Προς το περιεχόμενο

Παραιτήθηκε ο CEO της Boeing, Dennis Muilenburg καθώς το 737 Max παραμένει «καθηλωμένο»


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αρκετούς μήνες μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες των Lion Air και Ethiopian Airlines που στέρησαν την ζωή σε 346 ανθρώπους, ο Διευθύνοντας Σύμβουλος Dennis Muilenburg, παραιτήθηκε από τη θέση που κατείχε στη γνωστή Αμερικάνικη εταιρεία.

Η Boeing όπως είναι γνωστό δραστηριοποιείται στον κλάδο της αεροδιαστημικής και των αμυντικών εξοπλισμών και σχεδιάζει και κατασκευάζει εμπορικά αεροσκάφη, διαστημικά οχήματα, αμυντικά συστήματα, συστήματα ασφαλείας κ.ά. Την θέση του Dennis Muilenburg θα αναλάβει επίσημα στις 13 Ιανουαρίου ο τωρινός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, David Calhoun, αλλά κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, τα ηνία της εταιρείας θα έχει ο Οικονομικός Διευθυντής, Greg Smith.

Η αλλαγή στην διοίκηση κρίθηκε επιβεβλημένη καθώς η Boeing προσπαθεί να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των ρυθμιστικών αρχών, των πελατών της, δηλαδή των αεροπορικών εταιρειών, και κυρίως των πελατών των αεροπορικών εταιρειών και του κοινού. Η δημόσια εικόνα της έχει αναμφισβήτητα δεχτεί πολύ σημαντικό πλήγμα μετά τις δύο τραγωδίες, με την εταιρεία να «αιμορραγεί» ασταμάτητα από οικονομική άποψη όσο το 737 Max βρίσκεται καθηλωμένο. Τον περασμένο Οκτώβριο, έγινε γνωστό ότι ένας από τους υπαλλήλους της εταιρείας ενδεχομένως παραπλάνησε την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών (FAA) για την ασφάλεια του συστήματος MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System), ενός κρίσιμης σημασίας συστήματος που σχεδιάστηκε ειδικά για το 737 Max και τους μεγάλους και ισχυρούς κινητήρες του, ώστε να αποτρέπει την απώλεια άντωσης (στήριξης) όταν το αεροσκάφος πετάει με χαμηλή ταχύτητα έχοντας ανασύρει τα πτερύγια του με το ρύγχος του να βρίσκεται προς τα επάνω.

Το σύστημα βρέθηκε στο επίκεντρο των ερευνών της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών (FAA) καθώς και άλλων οργανισμών για την ασφάλεια σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου, όπως βεβαίως και της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (EMSA) καθώς θεωρήθηκε υπεύθυνο για τις δύο αεροπορικές τραγωδίες. Ο υπάλληλος της Boeing είπε σε έναν άλλο πιλότο, ότι «ουσιαστικά είπε ψέματα» στη ρυθμιστική αρχή σχετικά με την τεχνολογία κατά την διάρκεια της πιστοποίησης του αεροσκάφους.

«Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι η αλλαγή στην κορυφή της ηγεσίας ήταν απαραίτητη για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στην εταιρεία μελλοντικά, καθώς εργάζεται για την αποκατάσταση των σχέσεων της με τις ρυθμιστικές αρχές, τους πελάτες και κάθε ενδιαφερόμενο μέρος» διαβάζουμε στην ανακοίνωσή της Boeing. «Η Boeing θα λειτουργεί με ανανεωμένη τη δέσμευση της για πλήρη διαφάνεια, στην οποία συμπεριλαμβάνεται η δυναμική και αποτελεσματική επικοινωνία της με την FAA, τους υπόλοιπους ρυθμιστικούς φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο και τους πελάτες της».

Στις αρχές του μήνα, η Boeing έκανε γνωστό ότι θα αναστείλει προσωρινά την παραγωγή του μοντέλου 737 Max τον Ιανουάριο. Η εταιρεία έχει ολοκληρώσει την παραγωγή περίπου 400 αεροσκαφών, τα οποία δεν έχουν παραδοθεί ακόμα στους πελάτες της. Το αν θα κριθούν ικανά να πετάξουν θα εξαρτηθεί από το κατά πόσο ικανοποιημένες έμειναν οι ρυθμιστικές αρχές από τις ενέργειες της εταιρείας.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον τον έδιωξαν για να πάρουν τον Τραμπ.Αν πάτε να πετάξετε και δείτε Boeing 738 και τον Τραμπ στις σκάλες μην ανεβείτε.

Screenshot_2019-12-23-21-36-00-528_com.android.chrome.png

Επεξ/σία από Grimson
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τύπος έπρεπε να παραιτηθεί από την πρώτη στιγμή και τα πακέτα "παρηγοριάς" εκατομμυρίων που παίρνουν οι αποτυχημένοι CEO να τα έδινε στις οικογένειες των θυμάτων. Να δώσουν ένα 738 για προεδρικό αεροπλάνο να ταξιδεύει με γυναίκα και παιδιά αφού είναι τόσο έξυπνος ο Τράμπ, να δούμε μπαίνει ή δεν μπαίνει. Εγώ πάντως σε αυτό το πράμα δεν μπαίνω είτε το διόρθωσαν είτε δεν το διόρθωσαν.

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, AtiX είπε

Είναι που έσκιζαν τα ιμάτια τους μερικοί ότι δεν ήταν και κανένα σπουδαίο πρόβλημα και θα το έλυναν πριν καν το καταλάβουμε με ένα απλό update...

απίστευτοι ινσόμνιακς...

Νομίζουν ότι το αεροσκάφος είναι βιντεοπαιχνίδι και με ένα update θα φιξαριστεί το stuttering.

14 λεπτά πριν, Grimson είπε

Μάλλον τον έδιωξαν για να πάρουν τον Τραμπ.Αν πάτε να πετάξετε και δείτε Boeing 738 και τον Τραμπ στις σκάλες μην ανεβείτε.

Screenshot_2019-12-23-21-36-00-528_com.android.chrome.png

Υποψιάζομαι ότι ο Τράμπας είναι μέλος του insomnia και γράφει με google translate.

Επεξ/σία από kostasgpa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, chek2fire είπε

αφού σκότωσαν καμία 300 άτομα τώρα προσπαθούν να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη.... 

 

.....με ανασχηματισμο στο διοικητικο συμβουλιο .Και φυσικα φταιει ..ενας υπαλληλος.Παλι καλα που δεν ειναι και δημοσιος υπαλληλος 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ίσως η πιο τραγική ιστορια του αιώνα που διανύουμε. Θα ήθελα πολύ η Boeing να κλείσει οριστικά για να συνετιστούν οι άλλες αιμοδιψεις εταιρίες που αποφασίζουν χωρις κανένα ρισκο (ο ceo θα παρει κανα μπονους 10μυρια φετος έτσι χαβαλε) οτι μπορούν να μολύνουν ωκεανους, να σορτάρουν σε χώρες ολοκληρες η ακομα να σκοτωνουν κοσμο οπως η Boeing. Δυστυχως δικαιοσύνη και έλεγχος ειναι αγνωστες λέξεις πλεον.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψυχή δεν έχετε; Ένας άνθρωπος παραιτήθηκε. Παραίτηση σημαίνει ούτε αποζημίωση ούτε ταμείο. Δεν σας φτάνει που θα μείνει άνεργος τώρα; 

Εντάξει πέθαναν 300 άνθρωποι και τι έγινε; Κάθε μέρα πεθαίνουν άνθρωποι...

 

😎😋👍

Επεξ/σία από aris1986
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

Είναι ίσως η πιο τραγική ιστορια του αιώνα που διανύουμε. Θα ήθελα πολύ η Boeing να κλείσει οριστικά για να συνετιστούν οι άλλες αιμοδιψεις εταιρίες που αποφασίζουν χωρις κανένα ρισκο (ο ceo θα παρει κανα μπονους 10μυρια φετος έτσι χαβαλε) οτι μπορούν να μολύνουν ωκεανους, να σορτάρουν σε χώρες ολοκληρες η ακομα να σκοτωνουν κοσμο οπως η Boeing. Δυστυχως δικαιοσύνη και έλεγχος ειναι αγνωστες λέξεις πλεον.

να κλεισει η Boeing, για να μεινουν χιλιαδες ανθρωποι ανεργοι; :huh:

  • Like 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Είναι ίσως η πιο τραγική ιστορια του αιώνα που διανύουμε. Θα ήθελα πολύ η Boeing να κλείσει οριστικά για να συνετιστούν οι άλλες αιμοδιψεις εταιρίες που αποφασίζουν χωρις κανένα ρισκο (ο ceo θα παρει κανα μπονους 10μυρια φετος έτσι χαβαλε) οτι μπορούν να μολύνουν ωκεανους, να σορτάρουν σε χώρες ολοκληρες η ακομα να σκοτωνουν κοσμο οπως η Boeing. Δυστυχως δικαιοσύνη και έλεγχος ειναι αγνωστες λέξεις πλεον.

Χωρίς να θέλω να "μειώσω" επ ουδενί το μέγεθος και τη σημασία του συγκεκριμένου τραγικού περιστατικού, νομίζω πως είναι εξαιρετικά ακραίο να συγκαταλέγεται οχι ως κορυφαία αλλά ούτε στην 1η 20άδα των τραγικών περιστατικών του αιώνα που διανύουμε.

Πρόχειρα πρόχειρα και χωρίς να είναι με σειρά προτεραιότητας: 

2001 Δίδυμοι Πύργοι (ΗΠΑ)

2004 Σεισμός Ινδικό Ωκεανό

2005 Κατρίνα

2010 Σεισμός Αιτή

2011 Σεισμός Ιαπωνία + Φουκοσίμα

Εμφύλιος Συρία

2003 - Πόλεμος του Ιρακ

Πείνα (ΟΗΕ 2018 - 821εκ άνθρωποι)

2018 Έκρηξη ηφαιστείου Anak Krakatoa Ινδονησία 

ISIS terror attracks --> Madrit, France, London

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Memas2os είπε

Για όσους γνωρίζουν από αεροναυπηγική δεν είναι νέο αυτό. Τα λάθη στην κατασκευή του είχαν αναφερθεί και σε δοκιμαστικές πτήσεις. Δείτε το άνοιγμα των φτερών και το σχήμα του ουραίου πτερυγίου. Θα καταλάβετε.  Αν με πιάνετε 

 

μα το προβλημα δεν ηταν σχεδιαστικο , ηταν θεμα του συστηματος MCAS ,καποιου software το οποιο δρα αυτοματα κατα την πτηση και κανει διορθωσεις  ...απο οσο θυμαμαι το προβλημα ηταν σε ελευθερη μεταφραση ,οτι οι πιλοτοι δεν μπορουσαν να απενεργοποιησουν το συστημα γιατι δεν ειχε προβλεφθει απο την εταιρεια να το παρει ο πιλοτος στο χειροκινητο διδοντας μη αληθη στοιχεια καποιοι αισθητηρες ...καμια σχεση με αυτο που γραφεις ...μιλαμε για την boeing και οχι καποια τυχαια εταιρεια ...προτου πεταξει ενα αεροσκαφος τρωει χιλιαδες ωρες δοκιμων .....και οχι μονο !! Δε νομιζω οτι η boeing θα ρισκαρε να βγαλει το 737 στην αγορα με προχειροτητες και να της στοιχιζε κατι δις δολλαρια .....400 αεροσκαφη εχουν μεινει απουλητα στις αποθηκες ....οταν πεσει ενα αεροπλανο παντα ετσι γινεται ...καθηλωνονται οι ιδιοι τυποι αεροσκαφων παγκοσμιως ωσπου να βγει συμπερασμα !!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...