Προς το περιεχόμενο

Παραιτήθηκε ο CEO της Boeing, Dennis Muilenburg καθώς το 737 Max παραμένει «καθηλωμένο»


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, georgetsl είπε

μα το προβλημα δεν ηταν σχεδιαστικο , ηταν θεμα του συστηματος MCAS ,καποιου software το οποιο δρα αυτοματα κατα την πτηση και κανει διορθωσεις  ...απο οσο θυμαμαι το προβλημα ηταν σε ελευθερη μεταφραση ,οτι οι πιλοτοι δεν μπορουσαν να απενεργοποιησουν το συστημα γιατι δεν ειχε προβλεφθει απο την εταιρεια να το παρει ο πιλοτος στο χειροκινητο διδοντας μη αληθη στοιχεια καποιοι αισθητηρες ...καμια σχεση με αυτο που γραφεις ...μιλαμε για την boeing και οχι καποια τυχαια εταιρεια ...προτου πεταξει ενα αεροσκαφος τρωει χιλιαδες ωρες δοκιμων .....και οχι μονο !! Δε νομιζω οτι η boeing θα ρισκαρε να βγαλει το 737 στην αγορα με προχειροτητες και να της στοιχιζε κατι δις δολλαρια .....400 αεροσκαφη εχουν μεινει απουλητα στις αποθηκες ....οταν πεσει ενα αεροπλανο παντα ετσι γινεται ...καθηλωνονται οι ιδιοι τυποι αεροσκαφων παγκοσμιως ωσπου να βγει συμπερασμα !!! 

Μόνο που είναι σχεδιαστικό ζήτημα. Ουσιαστικά είναι αεροδυναμικά ασταθές. Πίστευαν ότι θα το κάνουν να πετάξει με το software.  https://spectrum.ieee.org/aerospace/aviation/how-the-boeing-737-max-disaster-looks-to-a-software-developer

Επεξ/σία από UmbertoJeco
  • Like 10
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

53 λεπτά πριν, KilliK είπε

να κλεισει η Boeing, για να μεινουν χιλιαδες ανθρωποι ανεργοι; :huh:

Ναι να κλείσει δεν στεναχωρουμαστε για τις δικές μας δουλειές θα το κάνουμε για την βρωμομποινγκ που πήρε τόσο κόσμο στο λαιμό της;

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, UmbertoJeco είπε

Μόνο που είναι σχεδιαστικό ζήτημα. Ουσιαστικά είναι αεροδυναμικά ασταθές. Πίστευαν ότι θα το κάνουν να πετάξει με το software.  https://spectrum.ieee.org/aerospace/aviation/how-the-boeing-737-max-disaster-looks-to-a-software-developer

Μόνο που το άρθρο αυτό δεν είναι έρευνα ... ειναι η άποψη του συγγραφέα ο οποίος πετάει με ένα τσεσνα και στην ουσία είναι προγραμματιστής ...απλα θέτει ερωτήματα και αναρωτιέται .

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, georgetsl said:

μα το προβλημα δεν ηταν σχεδιαστικο , ηταν θεμα του συστηματος MCAS ,καποιου software το οποιο δρα αυτοματα κατα την πτηση και κανει διορθωσεις  ...απο οσο θυμαμαι το προβλημα ηταν σε ελευθερη μεταφραση ,οτι οι πιλοτοι δεν μπορουσαν να απενεργοποιησουν το συστημα γιατι δεν ειχε προβλεφθει απο την εταιρεια να το παρει ο πιλοτος στο χειροκινητο διδοντας μη αληθη στοιχεια καποιοι αισθητηρες ...καμια σχεση με αυτο που γραφεις ...μιλαμε για την boeing και οχι καποια τυχαια εταιρεια ...προτου πεταξει ενα αεροσκαφος τρωει χιλιαδες ωρες δοκιμων .....και οχι μονο !! Δε νομιζω οτι η boeing θα ρισκαρε να βγαλει το 737 στην αγορα με προχειροτητες και να της στοιχιζε κατι δις δολλαρια .....400 αεροσκαφη εχουν μεινει απουλητα στις αποθηκες ....οταν πεσει ενα αεροπλανο παντα ετσι γινεται ...καθηλωνονται οι ιδιοι τυποι αεροσκαφων παγκοσμιως ωσπου να βγει συμπερασμα !!! 

ξέρουμε ακριβώς γιατί έπεσαν και το θέμα είναι σχεδιαστικό,και η φιλαργυρία τους

Προσπάθησαν με λογισμικό να αντισταθμήσουν το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από την ένωση ενός σχέδιου αεροπλάνου του '60,με σύγχρονους κινητήρες.

Αναγκάστηκαν να βάλουν τους κινητήρες σε λαθος θέση,δημιουργησε το πρόβλημα που ήρθε το μκας να λύσει,για να μην υπάρξουν εκτενείς έλεγχοι βάλανε μόνο δύο αισθητήρες να το ελέγχουν,με παραπάνω ο κανονισμός το θεωρεί βασικό σύστημα της πλοήγησης,ενώ τώρα το πέρασαν σαν βοηθητικό,και δεν ενημέρωσαν τους πιλότους,γιατί πάλι θα είχε κόστος η εκπαίδευση,και έπρεπε να θεωρείται ως το ίδιο μοντέλο.

Όλα για τα λεφτά,όλα για να προλάβει της airbus,και τα δις από τις παραγγελίες.

Και με ποιο  747 που έπεσε,κόπηκαν οι μισές πτήσεις στον πλανήτη;

Ό,τι να ναι..

  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, IzAz είπε

Χωρίς να θέλω να "μειώσω" επ ουδενί το μέγεθος και τη σημασία του συγκεκριμένου τραγικού περιστατικού, νομίζω πως είναι εξαιρετικά ακραίο να συγκαταλέγεται οχι ως κορυφαία αλλά ούτε στην 1η 20άδα των τραγικών περιστατικών του αιώνα που διανύουμε.

Πρόχειρα πρόχειρα και χωρίς να είναι με σειρά προτεραιότητας: 

2001 Δίδυμοι Πύργοι (ΗΠΑ)

2004 Σεισμός Ινδικό Ωκεανό

2005 Κατρίνα

2010 Σεισμός Αιτή

2011 Σεισμός Ιαπωνία + Φουκοσίμα

Εμφύλιος Συρία

2003 - Πόλεμος του Ιρακ

Πείνα (ΟΗΕ 2018 - 821εκ άνθρωποι)

2018 Έκρηξη ηφαιστείου Anak Krakatoa Ινδονησία 

ISIS terror attracks --> Madrit, France, London

Επιτηδες δεν εγραψα τραγικό συμβάν αλλα τραγικη ιστορία. Δεν εννοούσα φυσικες καταστροφες και πολεμους. Εδω εχουμε μια πτωση που αγνοήθηκε απο την εταιρια, μια δευτερη που υποβαθμιστηκε αρχικα, μια ffa που δεν έκανε την δουλεια της, ενα λόμπυ να σπρωχνει το προβληματικό αεροσκαφος ξανα στον αερα, εναν προεδρο να λεει αρλουμπες, μια οικονομια που φοβαται οτι η μεγαλύτερη εταιρία της μπορει να την συρει στο γκρεμο....Χαμός... 

Αν διαβασεις τις αναλύσεις για τις προεκτάσεις του θεματος σε οικονομια, πολιτικη, διπλωματια κτλ θα παθεις πλακα. Βρωμάει απο παντού. 

Ακομα δεν εχουμε μαθει εντωμεταξυ αν το mcas (ανεξάρτητα που υπουλα δεν εγινε γνωστο οτι υπαρχει)  θα λειτουργουσε σωστα αν η boeing δεν ειχε κανει outsource τους κωδικες της. 

 

Ps. Ειχα ξεχασει τους Πυργους

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, georgetsl είπε

μα το προβλημα δεν ηταν σχεδιαστικο , ηταν θεμα του συστηματος MCAS ,καποιου software το οποιο δρα αυτοματα κατα την πτηση και κανει διορθωσεις  ...απο οσο θυμαμαι το προβλημα ηταν σε ελευθερη μεταφραση ,οτι οι πιλοτοι δεν μπορουσαν να απενεργοποιησουν το συστημα γιατι δεν ειχε προβλεφθει απο την εταιρεια να το παρει ο πιλοτος στο χειροκινητο διδοντας μη αληθη στοιχεια καποιοι αισθητηρες ...καμια σχεση με αυτο που γραφεις ...μιλαμε για την boeing και οχι καποια τυχαια εταιρεια ...προτου πεταξει ενα αεροσκαφος τρωει χιλιαδες ωρες δοκιμων .....και οχι μονο !! Δε νομιζω οτι η boeing θα ρισκαρε να βγαλει το 737 στην αγορα με προχειροτητες και να της στοιχιζε κατι δις δολλαρια .....400 αεροσκαφη εχουν μεινει απουλητα στις αποθηκες ....οταν πεσει ενα αεροπλανο παντα ετσι γινεται ...καθηλωνονται οι ιδιοι τυποι αεροσκαφων παγκοσμιως ωσπου να βγει συμπερασμα !!! 

Άντε πάλι τα ίδια. Διάβασε το πρώτο σχόλιο και ψάξε να βρεις το προηγούμενο σχετικό post στο insomnia. Τα είπαμε αυτά. Σου τα είπαν κι άλλοι παραπάνω. Και από πότε "οταν πεσει ενα αεροπλανο παντα ετσι γινεται ...καθηλωνονται οι ιδιοι τυποι αεροσκαφων παγκοσμιως". Πού το είδες αυτό. Έχεις κάποια παραδείγματα; Μόνο όταν υπάρχει υποψία ότι είναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ καθηλώνονται τα ίδια αεροσκάφη.
Να προσθέσω ότι η αρχική πιστοποίηση του αεροσκάφους ΔΕΝ έγινε από την FAA (όπως γίνεται πάντα) αλλά από την ίδια την Boeing την οποία "εμπιστεύθηκε" η FAA. Και δεν "έφαγε" "χιλιάδες ώρες δοκιμών". Ούτε καν 100.
Υπάρχει τόση φιλολογία για το θέμα που φτάνουν για πολύτομη εγκυκλοπαίδεια.
Η Boeing ρίσκαρε για να φτάσει την Airbus και την πάτησε.
Τόσο απλά. Corporate Greed ονομάζεται...

Επεξ/σία από cp5120
  • Like 8
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μην ξεχναμε και τους 'ρεαλιστες''  πολιτες , μελλοντικοι επιβατες δηλαδη, που ισχυριζονται  οτι η αεροπλοια μαθαινει απο τα λαθη της και οτι ναι μεν ειναι τραγικο ενα γεγονος αλλα ..βοηθαει να βελτιωθει  η ασφαλεια και τα σχετικα.Σε ξενο πωπο..αεροπορικη εταιρικη αριστεια δηλαδη :P

Επεξ/σία από bluesattack
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

300 τόσοι άνθρωποι σκοτώθηκαν για γαμημένα εκατομμύρια. Εύχομαι να φτάσει 100χρονών ο παραιτηθείς CEO, αλλά τον καταριέμαι όλα τα βράδια μέχρι τότε να βλέπει στον ύπνο του τα θύματα και την καταστροφή. Να φύγει ανήσυχος από τη ζωή

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Να ρωτήσω κάτι που δεν το κατάλαβα, τα δύο δυστυχήματα έγιναν γιατί το MCAS είχε bugs και δεν λειτούργησε ποτέ σωστά ή γιατί είχαν πρόβλημα οι αισθητήρες και του έδιναν λανθασμένα data; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...γραφουν για συγκεκριμενο τυπο και μονο...737 max 8

Τα υπολοιπα παλιοτερα 737 -700 ,800 ,900 πετανε.κ ισως και τα max 7,9

Δεν ξερω ποιο ειναι το αρθρο μεταφρασης αλλα πριν 7 απριλιου 2020 δεν θα πεταγαν ετσι κ αλλιως..

Οι συγγενεις μοιραστηκαν πανω απο 100mil

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι σκόπιμα έριξαν το λάθος στο πιλότο στο πρώτο δυστύχημα με 737 max δείχνει το μέγεθος της κερδοσκοπίας αυτής της εταιρείας.

Ήδη από τότε έπρεπε να τους είχαν παραπέμψει στη δικαιοσύνη αλλά είναι τεράστια η διαπλοκή αυτής της εταιρείας με το αμερικανικό κράτος λόγω των εξοπλισμών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Νίκος Ευαγγελάτος τα γνωρίζει πολύ καλά αυτά, αν ήταν στο φόρουμ θα μας είχε πει σίγουρα το πρόβλημα.

Θυμάμαι την εποχή του μοιραίου της Helios που σε μια οθόνη έβαλε μια φωτογραφία του κόκπιτ και ρώτησε έναν πιλότο το επικό "κοιτάζοντας το κόκπιτ πείτε μας τι κινήσεις γίνανε λάθος".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...