Nikos_kozi Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενου, δινω μαξ 4000 ευρω και θελω κατι να βολευτω για τα επομενα 5-6 χρονια. Εχω βρει ενα golf του 2005 fsi με 110 χιλιαδες χιλιομετρα φαινεται καλοσυντηρυμενο στα 3900. Απλα για τα fsi εχω ακουσει για αρκετα θεματα κινητηρα και οτι καινε λαδι. Εχει καποιος καποια εμπειρια να μοιραστει?
meletis_m Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Ρόλο παίζει πώς έχει συντηρηθεί απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη . Να το πάς σε συνεργείο να ανέβει ράμπα , για τα χιλιόμετρα μήν πιστεύεις τίποτα δές και τα ΚΤΕΟ του . Η συγκεκριμένη γενια ή η επόμενη είχαν θέμα με τη καδένα οπότε να το δείς .
ProponitisTouKanape Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, meletis_m είπε Ρόλο παίζει πώς έχει συντηρηθεί απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη . Να το πάς σε συνεργείο να ανέβει ράμπα , για τα χιλιόμετρα μήν πιστεύεις τίποτα δές και τα ΚΤΕΟ του . Η συγκεκριμένη γενια ή η επόμενη είχαν θέμα με τη καδένα οπότε να το δείς . Νομίζω τα 1.4 TSI είχαν αυτό το θέμα.
Nikos_kozi Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Εννοειται θα το παει σε δικο μου μηχανικο, απλα επειδη τα χρηματα που διαθετω δεν ειναι πολλα θελω να ειμαι προσεκτικος γενικα σκεφτομαι polo, punto και swift σε αυτα τα χρηματα
NikosKallithea Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Νομίζω τα 1.4 TSI είχαν αυτό το θέμα. Τα tsi εχουν αλλα θεματα εκτος απο λαδια Το fsi ναι καίνε λάδι αλλα αν είναι καλοσυντηρημένο, το μισό λιτρο δεν στα 10χλ χιλιόμετρα δεν ειναι πρόβλημα. Βέβαια δεν εχει καθόλου γκάζι.
zourman1981 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Γενικά ότι έβγαζε η vw και το group της από 2000 έως 2010 (δεν ξέρω για πιο μετά) είχαν όλα τα προβλήματα τους αλλά σε μεγάλο αλλά σε πιο μικρό βαθμό Όλα είχαν παιδικές ασθένειες όπως χαλασμένες κλειδαριές πεσμενους ουρανούς πολλαπλασιαστές βαλβίδες και διαφορά αλλα. Φαντάζομαι και ο άλλος για να δίνει 3 4 χιλιάρικα αμάξι που είχε πάνω από 20 μπορεί και 25χιλ μετά από 10 15 χρόνια μάλλον να ξεφορτωθεί τα προβλήματα του θα θέλει Δυστυχώς τα ίδια ισχύουν και για τo υπόλοιπο group ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ όμως θα θέλει τα μαζεματα του και σίγουρα θα ζητήσει κάτι στην 5ετια που θες να το κρατησεις, είναι η ηλικία βλέπεις που έχουν αρχίσει και σκάνε τα σάπια σωληνάκια ψυγεία παγούρια κλπ
gasgounis Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Υπαρχει φορουμ αποκλειστικα για VW. Πιστευω οτι εκει θα εχεις καλυτερη ενημερωση και περισσοτερες πηγες σχετικα με το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει. Εγω θα μιλησω λιγο γενικα για το θεμα σου, οντας κατοχος Golf IV και Α3. Μου ειχε πει ενα πολυ σωστο ενας "γνωστης" φιλος αναφερομενος στα αυτοκινητα μου: Ειναι ποιοτικα αλλα οχι αξιοπιστα. Ευχαριστιεσαι τα ποιοτικα υλικα στο ταμπλο και ποσο στιβαρη ειναι η πορτα και την καλη ηχομονωση. Σε κερδιζουν με την πρωτη ματια, οταν τα βλεπεις. Συν οτι εχουν και πιο διαχρονικο σχεδιασμο. Αλλα πολλες φορες ειναι ζημιαρικα και δεν εχουν ισαξια μηχανολογικα και ηλεκτρονικα των υλικων στο εσωτερικο. Εγω με το γκολφ ειδικα προς το τελος του πηγαινα συχνα συνεργειο ενω το αυτοκινητο στο εσωτερικο του ηταν αψογο και σαν καινουργιο. Αν το παρεις, θα σου αρεσει το εσωτερικο, που δεν θα τριζει και θα φαινεται πιο καινουργιο απο αντιστοιχα μοντελα αλλων εταιριων. Αλλα συμμαζεμα θα θελει σιγουρα, μονο και μονο λογω παλαιοτητας. Και αυτο θα ειναι ακριβοτερο συγκριτικα. Κατι κερδιζεις και κατι χανεις. +1 για το γεγονος οτι θα το δωσεις και πιο ευκολα οταν φτασει η στιγμη να το πουλησεις. 2
