Προς το περιεχόμενο

VW GOLF 5 Fsi


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενου, δινω μαξ 4000 ευρω και θελω κατι να βολευτω για τα επομενα  5-6 χρονια. Εχω βρει ενα golf του 2005 fsi με 110 χιλιαδες χιλιομετρα φαινεται καλοσυντηρυμενο στα 3900. Απλα για τα fsi εχω ακουσει για αρκετα θεματα κινητηρα και οτι καινε λαδι. Εχει καποιος καποια εμπειρια να μοιραστει?

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ρόλο παίζει πώς έχει συντηρηθεί απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη . 

Να το πάς σε συνεργείο να ανέβει ράμπα , για τα χιλιόμετρα μήν πιστεύεις τίποτα δές και τα ΚΤΕΟ του .

Η συγκεκριμένη γενια ή η επόμενη είχαν θέμα με τη καδένα οπότε να το δείς .

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ρόλο παίζει πώς έχει συντηρηθεί απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη . 

Να το πάς σε συνεργείο να ανέβει ράμπα , για τα χιλιόμετρα μήν πιστεύεις τίποτα δές και τα ΚΤΕΟ του .

Η συγκεκριμένη γενια ή η επόμενη είχαν θέμα με τη καδένα οπότε να το δείς .

Νομίζω τα 1.4 TSI είχαν αυτό το θέμα. 

Δημοσ.

Εννοειται θα το παει σε δικο  μου μηχανικο, απλα επειδη τα χρηματα που διαθετω δεν ειναι πολλα θελω να ειμαι προσεκτικος
γενικα σκεφτομαι polo, punto και swift σε αυτα τα χρηματα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Νομίζω τα 1.4 TSI είχαν αυτό το θέμα. 

Τα tsi εχουν αλλα θεματα εκτος απο λαδια

Το fsi ναι καίνε λάδι αλλα αν είναι καλοσυντηρημένο, το μισό λιτρο δεν στα 10χλ χιλιόμετρα δεν ειναι πρόβλημα.

Βέβαια δεν εχει καθόλου γκάζι.

 

Δημοσ.

Γενικά ότι έβγαζε η vw και το group της από 2000 έως 2010 (δεν ξέρω για πιο μετά) είχαν όλα τα προβλήματα τους αλλά σε μεγάλο αλλά σε πιο μικρό βαθμό 

Όλα είχαν παιδικές ασθένειες όπως χαλασμένες κλειδαριές πεσμενους ουρανούς πολλαπλασιαστές βαλβίδες και διαφορά αλλα.

Φαντάζομαι και ο άλλος για να δίνει 3 4 χιλιάρικα αμάξι που είχε πάνω από 20 μπορεί και 25χιλ μετά από 10 15 χρόνια μάλλον να ξεφορτωθεί τα προβλήματα του θα θέλει 

Δυστυχώς τα ίδια ισχύουν και για τo υπόλοιπο group 

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ όμως θα θέλει τα μαζεματα του και σίγουρα θα ζητήσει κάτι στην 5ετια που θες να το κρατησεις, είναι η ηλικία βλέπεις που έχουν αρχίσει και σκάνε τα σάπια σωληνάκια ψυγεία παγούρια κλπ

Δημοσ.

Υπαρχει φορουμ αποκλειστικα για VW. Πιστευω οτι εκει θα εχεις καλυτερη ενημερωση και περισσοτερες πηγες σχετικα με το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει.

Εγω θα μιλησω λιγο γενικα για το θεμα σου, οντας κατοχος Golf IV και Α3. Μου ειχε πει ενα πολυ σωστο ενας "γνωστης" φιλος αναφερομενος στα αυτοκινητα μου: Ειναι ποιοτικα αλλα οχι αξιοπιστα. Ευχαριστιεσαι τα ποιοτικα υλικα στο ταμπλο και ποσο στιβαρη ειναι η πορτα και την καλη ηχομονωση. Σε κερδιζουν με την πρωτη ματια, οταν τα βλεπεις. Συν οτι εχουν και πιο διαχρονικο σχεδιασμο. Αλλα πολλες φορες ειναι ζημιαρικα και δεν εχουν ισαξια μηχανολογικα και ηλεκτρονικα των υλικων στο εσωτερικο. Εγω με το γκολφ ειδικα προς το τελος του πηγαινα συχνα συνεργειο ενω το αυτοκινητο στο εσωτερικο του ηταν αψογο και σαν καινουργιο.

Αν το παρεις, θα σου αρεσει το εσωτερικο, που δεν θα τριζει και θα φαινεται πιο καινουργιο απο αντιστοιχα μοντελα αλλων εταιριων. Αλλα συμμαζεμα θα θελει σιγουρα, μονο και μονο λογω παλαιοτητας. Και αυτο θα ειναι ακριβοτερο συγκριτικα. Κατι κερδιζεις και κατι χανεις.

+1 για το γεγονος οτι θα το δωσεις και πιο ευκολα οταν φτασει η στιγμη να το πουλησεις.

  • Like 2
Δημοσ.

και για να μην κραζω μονο 

να πω και ενα θετικό οτι τα αυτοκίνητα αυτά έχουν βγει σε τόσες πολλές παραλλαγές που βρίσκεις ανταλλακτικά ακόμη και στο περίπτερο

σε ότι τιμή θες για το ίδιο προϊόν πχ αν θες ένα φίλτρο λαδιού ενώ θα διαπιστώσεις οτι υπάρχει με τον ίδιο κωδικό από 3-4 εταιρίες (audi vw skoda seat)

πληρώνεις και το ανάλογο καπέλο απο εκεί που ψωνίζεις... ο φραγκατος που θα πάει στην Audi δηλαδή θα πληρώσει σχεδόν τα διπλά απ ότι αυτός που θα 

πάει στη skoda για το ίδιο φίλτρο με ίδιο κωδικό και πολλές φόρες και ίδια συσκευασία 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Τα tsi εχουν αλλα θεματα εκτος απο λαδια

Το fsi ναι καίνε λάδι αλλα αν είναι καλοσυντηρημένο, το μισό λιτρο δεν στα 10χλ χιλιόμετρα δεν ειναι πρόβλημα.

Βέβαια δεν εχει καθόλου γκάζι.

Στην καδένα αναφερόμουν

Δημοσ.

Άμα το αμάξι είναι σε όντος άριστη κατάσταση, αν τα χλμ είναι όντος αληθινά και αν είναι η πλούσια έκδοση τότε τα 3900 αξίζουν. Το έχω το 1.6FSI εδώ και 15 χρόνια - 190.000 χλμ σαν ποιότητα υλικών και οδική συμπεριφορά βάζει κάτω πολλά καινούργια, απλά τα VW αυτής της γενιάς...γερνάνε άσχημα.

Λάδια εμένα δεν έκαψε ποτέ και ακόμα και σήμερα τα καυσαέρια του είναι άριστα. Απο κινητήρα δεν έχεις να φοβάσαι πολλά άμα ο προηγούμενος το πρόσεχε με σωστές αλλαγές λαδιών. Καδένα μπορεί να σου βγάλει μπορεί και όχι στα 5 χρόνια, είναι λίγο στην τύχη. Το κιβώτιο να ελέγξεις για διαρροές γιατί πονάνε εκει, αν δεν έχει κάνει τίποτα ο προηγούμενος, ούτε κάν αλλαγή βαλβολίνες είναι το ιδανικό. Από εκεί και πέρα, με τα χρόνια ξεφτίζουν κάποια πλαστικά, κρεμάει ο ουρανός και οι πόρτες, ξεθωριάζει η MFD, σκαλώνουν οι κλειδαριές αν δεν τις λαδώνεις τακτικα και διάφορα άλλα που θέλουν την προσοχή σου αναγκαστικα..

 

Δημοσ.

και ερωτώ εγώ

έστω οτι έχεις ενα καλοσυντηρημενο αμάξι που δεν θέλει μαζέματα  και γενικα δεν ειναι ενα κινητό πρόβλημα με ρόδες

το σκοτώνεις στο 1/5 1/6 της τιμής του ?

η σου είναι πρόβλημα τα 450 ευρώ το χρόνο για σήμα ασφάλεια  

 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

και ερωτώ εγώ

έστω οτι έχεις ενα καλοσυντηρημενο αμάξι που δεν θέλει μαζέματα  και γενικα δεν ειναι ενα κινητό πρόβλημα με ρόδες

το σκοτώνεις στο 1/5 1/6 της τιμής του ?

η σου είναι πρόβλημα τα 450 ευρώ το χρόνο για σήμα ασφάλεια  

Μπορεί να το βαρέθηκες, μπορεί να θέλεις να παρεις άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο μπορεί,  μπορεί, μπορεί.

Ότι και να παρεις στην πενταετία έχει χάσει το 1/2 της τιμής που το πήρες καινούργιο.αρα εσύ μιλάς για αμάξι 15ετιας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μαζί σου

άλλα 3900

δεν θα το έβαζες κάτι παραπάνω

4500 5000?

εάν είναι όπως το περιγράφει και πάλι λίγα είναι σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που θέλουν και κάποια χρήματα για μαζέματα

είτε από βαψίματα είτε κιβώτιο είτε κάτι στο κύκλωμα ψύξης που πρέπει να έχει σε αυτά τα χλμ 

κάλος η κακός αυτή η γενιά κυκλοφορεί μόνιμα με check engine αναμμένο για ένα σωρό λογούς και λόγω ηλικίας και αμελής συντήρησης  

το ανώτερο που είναι τέλειο θα το δώσεις 3900? 

Επεξ/σία από zourman1981
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

μαζί σου

άλλα 3900

δεν θα το έβαζες κάτι παραπάνω

4500 5000?

εάν είναι όπως το περιγράφει και πάλι λίγα είναι σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που θέλουν και κάποια χρήματα για μαζέματα

είτε από βαψίματα είτε κιβώτιο είτε κάτι στο κύκλωμα ψύξης που πρέπει να έχει σε αυτά τα χλμ 

κάλος η κακός αυτή η γενιά κυκλοφορεί μόνιμα με check engine αναμμένο για ένα σωρό λογούς και λόγω ηλικίας και αμελής συντήρησης  

το ανώτερο που είναι τέλειο θα το δώσεις 3900? 

Είναι αμάξι 15ετίας. Μια χαρά το δίνει. Απλά η αγορά των μεταχειρισμένων γενικά στην Ελλάδα και δη στα ιαπωνικά έχει ξεφύγει τελείως κι οι τιμές που ζητάνε είναι εκτός λογικής. Η αγορά των καινούργιων φαίνεται να ξυπνάει σιγά σιγά, άρα σε μερικά χρόνια θα επανέλθει στην κανονικότητα και η αγορα των μεταχειρισμένων, καθώς θα βγουν στην αγορά "φρέσκα" μεταχειρισμένα. Τώρα πιο πολύ ανακύκλωση όσων κυκλοφόρησαν μέχρι το 2010 γίνεται...

  • Like 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

μαζί σου

άλλα 3900

δεν θα το έβαζες κάτι παραπάνω

4500 5000?

εάν είναι όπως το περιγράφει και πάλι λίγα είναι σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που θέλουν και κάποια χρήματα για μαζέματα

είτε από βαψίματα είτε κιβώτιο είτε κάτι στο κύκλωμα ψύξης που πρέπει να έχει σε αυτά τα χλμ 

κάλος η κακός αυτή η γενιά κυκλοφορεί μόνιμα με check engine αναμμένο για ένα σωρό λογούς και λόγω ηλικίας και αμελής συντήρησης  

το ανώτερο που είναι τέλειο θα το δώσεις 3900? 

Και 3900 πολλά είναι για τα δεδομένα του οχήματος, απλά στην Ελλάδα πουλάει το δευτερο χέρι VW καλά ακόμα. Όντας το όχημα 15 χρόνια στους δρόμους ξέρει κάποιος πλέον ότι όσο καλά συντηρημένο και να είναι , στατιστικά θα βγάλει βλάβες με Χ κόστος, ενώ ενα hundai η Toyota θα βγάλει βλάβες χ/2 ή χ/3. Και όσο καλύτερο να είναι στον δρόμο ενα golf απο 1 hundai, στο μεταχειρισμένο περισσότερο το κόστος συντήρησης.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...