Προς το περιεχόμενο

Παραιτήθηκε ο CEO της Boeing, Dennis Muilenburg καθώς το 737 Max παραμένει «καθηλωμένο»


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

56 λεπτά πριν, skiabox είπε

Μην ξεχνάς ότι αναφέρεσαι σε Έλληνες, δηλαδή ανθρώπους που θεωρούν ότι το μόνο που μπορεί να κάνει ένα management μιας εταιρίας είναι πονηριές (για την ακρίβεια κουτοπονηριές, μιας μιλάμε για πρόσκαιρο και εφήμερο κέρδος), και δικαιολογημένα έχουν αυτήν την άποψη γιατί πιθανότατα είναι η μόνη εμπειρία που έχουν.
Απόδειξη για αυτό που λέω οι εκατοντάδες χιλιάδες απόψεις Ελλήνων που έχουν φύγει στο εξωτερικό, όταν τους ρωτάνε να συγκρίνουν εργασιακή εμπειρία Ελλάδας με εξωτερικού.

Κακό upper management πάντα θα υπάρχει, και φυσικά όχι μόνο στην Ελλάδα. Τα παραδείγματα πολλά (προσφάτως το σκάνδαλο Facebook με Cambridge Analytica, παλαιότερα το σκάνδαλο της Volkswagen με τους κινητήρες χαμηλών ρύπων και ακόμα παλαιότερα το σκάνδαλο Andersen με Enron). 

Ο κοινός τους παρονομαστής είναι η απληστία και η λανθασμένη εκτίμηση του ρίσκου. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, AtiX είπε

Συνεχίζει να μου κάνει εντύπωση που επιμένετε μερικοί... αλλά για πες μας εσύ που γνωρίζεις περισσότερα, υπάρχει κατασκευαστικό λάθος???

Δεν γνωρίζω φιλτατε περί κατασκευαστικού λάθους ...διότι δεν δεν είμαι αυτός που κάνει τις έρευνες ούτε αυτός που είναι μεσα στην εταιρία ....όλοι έξω από τον χορό λέμε διάφορα ....κάποιοι παρέθεσαν τις απόψεις τους για την boeing αρνητικά ,εγώ παρέθεσα την δική μου άποψη ότι κάποια πράγματα δεν φαίνονται τόσο απλά όσο νομίζουν αρκετοί .....μετοχές της boeing δεν κατέχω ,εργαζόμενος της δεν είμαι ,δεν πολύ ταξιδεύω με αεροπλάνα και όταν μπορώ το αποφεύγω επιμελώς....θεωρώ όμως συμφώνως κάποιων σχολίων εδώ μέσα ότι για μια εταιρία που πρωτοστατεί στην παραγωγή αεροσκαφών ,τέτοιο αφελές ρίσκο που θα γλυτωνε κάποια χρήματα προς όφελος της εταιρίας δεν κολλάει, ενω εαν τα δαπανουσε κανονικά για να εξαλείψει το ρίσκο ,το κέρδος της θα ήταν και πάλι απείρως μεγαλύτερο από το να ρισκάρει ...δίνω πέντε (5) και έχω το κεφάλι μου ήσυχο για να λάβω 1005 κέρδος σίγουρο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, skiabox είπε

Μην ξεχνάς ότι αναφέρεσαι σε Έλληνες, δηλαδή ανθρώπους που θεωρούν ότι το μόνο που μπορεί να κάνει ένα management μιας εταιρίας είναι πονηριές (για την ακρίβεια κουτοπονηριές, μιας μιλάμε για πρόσκαιρο και εφήμερο κέρδος), και δικαιολογημένα έχουν αυτήν την άποψη γιατί πιθανότατα είναι η μόνη εμπειρία που έχουν.
Απόδειξη για αυτό που λέω οι εκατοντάδες χιλιάδες απόψεις Ελλήνων που έχουν φύγει στο εξωτερικό, όταν τους ρωτάνε να συγκρίνουν εργασιακή εμπειρία Ελλάδας με εξωτερικού.

 

Τώρα το πως φτάσαμε από το CEO που παραιτήθηκε και τα 737 Max να μιλάμε για τους Έλληνες που φεύγουν στο εξωτερικό και τα εργασιακά δεν το κατάλαβα και πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, georgetsl είπε

Δεν γνωρίζω φιλτατε περί κατασκευαστικού λάθους ...διότι δεν δεν είμαι αυτός που κάνει τις έρευνες ούτε αυτός που είναι μεσα στην εταιρία ....όλοι έξω από τον χορό λέμε διάφορα ....κάποιοι παρέθεσαν τις απόψεις τους για την boeing αρνητικά ,εγώ παρέθεσα την δική μου άποψη ότι κάποια πράγματα δεν φαίνονται τόσο απλά όσο νομίζουν αρκετοί .....μετοχές της boeing δεν κατέχω ,εργαζόμενος της δεν είμαι ,δεν πολύ ταξιδεύω με αεροπλάνα και όταν μπορώ το αποφεύγω επιμελώς....θεωρώ όμως συμφώνως κάποιων σχολίων εδώ μέσα ότι για μια εταιρία που πρωτοστατεί στην παραγωγή αεροσκαφών ,τέτοιο αφελές ρίσκο που θα γλυτωνε κάποια χρήματα προς όφελος της εταιρίας δεν κολλάει, ενω εαν τα δαπανουσε κανονικά για να εξαλείψει το ρίσκο ,το κέρδος της θα ήταν και πάλι απείρως μεγαλύτερο από το να ρισκάρει ...δίνω πέντε (5) και έχω το κεφάλι μου ήσυχο για να λάβω 1005 κέρδος σίγουρο....

Πρώτον κανένας μας δεν έχει μετοχές της μιας ή της άλλης εταιρίας... Δεύτερον όπως πολύ σωστά κάνεις και δεν απαντάς για το πόρισμα γιατί δεν έχεις τα στοιχεία, έτσι καλό θα ήταν να μην βγάζεις συμπεράσματα για το αν μια εταιρία την συμφέρει ή όχι να ρισκάρει ακόμα και στο κλείσιμο της... στο λέω γιατί δεν είσαι μέτοχος της (όπως μας είπες) και το όλο σου σκεπτικό βασίζεται στην απλή υπόθεση ότι καμία εταιρία δεν παίρνει ρίσκα, παραδείγματα άπειρα με ρίσκα που τα περισσότερα είχαν, έχουν και θα έχουν την ίδια τραγική κατάληξη...

Μακάρι να κάνουμε λάθος (λίγο δύσκολο με όλα αυτά τα στοιχεία που έχουν βγει στην δημοσιότητα) και να μην έκανε μια ΤΌΣΟ ΜΕΓΆΛΗ ΠΑΤΆΤΑ (το λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ) για να κερδίσει μερικά εκατομμύρια θυσιάζοντας 350 ψυχές...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρείες σαφώς και παίρνουν ρίσκα, είναι κλασσικός τρόπος ανάπτυξης σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον επιχειρηματικότητας. 

Το πρόβλημα είναι ότι κάποια ρίσκα δεν έχουν εκτιμηθεί όπως πρέπει ή το κίνητρό τους είναι θολό.. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, georgetsl said:

..δίνω πέντε (5) και έχω το κεφάλι μου ήσυχο για να λάβω 1005 κέρδος σίγουρο....

ναι,το αναφέραμε πλείστοι,αλλά δεν μπορείς να κάνεις την λογική επαγωγή,προφανώς.

Δεν είναι πέντε.

Έπρεπε να σχεδιάσει καινούριο αεροσκάφος,να περάσει δοκιμές,να εκπαιδευτούν τεχνικοί και πιλότοι.

Δεν είναι πέντε.

Μέχρι να περάσει τα απαραίτητα τεστ,να εκπαιδευτούν πιλότοι και τεχνικοί,η airbus θα είχε καλύτερο προϊόν ήδη στην αγορά.

Δεν είναι πέντε.

Οι αεροπορικές όταν αποφασίσουν να προμηθευτουν νέο τύπου αεροσκάφος,δεν τον αλλάζουν μετά από πέντε χρόνια.Ουτε δέκα.Ουτε τριάντα καλά καλά.

Γιατί πρέπει να εκαπιδευσουν πιλότους, τεχνικούς,για τους κινητήρες,για τα ηλεκτρικά,για τα ηλεκτρονικά,για τα μηχανικά,να νοικιάσουν υπόστεγα,να νοικιάσουν αποθήκες για ανταλλακτικα,ώρες σε μηχανές εκπαίδευσης,ταξίδια πληρωμένα για τους πιλοτους, για την εκπαίδευση, υπάλληλοι και εργατοώρες για τα logistics αυτών,καταλαβαίνεις που πάει η βαλίτσα "μέχρι 23 κιλά και 32 κιλά σε business";

Δεν είναι πέντε.

Η ραιαναιρ,πετάει μόνο με ένα τύπο Boeing.

Πιλότοι ,μηχανικοι,προσωπικο εδάφους,ΟΛΟΙ ,ασχολούνται μέ ένα τύπου ,αεροσκάφος.Ετσι πετυχαίνει χαμηλές τιμές.

Σκέψου να χρειάζεται να αλλάξει αεροσκάφη μια αεροπορική ή να προσθέσει νέα,και να μην έχει η Boeing ,προϊόν συμφέρον στην αγορά.

Δεν είναι πέντε λοιπόν.

Θα έχανε το παιχνίδι για τα επόμενα δέκα χρόνια τουλάχιστον.

Ζημιές από παραγγελίες σε αεροσκάφη,σε ανταλλακτικά,σε προγραμματα εκπαίδευσης,ζημιά χρηματιστηριακή,ζημιά γοήτρου,ζημιά στα μπόνους τους.

Δεν είναι πέντε.

Είναι τριακόσιοι σαράντα έξι.

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, IT chef είπε

ναι,το αναφέραμε πλείστοι,αλλά δεν μπορείς να κάνεις την λογική επαγωγή,προφανώς.

Δεν είναι πέντε.

Έπρεπε να σχεδιάσει καινούριο αεροσκάφος,να περάσει δοκιμές,να εκπαιδευτούν τεχνικοί και πιλότοι.

Δεν είναι πέντε.

Μέχρι να περάσει τα απαραίτητα τεστ,να εκπαιδευτούν πιλότοι και τεχνικοί,η airbus θα είχε καλύτερο προϊόν ήδη στην αγορά.

Δεν είναι πέντε.

Οι αεροπορικές όταν αποφασίσουν να προμηθευτουν νέο τύπου αεροσκάφος,δεν τον αλλάζουν μετά από πέντε χρόνια.Ουτε δέκα.Ουτε τριάντα καλά καλά.

Γιατί πρέπει να εκαπιδευσουν πιλότους, τεχνικούς,για τους κινητήρες,για τα ηλεκτρικά,για τα ηλεκτρονικά,για τα μηχανικά,να νοικιάσουν υπόστεγα,να νοικιάσουν αποθήκες για ανταλλακτικα,ώρες σε μηχανές εκπαίδευσης,ταξίδια πληρωμένα για τους πιλοτους, για την εκπαίδευση, υπάλληλοι και εργατοώρες για τα logistics αυτών,καταλαβαίνεις που πάει η βαλίτσα "μέχρι 23 κιλά και 32 κιλά σε business";

Δεν είναι πέντε.

Η ραιαναιρ,πετάει μόνο με ένα τύπο Boeing.

Πιλότοι ,μηχανικοι,προσωπικο εδάφους,ΟΛΟΙ ,ασχολούνται μέ ένα τύπου ,αεροσκάφος.Ετσι πετυχαίνει χαμηλές τιμές.

Σκέψου να χρειάζεται να αλλάξει αεροσκάφη μια αεροπορική ή να προσθέσει νέα,και να μην έχει η Boeing ,προϊόν συμφέρον στην αγορά.

Δεν είναι πέντε λοιπόν.

Θα έχανε το παιχνίδι για τα επόμενα δέκα χρόνια τουλάχιστον.

Ζημιές από παραγγελίες σε αεροσκάφη,σε ανταλλακτικά,σε προγραμματα εκπαίδευσης,ζημιά χρηματιστηριακή,ζημιά γοήτρου,ζημιά στα μπόνους τους.

Δεν είναι πέντε.

Είναι τριακόσιοι σαράντα έξι.

Μπορείς να μου πεις σε χρήμα πόσο μεταφράζεται όσα λες παραπάνω και πόσα χρήματα χασουρα μεταφράζονται με την στραβή που της έκατσε ; Όταν μπορέσεις να τα υπολογίσεις με κάποιο τρόπο ,εδώ είμαστε να το ξανά συζητήσουμε ....νομίζω ότι είναι διάφορα πέντε με χίλια πέντε στο οικονομικό μπάτζετ της εν λόγω εταιρείας....ταξίδια πιλότων ,εκπαιδεύσεις ,δοκιμές κλπ κλπ κλπ...το κόστος όλων αυτών δεν φτάνουν ούτε κατά διάνοια την χασουρα που έχει πάθει σήμερα ...τα μεγέθη είναι δυσανάλογα για μια "τσιγκουνιά" (πες το όπως θες)  για να έχει αυτά τα τραβήγματα τώρα ....

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει,κλασσική περίπτωση βλάβης..

Μη το πεις τσιγκουνιά,πες το σχεδιασμός νέου αεροσκάφους με ο,τι αυτό συνεπάγεται για κόστη εκπαίδευσης πιλότων ,μηχανικών και logistics,και δύο με τρία χρόνια εκτός αγοράς.

Και καλά να μην έχεις σχεση με την επιστήμη της οικονομίας,αλλά να σου πετάνε τη τροφή μασημένη στη μάπα,και εσύ να είσαι ακόμα στο "ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ",δείχνει κι το ποιόν σου.

Διάβασε ξανά το θέμα,αν και δεν βλέπω την ισχυρογνωμοσύνη σου να αλλάζει.

Δεν είναι δυνατόν να προβλέψεις ακριβές ποσό αυτή τη στιγμή.

Ο επανασχεδιασμός του 737 κόστισε περίπου 3 δις.

Έχει χάσει 9 δις μέχρι στιγμής.

Το airbus a380 είχε κόστη εξέλιξης 25 δις .

Γκέγκε;

Και δεν έχει σκοτώσει και 346 άνθρωπους,που είτε τεχνιέντως δεν αναφέρεις,είτε δεν καταλαβαίνεις και το κόστος μίας ζωής.

Όλες οι εταιρείες κάνουν λάθη.Αυτό έγινε καθαρά από απληστία.

 

 

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι τοσο μεγαλο του νουμερο που ουτε στα ονειρα σου δεν το έχεις δει.........................

22 λεπτά πριν, georgetsl είπε

Μπορείς να μου πεις σε χρήμα πόσο μεταφράζεται όσα λες παραπάνω και πόσα χρήματα χασουρα μεταφράζονται με την στραβή που της έκατσε ; Όταν μπορέσεις να τα υπολογίσεις με κάποιο τρόπο ,εδώ είμαστε να το ξανά συζητήσουμε ....νομίζω ότι είναι διάφορα πέντε με χίλια πέντε στο οικονομικό μπάτζετ της εν λόγω εταιρείας....ταξίδια πιλότων ,εκπαιδεύσεις ,δοκιμές κλπ κλπ κλπ...το κόστος όλων αυτών δεν φτάνουν ούτε κατά διάνοια την χασουρα που έχει πάθει σήμερα ...τα μεγέθη είναι δυσανάλογα για μια "τσιγκουνιά" (πες το όπως θες)  για να έχει αυτά τα τραβήγματα τώρα ....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα όσα σωστά αναφέρει ο @IT chef να προσθέσουμε και ότι μιά επανασχεδίαση θα σήκωνε και «σκόνη», δηλαδή θα προκαλούσε 

ελέγχους για έκδοση νέων πιστοποιητικών ασφαλείας από την FAA. 

 

Απ' ο,τι έχω καταλάβει, η Boeing προσπάθησε όλο αυτό να το περάσει «αθόρυβα» ως software module σε βοηθητικό (και όχι κεντρικό) σύστημα πλοήγησης του αεροσκάφους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 08/07/2019 at 20:53, IT chef said:

Δεν παίρνεις αυτοκίνητο με το κινητήρα πίσω,του βαζεις τον κινητηρα μπροστα και δεξία γιατι βολεύει,αυτο τωρα τραβαει δεξια,φτιάχνεις πρόγραμμα να κραταει το τιμόνι αριστερα για να πηγαίνει ευθεία,και για να μην αργήσεις να το βγάλεις στην αγορά,βάζεις ενα μονον αισθητηρα να το ελέγχει όλο αυτο για να μην χρειαστεί να περασει περαιτερω ελέγχους ,με λογισμικο που εφτιαξε μια τριτη εταιρεία  με υπαλλήλους σαιζόν,και στον οδηγό λες πως ειναι οπως ολα τα αλλα αυτοκίνητα

Και όλα αυτά,για να βγάλεις λεφτά.

Σε ποιο βήμα ,κατ'εσέ, παύεις να είσαι αμελής,και ενεργείς με δόλο;Σε κανένα;

ΉΞΕΡΕ πως χρειαζόταν αλλη ατρακτος,αλλα πηρε το αεροπλάνο των Ράιτ.

Απλα ,τι είναι 346 άνθρωποι μπροστά στο πενταετες πλάνο;

Γνώμη μου πάντα,δεν ειμαι Αμερικάνος εισαγγελέας,που θα έπρεπε ήδη να ειχε τα εμαιλ των κεφαλιων της Μποινγκ απο την περιοδο του σχεδιασμου της νεκροφόρας

Καταλαβαίνω την αδυναμία πολλών ανθρώπων να δούνε το δάσος,αλλά όταν δείχνεις το δέντρο και δεν βλέπουν ούτε το δάχτυλο. .

το ποστ από παλαιότερο νήμα,με θέμα τις αλλαγές στο SW που θα έκανε η Boeing.

Ακόμα πετούσαν τότε,για την ιστορία..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, georgetsl είπε

Μπορείς να μου πεις σε χρήμα πόσο μεταφράζεται όσα λες παραπάνω και πόσα χρήματα χασουρα μεταφράζονται με την στραβή που της έκατσε ; Όταν μπορέσεις να τα υπολογίσεις με κάποιο τρόπο ,εδώ είμαστε να το ξανά συζητήσουμε ....νομίζω ότι είναι διάφορα πέντε με χίλια πέντε στο οικονομικό μπάτζετ της εν λόγω εταιρείας....ταξίδια πιλότων ,εκπαιδεύσεις ,δοκιμές κλπ κλπ κλπ...το κόστος όλων αυτών δεν φτάνουν ούτε κατά διάνοια την χασουρα που έχει πάθει σήμερα ...τα μεγέθη είναι δυσανάλογα για μια "τσιγκουνιά" (πες το όπως θες)  για να έχει αυτά τα τραβήγματα τώρα ....

Δεν μασάνε λέμε.... για δύο σένσορες, ένα beeper, και την τροποποίηση του software ώστε να μην αναπτύσσει ταχύτητα με ανεβασμένη την ανατροπή, (κόστος 100 ευρώ άνα όχημα ??) βλέπουμε τα παρακάτω.

 

Κάποια στιγμή πρέπει να μπει ένα φρένο στα τμήματα marketing και να μην επεμβαίνουν με περικοπές στον τεχνολογικό σχεδιασμό όταν έχουν να "κάνουν" με ανθρώπινες ζωές.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε

Ειναι τοσο μεγαλο του νουμερο που ουτε στα ονειρα σου δεν το έχεις δει.........................

ακουω το νουμερο ....αλλα δεν το γραφεις !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, georgetsl είπε

ακουω το νουμερο ....αλλα δεν το γραφεις !!

Για πόσο καιρό νομίζεις ότι θα αποφεύγεις με παιδικά κόλπα το αυτονόητο?

Στο λέω γιατί με όποιον έχεις “μιλήσει” μετά από λίγο μεταπηδάς σε κάποιον άλλον μπας και αποδείξεις ότι κάπου έχεις δίκιο...

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...