zourman1981 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 και για να μην κραζω μονο να πω και ενα θετικό οτι τα αυτοκίνητα αυτά έχουν βγει σε τόσες πολλές παραλλαγές που βρίσκεις ανταλλακτικά ακόμη και στο περίπτερο σε ότι τιμή θες για το ίδιο προϊόν πχ αν θες ένα φίλτρο λαδιού ενώ θα διαπιστώσεις οτι υπάρχει με τον ίδιο κωδικό από 3-4 εταιρίες (audi vw skoda seat) πληρώνεις και το ανάλογο καπέλο απο εκεί που ψωνίζεις... ο φραγκατος που θα πάει στην Audi δηλαδή θα πληρώσει σχεδόν τα διπλά απ ότι αυτός που θα πάει στη skoda για το ίδιο φίλτρο με ίδιο κωδικό και πολλές φόρες και ίδια συσκευασία
ProponitisTouKanape Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Τα tsi εχουν αλλα θεματα εκτος απο λαδια Το fsi ναι καίνε λάδι αλλα αν είναι καλοσυντηρημένο, το μισό λιτρο δεν στα 10χλ χιλιόμετρα δεν ειναι πρόβλημα. Βέβαια δεν εχει καθόλου γκάζι. Στην καδένα αναφερόμουν
lary7 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Άμα το αμάξι είναι σε όντος άριστη κατάσταση, αν τα χλμ είναι όντος αληθινά και αν είναι η πλούσια έκδοση τότε τα 3900 αξίζουν. Το έχω το 1.6FSI εδώ και 15 χρόνια - 190.000 χλμ σαν ποιότητα υλικών και οδική συμπεριφορά βάζει κάτω πολλά καινούργια, απλά τα VW αυτής της γενιάς...γερνάνε άσχημα. Λάδια εμένα δεν έκαψε ποτέ και ακόμα και σήμερα τα καυσαέρια του είναι άριστα. Απο κινητήρα δεν έχεις να φοβάσαι πολλά άμα ο προηγούμενος το πρόσεχε με σωστές αλλαγές λαδιών. Καδένα μπορεί να σου βγάλει μπορεί και όχι στα 5 χρόνια, είναι λίγο στην τύχη. Το κιβώτιο να ελέγξεις για διαρροές γιατί πονάνε εκει, αν δεν έχει κάνει τίποτα ο προηγούμενος, ούτε κάν αλλαγή βαλβολίνες είναι το ιδανικό. Από εκεί και πέρα, με τα χρόνια ξεφτίζουν κάποια πλαστικά, κρεμάει ο ουρανός και οι πόρτες, ξεθωριάζει η MFD, σκαλώνουν οι κλειδαριές αν δεν τις λαδώνεις τακτικα και διάφορα άλλα που θέλουν την προσοχή σου αναγκαστικα..
zourman1981 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 και ερωτώ εγώ έστω οτι έχεις ενα καλοσυντηρημενο αμάξι που δεν θέλει μαζέματα και γενικα δεν ειναι ενα κινητό πρόβλημα με ρόδες το σκοτώνεις στο 1/5 1/6 της τιμής του ? η σου είναι πρόβλημα τα 450 ευρώ το χρόνο για σήμα ασφάλεια
mp123 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, zourman1981 είπε και ερωτώ εγώ έστω οτι έχεις ενα καλοσυντηρημενο αμάξι που δεν θέλει μαζέματα και γενικα δεν ειναι ενα κινητό πρόβλημα με ρόδες το σκοτώνεις στο 1/5 1/6 της τιμής του ? η σου είναι πρόβλημα τα 450 ευρώ το χρόνο για σήμα ασφάλεια Μπορεί να το βαρέθηκες, μπορεί να θέλεις να παρεις άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο μπορεί, μπορεί, μπορεί. Ότι και να παρεις στην πενταετία έχει χάσει το 1/2 της τιμής που το πήρες καινούργιο.αρα εσύ μιλάς για αμάξι 15ετιας.
zourman1981 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) μαζί σου άλλα 3900 δεν θα το έβαζες κάτι παραπάνω 4500 5000? εάν είναι όπως το περιγράφει και πάλι λίγα είναι σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που θέλουν και κάποια χρήματα για μαζέματα είτε από βαψίματα είτε κιβώτιο είτε κάτι στο κύκλωμα ψύξης που πρέπει να έχει σε αυτά τα χλμ κάλος η κακός αυτή η γενιά κυκλοφορεί μόνιμα με check engine αναμμένο για ένα σωρό λογούς και λόγω ηλικίας και αμελής συντήρησης το ανώτερο που είναι τέλειο θα το δώσεις 3900? Επεξ/σία 23 Δεκεμβρίου 2019 από zourman1981
ProponitisTouKanape Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 42 λεπτά πριν, zourman1981 είπε μαζί σου άλλα 3900 δεν θα το έβαζες κάτι παραπάνω 4500 5000? εάν είναι όπως το περιγράφει και πάλι λίγα είναι σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που θέλουν και κάποια χρήματα για μαζέματα είτε από βαψίματα είτε κιβώτιο είτε κάτι στο κύκλωμα ψύξης που πρέπει να έχει σε αυτά τα χλμ κάλος η κακός αυτή η γενιά κυκλοφορεί μόνιμα με check engine αναμμένο για ένα σωρό λογούς και λόγω ηλικίας και αμελής συντήρησης το ανώτερο που είναι τέλειο θα το δώσεις 3900? Είναι αμάξι 15ετίας. Μια χαρά το δίνει. Απλά η αγορά των μεταχειρισμένων γενικά στην Ελλάδα και δη στα ιαπωνικά έχει ξεφύγει τελείως κι οι τιμές που ζητάνε είναι εκτός λογικής. Η αγορά των καινούργιων φαίνεται να ξυπνάει σιγά σιγά, άρα σε μερικά χρόνια θα επανέλθει στην κανονικότητα και η αγορα των μεταχειρισμένων, καθώς θα βγουν στην αγορά "φρέσκα" μεταχειρισμένα. Τώρα πιο πολύ ανακύκλωση όσων κυκλοφόρησαν μέχρι το 2010 γίνεται... 2
lary7 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2019 47 λεπτά πριν, zourman1981 είπε μαζί σου άλλα 3900 δεν θα το έβαζες κάτι παραπάνω 4500 5000? εάν είναι όπως το περιγράφει και πάλι λίγα είναι σε σύγκριση με τα υπόλοιπα που θέλουν και κάποια χρήματα για μαζέματα είτε από βαψίματα είτε κιβώτιο είτε κάτι στο κύκλωμα ψύξης που πρέπει να έχει σε αυτά τα χλμ κάλος η κακός αυτή η γενιά κυκλοφορεί μόνιμα με check engine αναμμένο για ένα σωρό λογούς και λόγω ηλικίας και αμελής συντήρησης το ανώτερο που είναι τέλειο θα το δώσεις 3900? Και 3900 πολλά είναι για τα δεδομένα του οχήματος, απλά στην Ελλάδα πουλάει το δευτερο χέρι VW καλά ακόμα. Όντας το όχημα 15 χρόνια στους δρόμους ξέρει κάποιος πλέον ότι όσο καλά συντηρημένο και να είναι , στατιστικά θα βγάλει βλάβες με Χ κόστος, ενώ ενα hundai η Toyota θα βγάλει βλάβες χ/2 ή χ/3. Και όσο καλύτερο να είναι στον δρόμο ενα golf απο 1 hundai, στο μεταχειρισμένο περισσότερο το κόστος συντήρησης. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα