρίας στις κατατακτήριες και αφήνει τον Σεμπ να παλέψει με τα θηρία στο q3, ενώ λόγω του ατυχήματός του οι κατατακτήριες πήγαν και ένα μισάωρο πίσω με αποτέλεσμα να πέσουν οι θερμοκρασίες στο τέλος του session, γεγονός που βόλευε πάρα πολύ τις Μερκ. Λάθος έκανε ο μικρός και στη Γερμανία πέρσι και τα έριξε ο ίδιος στον εαυτό του. Εξαιρετικός οδηγός ο Σαρλ, αλλά δεν γίνεται να αποδομείται συνεχώς ο Γερμανός. Τεσπά, θα έλεγα να μην πάμε τη συζήτηση στη λογική ότι για όλα τα κακά της Φερράρι φταίει ο Φέττελ. Αναφέρω πάλι, ότι σαν οδηγός έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην εξέλιξη του μονοθεσίου για 5 χρόνια (οκ 4, φέτος η Φερράρι μόνο εξέλιξη δεν έχει).

Επεξ/σία από greenfan20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Δεν μπορώ να περιγράψω τον εκνευρισμό μου που η RBR δεν έβαλε μέσα τον Μαξ στο 32-33 γύρο. Δεν μπορώ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ 

Με τον Μαξ να διαμαρτυρεται για τα λαστιχα το σκεφτηκα κι εγω αυτο που λες, αλλά: εχω την εντυπωση οτι ο πραγματικος ρυθμος αγωνα των Μερσεντες δεν ηταν αυτος που ειδαμε, πραγμα το οποιο ενισχυεται και απο το «ακυρο» fastest lap του Ρικ.

Τι θελω να πω; Οτι ακομα και αν εμπαινε στα πιτ για μεση γομα ο Μαξ, οι Μερσεντες θα ανεβαζαν ρυθμο και παλι δε θα τις εφτανε.

Βεβαια, δεν ειχαν κατι να χασουν εκει στην RBR οποτε επρεπε εστω να το κανουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Max θα έπεφτε πίσω από Ric και θα έμπλεκε.

Τα Merc σβηστά πήγαν.

Είπε ο Brundle στον Bottas "Παρακαλούσες να ανεβάσεις mode για να επιτεθείς στον Lewis αλλά δεν εισακούστηκες".

Δεν απάντησε σε αυτό ο καληνυχτάκιας όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστος, δεν ειχε gap ασφαλειας ο Μαξ, αλλα εκτιμω οτι δε θα ειχε θεμα να περασει τον Ρικ με φρεσκα ελαστικα.

Τι να απαντησει μωρε ο τουριστας;;; Οτι με πληρωνουν για να κανω τον κομπαρσο σε ενα πρωταθλημα που τρεχουμε μονοι μας;;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Με τον Μαξ να διαμαρτυρεται για τα λαστιχα το σκεφτηκα κι εγω αυτο που λες, αλλά: εχω την εντυπωση οτι ο πραγματικος ρυθμος αγωνα των Μερσεντες δεν ηταν αυτος που ειδαμε, πραγμα το οποιο ενισχυεται και απο το «ακυρο» fastest lap του Ρικ.

Τι θελω να πω; Οτι ακομα και αν εμπαινε στα πιτ για μεση γομα ο Μαξ, οι Μερσεντες θα ανεβαζαν ρυθμο και παλι δε θα τις εφτανε.

Βεβαια, δεν ειχαν κατι να χασουν εκει στην RBR οποτε επρεπε εστω να το κανουν.

το εξηγησε ακομα και ο ιδιος o Max..και να ειχα αλλαξει λαστιχα δεν θα μπορουσα να προσπερασω τα Mercedes.όπως είπε..ηταν πιο γρηγοροι στην ευθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ask είπε

image.png.29aa3c7cf751b609257cbd439ba967d4.png

Το έχουν αποδεχθεί και για του χρόνου αφού!

Από το 23 και έπειτα μπορεί να έρθει ο Τάκης...

Ή αφού χαραμίσουν και Leclerc..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...