alexiadi Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 19 ώρες πριν, Al_pacino είπε κανονικα η εγγύηση οταν χαλαει κατι και στο αντικαθιστουνε δεν πρεπει να ξεκιναει απο την αρχη και οχι απο εκει που σταμάτησε η προηγούμενη;; Σωστά... Στην περίπτωση αντικατάστασης, το νέο προϊόν έχει πλήρη εγγύηση.
EuphangeL Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Μελετήστε το νομικό κείμενο της Apple: https://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html
jimdem582 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Αν γκρινιάζουν τα καταστήματα ίσως να μιλούσατε και με τον κατασκευαστή απευθείας. Πριν κάποια χρόνια είχα αγοράσει ένα logitech gamepad απο το eshop. Μόλις πέρασε 1 χρόνος, δεν έκανε καλή επαφή το καλώδιο και κοβόταν η σύνδεση. Μίλησα με eshop και μου είπαν οτι έχει 1 χρόνο εγγύηση και πως δε γίνεται τίποτα. Όντως στη σελίδα του προϊόντος στο κατάστημα έλεγε 1 χρόνο εγγύηση. Μίλησα με logitech europe μέσω email, τους έστειλα την απόδειξη απο eshop περιγράφοντας το πρόβλημά μου. Μέσα σε μερικές μέρες μου έστειλαν νεο gamepad χωρίς καν να ζητήσουν το άλλο πίσω. Και έπειτα είδα οτι στο eshop πλέον έλεγε 2 χρόνια εγγύηση στο συγκεκριμένο προϊόν και όχι 1 όπως πριν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα