APOPANTAZ Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλημέρα και καλές γιορτές, μετά από σχεδόν 25 μέρες αναμονή, ήρθε το λαπτοπ https://www.skroutz.gr/s/20331880/Asus-ROG-Zephyrus-G-GA502DU-AL025T-3750H-16GB-512GB-GeForce-GTX-1660-Ti-FHD-W10.html αγορά από αμαζον Ισπανίας με qwerty ισπανικό layout. Με το που ξεκίνησα να του περνάω Windows στο στάδιο της εισαγωγής κωδικού Outlook παρατήρησα ότι δεν λειτουργούν τα πλήκτρα Ο Υ Τ και μια μέρα μετά δεν λειτουργεί κανένα πλήκτρο (όταν μπαίνω bios δεν λειτουργούν μόνο τα Ο Υ Τ). Έχει κανείς να προτείνει κάποιο fix? (προφανώς δοκίμασα τα uninstal /update drivers etc που προτείνονται σαν fixes με το πρώτο Google search) Update : κατάφερα να λειτουργισει το keyboard εκτός από τα keys που αναφέρω πάνω Επεξ/σία 25 Δεκεμβρίου 2019 από APOPANTAZ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ελατtωματικο πληκτρολογιο ,μιλάς με support τους το στελλεις με δικά τους εξοδα αποστολης και σου στελνουν άλλο... Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2019 από forgotten Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOPANTAZ Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 26/12/2019 στις 8:44 ΠΜ, forgotten είπε Ελατtωματικο πληκτρολογιο ,μιλάς με support τους το στελλεις με δικά τους εξοδα αποστολης και σου στελνουν άλλο... Εννοεις με Amazon η με την Asus. Με αμαζον μου δίνουν 2 επιλογές 1)η το στέλνω πίσω και μου κάνουν refund άρα μένω χωρίς λαπτοπ και έχω χάσει 3 μήνες αναμονή διότι περίμενα να πάρω κάτι καλό σε προσφορά Black friday η 2) μου επιστρέφουν 74 ευρω και κρατάω το προϊόν. Από asus έστειλα μαιλ αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα ούτε έχουν απαντήσει στο τηλέφωνο. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από APOPANTAZ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 43 λεπτά πριν, APOPANTAZ είπε Εννοεις με Amazon η με την Asus. Με αμαζον μου δίνουν 2 επιλογές 1)η το στέλνω πίσω και μου κάνουν refund άρα μένω χωρίς λαπτοπ και έχω χάσει 3 μήνες αναμονή διότι περίμενα να πάρω κάτι καλό σε προσφορά Black friday η 2) μου επιστρέφουν 74 ευρω και κρατάω το προϊόν. Από asus έστειλα μαιλ αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα ούτε έχουν απαντήσει στο τηλέφωνο. στειλτο πισω , και παρε τα λεφτα σου για να παρουσιασει προβλημα στο πληκτρολογιο υπαρχουν 2 σεναρια ,ενα να ηρθε απο το εργοστασιο με προβληματικο πληκτρολογιο, και β να εχει προβλημα η μητρικη, εισηγουμε την αποστολη του πισω στο αμαζον, για την asus δεν θα την ενεπλεκα διοτι και πολυ καιρο θα κανουν να σου αλλαξουν το πληκτρολογιο και παλι δεν θα σου δωσουν καινουριο λαπτοπ.... υποψιν οτι στα λεφτα που εδωσες επαιρνες y540 με ι7 που παιζει συχνα πυκνα σε αυτη την τιμη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOPANTAZ Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 16 λεπτά πριν, forgotten είπε στειλτο πισω , και παρε τα λεφτα σου για να παρουσιασει προβλημα στο πληκτρολογιο υπαρχουν 2 σεναρια ,ενα να ηρθε απο το εργοστασιο με προβληματικο πληκτρολογιο, και β να εχει προβλημα η μητρικη, εισηγουμε την αποστολη του πισω στο αμαζον, για την asus δεν θα την ενεπλεκα διοτι και πολυ καιρο θα κανουν να σου αλλαξουν το πληκτρολογιο και παλι δεν θα σου δωσουν καινουριο λαπτοπ.... υποψιν οτι στα λεφτα που εδωσες επαιρνες y540 με ι7 που παιζει συχνα πυκνα σε αυτη την τιμη... Τοv πήρα στα 900 e black friday, άρα δεν αξίζει να ασχοληθώ μήπως το φτιάξουν, επισης δεν ξέρω εάν έχεις καθόλου εμπειρία αλλά φοβάμαι μην δώσουν μειωμένο refund επειδή το έχω ανοίξει και του έχω περάσει windows (ήταν no OS) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 24 λεπτά πριν, APOPANTAZ είπε Τοv πήρα στα 900 e black friday, άρα δεν αξίζει να ασχοληθώ μήπως το φτιάξουν, επισης δεν ξέρω εάν έχεις καθόλου εμπειρία αλλά φοβάμαι μην δώσουν μειωμένο refund επειδή το έχω ανοίξει και του έχω περάσει windows (ήταν no OS) θα σου δωσουν ολο το ποσο και επιπλεον καλυπτουν μεταφορικα , στειλε τους μηνυμα και απαιτησε το ιδιο μοντελο να σου το αποστειλουν με την παραλαβη του συγκεκριμενου , πιστευω οτι θα δεκτουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOPANTAZ Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, forgotten είπε θα σου δωσουν ολο το ποσο και επιπλεον καλυπτουν μεταφορικα , στειλε τους μηνυμα και απαιτησε το ιδιο μοντελο να σου το αποστειλουν με την παραλαβη του συγκεκριμενου , πιστευω οτι θα δεκτουν. Η απάντηση τους όταν τους έκανα ξεκάθαρο ότι δεν θέλω refund η partial refund και να κρατησω το defective laptop. Hi APOSTOLIS First wish you a great day. My name is Berny from the specialized department of Amazon.es, it is a pleasure to help you with your queries. APOSTOLIS told you that in relation to order χχχχχ I am very sorry for the inconvenience you have had with this order and with all the time this process has lasted. As indicated previously, the 2 options to help you with this situation is to generate a return label for the refund or partial discount mentioned above, I hope you decide to use any indicate us I hope this information helps you. Έχει αντιμετωπίσει κάνεις παρόμοια κατάσταση? Μπορώ να το διεκδικήσω με κάποιο τρόπο η τον έφαγα και να πάω για refund? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, APOPANTAZ είπε Η απάντηση τους όταν τους έκανα ξεκάθαρο ότι δεν θέλω refund η partial refund και να κρατησω το defective laptop. Hi APOSTOLIS First wish you a great day. My name is Berny from the specialized department of Amazon.es, it is a pleasure to help you with your queries. APOSTOLIS told you that in relation to order χχχχχ I am very sorry for the inconvenience you have had with this order and with all the time this process has lasted. As indicated previously, the 2 options to help you with this situation is to generate a return label for the refund or partial discount mentioned above, I hope you decide to use any indicate us I hope this information helps you. Έχει αντιμετωπίσει κάνεις παρόμοια κατάσταση? Μπορώ να το διεκδικήσω με κάποιο τρόπο η τον έφαγα και να πάω για refund? γραψε ,in regards to your message i demand a new laptop while i return mine back to you according to european policy i am eligible to return and replacement , laptop came defective from your side , i dont want a refund i request a new laptop upon return of mine back to you , considering that this was bought from amazon black friday a refund wont fetch me the same laptop again and as i am concerned your options are rather poor , i want this to be replaced nor partial refund nor complete refund just replacement, in case you are not able to proceed my request i want this to be escalated to a supervisor. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ice25 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 γιατι δεν κάνεις register στο site της asus με το serial και μετά να ανοίξεις ticket εκεί αφού κάνεις register πάνε στο λινκ έχει τηλέφωνο επικοινωνίας με το support https://www.asus.com/support/Service-Center/Greece Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, ice25 είπε γιατι δεν κάνεις register στο site της asus με το serial και μετά να ανοίξεις ticket εκεί αφού κάνεις register πάνε στο λινκ έχει τηλέφωνο επικοινωνίας με το support https://www.asus.com/support/Service-Center/Greece θα του αλλαξουν το πληκτρολογιο , με 1 μηνα+ αναμονη για να παει και να ερθει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOPANTAZ Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, ice25 είπε γιατι δεν κάνεις register στο site της asus με το serial και μετά να ανοίξεις ticket εκεί αφού κάνεις register πάνε στο λινκ έχει τηλέφωνο επικοινωνίας με το support https://www.asus.com/support/Service-Center/Greece Έχω κάνει την διαδικασία, έστειλα και μαιλ + τηλέφωνο που δεν σήκωσαν στην asus αλλά λογικά λόγο γιορτών δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από APOPANTAZ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOPANTAZ Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, forgotten είπε γραψε ,in regards to your message i demand a new laptop while i return mine back to you according to european policy i am eligible to return and replacement , laptop came defective from your side , i dont want a refund i request a new laptop upon return of mine back to you , considering that this was bought from amazon black friday a refund wont fetch me the same laptop again and as i am concerned your options are rather poor , i want this to be replaced nor partial refund nor complete refund just replacement, in case you are not able to proceed my request i want this to be escalated to a supervisor. Hello Gabriel My name is Bryan, from the specialized customer service department of Amazon.es who has had the pleasure of answering your query today. In response to your request regarding the order: N ° xxxx ASUS ROG Zephyrus GA502DU-AL025 - Portable Gaming 15.6 "FullHD 120Hz (AMD Ryzen 7, 16GB RAM, 512GB SSD, GeForce GTX1660Ti-6GB, Without operating system Unfortunately, replacement is not an option available for this order. In this case, I have created a return label so that you can return your product and in this way refund the money you have paid. To view the return label that has been created click on the following link If the link does not work, make sure you have identified yourself in the account where you placed the order for this product. I recommend you follow the following steps to be able to make the return correctly: 1. Print the label. 2. Once the label is printed, include the barcode inside the package. You can send us the package using a transport company of your choice. We remind you that in this case you must advance the return costs. I inform you that it is necessary that you send us a copy of the invoice of the return costs so that we can make the refund. Send the copy of the invoice to the following address: [email protected] We will make a refund for your return once it is received, reviewed and processed in the warehouse of returns and the refund that the bank in 5 to 7 working days will reflect in your bank statement would be processed, this process in total can take from 2 to 3 weeks at most I hope this information and my efforts have been useful to you, please if you have any other questions, do not hesitate to contact us, it will always be a pleasure to assist you and help. Είναι γελοίοι οι τύποι, μακάρι να μην σας τύχει ποτέ. Τσάμπα χρόνος και αναμονή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, APOPANTAZ είπε Hello Gabriel My name is Bryan, from the specialized customer service department of Amazon.es who has had the pleasure of answering your query today. In response to your request regarding the order: N ° xxxx ASUS ROG Zephyrus GA502DU-AL025 - Portable Gaming 15.6 "FullHD 120Hz (AMD Ryzen 7, 16GB RAM, 512GB SSD, GeForce GTX1660Ti-6GB, Without operating system Unfortunately, replacement is not an option available for this order. In this case, I have created a return label so that you can return your product and in this way refund the money you have paid. To view the return label that has been created click on the following link If the link does not work, make sure you have identified yourself in the account where you placed the order for this product. I recommend you follow the following steps to be able to make the return correctly: 1. Print the label. 2. Once the label is printed, include the barcode inside the package. You can send us the package using a transport company of your choice. We remind you that in this case you must advance the return costs. I inform you that it is necessary that you send us a copy of the invoice of the return costs so that we can make the refund. Send the copy of the invoice to the following address: [email protected] We will make a refund for your return once it is received, reviewed and processed in the warehouse of returns and the refund that the bank in 5 to 7 working days will reflect in your bank statement would be processed, this process in total can take from 2 to 3 weeks at most I hope this information and my efforts have been useful to you, please if you have any other questions, do not hesitate to contact us, it will always be a pleasure to assist you and help. Είναι γελοίοι οι τύποι, μακάρι να μην σας τύχει ποτέ. Τσάμπα χρόνος και αναμονή. Πραγματικά το εξευτελισαν , παλαιοτερα δεχονταν να δώσουν νέο λάπτοπ εφοσον το δικό σου ήταν προβληματικο εντός μήνα, τωρά βλέπω ότι όχι , δεν τους δικαιολογω κατηντησαν γελοιοι, και παλι πιστεύω επιστρέψε το πίσω και ζητά και τα μεταφορικά , ευκαιρίες για λάπτοπ θα βρεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOPANTAZ Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, forgotten είπε Πραγματικά το εξευτελισαν , παλαιοτερα δεχονταν να δώσουν νέο λάπτοπ εφοσον το δικό σου ήταν προβληματικο εντός μήνα, τωρά βλέπω ότι όχι , δεν τους δικαιολογω κατηντησαν γελοιοι, και παλι πιστεύω επιστρέψε το πίσω και ζητά και τα μεταφορικά , ευκαιρίες για λάπτοπ θα βρεις. Ευχαριστω για την βοήθεια, αυτό θα κάνω τελικά είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά τους. Δυστυχώς μόνο ένα κακό review μπορώ να κανω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrisgewrgi Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Πω πω ρε φιλε,τι μπελας μας εχει βρει μαυτες τις ηλεκτρονικες συσκευες.κανεις unboxing και μεχρι να το ξεψαχνισεις ολο,τρεμει η ψυχη σου για το τι θα αντικρισεις μολις το βαλεις στην μπριζα.ειτε ειναι λαπτοπ ειτε ειναι τηλεοραση,οθονη ,κινητο.τι διαολο πιθηκοι τα φτιαχνουνε πλεον;λες και εσυ τους δινεις λεφτα που τα εχεις πλυνει στο πλυντηριο,τα εχεις περασει απο το φουρνο και μετα τα εσερνες με σχοινι πισω απο το αυτοκινητο για να τα σκισεις.και το αστειο ειναι οτι ανοιγεις το γολγοθα για να ξεμπλεξεις. Αν απευθυνθείς στην asus μηπως κανει αντικατασταση συσκευης;κανονικα πρεπει να κανει.δεν τους ενδιαφερει το ποσο που εδωσες.συσκευες βλεπουνε.μιλα και μια στο Facebook στο messenger με asus εδω ελλαδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα