Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι με τον 1.33 101hp. Αλλαξε ο κατοχος δισκοπλατο και μετα απο 40000χλμ  μια μερα ξεκινησε να σκαλωνει η δευτερα(να κουμπωνει με δυσκολια) και την επομενη μερα δεν εμπαινε καμια ταχυτητα..!!!  Τι λετε μπορει να ειναι???

Επεξ/σία από gia_nnis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλά μπορεί να είναι ...

1. Ντιζες επιλογέα (λεβιε)  ταχυτήτων

2. πρόβλημα στο συμπλέκτη είτε εσωτερικό (δίσκο-πλατώ-ρουλεμαν) είτε στο σύστημα ενεργοποίησης αυτού (ντίζα - αντλία κλπ ανάλογα τι έχει το μοντέλο)

3. Εσωτερικό πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτητων

Σταματημένο με σβηστό κινητήρα μπαίνουν/αλλάζουν  οι ταχύτητες ;

Αν ναι, με κουμπωμένη ταχύτητα και πατημένο συμπλέκτη μπορείς να εκκινήσεις τον κινητήρα ;

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Πολλά μπορεί να είναι ...

1. Ντιζες επιλογέα (λεβιε)  ταχυτήτων

2. πρόβλημα στο συμπλέκτη είτε εσωτερικό (δίσκο-πλατώ-ρουλεμαν) είτε στο σύστημα ενεργοποίησης αυτού (ντίζα - αντλία κλπ ανάλογα τι έχει το μοντέλο)

3. Εσωτερικό πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτητων

Σταματημένο με σβηστό κινητήρα μπαίνουν/αλλάζουν  οι ταχύτητες ;

Αν ναι, με κουμπωμένη ταχύτητα και πατημένο συμπλέκτη μπορείς να εκκινήσεις τον κινητήρα ;

Ναι ενας μαστορας που το ειδε του ειπε για ντιζες.. Ο μαστορας μπορεσε και εβαλε την 1η και την 6η.  Απλα ο κατοχος θελει γνωμες γιατι μαστορια στο παρελθον τον εχουν γελασει!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πιθανότερο είναι αυτό .... και σύμφωνα με αυτό που έγραψες μάλλον φταίει η ντίζα που ελέγχει το δεξιά-αριστερά του λεβιέ ταχυτήτων και όχι η ντίζα που ελέγχει το εμπρός-πίσω αν και σε πολλά μοντέλα αλλάζεται ως σετ.

Εύκολα ένας μηχανικός "που σέβεται τον εαυτό του"  μπορεί να διακρίνει τι φταίει σε αυτό το πρόβλημα ....

Ακολουθείς τα εξής βήματα

Αν μπορεις να κουμπώσεις μια ταχύτητα  με σβηστό κινητήρα και με πατημένο συμπλέκτη  μπορέσεις να εκκινήσεις τον κινητήρα  κανονικά  και (με πατημένο φρένο ή και χειρόφρενο) αφήσεις το συμπλέκτη και ο κινητήρας σβήσει τότε δε φταίει ο συμπλέκτης.

Αν (με σβηστό κινητήρα)  μπορείς να επιλέξεις όλες τις σχέσεις απευθείας από τον επιλογέα που είναι πάνω στο κιβώτιο (έχοντας ξεσυνδέσει τις ντίζες που το συνδέουν με τον εσωτερικό λεβιε ταχυτήτων από πάνω του)  τότε δε φταίει το κιβώτιο και φταίνε οι ντίζες. Αν  δεν  μπορείς τότε έχει πρόβλημα το κιβώτιο εσωτερικά. Να φταίει και το κιβώτιο και οι ντίζες ταυτόχρονα είναι λίγο σπάνιο/απίθανο.

Εdit:  Επίσης και ένας έλεγχος στις βάσεις μηχανης δε βλαπτει,  γιατί συνήθως στα μοντέλα με ντίζες λεβιέ αυτού του τύπου οι ντίζες καταπονούνται  όταν οι βάσεις μηχανής είναι κομμένες και το μοτερ "χορεύει"

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Ειναι με τον 1.33 101hp. Αλλαξε ο κατοχος δισκοπλατο και μετα απο 40000χλμ  μια μερα ξεκινησε να σκαλωνει η δευτερα(να κουμπωνει με δυσκολια) και την επομενη μερα δεν εμπαινε καμια ταχυτητα..!!!  Τι λετε μπορει να ειναι???

Μου έτυχε παρόμοιο με σετ συμπλέκτη της LUK  στο Honda , αποτέλεσμα ειχε σπάσει το χτένι του συμπλέκτη 

Σβηστό το αμάξι έπαιρνε ολες τις ταχύτητες

Μετά απο 2.000 χιλιόμετρα. Πλήρωσε τη ζημια το κατάστημα , άλλαξα βέβαια και τρομπάκια συμπλέκτη εγω γιατι είχα θέμα και είχε και χιλιόμετρα το αμάξι.(~400.000)

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
8 ώρες πριν, nik0laus είπε

Το πιθανότερο είναι αυτό .... και σύμφωνα με αυτό που έγραψες μάλλον φταίει η ντίζα που ελέγχει το δεξιά-αριστερά του λεβιέ ταχυτήτων και όχι η ντίζα που ελέγχει το εμπρός-πίσω αν και σε πολλά μοντέλα αλλάζεται ως σετ.

Εύκολα ένας μηχανικός "που σέβεται τον εαυτό του"  μπορεί να διακρίνει τι φταίει σε αυτό το πρόβλημα ....

Ακολουθείς τα εξής βήματα

Αν μπορεις να κουμπώσεις μια ταχύτητα  με σβηστό κινητήρα και με πατημένο συμπλέκτη  μπορέσεις να εκκινήσεις τον κινητήρα  κανονικά  και (με πατημένο φρένο ή και χειρόφρενο) αφήσεις το συμπλέκτη και ο κινητήρας σβήσει τότε δε φταίει ο συμπλέκτης.

Αν (με σβηστό κινητήρα)  μπορείς να επιλέξεις όλες τις σχέσεις απευθείας από τον επιλογέα που είναι πάνω στο κιβώτιο (έχοντας ξεσυνδέσει τις ντίζες που το συνδέουν με τον εσωτερικό λεβιε ταχυτήτων από πάνω του)  τότε δε φταίει το κιβώτιο και φταίνε οι ντίζες. Αν  δεν  μπορείς τότε έχει πρόβλημα το κιβώτιο εσωτερικά. Να φταίει και το κιβώτιο και οι ντίζες ταυτόχρονα είναι λίγο σπάνιο/απίθανο.

Εdit:  Επίσης και ένας έλεγχος στις βάσεις μηχανης δε βλαπτει,  γιατί συνήθως στα μοντέλα με ντίζες λεβιέ αυτού του τύπου οι ντίζες καταπονούνται  όταν οι βάσεις μηχανής είναι κομμένες και το μοτερ "χορεύει"

 

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Μου έτυχε παρόμοιο με σετ συμπλέκτη της LUK  στο Honda , αποτέλεσμα ειχε σπάσει το χτένι του συμπλέκτη 

Σβηστό το αμάξι έπαιρνε ολες τις ταχύτητες

Μετά απο 2.000 χιλιόμετρα. Πλήρωσε τη ζημια το κατάστημα , άλλαξα βέβαια και τρομπάκια συμπλέκτη εγω γιατι είχα θέμα και είχε και χιλιόμετρα το αμάξι.(~400.000)

Λοιπον μπαινει 1η  3η και  6η οι υπολοιπες οχι και αν ναι με παρα πολυ δυσκολια οταν το αυτοκινητο εχει σβησμενη μηχανη ενω με κουμπωμενη την πρωτη και πατημενο συμπλεκτη παιρνει μπρος το αυτοκινητο..

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με toyota auris μπορείς να μου πεις τελικά ποιο ήταν το πρόβλημα;

Στις 22/12/2019 στις 2:38 ΠΜ, gia_nnis είπε

 

Λοιπον μπαινει 1η  3η και  6η οι υπολοιπες οχι και αν ναι με παρα πολυ δυσκολια οταν το αυτοκινητο εχει σβησμενη μηχανη ενω με κουμπωμενη την πρωτη και πατημενο συμπλεκτη παιρνει μπρος το αυτοκινητο..

Μπορείς να μου πεις ποιο ήταν το πρόβλημα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...