Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δηλαδή με τι μούτρα θα πάει ο άλλος που χρωστάει ένα σωρό κοινόχρηστα να χτυπήσει την πόρτα του διαχειριστή και να ζητήσει το κλειδί? Θα ήθελα να ήμουν μπροστά στη συζήτηση

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Inuyasha είπε

Δυστυχώς είναι περίεργες εποχές, παρόλα αυτά δεν δίνει δικαίωμα σε κανένα διαχειριστή να στερεί πράγματα σε ενοίκους ειδικά όταν αυτά έχουν θεωρηθεί είδος πρώτης ανάγκης

Είδος πρώτης ανάγκης το ασανσέρ? δουλευόμαστε? μήπως δεν γνωρίζεις τι σημαίνει το "είδος πρώτης ανάγκης"?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Natha είπε

Εντωμεταξύ υπάρχουν ακόμη πολυκατοικίες που δεν έχουν δώσει τη διαχείρηση σε εταιρία;

Πάρα πολλές. 

Οι περισσότεροι Προσπαθούν να τα βρουν μεταξύ τους, αλλά πλέον τα δίνουν σε εταιρία καθώς δεν βγαίνει άκρη. 

  • Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Xacti είπε

Είδος πρώτης ανάγκης το ασανσέρ? δουλευόμαστε? μήπως δεν γνωρίζεις τι σημαίνει το "είδος πρώτης ανάγκης"?

Μέσα στις οικοδομές θεωρείτε είδος πρώτης ανάγκης, αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος κανένας δεν μπορεί να διακόψει την λειτουργία του, με 10- περίπου χρόνια στο κλάδο ξέρω πολύ καλά τι παίζει

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, stelios18120 είπε

Πάρα πολλές. 

Οι περισσότεροι Προσπαθούν να τα βρουν μεταξύ τους, αλλά πλέον τα δίνουν σε εταιρία καθώς δεν βγαίνει άκρη. 

Γενικά η εταιρία διαχειριστής είναι πολύ καλή λύση. Μικρό κόστος και αναλαμβάνει τα πάντα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Natha είπε

Γενικά η εταιρία διαχειριστής είναι πολύ καλή λύση. Μικρό κόστος και αναλαμβάνει τα πάντα.

Όταν δεν πληρώνει ο άλλος, (που ούτως ή άλλως δεν πληρώνει στον διαχειριστή) η εταιρία τι άλλες ενέργειες κάνει ώστε να λάβει τα χρήματα από τον κακοπληρωτη; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Όταν δεν πληρώνει ο άλλος, (που ούτως ή άλλως δεν πληρώνει στον διαχειριστή) η εταιρία τι άλλες ενέργειες κάνει ώστε να λάβει τα χρήματα από τον κακοπληρωτη; 

Δεν έχω ιδέα, απλά ξέρω ότι ένας όροφος (ένωση διαμερισμάτων) χρωστάει κανα χιλιάρικο και αυτό δεν επηρεάζει τους άλλους, τα κοινόχρηστα είναι ίδια εδώ και χρόνια, καθαριότες ίδιες, επισκευές πληρωμές κλπ τα κάνει όλα η εταιρία, και η εταιρία είναι αυτή που εν τέλει θα κινηθεί νομικά εναντίον, εάν αυτό χρειαστεί.

Σημείωση: εάν κάποιος όντως δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει αυτό είναι και ΠΡΕΠΕΙ να είναι κατανοητό από όλους. Στην τελική σίγα το ποσό. Απλά στην ίδια πολυκατοικία μένουμε, ξέρουμε ποιος πουλάει τρέλα και ποιος όχι.

Επεξ/σία από Natha
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άστοχη ανακοίνωση και παράνομη φυσικά. 

Θα μπορούσε να την γράψει πιο κομψά έτσι ώστε να μην φαινεται ότι όποιος δεν πληρώνει κοινόχρηστα δεν θα μπαίνει σπίτι του. 

Μπορεί όμως ο διαχειριστής να γράψει ότι μαζί με την παραλαβή κλειδιων θα γίνεται συζήτηση διακανονισμου οφειλωμενων κοινόχρηστων. 

Το θέμα της αλλαγής κλειδαριας μπορει να γίνει τρόπος πίεσης όχι όμως άρνησης στην είσοδο της πολυκατοικίας. 

Τουλάχιστον εγώ έτσι το έκανα και έπιασε σε μεγάλο ποσοστο.

Επεξ/σία από tornado
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...