Προς το περιεχόμενο

Η BMW έχει 500 χιλιάδες ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από ότι φαίνεται, τα ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους πολλαπλασιάζονται με ταχύ ρυθμό. Η BMW πρόσφατα ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει 500 χιλιάδες ηλεκτρικά και "plug-in" υβριδικά οχήματα.

Ο αριθμός των πωλήσεων δεν αποτελεί ορόσημο μόνο για την Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και συνολικά για την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο Twitter, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε επίσης ότι στατιστικά ένα ηλεκτρικό όχημα πωλείται κάθε τέσσερα λεπτά.

Τα νέα έρχονται λίγο αφότου η Nissan έκανε γνωστό ότι το ηλεκτρικό Leaf έφτασε τις 400 χιλιάδες πωλήσεις και ότι η Tesla πούλησε 97 χιλιάδες οχήματα για το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς που φτάνει σύντομα στο τέλος της. Η BMW λέει τώρα πως ο επόμενος στόχος της είναι να έχει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, στόχος που μπορεί να δείχνει αισιόδοξος, όμως είναι εφικτός.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καθώς στην χώρα μας θα αργήσει να στηθεί όλο το σύστημα για τα αμιγώς ηλεκτρικά ένα υβριδικό δεν θα ήταν άσχημο. 

Αλήθεια ξέρουμε αν έχει ωριμάσει η τεχνολογία των υβριδικών; Βγάζουν προβλήματα και τι είδους; Σε πόσο χρόνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, kotronas είπε

Εχουμε τον πιό αρχαιωμένο στόλο σε όλα τα οχήματα ιδιωτικά ή δημοσίας,αντε να πουλήσουν ηλεκτρικά να πάρουμε κανα καινούριο 5ετίας.

το οποίο σιγά σιγά θα θέλει μπαταρία μετα από τόσα χρόνια η οποία χαλαρά φτάνει 8 10 χιλιάρικα...

Σαν αποτέλεσμα αφου ούτε μεταχ. δεν θα μπορουμε να πάρουμε ηλεκτρικό ούτε καινούργιο θα μείνουμε με τα παλια που πολλά μαλιστα ειναι 2000 2002 κλπ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

το οποίο σιγά σιγά θα θέλει μπαταρία μετα από τόσα χρόνια η οποία χαλαρά φτάνει 8 10 χιλιάρικα...

Σαν αποτέλεσμα αφου ούτε μεταχ. δεν θα μπορουμε να πάρουμε ηλεκτρικό ούτε καινούργιο θα μείνουμε με τα παλια που πολλά μαλιστα ειναι 2000 2002 κλπ

Η μπαταρία είναι το πιο ακριβό εξάρτημα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όμως...

"Το κόστος των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να πέσει κάτω από 100 δολάρια (94 ευρώ) ανά κιλοβατώρα μέχρι το 2020, και κάτω από 80 δολάρια ανά kWh λίγο μετά" αναφέρει WardsAuto.

Οπότε για ένα αυτοκίνητο με αυτονομία 380 χιλιομέτρων, που επιτυγχάνεται με μια μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh, η μπαταρία του θα κοστίζει περίπου στα 4000 ευρώ, και με δεδομένο ότι δεν άρχισαν οι Κινέζοι να πουλάνε μπαταρίες ακόμη, που σημαίνει ότι οι τιμές θα πέσουν πιο κάτω λόγω ανταγωνισμού.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι θα αρχίσουμε με μεταχειρισμένα ηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

το οποίο σιγά σιγά θα θέλει μπαταρία μετα από τόσα χρόνια η οποία χαλαρά φτάνει 8 10 χιλιάρικα...

Σαν αποτέλεσμα αφου ούτε μεταχ. δεν θα μπορουμε να πάρουμε ηλεκτρικό ούτε καινούργιο θα μείνουμε με τα παλια που πολλά μαλιστα ειναι 2000 2002 κλπ

τα δεδομενα και συμπερασματα που εχεις ειναι εντελως φανταστικα και δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα. Οταν δεν γνωριζεις και δεν κανεις το κοπο να διαβασεις λιγο γιατι πρεπει να γραψεις κατι που ειναι βγαλμενο απο το μυαλο σου? Εχεις συμβολαιο με το insomnia?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kotronas είπε

Εχουμε τον πιό αρχαιωμένο στόλο σε όλα τα οχήματα ιδιωτικά ή δημοσίας,αντε να πουλήσουν ηλεκτρικά να πάρουμε κανα καινούριο 5ετίας.

Το να πάρεις καινούργιο και ακριβό βενζινοκίνητο τώρα είναι μεγάλο ρίσκο, σε λίγα χρόνια δεν θα πιάνει μια και θα πληρώνεις τα κέρατα σου λόγω φόρων, το φθηνό μεταχειρισμένο είναι μονόδρομος μετά για όσους έχουν λεφτά η λύση είναι ηλεκτροκίνητα τώρα που έχουν γίνει ποιο προσιτά και θα έχουν φοροαπαλλαγές. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, apostolosapok είπε

Το να πάρεις καινούργιο και ακριβό βενζινοκίνητο τώρα είναι μεγάλο ρίσκο, σε λίγα χρόνια δεν θα πιάνει μια και θα πληρώνεις τα κέρατα σου λόγω φόρων, το φθηνό μεταχειρισμένο είναι μονόδρομος μετά για όσους έχουν λεφτά η λύση είναι ηλεκτροκίνητα τώρα που έχουν γίνει ποιο προσιτά και θα έχουν φοροαπαλλαγές. 

ΘΑ έχουν, περίμενε λίγο. Προς το παρόν οι μόνες "ελαφρύνσεις" που έχουν ανακοινώσει είναι κάτι ηλιθιότητες τύπου μειωμένα εισητήρια σε καράβι, ελέυθερος δακτύλιος κλπ και εκπτώσεις στα εταιρικά. Ούτε έκπτωση στο τέλος ταξινόμησης ούτε απαλλαγές ούτε τίποτα. Για άμεση αγορά από απλό καταναλωτή τη μυρίζομαι τη δουλειά για μούφα. Είναι πολλά τα λεφτά που κονομάνε από κει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο ευκολο ειναι να βαλεις και αλλους φορους στα βενζινοκινητα. 

Έχει τελεσιδίκως αποδειχθεί ότι το ενεργειακό αποτύπωμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μικρότερο ενός βενζινοκινητου τελευταίας τεχνολογιας; 

Και εν τέλει η συντριπτική πλειοψηφία των χωρών δεν έχουν ακόμα , ούτε προβλέπεται να έχουν στο άμεσο μέλλον την οικονομική δυνατότητα να δημιουργήσουν υποδομές για την πλήρη υποστήριξη ηλεκτροκίνησης ( σταθμούς φόρτισης, διαχείριση των αποβλήτων των μπαταριων). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίες ειδήσεις άνευ ενδιαφέροντος όμως. Σε μία πλήρως φτωχοποιημένη χώρα που περιμένει τις συντάξεις και τα επιδόματα για να φορτώσει φθηνό φαγητό από τα Lidl... 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Phev ( τουλάχιστον της BMW,  απο οτι ακούω όλα τα ηλεκτρικά ετσι ειναι) αμα εχει κρύο και βάλεις aircondition ριχνουν την ηλεκτρική αυτονομία σε κατω απο το ενα τριτο της διαφημισμενης

Το 225xe λεει αυτονομια 30 μίλια, αμα εχει κρυο και βαλεις να ζεσταθείς,  αναθεμα αν σε παει 10

Επεξ/σία από Que sera sera
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Kontojohn είπε

Ωραίες ειδήσεις άνευ ενδιαφέροντος όμως. Σε μία πλήρως φτωχοποιημένη χώρα που περιμένει τις συντάξεις και τα επιδόματα για να φορτώσει φθηνό φαγητό από τα Lidl... 

 

Δυστυχως ο Ελληνας μπορει να τρωει σκουπιδια, αλλα το "καλο" αυτοκινητο ειναι νο1 προτεραιοτητα γιατι το δειχνει. Ειμαστε απαιδευτος λαος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, kotronas είπε

Εχουμε τον πιό αρχαιωμένο στόλο σε όλα τα οχήματα ιδιωτικά ή δημοσίας,αντε να πουλήσουν ηλεκτρικά να πάρουμε κανα καινούριο 5ετίας.

Περίεργα πράγματα όντως... Όταν είσαι χώρα που δεν παράγει αυτοκίνητα και βάζεις τέλη ταξινόμησης και φόρους στα εισαγόμενα, υπάρχει έστω και η παραμικρή περίπτωση οι κάτοικοι αυτής της χώρας να καταλήξουν να μεταπωλούν ο ένας στον άλλο τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη εισαχθεί αντί να εισάγουν καινούργια;

Σε λίγο θα μας πουν και ότι η πρακτική του "βάρα στο ψαχνό" στη φορολογία ακινήτων σε συνδυασμό με ένα δίκαιο που ευνοεί σκανδαλωδώς τον νοικαρη (αν δεν πληρώνει πρέπει να βάλεις δικηγόρο να τον βγάλει έξω με δικά σου έξοδα, και οι απλήρωτοι λογαριασμοί του έρχονται σε εσένα) οδηγεί σε έλλειψη διαθέσιμων διαμερισμάτων προς ενοικίαση. Oh wait...

 

Κράτος-πατερούλη μου θέλατε που θα σας διόριζε και θα σας έβγαζε νωρίς στη σύνταξη, λουστείτε το.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...