Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Al_pacino είπε

κανονικα η εγγύηση οταν χαλαει κατι και στο αντικαθιστουνε δεν πρεπει να ξεκιναει απο την αρχη και οχι απο εκει που σταμάτησε η προηγούμενη;;

Σωστά... Στην περίπτωση αντικατάστασης, το νέο προϊόν έχει πλήρη εγγύηση.

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν γκρινιάζουν τα καταστήματα ίσως να μιλούσατε και με τον κατασκευαστή απευθείας. Πριν κάποια χρόνια είχα αγοράσει ένα logitech gamepad απο το eshop. Μόλις πέρασε 1 χρόνος, δεν έκανε καλή επαφή το καλώδιο και κοβόταν η σύνδεση. Μίλησα με eshop και μου είπαν οτι έχει 1 χρόνο εγγύηση και πως δε γίνεται τίποτα. Όντως στη σελίδα του προϊόντος στο κατάστημα έλεγε 1 χρόνο εγγύηση.

Μίλησα με logitech europe μέσω email, τους έστειλα την απόδειξη απο eshop περιγράφοντας το πρόβλημά μου. Μέσα σε μερικές μέρες μου έστειλαν νεο gamepad χωρίς καν να ζητήσουν το άλλο πίσω. Και έπειτα είδα οτι στο eshop πλέον έλεγε 2 χρόνια εγγύηση στο συγκεκριμένο προϊόν και όχι 1 όπως πριν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...